Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.780
Cevap
50
Favori
91.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam, yöneticiyle görüşeyim.
  • Türkiye'den bir cik olmaz. VDSL altyapısı için yazmıştım. Gelen cevaba bak. AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
  • Konudaki geçmiş olumlu dönüşlerin ekran görüntülerini ekleyerek yeni bir başvuru oluşturabilirsiniz. @Sulu çor Kağan
  • Ben de VDSL port için başvuru yaptım. Hiç umudum yok. Sadece şansımı denedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Cevap geldiğinde paylaşırsanız sevinirim.
  • AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
    Hocam daha önce de yazmıştım olumlu cevap geldi ve bu süreyi verdiler diye yarın bitiyor hâlâ en ufak bir girişim yok unuttular desem yeridir.Madem yapılmayacakti evime gelip neden burayı yapacağız dediler anlamıyorum.Burdan sonra ne yapmam gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arslan05 A kullanıcısına yanıt
    Sürenin dolmasının akabinde, verilen süre doldu ama çalışma yapılmadı diye talep oluşturabilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Henüz cevap gelmedi. Ancak VDSL portu olmadığı için bekleyen ön nakil başvurum vardı. Biraz önce Türk Telekom'dan mesaj geldi ve VDSL port eklemişler anladığım kadarıyla. Sorgulama sitelerinde artık VDSL port görünüyor. Yarın sabaha randevu vermişler. Umarım port bitmeden nakil gerçekleşir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Bir aksilik olmadığı takdirde randevu dahilinde yapacaklardır bağlantıyı hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim biraz daha bekler hâlâ gelmezse yeni bir talep oluştururum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arslan05 A kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam. Eski başvuru numaranızı da ekleyin yeni dilekçeniz içerisine.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Gelen cevap: Başvurunuz ........... Valiliği sorumluluk alanına girmediğinden, talebinizi Türk Telekom'a başvurarak çözümlemeniz gerekmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Konuda yer alan geçmiş olumlu cevapları referans göstererek yeniden kayıt açabilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dün 32'lik yeni VDSL kart takılmış saha dolabına. Bugün de Türk Telekom ekibi geldi ve VDSL olarak nakli gerçekleştirdi. Hatta yeni karta ilk VDSL olarak bağlanan benmişim. Çok ilgilendiler. Kurulumu yapıp interneti çalışır halde teslim ettiler. O yüzden talep oluşturmaya gerek kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun hocam. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 aydır gelen cevap böyle bekliyor;

    Türk Telekom İşletme Şefliği'ne iletilmiş olup, ilgili kurum tarafından şahsınıza bilgilendirme yapılacaktır. Saygılarımızla
  • Sonuç. Bir bk olduğu yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T11 dolabın sinyal çıkışının artırılması gerekiyor buradan talep etsem işe yarar mı sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 26 Temmuz 2020; 0:4:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.