Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
321
Cevap
8
Favori
11.798
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    55 Mesaj

    evet şuan adsl2 bağlantım var bu şekilde kullanıyorum. Bu arada yanıtlarınız için teşekkür ederim :) Attığım yorumlara cevap bu şekilde cevap gelmesi mutlu ediyor.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Estağfurullah rica ederim. :)
    |
    |
    korsanfatal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12733 Mesaj

    Dilekçeniz incelenmiş olup, talebiniz Kağıthane Açık Kapı'nın yetki alanı dışında olduğundan ilgili firmanın müşteri hizmetleri ile görüşmeniz durumunda bilgi alabilirsiniz.

    Açık Kapı Bürosu' na başvurduğunuz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    Son verdim kalbimin gereksiz işine Yaşarım hayatı gelişine Aldırmam kaderin çekilişine Neden mi ? bilirsin aldırmaz o benim iç çekişime.
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Çok az kişiye böyle bir cevap geldi hocam. Anlamadım sebebini.
    |
    |
    AMC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2020 Mesaj
    dilekçe göndermede sürekli bir hata yaşandı diyip başa atıyor. bu durumu yaşayan oldu mu?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2019 5K iMac | 2017 4K iMac | iPhone XS Max | iPhone 6s | Apple Watch S2 SS 42mm | iPad Pro 10.5" &amp; Pencil &amp; Keyboard | Apple TV 4K
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Adımları doğru takip ettiniz mi? Hizmet başlığı ekle demeniz gerekiyor mesela



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    onder.t kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2020 Mesaj

    evet, hizmet başlığı ekledim. aşağıdan dilekçemi de formata uygun ekledim.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2019 5K iMac | 2017 4K iMac | iPhone XS Max | iPhone 6s | Apple Watch S2 SS 42mm | iPad Pro 10.5" &amp; Pencil &amp; Keyboard | Apple TV 4K
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Hatayı hangi seçenekten ötürü veriyor?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    onder.t kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    142 Mesaj
    baz istasyonu yetmiyor diye belirttim aksam internetim yavasliyor dedim bana verdikleri cevap 🙄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkansulek -- 28 Kasım 2019; 16:18:22 >
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Sanıyorum ki konuyu iletecekleri birim ilinizde/ilçenizde yok. Yeni bir başvuru yaparak "konuyu ilgili makamlara iletmenizi arz ederim" şeklinde yazabilirsiniz. "Hizmet başlığı seçilerek oluşturulmuş başvuruları ilgili makama iletmenizi arz ederim" diyebilirsiniz.
    |
    |
    furkansulek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    863 Mesaj
    quote:

    Başvurunuzun değerlendirilebilmesi için, başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi için kurmuş olduğu Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılımı sistemi üzerinden,https://sikayet.btk.gov.tr adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir. ( Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu İstanbul Bölge Müdürlüğü )



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Konudaki bazı arkadaşlarımız olumsuz veya yönlendirme cevapları almışlar.
    |
    |
    LittleEinstein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    222 Mesaj


    1 ay sonunda internetim geldi. Keşke daha önceden bu sistemi bilseydim. Teşekkürler konu için.
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Rica ederim. İyi günlerde kullanınız.
    |
    |
    warofthe1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    863 Mesaj
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Btk dan aldığınız dönüş nedir? (Cevap)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Aralık 2019; 15:49:58 >
    |
    |
    LittleEinstein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    863 Mesaj

    PM gönderildi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1184 Mesaj
    açık kapıda cimer de btk şikayet sayfası da telekom şikayet sayfası gibi çalışıyor hiç bir etkileri ve baskıları yok yaptırımları da 1600 btk ya ve cimer e de bayağı şikayetim var hiç bir faydaları yok... şikayetleri telekom cevaplıyor direkt .
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    12143 Mesaj

    Evet ilgili kurumlardan gelen cevabı paylaşıyor sistem.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ayhann06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
SEO
bankalar.org
kolayoto.com
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.