Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3891. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Red Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
84.755
Cevap
1.076
Favori
5.538.890
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38893890389138923893
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az önce vip temsilciyle görüştüm şöyle dedi:"bize bugün verilen bilgiye göre kaydı alınan herkese dönüş olacak" dedi, ama tabi dönüş yapıp kusura bakmayın kontenjan doldu mu diyecekler yoksa rez. Yapacaklar mı bilmiyorum. Twitter, şikayet talepleri, mailler çok etkili, herkes yüklenirse yeni bir kampanya bile açabilirler bence. Ağlamayana meme yok, bu ülkede herşey lobi,kamuoyu ve tepkiyle alınabiliyor maalesef. Buarada bugün aranan oldu mu hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heart_attack H kullanıcısına yanıt
    Bu bilgiyi bana dün bana da verdiler. Ama arayıp kontenjanın dolduğunu söyleyeceğiz dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theistman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    https://twitter.com/hashtag/adioslareziloluyos?src=hash katılalım arkadaşlar.
    #adioslareziloluyos diyip @setur @YapiKrediadios @YapiKrediHizmet @YapiKredi @YapiKrediWorld @YapiKredi etiketleyelim.

    Güncel tutalım gece görmeyen varsa destek versin

    mağdur olduğumuz bir konu net. onun üzerinde durmamızın fayda sağlayabileceğini düşünüyorum, genelde ykb kampanyalarında "Yapı Kredi seyahat hattı'na 444 0 444 Yapı Kredi telefon bankacılığı'nı aradıktan sonra 6’yı tuşlayarak ulaşılmaktadır " ibaresi oluyor, bunda da varsa şayet, biz nerden bilelim vipline ın kayıt oluşturacağını. ayrıca vipline'a zaten defalarca ulaştık onlarda bizi bağladığında, o saatten önce hat düşmediği için bu durumdayız. bu kadar kötü bir süreç yönetimi olamaz. ki diğer yandan da bu miktarda puan biriktirmek ciddi bir emek işi, bu emeğimizi böyle işi bilmezlerin heba etmesine izin vermemeliyiz, her 100 puan kazanım işi 2 saat desek, adamlar 50 saatimizi çaldılar, varsın 2 saatte biz bu adamları rezil edip mağduriyetimizi duyurmak için yapalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heart_attack

    Az önce vip temsilciyle görüştüm şöyle dedi:"bize bugün verilen bilgiye göre kaydı alınan herkese dönüş olacak" dedi, ama tabi dönüş yapıp kusura bakmayın kontenjan doldu mu diyecekler yoksa rez. Yapacaklar mı bilmiyorum. Twitter, şikayet talepleri, mailler çok etkili, herkes yüklenirse yeni bir kampanya bile açabilirler bence. Ağlamayana meme yok, bu ülkede herşey lobi,kamuoyu ve tepkiyle alınabiliyor maalesef. Buarada bugün aranan oldu mu hiç?

    9:30 da aradım bana da aynı şeyi söylediler. Şikayet etmeye devam edelim en azından ben yazdıkça rahatlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Setur da bazı otellere bugün itibariyle zam gelmiş
  • hocam siz gene iyi sıraya girmişsiniz. beni sürekli vip line'a attı. öyle tuş muş seyahat hattını göremedim bile. 38 kere de düştü hat. şaka değil bir yapı kredi mucizesi. 38 ney ya. kayserili bile değilim!!!
  • macnair kullanıcısına yanıt
    arama olmaması mümkün değil çünkü arama kaydı aldılar, 2 iş günü içinde aranması gerekli
  • Ben e-devlet üzerinden hem Bimer'e, hem de Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yaptım. Sonuçlanmayacak olsa bile uğraşsınlar. Sikayetvar'a yazdım, sosyal medya hesaplarına yazdım, Yapı Kredi sitesinden bize ulaşın'a yazdım. Her yere bildirdim konuyu. Sosyal medya gerçekten etkiliyse, etkisini göstersin bakalım. İnsanları umutlandırıp, utandırıyorlar. Bu şekilde müşteri memnuniyetini sağlayamazsın ki. Önce saygın olacak, kıymet bileceksin. Kart borcumu kapatıyorum. Önceden en aktif kullandığım kartımdı. 10700 TL limitim vardı, bundan sonra kullanmam olur biter.
  • Şikayet varda mutlaka tepki belirtmek gerekBir kısım müşteriyi seyahat hattına yönlendirip beklet diğerlerinin kaydını al böyle saçmalık olmaz.twitterda da yüklenmek gerekir.
  • Ben 8.58 de vip line müşteri temsilcisine açık ve net şekilde, OTEL KAMPANYASI İÇİN ARADIM AKTARIRMISINIZ DEDİM, aktardı 38 dakika bekledim.

    Dolayısıyla 9.15 te alınan kayda rezervasyon verip bana verilmemesi, yargıya taşınabilecek bir durumdur. 3 iş günü içinde mevzubahis durum çözülmez ise adli yargıda Yapıkredi ve arama kaydını iletmeyip seyahat hattına aktaran temsilci için durum tespit ve tazminat davası açacağım. Ses kayıtlarının dinlenmesini talep eden bir dilekçeyi de genel müdürlüğe yazdım 0 262 647 19 00 en hızlı dönüş fax üzerine ACİL !! yazınca oluyor.

    Aynı tepkiyi gösterirsek kayıtsız kalamayacaklarını düşünüyorum
  • alenes A kullanıcısına yanıt
    kiminde zam var; kiminde yer olmasına rağmen aramalarda hata veriyor. kısaca bizi mağdur etmek için sıkı çalışıyor koç'un evlatları. şu eforu dün gösterselerdi şurada alan-alamayan herkes övecekken; iki gündür toplaştık sövüyoruz.
  • Arkadaşlar abartmayalım milyonlarca adios kullanıcısı var buradaki aktif duruma aldanıp müşterilerin genelini temsil ediyormuş gibi düşünmeyin. Talep üzerine yeni kampanya olur belki ama olursa da seneye yine bizden çıkar.



    Bazıları anlayacaktır: Nedense herkeste binlerce lira puan var?



    Kimse kart aidatı ödemiyor?

    Puanlar hala ısrarla silinmiyor?



    Benim size önerim BİMER falan devleti karıştırmayın. Üst yönetime fazla şikayet göndermeyin. Bu kart hala iyi yönetiliyor. Banka gelirleri çok düştü daha da düşecek. Adios’un bir müdürü var o müdüre kendi müdürü bir bütçe veriyor bunu kampanyaya harca diyor. Çok hassas bir denge üzerinde ürün yönetimi yapıyorlar. Setur da bu ülkedeki en kaliteli acente. Adios+setur korunup kollanması gereken rakipsiz bir ikili. İnanın bunlar olmasa ileride parasıyla bile kazıklanarak bile bazı tatilleri yapamazsınız.



    Kendi ayağına sıkmak deyimi şu an hayat buluyor diye düşünüyorum. Herkes güzel kampanyalara ucuz tatillere alıştı eyvallah ama bu adios kredi kartı ve setur firması piyasadaki üst segment ürünlerdir. Zengin kesime hitap eder. Marka yöneticilerinin amacı bu. Banka istediğini alamazsa bugünü mumla ararız.



    Tüpraş’ı satan koç setur’u tuttu? Bu iş rahmi koç’un özel isteği olarak sürüyor parasında falan değiller. Rmk marin gibi. Böyle dert yaratırs Adam ölür oğlanlar fişi çeker haberiniz olsun.





    Ben farklı bir açı sağlamaya çalıştım hoşunuza gitmek zorunda değil 240’sa 240 bu forum 1-2 stoklu ürünleri kapışıyor nedense kimse şikayet etmiyor. Setur kendi malını değil başka otellerin fiyat listesini size satıyor. Komisyonu da şeffaf. Bu kadar kurtarmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Normal Adios'umun limitini 10.000'e çıkarttım.
    Premium verirler mi şimdi ?
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt
    Siz olayı çok yanlış anlamışsınız. Kontenjan sorun değil. Sorun adil bir uygulama yapılmaması. Siz sanırım oteli aldınız keyfiniz yerinde. Ancak 9 dan itibaren seyahat hattına bağlanmaya çalışıp bağlanmayan bizler şunu öğrenince kahrolduk.mh denen zibidilerin arkadan kayıt oluşturması. Oyun oynanırken kural mı değiştirilir? Sorun varsa kapat sistemi düzeltene kadar bekle. Hakkımızı istiyoruz çok şey değil. Hoş bu ülkede adalet kadın isminden başka bir şey değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Arkadaşlar abartmayalım milyonlarca adios kullanıcısı var buradaki aktif duruma aldanıp müşterilerin genelini temsil ediyormuş gibi düşünmeyin. Talep üzerine yeni kampanya olur belki ama olursa da seneye yine bizden çıkar.



    Bazıları anlayacaktır: Nedense herkeste binlerce lira puan var?



    Kimse kart aidatı ödemiyor?

    Puanlar hala ısrarla silinmiyor?



    Benim size önerim BİMER falan devleti karıştırmayın. Üst yönetime fazla şikayet göndermeyin. Bu kart hala iyi yönetiliyor. Banka gelirleri çok düştü daha da düşecek. Adios’un bir müdürü var o müdüre kendi müdürü bir bütçe veriyor bunu kampanyaya harca diyor. Çok hassas bir denge üzerinde ürün yönetimi yapıyorlar. Setur da bu ülkedeki en kaliteli acente. Adios+setur korunup kollanması gereken rakipsiz bir ikili. İnanın bunlar olmasa ileride parasıyla bile kazıklanarak bile bazı tatilleri yapamazsınız.



    Kendi ayağına sıkmak deyimi şu an hayat buluyor diye düşünüyorum. Herkes güzel kampanyalara ucuz tatillere alıştı eyvallah ama bu adios kredi kartı ve setur firması piyasadaki üst segment ürünlerdir. Zengin kesime hitap eder. Marka yöneticilerinin amacı bu. Banka istediğini alamazsa bugünü mumla ararız.



    Tüpraş’ı satan koç setur’u tuttu? Bu iş rahmi koç’un özel isteği olarak sürüyor parasında falan değiller. Rmk marin gibi. Böyle dert yaratırs Adam ölür oğlanlar fişi çeker haberiniz olsun.





    Ben farklı bir açı sağlamaya çalıştım hoşunuza gitmek zorunda değil 240’sa 240 bu forum 1-2 stoklu ürünleri kapışıyor nedense kimse şikayet etmiyor. Setur kendi malını değil başka otellerin fiyat listesini size satıyor. Komisyonu da şeffaf. Bu kadar kurtarmıştır.

    Kesinlikle katılıyorum. Sonuçta bu bir promosyon yani aslında kazanılmış hak falan değil. Neyin mağduriyeti var net değil. Sonuçta 240 kişi değil 100 kişi de yapabilirdi kontenjanı veya bu sene hiç yapmıyorum da diyebilirdi. Kimsenin puanını elinden alan yok. Memnun olmayanlar da başka kredi kartı kullanmakta özgür. Hakkımızı arayacağız mantığını kusura bakmayın şu olay için gerçekten anlamıyorum. Puanları veren banka, bunları silmeyen banka, dönem dönem bu tip güzel fırsatları promosyon olarak sunan banka ama her nasılsa mağdur eden gene banka. Hakketen anlamıyorum.




  • Ben yurtdışı otel rezervasyonu yaptıracağım ama kampanya dolasıyla seyahat hattına ulaşamıyorum
  • [escobar] kullanıcısına yanıt
    8000 üstüne premium talep edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Arkadaşlar abartmayalım milyonlarca adios kullanıcısı var buradaki aktif duruma aldanıp müşterilerin genelini temsil ediyormuş gibi düşünmeyin. Talep üzerine yeni kampanya olur belki ama olursa da seneye yine bizden çıkar.



    Bazıları anlayacaktır: Nedense herkeste binlerce lira puan var?



    Kimse kart aidatı ödemiyor?

    Puanlar hala ısrarla silinmiyor?



    Benim size önerim BİMER falan devleti karıştırmayın. Üst yönetime fazla şikayet göndermeyin. Bu kart hala iyi yönetiliyor. Banka gelirleri çok düştü daha da düşecek. Adios’un bir müdürü var o müdüre kendi müdürü bir bütçe veriyor bunu kampanyaya harca diyor. Çok hassas bir denge üzerinde ürün yönetimi yapıyorlar. Setur da bu ülkedeki en kaliteli acente. Adios+setur korunup kollanması gereken rakipsiz bir ikili. İnanın bunlar olmasa ileride parasıyla bile kazıklanarak bile bazı tatilleri yapamazsınız.



    Kendi ayağına sıkmak deyimi şu an hayat buluyor diye düşünüyorum. Herkes güzel kampanyalara ucuz tatillere alıştı eyvallah ama bu adios kredi kartı ve setur firması piyasadaki üst segment ürünlerdir. Zengin kesime hitap eder. Marka yöneticilerinin amacı bu. Banka istediğini alamazsa bugünü mumla ararız.



    Tüpraş’ı satan koç setur’u tuttu? Bu iş rahmi koç’un özel isteği olarak sürüyor parasında falan değiller. Rmk marin gibi. Böyle dert yaratırs Adam ölür oğlanlar fişi çeker haberiniz olsun.





    Ben farklı bir açı sağlamaya çalıştım hoşunuza gitmek zorunda değil 240’sa 240 bu forum 1-2 stoklu ürünleri kapışıyor nedense kimse şikayet etmiyor. Setur kendi malını değil başka otellerin fiyat listesini size satıyor. Komisyonu da şeffaf. Bu kadar kurtarmıştır.

    İki taraftan bakarsan da iki ucu bilmem neli değnek ama bende senin tarafındayım. Şu an başka bir banka yok böyle fayda sağlayan fazla üzerine gidilmemeli ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt
    Sosyal medya, bize yazın kanalları kullanılmalı fakat Yapı Kredi üst yönetim ve devleti karıştırmak bana da aşırı geliyor. Buna rağmen eleştiri erken biten kontenjana değil. Bu hafta 200 yapar, haftaya 300 yapar. Kendi bütçesine göre istediğini yapar.

    Biz her aktarmada kapanan telefona kızıyoruz. Bilgisiz müşteri temsilcisine kızıyoruz. Adaletsiz şekilde dağıtılmasına kızıyoruz. Kampanyayı kaosa dönüştürmesine kızıyoruz. 5 günlük tatil için insanların 10 saat zamanı gitti.
  • Konu 40 kişi 240 kişi olması değil ki kampanya bu kotasını banka belirler.Asıl tepki gösterilen ilk arayanlar seyahat hattında bekletilirken sonradan arayanların kaydının alınıp aranması.Adam ilk aramış ama müşteri temsilcisinin eksik işlemi yüzünden sonra arayan rezervasyon yapmış.Kampanya adil ve düzenli olmalı bunu sağlamak YKB nin sorumluluğudur.
  • 
Sayfa: önceki 38893890389138923893
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.