Şimdi Ara

ACER = PROBLEM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 06.07.2007 tarihinde EKSEN bilgisayardan bir ACER 5920G notebook almıştım. lcd nin arkasındaki flöresan backlight kendi kendi sönmeye başladı kapağını sallayarak tekrar yakabiliyordum. bunun için 3-4 defa servise gitti sinir krizleri yaşandı hep tamir olmadan geri geldi en sonunda DEKARE değişimi kabul ettil yerine 8600 gs ekran kartlı (benimkinde 8600 GT vardı.) bir 5920G verdiler hatta kapağının köşesi darbeli birşekilde. haliylen kabul etmedim bana bugün büyük kavgalar sonucunda RMA Formu verdiler ve hernagi bir acer bayisinden ister para iadesi ister muadil başka bir ürün alabileceğimi söylediler. bende faturasıyla birlikte EKSEN bilgisayara gittim. Eksen bilgisayarda bana 1610 USD + KDV = 1899 USD yi faturadaki kurdan ödemeyi kabul etti ki oda 2486 YTL denk geliyor. ben bunu kabul etmedim haliyle çünkü bu sefer bana 1501 dolar ödemiş oluyorlarki ben burda 399 dolar zarar etmiş oluyorum.

    bana dedikleri de siz ödemeyi türk lirası olarak yaptığınızdan bizde size faturadaki türk lirasını öderiz. dolar ödeseydiniz bizde dolar öderdik dediler iyice sinirlendim.

    ben o tarihte (kur o zaman 1,309 tl) 1610$+kdv karşılığında TL ödemişken şimdi 1230$+kdv ödemeyi istiyorlar.

    benim talebim etiketinde ne yazıyorsa onun geri ödenmesi kaldı ki şuan da bile EKSEN BİLGİSAYARIN bütün notebookların vitrindeki etiketler dolar cinsinden.

    benim sorum bu anlaşmazlıkta kim haklı?

    yardımcı olacaklara çok teşekkürler.bunu yarın avukatlada göreüşeceğim gerekirse tüketici mahkemelerine başvuracağım. çünkü 3,5 aydan beri bir kepazeliktir gidiyor. Size de nacizane tavsiyem kesinlikle ACER dan uzak durun. Yolunuz düşerse altunizade deki SENTİM DEKARE ye gidin ACER ın içler acısını halini görün. Ben herhangi bier markada böyle bir geri dönüş görmedin. ucuz etin yahnisi yavan olur demişler boşuna dememişler saygılar.







  • Öncelikle geçmiş olsun başınıza gelen şanssızlıktan ötürü.Anlaşmazlıkta kim haklı o sorunuza cevap veremem ama ACER dan uzak durun demeniz bana pek doğru gelmedi,beni marka fanatiği falan sanmayın,bizde isteriz HP,Sony vs. vs. almak ama kesemize göre bir model arıyoruz ve bu konuda ACER öne çıkıyor.1 sene önce 5920 3 ay önce de 5930 aldım şimdilik hiçbir sorunum yok ama bu hiç sorun olmayacaktır anlamına gelmez.Elektronik ürün şans işidir ve size denk gelmiş.Tekrar geçmiş olsun.

    Saygılarımla.
  • dostum bende keseme göre olduğu için acer'i tercih ettim. :) sonuç olarak cihazlarınızla hiç bir problem yaşamamanızı gönülden dilerim. ama dediğim gibi şuan servislerde ne olaylar oluyor. 1 ocak 2009 itibari ile acer ın yetkili servisi SENTİM DEKARE olmuştur. Daha önce TPM de idi. servisler değişince eski servisteki notebookların çoğu kayıp. sahiplerinin bir kısmı ise servisin değiştiğinden bile bihaber.
    hafta içi mesai saatleri içinde 0216 444 ACER (2237) teknik servisi arayın.bakalım ne kadar bekleyeceksiniz.hele ki teknik servis müdürleriyle isimlerini burda vermeye gerek yok görüşmek isterseniz yerlerinde bulabilecek misiniz yada sekreterin aldığı notla sizi geri arayacaklar mı?bunların denemesi bedava.ben buraya 2008 in 10. ayından beri notebookla ilgili tecrübelerimi aktardım.sonuçta bende sizin gibi 5920g kullanıcısıyım.bende kendime kızıyorum şimdi 3-5 daha biriktirip biraz daha bekeleseydim başka bişiy alsaydım diye.bazı yaşanan tecrübelerinde bilinmesi lazım.saygılar.




  • size dolar olarak geri ödeme yapmak zorundalar. Avukatla işinizi çözün derim ben
  • avukatla görüştüm haklı olduğumu söyledi. pazartesi önce kont bilgisayarı bir arayacağım genel ithalatçısını. olmadı tüketici masasına başvuracağım.bunlarla uğraşmak lazım yoksa insanları bezdirip lanet olsun dedirterek kendilerinin zarara girmesini engelliyorlar. olan tüketiciye oluyor.
  • Acer markası genel olarak son 3 senedir ülkemizde satışlarını arttırdı. yani yeni yapılanma içinde olduğundan teknik servis kısmında sorunlar yaşıyabilir. sen hakkın olanı zorda olsa acer tarafında almışsın. burada daha çok eksen bilgisayarın yaptığı doğru değil. ama bencede haklısın etik açıdan sana dolar olarak ödeme yapmalılar. ama ülkemizde herşey dolar üzerinden satılır fakat türkiye olduğu için lira olarak faturalanır. lira olarak ödeme yapmak istedleri kendilerinin zarar etmemeleri ama müşteri memnuniyeti için kötü bir şekildir. geçmiş olsun. ama bu tip örnekler her türlü markada ve ülkede olmaktadır.
  • Eksen Bilgisayar malesef bu tür konularda bilinçsiz satıcıları yüzünden sıkıntı yaşatmaktadır.Bende bundan 6 sene önce bu soruna benzer bir sorun yaşamıştım.Demek ki hala aynı mantıkta satış sonrası Müşteri Memnuniyeti devam ediyor.Tüketici haklarınızı sonuna kadar kullanmanızı öneriyorum.Fiyat konusunda bir şey diyemieceğim çünki o zaman 1600$ aldığınız ürün şimdi 1200 $ üzerinde satışta olabilir.Ayrıca para iadesi yerine aynı ürünü yenisiyle değiştirebilirler.Bu konuya dikkat etmenizi öneririm.
  • LUTFEN YARDIMMMMMMM.......[/[/right]color]
    bende aspire 5602 var.bu son zamanlarda bi problem yasiyorum.bir gunde 4-5 defa format attigim oluyo ama duzelmedi yine. sorun su: format atarken bazen klavye ve maus calismiyo bende tekrara atmak zorunda kaliyorum .zar zor format atabiliyom ama ondan sonrada bu sorun yasaniyo.hersey normal gibi gozukuyo driverleri yuklemeye calisiyorm yine ayni sorun cikiyor.maus ve klavye calismiyo.sonra bi restart cekiyorum bazende kapanmiyor.acildigi zaman yine klavye ve masu calismiyo .ayrica hic bis program yuklu olmamasina ragmen islemci %60 calisiyor .sorun ne olabilir .bana bi yardimci olun .bilen arkadaslar bana mail atsin zahmet olmazsa. crazyparen@hotmail.com benim mail.simdiden saolun.
  • merhabalar,
    bende uzun araştırmalarım sonucunda performans/fiyat açısından acerı uygun bulup 18 ocakta Cevahir teknosadan nakit ödeyerek acer as 6930 g model notebook aldım. daha önceki araştırmalarımda acer türkiyeden ve servisten pek çok insanın mağdur olduğunu okumuştum. ama ben Acer markasına güvenerek servisle işim olmaz düşüncesiyle cihazı aldım. bir gün sonra makinede donmlar meydana gelmeye başladı hatta tekrar format attım ama sorun giderilmedi bende 1 hafta sona ermeden makineyi cevahir teknosaya geri götürdüm. iade etmem durumunda %15 kesinti yaparak iade çeki verebilecekelrini söylediler ya da değişim amacıyla servise gönderecklerini söylediler. bende ikinci şıkkı değişim için servise gönderilmesini kabul ettim. 25.01.2008 tarihinde teknosa verdim ve sözde 26.01 2008tarihinde servise gönderilecekti. ocak 26 da servisi aradığımda acerla 2009 için anlaşma yapmadıklarını söylediler bende durumu teknosa ilettiğimde haberleri olmadığını bildirdiler. bir kaç telefon konuşmasında sonra hgeçen hafta perşembe günü için dekare bilgisayara gönderecekelrini belirttiler. Tabii dekare bilgisayara ulaşabilmek yerine ABD başkanına ulaşmaya çalışmak daha kolay olurdu. Kont bilgisayardan tutunda Acer türkiyenin bir kaç telefonuna bir düzine tel görüşmesi yaptım ve dün akşam 5 gibi ulaşabildim ve bilgisayarın ctesi günü ellerine ulaştığını ve şuan bakımda olduğunu , durumu hakkında bilgi veremeyeceklerini teknosadan bilgi almamı istediler. istanbuldaki servise bilgisayar 1 haftada giderse gerisini siz düşünün. Bilgisayar alacaklara tavsiyem, almadan önce servisleri hakkında şikayet var mı, ithal eden firma hakkında olumsuz fikirler var mı ve özellikle satıcı hakkında yorumları okuyun öyle alın. Teknosa gibi büyük firmadır, beni mağdur etmez diye düşünmeyin ve kesinlikle satıcılara inanmayın veşartları konuşun ve mümkünse yazılı belge alın. Teknoloji şans işi kabul ediyorum ama servisinin kötü olduğunu bile bile bilgisayar belki birgün yolunuz servise düşer. son tavisyem şanslı değilim diyorsanız ACER ve Teknosadan uzak durun( diğer marlkalar hakkında tecrübem olmadığı için onlar hakkındaki yorumlarımı saklı tutuyorum). yoksa paranızla rezil olursunuz. ve dert sahibi olursunuz. Bildik markalardan ayrılmatın belki marka dünya devi olabilir ama Türkiye deki dağıtıcısı, servisiaynı kalitede olmayabilir.




  • Merhabalar,
    Öncelikle mağdur arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, maalesef bende bu konuda mağdur durumdayım, kaldı ki olay şöyle cereyan etti:
    Kocaeli Hürriyet Caddesindeki Teknosa'dan 16.01.2009'da aldığım Acer as5735-582g25mn marka notebookun ekranında eve gittikten 2 saat sonra kaymalar meydana geldi, ertesi gün mağazaya gidip durumu anlattım hatta arızalı ekranın video görüntülerini ve fotoğraflarını çekmiştim onları bile gösterdim fakat görevli bunları hiç umursamadı bile benim görmem lazım dedi, ben de görevliye sorunun sık aralıklarla olmadığını bilgisayar başında sabırla 2-10 saat beklemek gerektiğini arızanın ne kadar sıklıkla yapacağı belli olmadığını söylememe rağmen yalnızca yarım saat ekrana bakıp video görüntülerini göstermeme rağmen maalesef burada sorun gözükmüyor, teknik servise göndermemiz gerekiyor dedi ve ben şok oldum daha üzerinden 24 saat geçmemişti bile + jelatinlerini bile kaldırmamıştım ürünün ; ortada bir arızanın olduğu çok açık belli hatta delillerle dahi bunu gösterdim fakat bunlara rağmen beni servise gitme gibi bir bilinmeyenin içerisine sürüklediler, sonuç olarak arkadaşında belirttiği gibi önce TPM teknolojiye gideceğini söyledir ben hemen o servisi aradım fakat biz bıraktık artık DEKARE bakıyor acer servisliğine sözünü duyunca tekrar şok oldum, hemen teknosayı aradım haberleri yokmuş bundan, YUHHH!!! dedim ne diyeyim, neyse bir şekilde ürün servise ulaştı nerdeyse hergün aradım servisi ve teknosayı (varın siz düşünün ne kadar tlf. faturası oldugunu) üstüne basa basa söyledim: "bakın sakın bana bu üründe arıza yoktur demeyin normal gibi duruyor aniden ekranda kayma başlıyor ne zaman olacağı belli olmayan dedim" her seferinde tamam not alıyoruz bakacağız dediler ama dün aradım bana dediklerine bakramısınız: "bu üründe arızaya rastlayamadık, iade yapamayız vs." resmen başımdan kaynar sular indi, şok oldum, oysaki DVD'ye çektiğim arızalı ekran görüntülerini ve fotoğraflarını da incelediklerini söylemelerine rağmen, hemen teknosayı aradım ve uzunca konusmalar sonucu elde var kocaman bir 0, ürünü bana geri göndercekler bugün yarın, ben gerçekten yoruldum sıkıldım bunlarla uğraşmaktan ama kesinlikle ilk işim tüketici hakem heyetine başvurmak olacak en azından bunlarla muhatap olmam.Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki Teknosa gerçekten müşterisine ürünü alana kadar yalakalığı iyi yapan bir yer kaldı ki müşteri temsilcileri de öyle fakat ürün satışı sonrası tamamen pişkinleşip umursamazlaşıyorlar, sadece laf kalabalığı yapıp paranızla rezil ediyorlar, bu arada şu soruma cevap verebilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim: Ben tüketici hakem heyetine başvuracağım fakat hakem heyetinin kararının belli olması en az 1 ay kadar zaman alırmış, bu süre zarfında ürün bende mi kalacak yoksa ne olacak bilgilendirirseniz çok iyi olur. ?

    (NOT:Birde DEKARE servis telefonlarına ulaşmak isteyen arkadaşlar bunları saat 8:59 da arasınlar muhtemelen "şuan çalışma saatleri dısındayız vs. vs." gibi birşeyle karşılaşacaklar, sonrada 1-2 dk tekrar arama tusuna sürekli basarak denesinler sonuç olumlu olur, ben öyle yaptım her seferinde ulaştı, yoksa gün içinde imkansız gibi bişey)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyan41 -- 6 Şubat 2009; 20:01:53 >




  • Öncelikle mağdur arkadaşa geçmiş olsun diliyorum umarım iş senin yönünde olumlu biçimde sonuçlar ki öyle de olacak gibi gözüküyor benden önceki 2 arkadaşın olayında tamamen olay teknosa denen aslında arkasında sabancı gibi bir ismin mantığının bulunduğu şirkettir. bir kere iade ederseniz %15 keseriz olayı tamamen tüketici haklarına bile aykırıdır teknosa bunu yapıyor ( tamamen sabancının kendi g*tünü sağlama alma politikası sabancının her şirketinde böyle akbank bile böyle en basiti ) ve teknosa bunu bile bile yapıyor milleti resmen s*kiyor ( kusura bakmayın tam anlamıyla böyle ) nette nerde bakarsanız bakın teknosa hakkında bi kere de aldığım ürün süper müşteri hizmetleri süper diyen müşteriyi duymamışsınızdır. hatta laptopunu müdürün önünde yere atam adam olayını bilirsiniz şube müdürünü kovup adama 2 laptop hediye etmek zorunda kalmışlardı.

    arkadaşlar 1. diyeceğim teknosadan alışveriş yapmayın kesinlike yapmayın yaparken 5 defa düşünün 10 defa düşünün ben bütün çevremi uyarıyorum siz de uyarın böyle b*ktan hizmet veren bir firmanın artık bu sektörde barınmaması gerek hadi biz biraz işi biliyoruz ama bilmeyeni de kazıklıyolar lütfen herkesi uyarın

    2. diyeceğim ise tüketici haklarımızı bilelim, mesela şöyle bir hakkımız olduğunu biliyor musunuz ?

    diyelim bir ürün aldık bugun 2.000 ytl eğer bu ürün 1 ay ( değişmiş olabilir ) içinde indirime girer prosmoyona girer vs olursa bizim de bunlardan yararlanma hakkımız vardır

    cyan arkadaşım ürün sende kalmayabilir tam bilemiyorum araştırmak gerek


    acer konusunda diyeceğim şeyler ise; bence acer fiyat/performans olarak en iyi ürün yelpazesine sahip bende 6530g modeli var daha ben 320x2 = 640 gb hdd si olan laptop görmedim bir de 1800 e aldım bu laptop tek diyeceğim budur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunai -- 6 Şubat 2009; 23:55:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tunai


    2. diyeceğim ise tüketici haklarımızı bilelim, mesela şöyle bir hakkımız olduğunu biliyor musunuz ?

    diyelim bir ürün aldık bugun 2.000 ytl eğer bu ürün 1 ay ( değişmiş olabilir ) içinde indirime girer prosmoyona girer vs olursa bizim de bunlardan yararlanma hakkımız vardır



    evet ilk defa duyuyorum acaba hic faydalanan varmı? cunku bende laptop umu aldıktan 15 gun sonra promosyon başladı cok pişman olmustum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tunai

    Öncelikle mağdur arkadaşa geçmiş olsun diliyorum umarım iş senin yönünde olumlu biçimde sonuçlar ki öyle de olacak gibi gözüküyor benden önceki 2 arkadaşın olayında tamamen olay teknosa denen aslında arkasında sabancı gibi bir ismin mantığının bulunduğu şirkettir. bir kere iade ederseniz %15 keseriz olayı tamamen tüketici haklarına bile aykırıdır teknosa bunu yapıyor ( tamamen sabancının kendi g*tünü sağlama alma politikası sabancının her şirketinde böyle akbank bile böyle en basiti ) ve teknosa bunu bile bile yapıyor milleti resmen s*kiyor ( kusura bakmayın tam anlamıyla böyle ) nette nerde bakarsanız bakın teknosa hakkında bi kere de aldığım ürün süper müşteri hizmetleri süper diyen müşteriyi duymamışsınızdır. hatta laptopunu müdürün önünde yere atam adam olayını bilirsiniz şube müdürünü kovup adama 2 laptop hediye etmek zorunda kalmışlardı.

    arkadaşlar 1. diyeceğim teknosadan alışveriş yapmayın kesinlike yapmayın yaparken 5 defa düşünün 10 defa düşünün ben bütün çevremi uyarıyorum siz de uyarın böyle b*ktan hizmet veren bir firmanın artık bu sektörde barınmaması gerek hadi biz biraz işi biliyoruz ama bilmeyeni de kazıklıyolar lütfen herkesi uyarın

    2. diyeceğim ise tüketici haklarımızı bilelim, mesela şöyle bir hakkımız olduğunu biliyor musunuz ?

    diyelim bir ürün aldık bugun 2.000 ytl eğer bu ürün 1 ay ( değişmiş olabilir ) içinde indirime girer prosmoyona girer vs olursa bizim de bunlardan yararlanma hakkımız vardır

    cyan arkadaşım ürün sende kalmayabilir tam bilemiyorum araştırmak gerek


    acer konusunda diyeceğim şeyler ise; bence acer fiyat/performans olarak en iyi ürün yelpazesine sahip bende 6530g modeli var daha ben 320x2 = 640 gb hdd si olan laptop görmedim bir de 1800 e aldım bu laptop tek diyeceğim budur



    arkaşım dediklerinde sonuna kadar haklısın, laptobu mağaza önünde yakan (denizli teknosaydı galiba) adam gibi yapmak gerekiyor galiba bunlar ancak böyle muameleden anlıyorlar, ama verebilirsem yerel gazeteye dahi vereceğim bu rezilliklerini, bırakın bir günlük bozuk ürünü değiştirmeye direnmelerini memnun olmayan müşterinin ürününü bile değiştirmeleri gerekiyor aslında ama bakalım uğraştırmak istiyorlar uğraşırız bizde napalım, farklı bir deneyim yaşatıyorlar adiler; kulağımıza küpe olsun bu yaşadıklarımız, umarım bi daha uğraşmayız.




  • Merhaba herkese,
    Dekarenin ciddiyetsizliği ve ilgisizliği devam ediyor. Dün beni Teknosadan aradılar; Dekarenin faturayı bulamadığını ve faturayı fakslamalarını istemişler. Teknosada benden faturanın 2. nüshasını istedi bende faturanın çok iyi okunmadığını bir anlam ifade etmeyeceğini belirttim.
    Nedir bu Dekarenin Ciddiyetsizliği ACER gibi Uluslaraarsı bir firma nasıl çalışıyor bunlarla. demekki Acer da zannettiğim kadar iyi bir firma değil. Kendine nasıl partnerler seçiyor. Bugün Teknosaya tekrar gideceğim ve tekrar durumun vehametini anlatacağım. Yokmu Türkiyede vatandaşın hakkını koruyacak. netten bir iki hukuk sitesi buldum. onlara danışmayı düşünüyorum.
    http://www.avukathukuk.com.
    neler yapabilirmişiz en kısa zamanda onu öğreneceğim tükeetici heyetine mi mahkemeye mi neye başvuralacaksa başvuracağım. Yetti artık. LAF KARIN DOYURMUYOR... icraat lazım artık.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: endersoyuince

    06.07.2007 tarihinde EKSEN bilgisayardan bir ACER 5920G notebook almıştım. lcd nin arkasındaki flöresan backlight kendi kendi sönmeye başladı kapağını sallayarak tekrar yakabiliyordum. bunun için 3-4 defa servise gitti sinir krizleri yaşandı hep tamir olmadan geri geldi en sonunda DEKARE değişimi kabul ettil yerine 8600 gs ekran kartlı (benimkinde 8600 GT vardı.) bir 5920G verdiler hatta kapağının köşesi darbeli birşekilde. haliylen kabul etmedim bana bugün büyük kavgalar sonucunda RMA Formu verdiler ve hernagi bir acer bayisinden ister para iadesi ister muadil başka bir ürün alabileceğimi söylediler. bende faturasıyla birlikte EKSEN bilgisayara gittim. Eksen bilgisayarda bana 1610 USD + KDV = 1899 USD yi faturadaki kurdan ödemeyi kabul etti ki oda 2486 YTL denk geliyor. ben bunu kabul etmedim haliyle çünkü bu sefer bana 1501 dolar ödemiş oluyorlarki ben burda 399 dolar zarar etmiş oluyorum.

    bana dedikleri de siz ödemeyi türk lirası olarak yaptığınızdan bizde size faturadaki türk lirasını öderiz. dolar ödeseydiniz bizde dolar öderdik dediler iyice sinirlendim.

    ben o tarihte (kur o zaman 1,309 tl) 1610$+kdv karşılığında TL ödemişken şimdi 1230$+kdv ödemeyi istiyorlar.

    benim talebim etiketinde ne yazıyorsa onun geri ödenmesi kaldı ki şuan da bile EKSEN BİLGİSAYARIN bütün notebookların vitrindeki etiketler dolar cinsinden.

    benim sorum bu anlaşmazlıkta kim haklı?

    yardımcı olacaklara çok teşekkürler.bunu yarın avukatlada göreüşeceğim gerekirse tüketici mahkemelerine başvuracağım. çünkü 3,5 aydan beri bir kepazeliktir gidiyor. Size de nacizane tavsiyem kesinlikle ACER dan uzak durun. Yolunuz düşerse altunizade deki SENTİM DEKARE ye gidin ACER ın içler acısını halini görün. Ben herhangi bier markada böyle bir geri dönüş görmedin. ucuz etin yahnisi yavan olur demişler boşuna dememişler saygılar.



    1- kesinlikle dava ac , ancak sunu avukatına sor : borclar kanununa gore teshır edılen urun uzerınde fıyat etıketı ne ıse o ile satılmak zorunda ,yani vitrinde 500$ dolar yazıyorsa a urunu icin ,istersen sen o urunu satın almak ıcın satıcıya bulgur cuvalı ver ,sonucta 500$ paha edecek kadar bır bedel odemıs oluyorsun.bu sebeble satın aldıgın tarıhte urunun dolar fıyatı etıketıyle teshır edıldıgını one surmen lazım.bu karineyle davayı kazanırsın ,dava masraflarınıda odeteırsın,ayrıca kotu nıyetlı ve muvazalı davrandıklarını one surup bundan dolayıda hukuku zorlayabılırsın.ancak sen cozume odaklı ol ,hakım hep bunu gozxetır.
    2-acer kullanıcısıyım super bılgısayar ,bendede sorunlar oldu haybeye 500-600tl masraf odedım.bir daha kı sefere ibm dell ya da monster alıcam.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cuneyt1978

    Merhaba herkese,
    Dekarenin ciddiyetsizliği ve ilgisizliği devam ediyor. Dün beni Teknosadan aradılar; Dekarenin faturayı bulamadığını ve faturayı fakslamalarını istemişler. Teknosada benden faturanın 2. nüshasını istedi bende faturanın çok iyi okunmadığını bir anlam ifade etmeyeceğini belirttim.
    Nedir bu Dekarenin Ciddiyetsizliği ACER gibi Uluslaraarsı bir firma nasıl çalışıyor bunlarla. demekki Acer da zannettiğim kadar iyi bir firma değil. Kendine nasıl partnerler seçiyor. Bugün Teknosaya tekrar gideceğim ve tekrar durumun vehametini anlatacağım. Yokmu Türkiyede vatandaşın hakkını koruyacak. netten bir iki hukuk sitesi buldum. onlara danışmayı düşünüyorum.
    http://www.avukathukuk.com.
    neler yapabilirmişiz en kısa zamanda onu öğreneceğim tükeetici heyetine mi mahkemeye mi neye başvuralacaksa başvuracağım. Yetti artık. LAF KARIN DOYURMUYOR... icraat lazım artık.



    Abi call of duty 4 de bir yazı çıkıyordu ölünce

    Dont forget your gun is made by lowest bidder diye yani en düşük teklifi veren ihaleyi alır herhalde dekare de böyle almıştır büyük ihtimalle ama bize düşen burda en önemlisi haklarımızı bilmek hukuka başvurduğunuz zaman zaten bütün kapılar birden açılıveriyor çünkü onlarda haklı olduğunuzu biliyorlar ve dolayısıyla uğraşamıyolar




  • bana göre o zaman türk lirası olarak sana ödediğin parayı gene ödemek istemeleri haksızlık sayılmaz.çünkü sen oraya ödemelerini dolar olarak değil türk lirası olarak yapıyorsun.
    sen mesela oradan 12 taksitle bilgisayarı aldıysan dolar arttığındada ödemelerin arttımı.tabiiki hayır.gidip adamlara dolar ile ödemede yapmamışsın.sen ozmnki kura göre türk lirası üzerinden bilgisayarını almışsın.faturadada ödeme olark türk lirası yazıyorsa bence haklı çıkma ihtimaliniz düşük.
    dolar 1600ken pcyi aldığınızda 1300 düştüğündede gene faturadaki kur üzerinden ödeme yapılıyo olması lazım.eski zamanda tersi uygulama varsa sonuna kadar haklısınız.
    ama tabi bir umut olarak peşini bırakmayın derim sonuç çıkarsa süper olur.

    acer servisinin değişmesi beni gerçekten üzdü.5 ay önce harddiskim ve dvdromum bozulmuştu.acer 5920 bilgisayarım ve ürünü vatandan almıştı.gene vatana verdim bilgisayarı.onlarda tpmye göndermişler tabi.ürünüm iki haftada harddiski ve dvdromu değiştirilmiş olarak geri döndü.belkide bu şekildeki ufak sorunlarda sorunsuz hizmet veriyorlardı.
    inşallah yeni servise işimiz düşmez.zaten garanti bitiminede 4 ay kaldı




  • Oh oh konuya bak

    Kuralları okuyanınız var mı ?

    forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.