Şimdi Ara

Acer Teknik Servis ve Para iade durumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Ben 2008 yılının başında Acer 5720 model bir laptop aldım.Ekran kartının bozulması nedeni ile garantiye verdim.18.07.2009 09:08 tarih ve saatinde teknik servise laptop u verdim.Kaçıncı seferdir aramama rağmen hala ekran kartı beklendiği söyleniyor.Bu durumda 30 iş günü tam olarak 21.08.2009 da dolacak.Bu durumda yasal hakkım olarak ürünün yenisi ya da daha iyisi ile değişimi ya da para iade talebinde bulunabilir miyim?

    Ayrıca para iade talebinde bulununca fatura bedeli üzerinden dolar kuru ile mi ödeme yapıyorlar?Ve kaç günde ulaşır sizce elime daha önce bu olayı yaşamış olan var mı?Daha önemlisi ürünün yenisi veya para iade talebinde bulununca sorun çıkarıyorlar mı?Foruma biraz baktım ancak böyle bir konu bulamadım.Eğer açılmış konu varsa da boşuna yer kaplıyorsa şimdiden özür dilerim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.







  • 30 iş günü içerisinde , cumartesiler de buna dahil, yapamazlarsa muadil ürün değişimi ya da para iadesi yapmak zorundalar. Para iadesi istiyorsan para iadesi yeni ürün istiyorsan ürün değişimi yapmak zorundalar . Sen tercih ediyorsun . Tüketici yasası da böyle diyor. Ayrıca 4 kez üstüste aynı arızadan garantiye giderse Ürün değişimi ya da para iadesi yapmak zorundalar yine. Eğer sorun çıkartırlarsa ilçe kaymakamlığı tüketici hakem heyetine başvuruda bulunuyorsun elindeki evraklarla , onlar takip altına alıyor.
  • Ben de 16.07.2009 tarihinde acer marka laptopumu üst kapağın menteşesi kırılması nedeniyle servise verdim.Aradan 1 ay geçmesine rağmen hala yurtdışından(!) gelecek olan parça bir türlü gelmedi.Servisi bugün bir kez daha aradım ve karşıma çıkan müşteri temsilcisi bir süre beklettikten sonra telefonu suratıma kapattı .Daha sonra farklı farklı numaralardan aramama rağmen telefonu açan olmadı yoğunluk nedeniyle (!).Sonra mail yoluyla irtibat kurdum ve sonuç yine "parça bekliyorlar".Ben böyle saçma bir servis anlayışı görmedim..ne doğru düzgün ilgilenen var ne de laptopları adam gibi tamir eden.Tamir edilip gönderilen laptopların hepsi tekrar arıza yapıyorlar.En kötü yanı da tamir parasının %50 si kadar servisle yaptığınız telefon görüşmelerine ödüyorsunuz.Burdan herkese sesleniyorum acer laptop almadan önce lütfen bu yazıları dikkate alın.Biz yandık siz yanmayın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anotherone

    Ben de 16.07.2009 tarihinde acer marka laptopumu üst kapağın menteşesi kırılması nedeniyle servise verdim.Aradan 1 ay geçmesine rağmen hala yurtdışından(!) gelecek olan parça bir türlü gelmedi.Servisi bugün bir kez daha aradım ve karşıma çıkan müşteri temsilcisi bir süre beklettikten sonra telefonu suratıma kapattı .Daha sonra farklı farklı numaralardan aramama rağmen telefonu açan olmadı yoğunluk nedeniyle (!).Sonra mail yoluyla irtibat kurdum ve sonuç yine "parça bekliyorlar".Ben böyle saçma bir servis anlayışı görmedim..ne doğru düzgün ilgilenen var ne de laptopları adam gibi tamir eden.Tamir edilip gönderilen laptopların hepsi tekrar arıza yapıyorlar.En kötü yanı da tamir parasının %50 si kadar servisle yaptığınız telefon görüşmelerine ödüyorsunuz.Burdan herkese sesleniyorum acer laptop almadan önce lütfen bu yazıları dikkate alın.Biz yandık siz yanmayın...

    Eğer garantiliyse ve 30 iş günü geçtiyse bunu arayıp söyle , olumsuz karşılık verirlerse ilçe kaymakamlığı hakem heyetine elindeki servis belgesiyle başvur. Sonuç alırsın




  • Gel de Acer al şimdi Geçmiş olsun arkadaşlar.
  • Sağolun dostlar sağolsun...
  • Aynı durum bende de mevcut.Daha önceden hazırladığım bir yazıyı aşağıya ekleyeyimde durumu görün.

    Bahsi geçen ürünümü

    23.12.2009 tarihinde TPM Teknolojiye gönderdim.O sırada TPM battığı için Ürün oradan Dekare Bilişime yönlendirilmiş ve 03.01.2009 tarihinden 17.01.2009 tarihine kadar burada işlemde kaldı.Ve bana arıza görülmedi açıklamasıyla geri gönderildi.

    Bilgisayarımı aldığımda da aynı problemin devam ettiğini gördüm.Ve 12.02.2009 tarihinde 01490 servis no ile Sertech Bilişime gönderdim.Tabi bu iki tarih arasında (Dekareden gelip Serteche göndeme arasında) şehir dışında olmam sebebiyle cihaz 10 günde Sakaryadaki teknik serviste yattı.Cihazın ekran kartı değiştirilerek 06.03.2009 tarihinde tarafıma teslim edildi.

    05.08.2009 tarihinde de tekrar aynı arıza ile Sakarya'dan kalkıp İstanbul'a gidip Sertech Bilişime kendi elimle teslim ettim.Sırf işlemleri biraz daha hızlandırabilmek için.Çünkü gerçekten çok zor bir durumdayım.1 yıldır üzerinden çalıştığımız bir projenin son ayına girmişken bilgisayarsız kalmak gerçekten çok zor.Ve aynı bilgisayar yüzünden bu kış 2 ay kadar geciktirilmiş olmama rağmen.

    Ve sonuç şuan bilgisayarım ekran kartı bekliyormuş.Buradan okuduklarıma göre daha çok bekler gibi duruyor.

    Ki kendi makinam için eminim ki bu ekran kartı değişsede en fazla 3 ay sonra yine arıza yapacak.Kesinlikle makinada ekran kartı arızasına sebebiyet veren başka bir şey var.Bunu bir elektrik-elektronik mühendisi adayı az çok amatör bir bilgisayar teknisyeni olarak söylüyorum.

    Bu ekran kartlarının sorun çıkarmasının sebebide yüksek sıcaklık.Nvdia chipsetli kartlar hiçbir şey yapmasanız bile 55 derecede çalışıyor.Bu da bir süre sonra karta zarar veriyor.

    Son 3 ayda 2 kere flight simulator oynadım ve ekran kartı yine pert.her gün COD5 oynasam anlardım sorun yapmasını..

    Anlıyorum bir elektronik alet arıza yapabilir biraz şans işidir diyebilirim,ama bir daha acer alırsam insan değilim.kasım ortasında garanti bitecek umarım ondan önce ürün iadesi yaptırmayı başarıp paramı geri alabilirim.yaklaşık 2 milyara aldığım laptopu toplamda 1 yıl düzgün şekilde kullanabildim.Öğrenciyim ve çok fazla bir gelirim olamıyor ne yazıkki ,babamın parasıyla bir laptop daha almam pekte mümkün değil,acerin beni düşürdüğü duruma bakın:mühendislik öğrencisi ve bilgisayarsız.

    Sanırım Türkiye şartlarında en az sorunlu makinalar DELL markası.şu an arkadaşımın 5 yıllık Dell makinasından yazıyorum.her tarafı kırık dökük ama çatır çatır çalışıyor.Hangi arkadaşımda gördüysem hiçbirinde sorun yok,sorun çıksa da serviste max 10 gün kalıyor,bunları arkadaşlarımda hep gördüm.

    Acer türkiyede ve dünyada en çok satan marka,evet doğru ama nerde çokluk orada b.kluk.

    Bu kadar makina satınca servisine yetişemiyorlar durum böyle oluyor.Acer almayı düşününlere 3 kuruş fazla verin,biraz tipinin kaba olmasına aldırmadan gidip Dell alın derim.Bir tecrübeli bilgisayarcının bana dediği.

    3 seviye laptop vardır.

    3. seviye(giriş seviyesi)=Datron,Casper,Samsung,MSI,Exper,CBOX vb vb..
    2.seviye=Toshiba,Asus,Acer,HP-Compaq,LG,Packard Bell
    1.seviye(en problemsiz seviye)=DELL,SONY,LENOVO(IBM)

    Burada ben kendime en yakın DELL i görüyorum..Bunları göz önünde bulundurarak laptop alacağım bir dahaki sefere.

    İLetişim için acera hangi adresten mail attınız acaa söyleyebilirmisiniz?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar benim adaptörüm bozuktu onu gönderdim 30 iş günü dolunca para iadesi gibi bir hakkım oluyormu ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.