Şimdi Ara

Acronis True Image USB Bellekten çalıştırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
49
Cevap
17
Favori
50.666
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Acronis True Image USB Bellekten çalıştırma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    44 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    ok sadece yapıştırma, tşk..

    Alıntıları Göster
    teşekkürler işime yaradı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16150 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: forbid55

    teşekkürler işime yaradı

    Alıntıları Göster
    Netten arattım. Bu konu denk geldi. Bi umut girdim. Ancak olmadı. Usb belleği görmüyor program. Başka bilgisayardan acronis media rescue bilmem nesini yapıp o şekilde kurtarma yaptım.
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.

    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935



    Netten arattım. Bu konu denk geldi. Bi umut girdim. Ancak olmadı. Usb belleği görmüyor program. Başka bilgisayardan acronis media rescue bilmem nesini yapıp o şekilde kurtarma yaptım.



    Hocam hangi program görmedi
    _____________________________
  • Yarbay
    16150 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas



    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935



    Netten arattım. Bu konu denk geldi. Bi umut girdim. Ancak olmadı. Usb belleği görmüyor program. Başka bilgisayardan acronis media rescue bilmem nesini yapıp o şekilde kurtarma yaptım.



    Hocam hangi program görmedi



    Zipin icindeki grubinst_gui programi. O anlatilan program iste Farkli flaslar denememe ragmen gormedi hicbirini



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.

    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.




  • Teğmen
    121 Mesaj
    Yaramazmı be kardeş eyv



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    Yumi vb programlarla deneyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Yumi vb programlarla deneyin
    netbook için arıyordum. bendeki 2009 versiyon, CD imajı vardı, bir türlü USB'e uyarlayamamıştım. ÇOK TEŞEKKÜRLER...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucius-132 -- 18 Şubat 2015; 8:51:55 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lucius-132

    netbook için arıyordum. bendeki 2009 versiyon, CD imajı vardı, bir türlü USB'e uyarlayamamıştım. ÇOK TEŞEKKÜRLER...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar lütfen yardım edin kafayı yemek üzereyim...



    acronisi usb den boot yapamıyorum.çok uğraştım bütün yöntemleri denedim ama olmuyor...

    yumi,winto bootrufus.vs.vs. tüm proğramlarıda denedim...



    proğramın kendi usb boot oluşturma özelliğindede usb yi görmüyor anlamadım gitti.farklı usb denedim yine görmedi.

    yokmu bi kurt arkadaşım bunu halledecek bir baba yiğit.



    amacım acronisi usb den boot olarak çalıştırmak...dvd iptal (bu arada)
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    668 Mesaj

    anlattığım gibi yapmış da olmamışsa ya usb belleklerin boot desteklemiyor ya da usb bootdan bilgisayarı başlatamamışsın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    atilla0001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj

    anlattığın gibi yaptum bios tandan usb yi gösterdim yine olmadı kardeş.usb nin bot desli olup olmadığını nasıl anlayacağım.bilgisayarım asus n53sv biosu sırf bunun için güncelledim dün.yardım edinn...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atilla0001 -- 6 Nisan 2015; 23:13:46 >
    |
    |
    neronidas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    nasıl anlaşılır usb bilmiyorum ama pek az var öyle usb bellek. senin markası ne



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj

    marka görünmüyor usb destekli yi ilk defa duyuyorum bunu nasıl anlarızzz kii
    |
    |
    neronidas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atilla0001

    marka görünmüyor usb destekli yi ilk defa duyuyorum bunu nasıl anlarızzz kii

    Alıntıları Göster
    tamam dediğin gibi yaptım kardeşim çok sağol bt oldu... ama şimdide disklerimi görmüyor.

    yani acronisle bot ettim,backup yapacağım yeri yani C yi görmüyor.diğer diskleride görmüyor sadece kendini yani usb yi görüyor...yardım edermisim kardeşim...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atilla0001

    tamam dediğin gibi yaptım kardeşim çok sağol bt oldu... ama şimdide disklerimi görmüyor.

    yani acronisle bot ettim,backup yapacağım yeri yani C yi görmüyor.diğer diskleride görmüyor sadece kendini yani usb yi görüyor...yardım edermisim kardeşim...

    Alıntıları Göster
    yok mu yardım edecek kardeşler...

    hardisk gpt formatında bu arada....acronis 2011 hardiskimi görmüyor imaj alamıyorum...





    diğer acronisleri kullandığım zamanda usb den boot yapamıyorum hiçbir şekilde sadece nerodias kardeşimin yaptığı yöntemle usb den boot yapabildim...

    acronis 2014 veya 2015 i bu yöntemle yapabilirmisin nerodias kardeş.

    yardımlarınızı bekliyorum...
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    668 Mesaj

    Acronis 2015 upload yaptım.

    Aşağıdaki linke tıklayarak indir ve winrardan çıkardığın Acronis.iso dosyasını eskisi ile değiştir.



    Acronis True Image 2015 ISO



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neronidas -- 10 Nisan 2015; 13:42:30 >
    |
    |
    atilla0001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Acronis 2015 upload yaptım.

    Aşağıdaki linke tıklayarak indir ve winrardan çıkardığın Acronis.iso dosyasını eskisi ile değiştir.



    Acronis True Image 2015 ISO

    Alıntıları Göster
    kardeş, 2011 versiyon ve elimde bulunan 2009 versiyonu denedim. çalıştı. çok güzel ANCAK yukardaki yöntemle yaptığım usb üzerinden açılışta F11 ile kurtarma seçeneğini (Acronis Secure Zone) etkinleştirmek istediğimde gerekli dosyalar CD'de yok diyor. ama aynı iso CD'de iken böyle sorun vermiyor. neden acaba?





    2015'i indirmeye başladım. (boyutu çok büyük :(((( ) deneyince editleyeceğim.











    edit: 2015'te de aynı sorun var. diğer fonksiyonlar çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucius-132 -- 19 Mayıs 2015; 12:27:15 >
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    17 Mesaj
    hocam dropbox linki güvenli bağlantı sebebiyle açılmıyor, linki yenileyebilir misiniz?
    _____________________________
    herkese iyi çalışmalar..
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    |
    |
    gunalhakan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    |
    |
    gunalhakan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    https://onedrive.live.com/redir?resid=65DD24C4C5E9FE67!2596&authkey=!AMgCJ2zJh_hQkng&ithint=file%2czip

    Alıntıları Göster
    bu işlemleri windows boot içinde kullanabilirmiyiz ?
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Bey Azura
Canlı Tv izle
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.