Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.780
Cevap
50
Favori
91.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bulunduğum yerde fiber altyapı yok sadece bakır altyapı var mahalle işlek bir yerde fiber altyapı gelebilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni taşıdığımız evde port yok, telekom müdürlüğüne gittik ne zaman gelir bilmiyoruz dediler isterseniz iptal edin dediler. Bi kaç gün bekledik CEOya yazdım twitter üzerinden biraz bağırıştıktan sonra arayan kadın müdürlüğe sorucam dedi daha sonra arandığımda 10 hazirana kadar hallolucağı söylenmiş. Müdürlük bana iptal et diyor telefondaki başka diyor. Geçen gün saha dolabında çalışan bir eleman gördüm evime 300 uzaklıktaki saha dolabında. Müdürlüğün cevabı ne kadar güvenilir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutk830 kullanıcısına yanıt
    Açık kapı üzerinden yazıp başlangıç yapabilirsiniz talepler ile ilgili

    .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • voublo V kullanıcısına yanıt
    Dedikleri tarihi bekleyin, o süreye kadar hallolmaz ise yeniden ceo ile iletişime geçersiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AÇIK KAPI BAŞVURUM
    Eskimiş, ek yapılmış telefon kabloları nedeniyle telfonum çalışmıyor, internet hizmetini sağlıklı alamıyorum. Bu durum işlerimi ve çocuklarımın eğitimini ciddi anlamda aksatmaktadır. Telekom yetkilileri ısrarla bu sorunları düzeltmemektedir. Santralden binama kadar tüm saha tesisatının kontrol edilmesini ,yenilenmesini, mümkün olan en iyi teknolojik altyapının(VDSL yada kapımın önünden geçen FİBERin apartmana gelmesi) sağlanmasını talep ediyorum. Saygılarımla arz ederim.

    GELEN CEVAP
    Başvurunuzun içeriği Açık Kapı Birimlerinin çalışma esasları arasında olmadığından, talebinizi dilekçeyle Türk Telekom'a başvuruda bulunarak yapmanız gerekmektedir. Bilgilerinize sunarım.

    Bu adımdan sonra nasıl bir yol izlememi önerirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukopat -- 3 Haziran 2020; 23:40:48 >
  • farukopat F kullanıcısına yanıt
    Konudaki geçmiş olumlu dönüş yapılan başvuruların ekran görüntüsünü başvurunuza ekleyin, yeniden başvuru yapın hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.


    Fiber dönüşüm için yaptığım başvuruya gelen cevap. Umut var mı yok mu anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xSwindLer -- 4 Haziran 2020; 0:26:41 >
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Görsel açılmadı hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Bilgilendireceğiz denmiş az daha bekleyin bakalım neler olacak :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Her sabah uyandığımda eski dolaba "belki bugün gelmişlerdir" diyerek bakıp daha sonra küfür ederek odama geri geliyorum
    O dolap bir gün gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Birkaç ayı buluyor :)
    bu acikkapi.gov.tr bozuldu galiba
    fiber alt yapı için başvuru açıyorum "sosyal yardımlar için şuraya başvurun vs vs" diyerek kapatıyorlar
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    İnşallah :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ornitolog kullanıcısına yanıt
    Sistemsel hatadan ötürü yaşanıyor problem. Yeniden başvuru oluşturun dilerseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Sistemsel hatadan ötürü yaşanıyor problem. Yeniden başvuru oluşturun dilerseniz.
    3 kere denedim anında kapattılar
  • FTTB/FTTC hız kapasite arttırımı için de başvuru yapabiliyormuyuz?
  • ornitolog kullanıcısına yanıt
    Bu konudaki olumlu dönüşlerin ekran görüntülerini ekleyebilirsiniz başvurunuza.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    Bunun için işletmeci ile irtibata geçmeniz daha yerinde olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bana bu cevabı verdiler ne yapmam lazım ?

    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
  • Hrz20 kullanıcısına yanıt
    Tekrar başvuru oluşturup, irtibat görevlisi yetkilendirmesi yapılmasını istediğinizi belirtiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Kaymakamlık içerisindeki koordinasyon ilgili yerlere yönlendiriyor.
    yazı 10 gündür kaymakamlıkta hala yönlendirme yapılmadı. kaymakamlık kordinasyon birimi diye bişey yok galiba altı üstü bir yönlendirme yapacak
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.