Şimdi Ara

Acil 2-3 Bin Lira Arası Telefon Tavsiyesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Başlıkta belirttigim gibi 2.000-3.000 lira arasında bi telefon arıyoruz. Bu fiyat aralıgında alınacak en iyi telefonlar nelerdir? Kağıt üzerinde az çok fikir oluşuyor insanın aklında. Ama bir de bilen, kullanan arkadaslardan yorum almanın daha iyi olacagını düşünüyorum. Pek marka takıntımız yok. Önceligimiz iyi kamera, en az 4 gb ram ve en az 64 gb depolama alanı vs vs.. Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaslar.



  • mi mix2 veya oneplus 5t
  • Htc u11 , galaxy s8 , huawei mate 10 (ithalatci garantili ) bu 3 cihazin da kamerasi gayet iyi.4gb ram 64 gb hafiza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle ithal garantiye bulaşmanı önermem.. Bir cihaz alıyorsan, arkasında duracak firmaları tercih etmelisin. Bence telefon alırken en önemli etken budur. Sana Sony XZ Premium önereceğim. Suan 2800 lira civarında ve piyasadaki en performanslı cihazlardan birisidir. Kendim kullanıyorum süper ötesi. Ancak.. Sony söz konusu olunca şöyle bir sıkıntı var; SERVİS. Müşteri destekleri tam. Ancak servis çok ilgisiz. Ben iphone 6s ile sony xz premium takasladım. Kısa süre sonra farkettim ki telefonun arka kapağı aralık kamera merceğine toz almış. Adam tanıdık olmasına rağmen telefonu geri vermedim ve servise yolladım. Arka kapak nasıl açılmış bilmiyordum. Sony servisi, telefonun arkasını yapıştırıp geri gönderdi telefonu. Ancak kamerada ki tozları temizlemedikleri için. Ben tekrardan servise gönderdim. Bu sefer arka kapak değişti. Ama sonradan arka kapak yerinden atıyordu. Arka kapağı yeniden yapıştırmaları için sonradan telefonu 2 kez daha servise gönderdim. Bu arada Sony ve Teleservice ile mail ve telefon üzerinden sürekli görüşüyorum. Mağdur olduğumu anlatıyorum. Ve cihaz son gelişinde bana arka kapağı düzgün yapıştıramamışlar daha mağazada cihaz elime ulaştığı anda arka kapak açık durumdaydı. Bende 5. kez servise yolladım tabi değişim isteğiyle. Ardından Sony' i arayıpta bilgilendirdim. Sony 5 dakika içerisinde geri döndü. Cihazımın değişim talebinin kabul edildiğini söyledi. Kısmetse 1-2 güne elime cihazım ulaşacak yeni cihaz. Yani burada anlatmak istediğim; arka kapağının nasıl açıldığını bilmediğim telefonu servise yolluyorum, servis ürünü garanti dışı saymıyor(Bu imkansız bişey neredeyse) ve belkide arka kapak bir düşme sonucu telefonun kasası milimetrik yamulduğu için yerine yapıştırılamıyordu. Tüm bu olaylar gözünüzde büyümesin 40 gün gibi bir süre içerisinde oluyor hepsi. Bu süre içindede telefonu kullandım da 15 gün kadar. Yani size diyeceğim; DİSTRİBÜTÖR GARANTİLİ olsun alacağınız cihaz.. Umarım bazı şeyleri anlamanıza yardımcı olmuşumdur. NOT: Sony destek ekibinden eğer okuyan olursa; Oğuz Bey' e samimi yaklaşımı ve ilgisi için buradan da teşekkürlerimi iletiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D7B950238 -- 20 Nisan 2018; 9:27:53 >




  • nokia 7 plus, nokia 8, s8, ,a8, oneplus 5t
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    10-12 bin TL telefon önerisi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.