Şimdi Ara

ADSL 16 Megabit Hız ile ilgili soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;
    Şuan taahutsuz 16 megabit hızında bi internet kullanıyorum akk de 75 gb mayıs 1 den sonra akk olayı değişiyor diyorlar benim hızım kaça düşücek bi bilgi verebilirmisiniz ?



    _____________________________
    Anakart:MSI H110M PRO-VD ///İşlemci:Intel Core i3 6098P ///Ekran Kartı:ASUS GeForce GTX1050 Ti ///Ram:CORSAIR 8GB Vengeance Kırmızı DDR4 2400MHz CL16 ///Harddisk:WD 1 TB BLUE ///PSU:CoolerMaster 500W ///Kasa: ZALMAN Z3 PLUS MidT ATX ///Monitor:ASUS 21.5" VP228TE Full HD 1ms GAMING MONİTÖR
  • 16 mbit 5 e düşecek, 24 mbit 8 e düşecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 8 düşse çok iyi olurdu benim için alt yapım 25 ide desteklemiyor ne kadar bi sıkıntılı bir iş bu ya
    _____________________________
    Anakart:MSI H110M PRO-VD ///İşlemci:Intel Core i3 6098P ///Ekran Kartı:ASUS GeForce GTX1050 Ti ///Ram:CORSAIR 8GB Vengeance Kırmızı DDR4 2400MHz CL16 ///Harddisk:WD 1 TB BLUE ///PSU:CoolerMaster 500W ///Kasa: ZALMAN Z3 PLUS MidT ATX ///Monitor:ASUS 21.5" VP228TE Full HD 1ms GAMING MONİTÖR
  • Hat değerlerini at bir bakalım belki vdsl alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Dostum hatttım vdsl destekliyo fakat port yok port olsa 50 megabitlik hız alabilicem ama malesef 7 aydır port için bekliyorum ve gelceklerini daha da zannetmiyorum
    _____________________________
    Anakart:MSI H110M PRO-VD ///İşlemci:Intel Core i3 6098P ///Ekran Kartı:ASUS GeForce GTX1050 Ti ///Ram:CORSAIR 8GB Vengeance Kırmızı DDR4 2400MHz CL16 ///Harddisk:WD 1 TB BLUE ///PSU:CoolerMaster 500W ///Kasa: ZALMAN Z3 PLUS MidT ATX ///Monitor:ASUS 21.5" VP228TE Full HD 1ms GAMING MONİTÖR
  • hhornek kullanıcısına yanıt
    İl müdürlüğüne gittiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • Evet gittim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Anakart:MSI H110M PRO-VD ///İşlemci:Intel Core i3 6098P ///Ekran Kartı:ASUS GeForce GTX1050 Ti ///Ram:CORSAIR 8GB Vengeance Kırmızı DDR4 2400MHz CL16 ///Harddisk:WD 1 TB BLUE ///PSU:CoolerMaster 500W ///Kasa: ZALMAN Z3 PLUS MidT ATX ///Monitor:ASUS 21.5" VP228TE Full HD 1ms GAMING MONİTÖR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 5 mb olacak idare eder diyelim
    _____________________________
  • Etmez ustam beni anca 8 keser :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Anakart:MSI H110M PRO-VD ///İşlemci:Intel Core i3 6098P ///Ekran Kartı:ASUS GeForce GTX1050 Ti ///Ram:CORSAIR 8GB Vengeance Kırmızı DDR4 2400MHz CL16 ///Harddisk:WD 1 TB BLUE ///PSU:CoolerMaster 500W ///Kasa: ZALMAN Z3 PLUS MidT ATX ///Monitor:ASUS 21.5" VP228TE Full HD 1ms GAMING MONİTÖR
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.