Şimdi Ara

Acil Samsung Servisten Aradılar (Karar Verildi Kazandım :)))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 21
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 14 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Ehlika (21 mesaj) bipekkan (8 mesaj) photo_canon1 (5 mesaj) ar_tryk (4 mesaj) erencaner (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar >> Dijital ve Analog Fotoğraf Makineleri >> Acil Samsung Servisten Aradılar (Karar Verildi Kazandım :)))
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    3 Ay önce samsung s850 fotograf makinasını servise yolladım aradan 2 ay geçti ürünü tamir edemedikleri için yenisi ile deişeceğini söylediler samsung a onay maili atmışlar samsung un onaylanması bekleniyordu şimdi 3 ay oldu ve bugün aradılar ürünün yenisi ile deişmesini samsung onaylamadı bizde tamir ettik gelip alabilirsiniz diyor ama şöyle bir şey var garanti süresi 30 günü geçtimi mazeretsiz yenisi ile deişmesi gerekmezmi ben bu durumda ne yapayım haklılarmı varmı böyle birşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ehlika -- 29 Haziran 2010; 20:10:14 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16857 Mesaj
    30 gün içinde tamir edemezlerse yenisini vermek zorundalar..

    nasıl bir ülkedeyiz..garanti denen sey bir işe yaramıyor..

    adamın 3 ay içinde önemli bir anısı olsa fotoğraflayamayacak..

    yazık gercekten..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Peki na yapabilirim şikayetmi etmeliyim servise gidip ne söyleyebilirim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2187 Mesaj
    bu konudaki tüketici olarak haklarınızı tam olarak öğrenmek için "tüketicikoruma derneği" ne gidip sorun, öğrenin ve ne hakkınız varsa sonuna kadar kullanın..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Tüketici koruma dernegi nerde acaba
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3817 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ToffieBoi


    O makineyi almayin kesinlikle
    Size yeni makine gondermek zorundalar.
    Gidin bagirin cagirin, hakkinizi arayin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2748 Mesaj
    aynen öyle... verdikleri teslim kagıdında servis fişinde vb.. aldıkları tarih vardır sonucta..
    |
    |
    _____________________________
    Referans tutmuyorum tektek ama İsteyene kefil isteyene referans verilir...
    https://www.instagram.com/fifa21coin/
  • Yüzbaşı
    955 Mesaj
    Makineyi sakın teslim almayın. Kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gidin ve servisi dava edin. Tüm işlemler ücretsiz. 1 ay içerisinde karar çıkıyor ve makineniz için değişim ya da para iadesi kararı çıkacak siz hangisini isterseniz. Fakat makineyi alırsanız bu hakkınız gider. Bu nedenle makinenizden sorumlu değiliz artık başına bişey gelir deseler bile almayın. Genelde bu numarayı yaparak makineyi geri veriyorlar..
    |
    |
    _____________________________
    E5200 (2500Mhz@3600Mhz), Gigabyte P35-DS3R, Ocz Gold Edition Dual Kit 512Mb x 2 + 1Gb x 2 (800Mhz@900Mhz), Sapphire HD4850 (@700/2000Mhz) + Akasa Vortexx Neo, 2 x Seagate 500 Gb (Raid 0)

    Fotoğraflarım - trenlegeziyorum.com
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Pazartesi ilk servise gidicem yok felan derlerse zaten belgeleri hazırlıcam fotokopilerini çekcem dicemki ürünün sıfırını istiyorum yoksa burdan direk tüketici haklarına gidicem ve bu elimdeki belgelerle başvurucam siz bilirsiniz diyip çıkcam sonra kaymakamlıga gidicem ve dilekçe yazıcam sonra sonucu beklicem yada kadıköye tüketicileri koruma dernegine gitçem belki onlar daha iyi sonuçlar elde edebilirler
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3817 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ToffieBoi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Pazartesi ilk servise gidicem yok felan derlerse zaten belgeleri hazırlıcam fotokopilerini çekcem dicemki ürünün sıfırını istiyorum yoksa burdan direk tüketici haklarına gidicem ve bu elimdeki belgelerle başvurucam siz bilirsiniz diyip çıkcam sonra kaymakamlıga gidicem ve dilekçe yazıcam sonra sonucu beklicem yada kadıköye tüketicileri koruma dernegine gitçem belki onlar daha iyi sonuçlar elde edebilirler


    Mahkemelerin verecegi sonuc ayni.
    Degisim, farkli bisey soyleyemezler.
    Hatta mahkeme para iadesi diyecek size.
    Serviste onu soyleyin, fatura bedelini iade etmek islerine gelmez
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2187 Mesaj
    tüketici koruma derneği bildiğim kadarıyla kaymakamlık/valiliklerde bulunuyor ama netten de araştırıp telefonla öğrenebilirsiniz.. hakkınızı sonuna kadar arayın.. her zaman diyorum.. tüketiciyiz, enayi değil
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    782 Mesaj
    sonucu bildirirsen sevinirim çok heycanlı
    |
    |
    _____________________________
    Yapabilenler yapar, yapamayanlar da ancak nasıl yapılacağını anlatır
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    yeni makineyi almadan gelme sakınhaberlerini bekliyoruz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herşeyi belirtiçem yarın bekleyin
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    8715 Mesaj
    @Darbaz34,
    Baştan sona haklısınız ama burası TR ve herşey kağıt üstündedir. Bence uzun ve oldukçada meşakkatli yolu seçecekseniz ilk önce bulunduğunuz yer kaymakamlığına müracaat edeceksiniz. Şanslıysanız 15 günde olumlu cevap alırsınız ve bu kararı servise vereceksiniz.(Bence Noter kanalıyla İhtarname olarak çekecek ve süre vereceksiniz) Belki 2 ay (!) sonra bir kel alaka cevap alırsanız bunları toparlayıp bir AV. yoluyla mahkemeye gideceksiniz. Nereden bakarsanız bir yıl. Hatta makinayı kullanamaktan dolayı hak mahrumiyeti tazminatıda açarsınız. Bunları göze alıyorsanız tamam. Ya da:
    Makinayı test ederek arıza ne idiyse düzeltilmişse alın. Zaten bu tamiratında bir garantisi var 6 ay dı sanırım. Aynı arıza bir yıllık süre içinde 2-3 defa tekrarlarsa miktarlar tam aklımda değil veya farklı arızalardan dolayı malı kullanamama durumu ortaya çıkarsa zaten değiştirmek zorunda kalıyorlar.
    Tercih sizin. Aratın net' te tüketiciyi koruma kanunu diye ,orada tam süreler belli....
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.
    |
    |
    _____________________________
    "Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır."Albert EINSTEIN
    "Celladını kurtarıcısı olarak gören bir toplum, kasabın bıçağını yalayan aptal danaya benzer !" K.M
    "Dünya nüfusu arttıkça, İnsan sayısı azalıyor." Chuk PALAHNIUK




  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Varya kafayı yicem ya paşa paşa gidip almak zorundayım yine herhalde diyorumki yok bu sefer yemicem arıcam hakkımı ama haklısın burası TR bilmiyorum kafam çorba oldu iyice
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5305 Mesaj
    Benzer bir durumu yine Samsung makinada bir arkadaşım yaşadı.
    Fakat hiçte öyle 1 yıl sürmedi işlemler. Gitti, tüketici mahkemesine başvurdu.
    Karar Samsung'a bildirildi, 1 ay geçmeden yeni makinası elindeydi.
    O kadarda zor ve meşakatli değil yani.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16857 Mesaj
    hakkatten insanı bezdiriyorlar..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    @Darbaz34,
    Baştan sona haklısınız ama burası TR ve herşey kağıt üstündedir. Bence uzun ve oldukçada meşakkatli yolu seçecekseniz ilk önce bulunduğunuz yer kaymakamlığına müracaat edeceksiniz. Şanslıysanız 15 günde olumlu cevap alırsınız ve bu kararı servise vereceksiniz.(Bence Noter kanalıyla İhtarname olarak çekecek ve süre vereceksiniz) Belki 2 ay (!) sonra bir kel alaka cevap alırsanız bunları toparlayıp bir AV. yoluyla mahkemeye gideceksiniz. Nereden bakarsanız bir yıl. Hatta makinayı kullanamaktan dolayı hak mahrumiyeti tazminatıda açarsınız. Bunları göze alıyorsanız tamam. Ya da:
    Makinayı test ederek arıza ne idiyse düzeltilmişse alın. Zaten bu tamiratında bir garantisi var 6 ay dı sanırım. Aynı arıza bir yıllık süre içinde 2-3 defa tekrarlarsa miktarlar tam aklımda değil veya farklı arızalardan dolayı malı kullanamama durumu ortaya çıkarsa zaten değiştirmek zorunda kalıyorlar.
    Tercih sizin. Aratın net' te tüketiciyi koruma kanunu diye ,orada tam süreler belli....
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.



    3 Ay serviste kaldı bu 3 ay ilavemi edilicek yoksa orda kalan süre hesaplanmıcakmı yani garantisi 3 ay kaldıysa 3 ayda orda kaldı 6 aymı olucak yoksa 3 ay olarakmı kalıcak
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle
kripto para haberleri
SEO
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
 
Sohbet kripto para haberleri SEO Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle Canlı Tv izle Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın mobil sürümü / mini sürümü

Version: 1.2.1039

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.