< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 12 Haziran 2021; 20:12:20 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (43. sayfa)



-
-
Anladım hocam. :)
-
3 ayrı firma Telekom,Kablonet ve Türknet için ayrı ayrı fiber başvurusunda bulundum.Hiç okumadan ikisini (Türknet/Kablonet) mükerrer diye kapatmışlar.
-
Sonuçlandıkça açın hocam kayıtları dilerseniz.
-
-
Türksat Kablonet ve Türk Telekom'un kamuda payı bulunmakta olup, Türknet firmasının bulunmadığı için İçişleri Bakanlığı sisteminde iletişim bilgileri olmayabilir. Bu sebepten dolayı ilgili işletmeciye tuketici.btk.gov.tr veya ilgili işletmecinin online işlemler kanalından ulaşım sağlayabilirsiniz.
-
Her hafta inatla mail atıyorum, bu sefer değerlendirilecek oldu. Ha pek umudum yok yine orası ayrı ama :D
-
Hayırlısı olsun hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7Türksat Kablonet ve Türk Telekom'un kamuda payı bulunmakta olup, Türknet firmasının bulunmadığı için İçişleri Bakanlığı sisteminde iletişim bilgileri olmayabilir. Bu sebepten dolayı ilgili işletmeciye tuketici.btk.gov.tr veya ilgili işletmecinin online işlemler kanalından ulaşım sağlayabilirsiniz.
doğrudur hocam teşekkür ederim.
-
Rica ederim hocam. E yazışma sistemi var kurumlarda. O sistemde olmayan kurum veya kuruluşlar için yönlendirme yapamıyorlar sanırım. Vatandaş olarak gözlemim bu yönde hocam, doğru olmayabilir tabiki.
-
-
Hayırlı olsun, rica ederim. :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: ReaktansBiraz önce sokakta telekom ekibiyle karşılaşıp internetimin rezalet hız,kopma durumunu belirtmek istedim.
Adımı, adresimi sordular ve 14-20 gün civarında adresime fiber getirileceğini söylediler. Proje onaylanmış ve bu süre zarfında fiber işlemi gerçekleştirilecekmiş.
Açıkçası duyduğuma şaşırdım ve bir o kadarda sevindim. Bunu duyacağımı sanmıyordum. Bir ay sonra mutlu bir şekilde güncellemek umuduyla
Teşekkürler @XpressMusic34
-
Çok sağolun hocam, hayırlı olsun. :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kaymakamlıktan aradılar konuyu tütktelekom ile görüşün biz birşey yapamıyoruz dediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açık kapı hizmet seçenekleri kısmında internet ile ilgili seçeneğin mevcut olduğunu belirtin hocam.
-
10 Haziranda kayıt açmıştım yine Haziran ayı içerisinde ara cevap geldi şuan Eylül ayındayız asıl cevabı bekliyoruz bakalım.
Başvuruya Ara Cevap Verildi
Açıklama
Başvurunuzla ilgili değerlendirmeler devam etmektedir. Sonuçlandığında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weritaserumok -- 2 Eylül 2021; 10:5:42 > -
Hayırlı olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 3 gun icerisinde cevaplar geldi sizlerle paylasiyim
Yazdigim yazi
Açık adresini de belirtmiş olduğum, ikamet ettiğim bu adreste yaklaşık 3 yıllık bir süredir internet alt yapısına dair hiçbir çalışmanın olmaması ve dünya 2022 yılına girmeye hazırlanırken, bizlerin hizmet adı altında aldığımız 10 mbit dahi olmayan internet hızının, internet sağlayıcıları tarafından dile getirilen bahanelerle ileri seviye herhangi bir alt yapı olmadığı için size yardımcı olamıyoruz cümlesinden bıkmış usanmış vaziyetteyiz. İstanbul gibi dünyanın en büyük şehirlerinden birinde, Zeytinburnu gibi neredeyse şehrin göbeği sayılabilecek bir ilçede, affınıza sığınarak yazıyorum yanlış anlamayın lütfen, köylerde dahi olmayacak derecede düşük hızlı interneti fahiş ücretler ödeyerek kullanıyoruz. Lütfen, alt yapı geliştirmeleri ile ilgili internet sağlayıcısı şirketlere bir yaptırımınız olsun ve bizler de bir nebze de olsa çağımızın gerisinde yaşadığımızı düşünmeyelim. Fiber alt yapı yok, VDSL dahi kullanamıyoruz ve bu durumun düzelip düzelmeyeceği belirsiz, öylece beklemek zorundayız. Lütfen bu konuya hassasiyet vermenizi önemle rica ediyorum Köşe binada oturuyorum.bir sokagimda fiber var.benim sokakda adsl hizmeti veriliyor
Acikkapidan gelen cevap
Sayın Şikayet Sahibi, Başvurunuzun değerlendirilebilmesi için, başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici talep ve şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi için kurmuş olduğu Tüketici Şikayeti Başvuru ve Analiz Yazılımı sistemi üzerinden,adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikayetiniz değerlendirilebilecektir. Bilgilerinizi rica ederiz.
Sonrasinda btkdan gelen cevap
... numaralı şikayetinize istinaden işletmeci şikayetinizi 10 iş günü içerisinde çözemeyeceğini belirterek şikayetinizi sonlandırmıştır. İşletmecinin cevabını aşağıda görebilirsiniz:
Şirketimize iletmiş olduğunuz talebiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda ADSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) ve VDSL hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) ve VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdeme89 -- 2 Eylül 2021; 0:15:57 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Merhaba. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile görüşme şansınız oldu mu?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X