Şimdi Ara

Acil Samsung Servisten Aradılar (Karar Verildi Kazandım :)))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 Ay önce samsung s850 fotograf makinasını servise yolladım aradan 2 ay geçti ürünü tamir edemedikleri için yenisi ile deişeceğini söylediler samsung a onay maili atmışlar samsung un onaylanması bekleniyordu şimdi 3 ay oldu ve bugün aradılar ürünün yenisi ile deişmesini samsung onaylamadı bizde tamir ettik gelip alabilirsiniz diyor ama şöyle bir şey var garanti süresi 30 günü geçtimi mazeretsiz yenisi ile deişmesi gerekmezmi ben bu durumda ne yapayım haklılarmı varmı böyle birşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ehlika -- 29 Haziran 2010; 20:10:14 >



  • 30 gün içinde tamir edemezlerse yenisini vermek zorundalar..

    nasıl bir ülkedeyiz..garanti denen sey bir işe yaramıyor..

    adamın 3 ay içinde önemli bir anısı olsa fotoğraflayamayacak..

    yazık gercekten..
  • Peki na yapabilirim şikayetmi etmeliyim servise gidip ne söyleyebilirim
  • bu konudaki tüketici olarak haklarınızı tam olarak öğrenmek için "tüketicikoruma derneği" ne gidip sorun, öğrenin ve ne hakkınız varsa sonuna kadar kullanın..
  • Tüketici koruma dernegi nerde acaba
  • O makineyi almayin kesinlikle
    Size yeni makine gondermek zorundalar.
    Gidin bagirin cagirin, hakkinizi arayin.
  • aynen öyle... verdikleri teslim kagıdında servis fişinde vb.. aldıkları tarih vardır sonucta..
  • Makineyi sakın teslim almayın. Kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyeti'ne gidin ve servisi dava edin. Tüm işlemler ücretsiz. 1 ay içerisinde karar çıkıyor ve makineniz için değişim ya da para iadesi kararı çıkacak siz hangisini isterseniz. Fakat makineyi alırsanız bu hakkınız gider. Bu nedenle makinenizden sorumlu değiliz artık başına bişey gelir deseler bile almayın. Genelde bu numarayı yaparak makineyi geri veriyorlar..
  • Pazartesi ilk servise gidicem yok felan derlerse zaten belgeleri hazırlıcam fotokopilerini çekcem dicemki ürünün sıfırını istiyorum yoksa burdan direk tüketici haklarına gidicem ve bu elimdeki belgelerle başvurucam siz bilirsiniz diyip çıkcam sonra kaymakamlıga gidicem ve dilekçe yazıcam sonra sonucu beklicem yada kadıköye tüketicileri koruma dernegine gitçem belki onlar daha iyi sonuçlar elde edebilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Pazartesi ilk servise gidicem yok felan derlerse zaten belgeleri hazırlıcam fotokopilerini çekcem dicemki ürünün sıfırını istiyorum yoksa burdan direk tüketici haklarına gidicem ve bu elimdeki belgelerle başvurucam siz bilirsiniz diyip çıkcam sonra kaymakamlıga gidicem ve dilekçe yazıcam sonra sonucu beklicem yada kadıköye tüketicileri koruma dernegine gitçem belki onlar daha iyi sonuçlar elde edebilirler


    Mahkemelerin verecegi sonuc ayni.
    Degisim, farkli bisey soyleyemezler.
    Hatta mahkeme para iadesi diyecek size.
    Serviste onu soyleyin, fatura bedelini iade etmek islerine gelmez




  • tüketici koruma derneği bildiğim kadarıyla kaymakamlık/valiliklerde bulunuyor ama netten de araştırıp telefonla öğrenebilirsiniz.. hakkınızı sonuna kadar arayın.. her zaman diyorum.. tüketiciyiz, enayi değil
  • sonucu bildirirsen sevinirim çok heycanlı
  • yeni makineyi almadan gelme sakınhaberlerini bekliyoruz
  • Herşeyi belirtiçem yarın bekleyin
  • Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.
  • @Darbaz34,
    Baştan sona haklısınız ama burası TR ve herşey kağıt üstündedir. Bence uzun ve oldukçada meşakkatli yolu seçecekseniz ilk önce bulunduğunuz yer kaymakamlığına müracaat edeceksiniz. Şanslıysanız 15 günde olumlu cevap alırsınız ve bu kararı servise vereceksiniz.(Bence Noter kanalıyla İhtarname olarak çekecek ve süre vereceksiniz) Belki 2 ay (!) sonra bir kel alaka cevap alırsanız bunları toparlayıp bir AV. yoluyla mahkemeye gideceksiniz. Nereden bakarsanız bir yıl. Hatta makinayı kullanamaktan dolayı hak mahrumiyeti tazminatıda açarsınız. Bunları göze alıyorsanız tamam. Ya da:
    Makinayı test ederek arıza ne idiyse düzeltilmişse alın. Zaten bu tamiratında bir garantisi var 6 ay dı sanırım. Aynı arıza bir yıllık süre içinde 2-3 defa tekrarlarsa miktarlar tam aklımda değil veya farklı arızalardan dolayı malı kullanamama durumu ortaya çıkarsa zaten değiştirmek zorunda kalıyorlar.
    Tercih sizin. Aratın net' te tüketiciyi koruma kanunu diye ,orada tam süreler belli....
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.




  • Varya kafayı yicem ya paşa paşa gidip almak zorundayım yine herhalde diyorumki yok bu sefer yemicem arıcam hakkımı ama haklısın burası TR bilmiyorum kafam çorba oldu iyice
  • Benzer bir durumu yine Samsung makinada bir arkadaşım yaşadı.
    Fakat hiçte öyle 1 yıl sürmedi işlemler. Gitti, tüketici mahkemesine başvurdu.
    Karar Samsung'a bildirildi, 1 ay geçmeden yeni makinası elindeydi.
    O kadarda zor ve meşakatli değil yani.
  • hakkatten insanı bezdiriyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    @Darbaz34,
    Baştan sona haklısınız ama burası TR ve herşey kağıt üstündedir. Bence uzun ve oldukçada meşakkatli yolu seçecekseniz ilk önce bulunduğunuz yer kaymakamlığına müracaat edeceksiniz. Şanslıysanız 15 günde olumlu cevap alırsınız ve bu kararı servise vereceksiniz.(Bence Noter kanalıyla İhtarname olarak çekecek ve süre vereceksiniz) Belki 2 ay (!) sonra bir kel alaka cevap alırsanız bunları toparlayıp bir AV. yoluyla mahkemeye gideceksiniz. Nereden bakarsanız bir yıl. Hatta makinayı kullanamaktan dolayı hak mahrumiyeti tazminatıda açarsınız. Bunları göze alıyorsanız tamam. Ya da:
    Makinayı test ederek arıza ne idiyse düzeltilmişse alın. Zaten bu tamiratında bir garantisi var 6 ay dı sanırım. Aynı arıza bir yıllık süre içinde 2-3 defa tekrarlarsa miktarlar tam aklımda değil veya farklı arızalardan dolayı malı kullanamama durumu ortaya çıkarsa zaten değiştirmek zorunda kalıyorlar.
    Tercih sizin. Aratın net' te tüketiciyi koruma kanunu diye ,orada tam süreler belli....
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darbaz34

    Bugün Samsung servisine gittim ve bildigim bütün herşeyi anlattım dedimki arıza 30 iş günü içersinde yapılabilirse tamir kabul edilebilir 30 iş günün geçtimi yenisi ile degişim olmak zorunda deilmi dedim oda evet ama samsung deişime onay vermedi bize parçayı yolladı dedi bizde taktık bende dedimki tamamda bu olayın 30 günde olması gerekmiyormu dedim evet halısınız dedi burda bizim yapabilicegimiz birşey yok biz samsung türkiye ya belirttik bunu cihazınız yenisi ile deişmeye uygun deilmiş dediler kafam iyice karıştı ben şimdi napim balmadım makinayı bana diyoki sizin için en hayırlısı makinayı almak dedi uyuz oldum iyice şimdi ne yapmalıyım adım adım ilerlemem lazım.



    3 Ay serviste kaldı bu 3 ay ilavemi edilicek yoksa orda kalan süre hesaplanmıcakmı yani garantisi 3 ay kaldıysa 3 ayda orda kaldı 6 aymı olucak yoksa 3 ay olarakmı kalıcak




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.