*İlanlarıma forum kuralları dahilinde herşeyi yazabilirsiniz. Fiyat yorumu yapabilirsiniz, indirim isteyebilirsiniz, ürünü veya fiyatı eleştirebilirsiniz. *Atılan Her PM için cevap yazmayabileceğimi de biliniz. *Herkese dürüst, şeffaf ve güvenli alış verişler dilerim.
tassadar
kullanıcısına yanıt
Üzgünüm hocam maddi olarak iyi durumda değilim yardımcı olmayı çok isterdim.