Şimdi Ara

ACT golf de test edilmişti. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
1
Favori
2.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kim ne derse desin

    En mantikli golf 1.4 tsi act 140 beygir olani

    Gercekten az yakiyormu orasi mechul

    En mantıklı golf 1.4 TSI 122 bg manuel versiyonu cihancım.

    En güvenilir kombinasyon hemde alım maliyeti düşük.

    Sene oldu 2013 abi ne manueli ya gözünü sevim

    30 yaşıma geldim debriyaja benmi basim hala

    Dostum ben 42 oldum Golfü de yeni aldım ve araç manuel...
    Ama kafam rahat...
    İstanbulda ve genelde de dur-kalk trafikte kullanıyorum üstelik

    Sorunsuz (veya sorunları büyük oranda giderilmiş bir DSG) olmadan manuel e devam...
    Bu bir tercih meselesi

    Orneğin babam şu an W210 E serisi kullanıyor (manuel)
    Değiştirmek istiyor ve W211 kasa bakıyoruz su an... Onu da manuel istiyor
    Yaş 71 :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baskı balata değişimi ile kavrama değişimi arasında ne fark var ?

    Pek fark yok. Ama 10 binde kim baskı balata değiştiryor ?
    Kardeş bu şanzımanda beni en çok korkutan sollama esnasında şanzımana bir şey olması. Sonuçlarını düşünemiyorum şahsen.

    Abi bunu başka biri söylese kafa buluyor derim geçerim ama senin söylemen biraz garibime gitti

    Kardeş bu şanzımanda beni en çok korkutan sollama esnasında şanzımana bir şey olması. Sonuçlarını düşünemiyorum şahsen. BU NEDEMEK ABİ ?

    DSG seni çok büyük bir sorun olmadığı sürece yolda falan bırakmaz

    Zaten mekatronik arızası çok ender görünüyor

    En fazla kavrama değişir buda seni etkilemez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baskı balata değişimi ile kavrama değişimi arasında ne fark var ?

    Pek fark yok. Ama 10 binde kim baskı balata değiştiryor ?
    Kardeş bu şanzımanda beni en çok korkutan sollama esnasında şanzımana bir şey olması. Sonuçlarını düşünemiyorum şahsen.

    +1;
    + hoşgeldin hocam..

    Hosbulduk.
    Ekleme : meaj ediyordun tsı ve valvematic kıyasını onu da yaptık konusu var dh ta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 26 Haziran 2013; 17:07:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihancim su demek. Tamam cok hızlı ve cogu zaman keyifli olan bu sanziman bana güven vermiyor demek. Futboldan ornek verelim : pascal nouma misali. Ne zaman ne olacağı belli degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 26 Haziran 2013; 17:10:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Cihancim su demek. Tamam cok hızlı ve cogu zaman keyifli olan bu sanziman bana güven vermiyor demek. Futboldan ornek verelim : pascal nouma misali. Ne zaman ne olacağı belli degil.

    Sikinti cikarmaz abi

    En fazla kavrama degisir hepsi bu

    Dsg sorun verecek diye manuel araba arabanin eziyetini cekemem ben

    Manuel araba alsam zaten neler var neler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik vitesi sevemiyorum bir turlu. Honda jazz bugune kadar cvt ile keyif veren tek arac oldu otomatik olarak. Premium markalarin guncel araclarinda bildigin kadariyla sanziman opsiyonu yok, varsa eyvallah fakat yoksa bence konulmali nihayetinde zevk bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Cihancim su demek. Tamam cok hızlı ve cogu zaman keyifli olan bu sanziman bana güven vermiyor demek. Futboldan ornek verelim : pascal nouma misali. Ne zaman ne olacağı belli degil.

    Sikinti cikarmaz abi

    En fazla kavrama degisir hepsi bu

    Dsg sorun verecek diye manuel araba arabanin eziyetini cekemem ben

    Manuel araba alsam zaten neler var neler

    Oyle deme cihan kardeşim. Emin konuşmamak lazım. Ben 60 bin bakımı icin servisteyken iki tane 2011 leon mekatronik problemi yüzünden çekiciyle gelmişti servise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test ve paylaşım için teşekkürler. Araç sanırım comfortline paketti. Fakir donanım olayını açarsanız bizde öğrenmiş oluruz bu durumu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Test ve paylaşım için teşekkürler. Araç sanırım comfortline paketti. Fakir donanım olayını açarsanız bizde öğrenmiş oluruz bu durumu ?

    Rica ederim. Evet comfortline paket.

    62.200 liste fiyatı olan benzinli otm araçtan bahsediyoruz. C sınıfı araçlarda bu etiketi yazan baska bir arac ben görmedim. Premiumlari saymıyorum bile.
    Bu aracın sadece motoru performansli o kadar.
    Bu aracta ;
    Katlanan ayna
    Led gündüz farı
    Bixenon far
    Cam tavan
    Hız sabitleme
    USB girişi
    Bluetooth telefon hazırlığı
    Otm far silecek ve kararan ayna
    Park sensörü
    Parçalı deri koltuk
    Geri görüş kamerası
    Gibi donanımlar yok.
    Bu etiketi taşıyan c sınıfı bir arac usteki donanımları taşımalı. Ha yok bu donanımları vermiyorsa koyar max bu araca 50 bin tl oyle satar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baskı balata değişimi ile kavrama değişimi arasında ne fark var ?

    Pek fark yok. Ama 10 binde kim baskı balata değiştiryor ?
    Kardeş bu şanzımanda beni en çok korkutan sollama esnasında şanzımana bir şey olması. Sonuçlarını düşünemiyorum şahsen.

    +1;
    + hoşgeldin hocam..

    Hosbulduk.
    Ekleme : meaj ediyordun tsı ve valvematic kıyasını onu da yaptık konusu var dh ta.

    üstad auris fiyatlarındaki anormal artıştan dolayı + gösterge panelinin bir türlü içime sinmemesinden ötürü şu an biraz uzaklaştı ama hala bence çok başarılı araç ama full otomatik fiyatı benzinli için max 55 filan olmalıydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baskı balata değişimi ile kavrama değişimi arasında ne fark var ?

    Pek fark yok. Ama 10 binde kim baskı balata değiştiryor ?
    Kardeş bu şanzımanda beni en çok korkutan sollama esnasında şanzımana bir şey olması. Sonuçlarını düşünemiyorum şahsen.

    +1;
    + hoşgeldin hocam..

    Hosbulduk.
    Ekleme : meaj ediyordun tsı ve valvematic kıyasını onu da yaptık konusu var dh ta.

    üstad auris fiyatlarındaki anormal artıştan dolayı + gösterge panelinin bir türlü içime sinmemesinden ötürü şu an biraz uzaklaştı ama hala bence çok başarılı araç ama full otomatik fiyatı benzinli için max 55 filan olmalıydı...

    Hocam corolla gelsin auris iner o fiyatlara kanımca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Test ve paylaşım için teşekkürler. Araç sanırım comfortline paketti. Fakir donanım olayını açarsanız bizde öğrenmiş oluruz bu durumu ?

    Rica ederim. Evet comfortline paket.

    62.200 liste fiyatı olan benzinli otm araçtan bahsediyoruz. C sınıfı araçlarda bu etiketi yazan baska bir arac ben görmedim. Premiumlari saymıyorum bile.
    Bu aracın sadece motoru performansli o kadar.
    Bu aracta ;
    Katlanan ayna
    Led gündüz farı
    Bixenon far
    Cam tavan
    Hız sabitleme
    USB girişi
    Bluetooth telefon hazırlığı
    Otm far silecek ve kararan ayna
    Park sensörü
    Parçalı deri koltuk
    Geri görüş kamerası
    Gibi donanımlar yok.
    Bu etiketi taşıyan c sınıfı bir arac usteki donanımları taşımalı. Ha yok bu donanımları vermiyorsa koyar max bu araca 50 bin tl oyle satar.

    Şimdi hocam olaya aslında bardağın dolu tarafından da bakmak lazım. Bardağın dolu tarafı mı fazla yoksa boş tarafı mı onu irdelemek lazım. Vw bana sorarsanız standart markalarla, premium markalar arasında kalmış bir marka. Dolayısıyla fiyatlarda arada konumlandırılmış. Ne premiumlar kadar pahalı, ne de standart markalar gibi ucuz. Sizde takdir edersiniz ki, Golf tarihsel bir marka ve Astra, Focus, Auris, İ30 gibi modellerden imaj bakımından çok daha iyi. Aslında bunu en güzel opsiyonel liste gösteriyor. Golf' ün opsiyonel listesine bakın bir de diğer modellerin opsiyonel listesine bakın. Daha elit ve daha çok opsiyon sunabiliyor. Tıpkı premium markalarda ki gibi. 1.4 TSI ACT motor Dünya' daki ilk 4 silindirli silindir kapatma teknolojili motor. Teknoloji olarak çok iyi. 5.8 lt yakıt tüketipte bu kadar performanslı bir model yok. Güvenlik ekipmanları en tepede. Kalite ve sürüş keyfi çok iyi. Marka imajı çok iyi. Eksik olan donanımlar çokta önemli donanımlar değil. İstenirse de opsiyonel listede var seçebilirsiniz. Bence araba almak, donanım almaktan çok daha önemlidir. Saygılarımla.




  • Golf 1.6 tdı 90 bg midline plus manuel vites 55.600 tl
    Bu aracta direksiyon, vites kolu ve manuel klimadan oluşuyor.
    Bu arac mı normal c sınıfı ile premium arasında kalıyor ?
    Üstadım aynı donanımlı i30 ve golf arasında 5 bin tl fark olsa senin yanındayım ama 25 bin olunca malesef karşındayim. Bu araçların Avrupa'da fiyat farkı ne durumda iyi irdelemek lazım. Ben aracı 1 elestiriyorsam distribütörü 10 eleştiriyorum. İyi anlamak lazım mevzuyu.
    Ha golf pahalı da diger bazı uyanıklar ucuz mu ? Tabiki degil. Ford ve Renault da aynı saçmalığın pesinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalan olmasın ama -Auto Bild de olması lazımdı- 1.4 ACT Golf incelemesinde fiyatının yüksek olup premium lara yaklaştığını hatta 1.4 140Hp lik Astra dan tam 4.000 Euro daha pahalı olduğu yazıyordu, bunu da daha kaliteli işçilik ve etkin güvenlik teknolojileri vs vs nin karşılığı olarak normal görülmesi gerektiğinden bahsedilmişti.


    Velhasılı Golf rakiplerinden pahalı olmakta belki haklı ama Türkiye de bu makas açılıyorsa elbet eleştiriye açık bir konu var demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Golf 1.6 tdı 90 bg midline plus manuel vites 55.600 tl
    Bu aracta direksiyon, vites kolu ve manuel klimadan oluşuyor.
    Bu arac mı normal c sınıfı ile premium arasında kalıyor ?
    Üstadım aynı donanımlı i30 ve golf arasında 5 bin tl fark olsa senin yanındayım ama 25 bin olunca malesef karşındayim. Bu araçların Avrupa'da fiyat farkı ne durumda iyi irdelemek lazım. Ben aracı 1 elestiriyorsam distribütörü 10 eleştiriyorum. İyi anlamak lazım mevzuyu.
    Ha golf pahalı da diger bazı uyanıklar ucuz mu ? Tabiki degil. Ford ve Renault da aynı saçmalığın pesinde.

    Üstad yapma Allah aşkına ! Midline plus' ın neresi boş. Güvenlik ekipmanları tam, çoğu aracın fullünde olmayan güvenlik donanımları var. Mesela i30' un elite paketinde xds, ikincil çarpışma freni, yorgunluk algılayıcı, lastik basınç sensörü yok. Güvenlik elipmanlarıdır bunlar. Bu aracın tek eksiği konfor donanımları diyebilirim. Dediğim gibi opsiyonel olarak istediğinizi alır eklerseniz. İ30 f/p olarak çok çok iyi. Crdi otm. elite 60.000 seviyelerine alınıyor ve o donanımda bir golf tdi dsg 80 bin civarlarında satılıyor. İşte burda fark uçuk. Geriye tüketicinin seçimi kalıyor. 80.000 tl civarlarına premium markalar devreye giriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam mid plus 90 lik golf 55 bin leon style 105 hp 51 bin tl.
    Bu bile yeterlidir golfün fiyatının nasıl ufuruldugunun.
    Bu arada esmerce arkadasım act golf ike 1.4 t astra arasında fiyat farkının biraz fazla olması normaldir yeni motor olduğu icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Test ve paylaşım için teşekkürler. Araç sanırım comfortline paketti. Fakir donanım olayını açarsanız bizde öğrenmiş oluruz bu durumu ?

    Rica ederim. Evet comfortline paket.

    62.200 liste fiyatı olan benzinli otm araçtan bahsediyoruz. C sınıfı araçlarda bu etiketi yazan baska bir arac ben görmedim. Premiumlari saymıyorum bile.
    Bu aracın sadece motoru performansli o kadar.
    Bu aracta ;
    Katlanan ayna
    Led gündüz farı
    Bixenon far
    Cam tavan
    Hız sabitleme
    USB girişi
    Bluetooth telefon hazırlığı
    Otm far silecek ve kararan ayna
    Park sensörü
    Parçalı deri koltuk
    Geri görüş kamerası
    Gibi donanımlar yok.
    Bu etiketi taşıyan c sınıfı bir arac usteki donanımları taşımalı. Ha yok bu donanımları vermiyorsa koyar max bu araca 50 bin tl oyle satar.

    Cam Tavan + Bixenon far ve Led gündüz farı içlerinden bence en önemli olanları, onların ikisini birden ekletirseniz 5.500TL oluyor, Comfortline üzerine koyarsanız 67.700TL yapar.

    Hız sabitleme ve park sensörü hediye olarak alınabilir.

    Geriye kalan parçalı deri koltuk falan önemli değil zaten alcantra koltuklar var gayet güzel gözüküyor.

    67.700TL pazarlık ile 66 civarına alınabilir. Bence uygun.

    Sonuçta dizel diye Kia Cee'd, Hyundai I30 full alıyorsunuz aynı paraya hemen hemen aynı donanımlar, 8-9 litre yakıyor yine, ben 1.4 ACT nin sakin kullanımda o kadar bile yakmayacağını düşünüyorum. Fabrika verilerinin 1 litre üstünü yakarım hep, 5,8+1=6.8litreye tekabül eder gayet makul. Hatta I30-Cee'd 0'dan 100'e 10-11 saniyelerde çıkarken Golf 8.4 saniyede çıkıyor varsın geri görüş kamerası olmasın:)



    Bence C segmentinde dizel otomatik aranıyorsa VW'den başka çare yok. Hatta diğer markaların dizel otomatikleri alınacağına VW'nin benzinli otomatikleri bile alınabilir. Cruze için de aynı şey geçerli insanlarda bir dizel sevdası aldı başını gidiyor, mantıklı düşünemiyorlar, 2.0D Cruze alanlara şaşıyorum, performans desen yok, ekonomik desen değil 9 litre yakıyor, vergisi az desen değil. Kıyaslanırsa 1.4TSI 122hp Golf her türlü daha mantıklı olacak ama kıyaslamıyorlar:)




  • Sevgili beamer öncelikle golf alınacaksa en dolu model denen higline alınmalı. Bu en dolu donanım bile rakiplerinden 7-8 bin liralık bir donanım farkıyla satılıyor.
    Act 1.4 higline ve extra donanımlarla bu arac 75 bin tl oluyor. Benzinli bir c sınıfı arac 75 bin tl verilip alınacaksa ya premium olmalı yada cabrio tarzı falan olmalı.

    Dizel ve otm arac alacaksak en son vw kapısı çalınır. Nedenlerine gelince
    1- Uzun sıra bekleme
    2- rakiplerinden 15 bin tl yüksek
    3- sanziman uzun vadede guvensiz.

    Bir dsg kullanıcısı olarak yazıyorum bu yazıyı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Sevgili beamer öncelikle golf alınacaksa en dolu model denen higline alınmalı. Bu en dolu donanım bile rakiplerinden 7-8 bin liralık bir donanım farkıyla satılıyor.
    Act 1.4 higline ve extra donanımlarla bu arac 75 bin tl oluyor. Benzinli bir c sınıfı arac 75 bin tl verilip alınacaksa ya premium olmalı yada cabrio tarzı falan olmalı.

    Dizel ve otm arac alacaksak en son vw kapısı çalınır. Nedenlerine gelince
    1- Uzun sıra bekleme
    2- rakiplerinden 15 bin tl yüksek
    3- sanziman uzun vadede guvensiz.

    Bir dsg kullanıcısı olarak yazıyorum bu yazıyı.

    Fanboylara laf anlatamazsın,100 bine golf satılırken bunlar vay be çekip alkış tutuyorlardı,bırak boşver,zaten aklı fikri olan adam benzinli golfe 65 bin tl para vermez.
    Cosmo donanım 180 hp astra 60k yahu




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.