Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3890. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
84.747
Cevap
1.077
Favori
5.537.517
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38883889389038913892
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler kendinizi kandırıyorsunuz.

    şikayetle firmaya zarar veremezsiniz. adamlar zaten müşteri doygunluğuna ulaştığı için bu kadar vurdumduymazlar.

    tek yol kartlarınızı kapatıp, ilişiğinizi kesmek olacaktır.

    ama bunu da kimse yapmıyor, bi şekilde ekmeğini yeriz diye bakılıyor.
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    hocam yanlış anlamayın ama bugüne kadar bana karşı böyle bir tavır gösteren tüm bankalarla ilişiğimi kestim. zaten böyle tavırlar doygunluk dönemi tavırları. devamı katlanarak gelecektir. önünü alamayacağıma göre en güzeli kendimi hiç böyle bir bankayla muhattap etmemektir. tutamayacağı vaadi veren yerine az veren ama netice itibariyle vereni tercih ederim.
  • Yapı Kredi olarak, müşteri şikayetlerinin, müşteri ilişkilerinin sürdürülmesi ve sorunların tespiti açısından kritik olduğu bilinci ile hareket eder, müşterilerimizin talep ve şikayetlerini en kısa sürede yanıtlarız.
    Şikayet Yönetimi Yaklaşımımız

    Yapı Kredi çalışanları;

    Her şikayeti bir armağan olarak değerlendirir ve iyileştirme yapabilmek için bir fırsat olarak görür.
    Müşterinin bilgi talep etme hakkı olduğu kadar, şikayet etme hakkı olduğunu da bilir.
    Bankamıza müşteriler tarafından iletilen tüm şikayetlerin yanıtlanmasını sağlar.
    Şikayetleri adil ve objektif bir biçimde, kendisini müşterinin de yerine koyarak ele alır.
    Müşteri şikayetleri ile ilgili çözüm sürecine ilişkin taahhütlerimizi bilir ve uygular.
    ALIN SIZE SIKAYET YONETIM POLITIKALARINI
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    yemişim hocam o politikaları. politika değil 40 ayak mübarek. maşallah şikayetvar'daki şikayetlere hemen cevap yazıyor botları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    https://twitter.com/hashtag/adioslareziloluyos?src=hash katılalım arkadaşlar.
    #adioslareziloluyos diyip @setur @YapiKrediadios @YapiKrediHizmet @YapiKredi @YapiKrediWorld @YapiKredi etiketleyelim.

    Desteğe devam arkadalar motor soğumasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazarka

    Herkes bi destek verirse enazindan yaptiklarinin ayip oldugunu anlarlar.

    Herkes bir olursa bu kampnya tekrarlanir bence daha duzgun bisekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler linkedin'de felan bankanın ve adios bölümünün üst yöneticilerini bulabilir miyiz? genel şikayetlerin yanı sıra, bu vatandaşlara da şikayet oluşturursak rahatsız ederiz, hiç bir yönetici o pozisyonda direkt kendisine gelen şikayetlere kayıtsız kalamaz.
  • adios a alternatif kart hangisidir?
    iki senedir kontejyan/yogunluluk sebebiyle tatil alamadım,
    bu saatten sonra, böyle giderse ki gidecek, gelecek sene neredeyse aynı fiyata otel satmaya çalışacaklar.
    kart aidatı gelmeden gitmek en temizi.

    önerilerinizi bekliyorum,
    saygılar.
  • Genel bir kuraldır.Böyle durumlarda taraflar işlerine devam eder,aksama olmaz.
    YKB güzel ve cazip ürünleri kampanyaları sunarak,
    Tüketici olarak bizlerde kazanmak için takip eder, katılım sağlarız.
    Çünkü Adiosun silinmeyen TL Puan sistemi rakipsiz ve tek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dunkela -- 3 Nisan 2018; 8:53:8 >
  • 09.15'den itibaren vip hatta 4 kişiyle görüştüm hepsine kayıt alın bari dedim, ilk 3'ü alamıyoruz dedi (9.15-9.40 arası), 9.55'de 4. kişi kayıt aldı. Ama 9.15lerde kayıtlar alınmaya başlanmış. İş bilmezlik, çifte standart ve rezalet. Birazdan arayıp sayıp dökeceğim adabımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Setur'un sitesinde yurtiçi otel rezervasyonunda Ykb kartlara %5 indirim olduğu söylenmesine rağmen seyahat hattı puan ile yapılacak işlemlerde bu indirimi yapmayacaklarını söyledi.



    Premium kart yurt içi otel için katsayı da 1.97'ye düşürülmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün bir yıl puan biriktir, bütün bir yil otel kampanyası bekle, bunun üzerine bütün bi günü isini gücünü sorumluluklarını ertele defalarca en az 30 ar dk seyahat hattında bekletil; sonra da 240 kişilik kampanya bitmistir de! Bunun baska bir açiklamasi yok; adios= reziloluyos!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    https://twitter.com/hashtag/adioslareziloluyos?src=hash katılalım arkadaşlar.
    #adioslareziloluyos diyip @setur @YapiKrediadios @YapiKrediHizmet @YapiKredi @YapiKrediWorld @YapiKredi etiketleyelim.

    Güncel tutalım gece görmeyen varsa destek versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ftokan F kullanıcısına yanıt
    Yurtdışı otel katsayısı nedir? Bir de otel listesini ve fiyatlarını nereden görücez?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıdemli Yarbay kullanıcısına yanıt
    Buraya takip eden tüm adioscu arkadaşlardan ricam üstteki tweet destek vermeleri. Otel alanlardan da bu desteği bekliyoruz. Bugün alındıysa da yarın aynı durum sizin için de geçerli olabilir.

    Şimdiden teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi adios için birşey yazacağım ama linç edilirim diye korkuyorum. Olaylar yatışana kadar susayım bari.



    otel alamamış birisi olarak halen adiosa birşey söyleyemiyorum.



    Ama olay setur olunca tüm hıncımı dökebilirim. çok dandik bir firma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    adios küfür serbest whatsapp grubu kurulmasını talep ediyorum.
    yoksa rahatlama olmayacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, şu linkte ykb yönetiminin detayı var. PM ile isteyen olursa mail adresleri nasııl olabilir iletebilirim.
    https://www.yapikredi.com.tr/yatirimci-iliskileri/yapi-kredi-hakkinda/ust-yonetim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stserkan -- 3 Nisan 2018; 10:7:13 >




  • Bugün mesai saati başladıktan sonra aranan hiç kimse oldu mu?

    olumlu ya da olumsuz aranan duymadım aranıp rezervasyonu alınan ya da aranıp evet kontenjan dolmuştur artık alamıyoruz sadece arayıp ulaşanlara verilmiş olan tutarsız cevaplar var elde, benim kanımca şu an şirket yöneticileri ve grup müdürleri bu konu üzerine tartışma ve çözüm üretme sürecindeler, karar aşaması sonuçlanınca ki benim halen en azından kayıt alanları tamamlayalım koskoca Koç grubu için nedir ki alınan kayıtta en fazla 5 bin olsun 5 milyonda 5 bin çok iyi bir orandır. En azından kartın sürdürülebilirliğini devam ettirir. Ki çogu firma yapıkredi ile anlaşıp puan kampanyasına dahil olup satışını arttırıyor. Puanları kullanamadıktan sonra ne cazibesi kalacaktır. Firma anlaşmaları düştüğü satışlar azaldığı sürece bizim tepkimizden daha büyük etkisi olacaktır. Şahsi görüşüm, kullanamadıgım puanları önümüzdeki sene biriktirmek için tekrar uğraşmam, uzun vadede 3 bin 5 bin adios sahibinin alışveriş esnasındaki kart ttercihi değiştiği takdirde firma politikası wings gibi az tercih edilen ve dolayıyısla anlaştıgı firma sayısı gün ve gün azalan bir hale gelecektir. kartı kapatmaya lüzum yok, kart sayısı yüksek iken işlem hacminin düşmesi yetecektir cevap olarak bu saygısız davranışa.. Vesselam aranan olursa gün içinde yazsın takip edelim güncel olalım. şikayet hattına her 15 dakkada bir kayıt giriyorum. Onlarda dün benim uğraştıgım kadar uğraşsın :)




  • Bu sabah seyahat hattı ile görüştüm ben. Kontenjanın dün dolup herkesin arandığını söylüyorlar. Bugün arama olmayacak malesef.



    Kontenjan artışı da bu sene sağlanmayacakmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 38883889389038913892
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.