Şimdi Ara

Adblue koyulan araçlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
4.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Depo kapağında adblue ağzı bulunan araçlarda adblue katılmazsa eğer sorun olur mu? Ne sıklıkla ve ne miktarda katılmalı? Ayrıca bu adblue denilen şey miktar olarak tükenen birşey mi? Yoksa boşaltılıp yenisi koyulan birşey mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Adblue dediğiniz şey aslında üre çözeltisinin ticari adıdır. Dizel motorlardaki çok yüksek NOx emisyonlarını düşürmek için kullanılan aslında basit bir sistem. Egzoz gazı üzerine bu sıvı püskürtülerek kimyasal tepkime oluşturulur. Yani yakıt gibi sürekli olarak kullanılan ve biten bir sıvı.

    Sıklığı ve kullanım miktarını, aracın motor hacmi, mevcut emisyon seviyesi ve verimliliği etkiler. Bu araçtan araca değişen bir durum ancak genel olarak 10.000 km üstünde depo hacmine bağlı olarak doldurulması gerekir.

    Dizel araçların yaşamını bir miktar daha uzatan bir sistem oldu ancak özellikle 2021 itibariyle bu da çözüm olmayacak artık. Senede bir kez hadi abartalım iki kez doldurulacak sıvı için sistemi iptal ettiren arkadaşlara ise gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum, alıyorsanız bu vakitten sonra dizel araç bunun getirisine de katlanacaksınız bu kadar basit.
  • Her aracin kullanma kilavuzuna bakilmali.

    Genel olarak ise, dusuk üre seviyesi zaten katalizore zarar veriyor. Tamamen bittiginde de gunumuz aracları herhangi bir hasara engel olmak icin calismaz start almaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 23 Ekim 2019; 19:22:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AdBlue azaldığı zaman araç sizi uyarır, araca bir zararı olmaz ama emisyon standartlarını karşılamayacağı için araç kendini kısıtlar belli bir hızı/devri geçmenize müsaade etmez. Bineklerde genelde bakımdan bakıma tamamlanır. Ticarilerde yakıt alır gibi alabilirsiniz. Avrupa turu boyunca vito için 1 kere dolsurmuştum depoyu. 3900 km boyunca yarıya inmedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adblue emülatörleri var. ondan takın bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    adblue emülatörleri var. ondan takın bence..
    Düşük üre seviyesi katalizöre zarar verir diyor üstteki mesaj yazan arkadaş.. emülatör ile bunun önüne geçilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adblue dediğiniz şey aslında üre çözeltisinin ticari adıdır. Dizel motorlardaki çok yüksek NOx emisyonlarını düşürmek için kullanılan aslında basit bir sistem. Egzoz gazı üzerine bu sıvı püskürtülerek kimyasal tepkime oluşturulur. Yani yakıt gibi sürekli olarak kullanılan ve biten bir sıvı.

    Sıklığı ve kullanım miktarını, aracın motor hacmi, mevcut emisyon seviyesi ve verimliliği etkiler. Bu araçtan araca değişen bir durum ancak genel olarak 10.000 km üstünde depo hacmine bağlı olarak doldurulması gerekir.

    Dizel araçların yaşamını bir miktar daha uzatan bir sistem oldu ancak özellikle 2021 itibariyle bu da çözüm olmayacak artık. Senede bir kez hadi abartalım iki kez doldurulacak sıvı için sistemi iptal ettiren arkadaşlara ise gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum, alıyorsanız bu vakitten sonra dizel araç bunun getirisine de katlanacaksınız bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 24 Ekim 2019; 9:14:6 >




  • Octavia 1.6 tdi de var satış temsilcisi eğer adblue biterse aracınız çalışmaz demişti. Gösterge kısmında kalan adblue menzili gösteriyor zaten. Bir deposu 15000 menzil yazıyor göstergede. Oda periyodik bakıma denk geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Adblue dediğiniz şey aslında üre çözeltisinin ticari adıdır. Dizel motorlardaki çok yüksek NOx emisyonlarını düşürmek için kullanılan aslında basit bir sistem. Egzoz gazı üzerine bu sıvı püskürtülerek kimyasal tepkime oluşturulur. Yani yakıt gibi sürekli olarak kullanılan ve biten bir sıvı.

    Sıklığı ve kullanım miktarını, aracın motor hacmi, mevcut emisyon seviyesi ve verimliliği etkiler. Bu araçtan araca değişen bir durum ancak genel olarak 10.000 km üstünde depo hacmine bağlı olarak doldurulması gerekir.

    Dizel araçların yaşamını bir miktar daha uzatan bir sistem oldu ancak özellikle 2021 itibariyle bu da çözüm olmayacak artık. Senede bir kez hadi abartalım iki kez doldurulacak sıvı için sistemi iptal ettiren arkadaşlara ise gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum, alıyorsanız bu vakitten sonra dizel araç bunun getirisine de katlanacaksınız bu kadar basit.
    O iptal ettirenlerin muayeneden geçme ihtimalı???




  • 2019 model 30 bin km deki araçla geçen uzun yolda mazot almak için durduk ve 2500km sonra marş basmayacak miydi neydi ilk defa gördüğüm bir arıza sinyali verdi.
    Benzincide sorduk böyle böyle bir durum var diye.
    Adblue koyun düzelir dedi 50 liralık doldurup devam ettik arıza sinyali kesildi bu arada.
    Enteresan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz otomobillerde rastlamadım ama işe gidip geldiğimiz 2016 model otokar serviste var bu sistem.

    Göstergede adblue azalınca yakıt lambası yanıyor mavi renkli. Bir keresinde de araç ciddi ciddi çekmiyordu.
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Mevcut muayene ve egzoz emisyon ölçümleri ile rahat rahat geçer maalesef.
  • Bittiği zaman, servis çağırmak gerekir. Yolda kalırsınız.

    Ama zaten birden bitmez. Peugeot için, her çalıştırmada uyarı verir, son 2400km'de.

    Kör değilseniz veya Gobi Çölü'nü geçmeyecekseniz, bir benzinliğe uğrarsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.