Şimdi Ara

Acer ve SMS Infocomm Servis 'Rezilliği'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09.02.2021 tarihinde kargoya verdiğim Acer Nitro 5 AN515-54 model numaralı ürünümün genel anlamda arızası yüksek fan sesi çıkarmasıydı ve fanın yeterince bilgisayarı soğutamamasıydı. UPS ile gönderilen kargo kargo 10.02.2021 tarihinde servis tarafından teslim alındı.


    Aradan geçen uzun bir sürenin ardından servis ile 22.02.2021 tarihinde gerçekleştirilen görüşmede ürünün led panelinde sorun olduğu ve diğer parçalarında sorun olmadığı belirtildi. Fan ise ayrıca tamir edilecek ama şu an bekleniyor çünkü yurtdışından bir parça gelmesi bekleniyor şeklinde tarafımıza bilgi verildi. Bu işlemlerin tamamı garanti kapsamında gerçekleştirileceği belirtildi. Sonraki gün yani 23.02.2021 tarihinde ise SMS Infocomm yetkilisi telefonla arayarak parçaların garanti kapsamı dışında olduğunu ve üründe ağır hasar olduğu için hiçbir parçasının ücretsiz tamir edilmeyeceği belirtildi. Ağır hasar dedikleri durum ise klavye tarafında ufak bir çatlak var. Çatlağın kaynağı çok net değil ve çatlak uzun süredir var yani ürüne zararı yok. Bazı kullanıcılara göre çatlak kronik bir sorun (örnekleri internette bulunabilir).


    Aynı gün servis yetkilisi parçaların toplam maliyetinin 8159 TL gibi komik bir tutar olduğunu belirtti, ürünü 5000 TL'ye satın almışken ve aradan iki yıl geçmişken servis rahat bir şekilde iki yıl geçti dolar arttı diyebiliyor. Günlerce de ürünümü boş boş bekletebiliyor. Sormak istediğim tek bir şey var sadece fan değişimi ve/veya bakımı için gönderilen ürünün nasıl olur da sabit diski hariç tüm parçaları arızalı olabilir. Türkiye'de "garanti" diye bir durum artık yok ki zaten uzun süredir de yoktu. Tüketici Hakem Heyeti olmasa halimiz yaman ama orası da yavaş işliyor nedeni ise markaların avukatları sorunlara bilerek veya bilmeyerek oldukça geç cevap veriyor.


    Dizüstü bilgisayarlarımı yalnızca Acer kullanıyorum ve bu olay yakın bir arkadaşımın başına geldi ki o da sadece Acer kullanıyor. Firmanın ürünün arkasında durmaması açıkça ortada ve çalıştığı servisin de işleyişi ortada. Demek istediğim bu firmadan uzak durun! Alacaksanız da kozmetik hiç hataya bulaşmayın (Acer V17 Nitro kullanıcısıydım ve ürünün tüm boyası döküldü, firma bir kere bile bizim hatamız diyip kasa yenilemedi!). Ürünü alacaksanız da Amazon.com üzerinden alın ki daha iyi garantisi olur belki veya hiç garantisi varmış gibi düşünmeyin.


    Ekşi Sözlük üyeliği olan birisi varsa lütfen bu konuyu bir şekilde paylaşsın, belki bir yararı olabilir.


    Ekleme: Konu nedense "tablet" alt kategorisine açılmış, dizüstü olması gerekirdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antocio -- 24 Şubat 2021; 17:0:6 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.