Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.681
Cevap
67
Favori
133.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşin şakasındayız hocam, ama ben yine de beklerim.

    Üst komşumun 16 mbps aldı altyapısı 18 destekliyor ama verilen hız 4 mbps direkt 4 tanimlamislar Onu gördükten sonra icime kurt düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 12 Haziran 2021; 20:12:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anladım hocam. :)AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. 

  • 3 ayrı firma Telekom,Kablonet ve Türknet için ayrı ayrı fiber başvurusunda bulundum.Hiç okumadan ikisini (Türknet/Kablonet) mükerrer diye kapatmışlar.

  • Sonuçlandıkça açın hocam kayıtları dilerseniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Sonuçlandıkça açın hocam kayıtları dilerseniz.

    sadece Telekoma iletmişler Kablonet ve Türknet için olan başvuruları iletmemişler :D tekrar söylüyorum yine aynı cevap ben mi anlatamıyorum onlar mı anlamıyor :D


    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.




  • weritaserumok kullanıcısına yanıt

    Türksat Kablonet ve Türk Telekom'un kamuda payı bulunmakta olup, Türknet firmasının bulunmadığı için İçişleri Bakanlığı sisteminde iletişim bilgileri olmayabilir. Bu sebepten dolayı ilgili işletmeciye tuketici.btk.gov.tr veya ilgili işletmecinin online işlemler kanalından ulaşım sağlayabilirsiniz.

  • Her hafta inatla mail atıyorum, bu sefer değerlendirilecek oldu. Ha pek umudum yok yine orası ayrı ama :D

  • By_Alesia B kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Türksat Kablonet ve Türk Telekom'un kamuda payı bulunmakta olup, Türknet firmasının bulunmadığı için İçişleri Bakanlığı sisteminde iletişim bilgileri olmayabilir. Bu sebepten dolayı ilgili işletmeciye tuketici.btk.gov.tr veya ilgili işletmecinin online işlemler kanalından ulaşım sağlayabilirsiniz.

    doğrudur hocam teşekkür ederim.

  • weritaserumok kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam. E yazışma sistemi var kurumlarda. O sistemde olmayan kurum veya kuruluşlar için yönlendirme yapamıyorlar sanırım. Vatandaş olarak gözlemim bu yönde hocam, doğru olmayabilir tabiki.

  • Ne gibi bir etkisi olur bilmiyorum ama böyle bir yazışmamız oldu. Konu sahibine teşekkür ederim.


    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.



    https://imgur.com/a/Eteo2aG





  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, rica ederim. :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reaktans

    Ne gibi bir etkisi olur bilmiyorum ama böyle bir yazışmamız oldu. Konu sahibine teşekkür ederim.




    https://imgur.com/a/Eteo2aG

    Biraz önce sokakta telekom ekibiyle karşılaşıp internetimin rezalet hız,kopma durumunu belirtmek istedim.

    Adımı, adresimi sordular ve 14-20 gün civarında adresime fiber getirileceğini söylediler. Proje onaylanmış ve bu süre zarfında fiber işlemi gerçekleştirilecekmiş.

    Açıkçası duyduğuma şaşırdım ve bir o kadarda sevindim. Bunu duyacağımı sanmıyordum. Bir ay sonra mutlu bir şekilde güncellemek umuduyla AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. 

    Teşekkürler @XpressMusic34





  • Reaktans kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun hocam, hayırlı olsun. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kaymakamlıktan aradılar konuyu tütktelekom ile görüşün biz birşey yapamıyoruz dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HAKANIM1987 kullanıcısına yanıt

    Açık kapı hizmet seçenekleri kısmında internet ile ilgili seçeneğin mevcut olduğunu belirtin hocam.

  • 10 Haziranda kayıt açmıştım yine Haziran ayı içerisinde ara cevap geldi şuan Eylül ayındayız asıl cevabı bekliyoruz bakalım.


    Başvuruya Ara Cevap Verildi

    Açıklama

    Başvurunuzla ilgili değerlendirmeler devam etmektedir. Sonuçlandığında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weritaserumok -- 2 Eylül 2021; 10:5:42 >
  • weritaserumok kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 3 gun icerisinde cevaplar geldi sizlerle paylasiyim
    Yazdigim yazi

    Açık adresini de belirtmiş olduğum, ikamet ettiğim bu adreste yaklaşık 3 yıllık bir süredir internet alt yapısına dair hiçbir çalışmanın olmaması ve dünya 2022 yılına girmeye hazırlanırken, bizlerin hizmet adı altında aldığımız 10 mbit dahi olmayan internet hızının, internet sağlayıcıları tarafından dile getirilen bahanelerle ileri seviye herhangi bir alt yapı olmadığı için size yardımcı olamıyoruz cümlesinden bıkmış usanmış vaziyetteyiz. İstanbul gibi dünyanın en büyük şehirlerinden birinde, Zeytinburnu gibi neredeyse şehrin göbeği sayılabilecek bir ilçede, affınıza sığınarak yazıyorum yanlış anlamayın lütfen, köylerde dahi olmayacak derecede düşük hızlı interneti fahiş ücretler ödeyerek kullanıyoruz. Lütfen, alt yapı geliştirmeleri ile ilgili internet sağlayıcısı şirketlere bir yaptırımınız olsun ve bizler de bir nebze de olsa çağımızın gerisinde yaşadığımızı düşünmeyelim. Fiber alt yapı yok, VDSL dahi kullanamıyoruz ve bu durumun düzelip düzelmeyeceği belirsiz, öylece beklemek zorundayız. Lütfen bu konuya hassasiyet vermenizi önemle rica ediyorum Köşe binada oturuyorum.bir sokagimda fiber var.benim sokakda adsl hizmeti veriliyor


    Acikkapidan gelen cevap


    Sayın Şikayet Sahibi, Başvurunuzun değerlendirilebilmesi için, başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici talep ve şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi için kurmuş olduğu Tüketici Şikayeti Başvuru ve Analiz Yazılımı sistemi üzerinden,
    sikayet.btk.gov.tr
    BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi
    https://sikayet.btk.gov.tr
    adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikayetiniz değerlendirilebilecektir. Bilgilerinizi rica ederiz.

    Sonrasinda btkdan gelen cevap

    ... numaralı şikayetinize istinaden işletmeci şikayetinizi 10 iş günü içerisinde çözemeyeceğini belirterek şikayetinizi sonlandırmıştır. İşletmecinin cevabını aşağıda görebilirsiniz:

    Şirketimize iletmiş olduğunuz talebiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda ADSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) ve VDSL hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) ve VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için altyapı dönüşüm talebinizi kayıt altına aldık. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdeme89 -- 2 Eylül 2021; 0:15:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • erdeme89 E kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile görüşme şansınız oldu mu?

  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.