Şimdi Ara

★★★ ACER Aspire V3 - 772G [Ana Konu] ★★★ (113. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.389
Cevap
40
Favori
202.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfaunl

    quote:

    Orijinalden alıntı: buzlucam

    Aldiktan sonra hard diske baksak ne olacak kime derdimizi anlatacagiz is isten gecmis olur...

    Seçenek sunduk işte. Tüketici mahkemesine gidersin alırsın hakkını... Ya da en azından öğrenmiş olursun...

    sağol teşekkür ederizde , öyle tüketici mahkemesine gidip 5 dakikada hakkınız alamıyorsunuz hakem heyeti, gerekirse bilirkişi raporu minimum 2 ay uğraşıyorsunuz, sıfır bilgisayar alıp 2-3 ay uğraşacaksam... sonra siz kimden yanasınız meşhur Nasrettin Hoca fıkrasındaki gibi " hırsızın hiçmi suçu yok" ....!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buzlucam -- 20 Temmuz 2014; 15:37:31 >




  • buzlucam kullanıcısına yanıt
    Aslında en büyük sıkıntı, tüketicilerin haklarını bilmemeleri veya haklarını aramak için yeterince çaba sarf etmemeleri...

    Herhangi bir alışverişten sonra sorun yaşayanların aşağıda verdiğim linkteki 6502 sayılı "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun" u ve özellikle Madde 8 ile başlayan "Ayıplı Mal ve Hizmetler" bölümünü okumasını öneririm.

    http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf

    Buna göre, "ayıplı mal" ve "malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketicinin hakları" konusunda bilinçli şekilde haklarımızı aramalıyız. Çoğu durumda inisiyatif tüketicidedir ve satıcı (üretici ve ithalatçı müteselsilen olmak üzere) tüketicinin taleplerinin yerine getirilmesi konusunda doğrudan sorumludur.

    Eğer siz sorunu yasal yöntemler kullanarak (ilk yapılacak şey, durumu tespit ettirip, bunu bir ihtarname ile sırasıyla satıcı, ithalatçı ve üreticiye bildirmektir) bildirdiyseniz, satıcı sizin talebinizi yerine getirmekle kesin yükümlüdür. Buna herhangi bir şekilde itiraz etme hakkı yoktur. Ancak genelde satıcılar, tüketiciyi yanlış yönlendirerek ürünü tamir yoluna gitmekte ve bu durumda tüketici "ürünü değiştirme, para iadesi veya ayıp oranında indirim haklarını" kaybetmektedirler.

    Önceki Kanun'da (4077) ayıplı mal bildiriminde sınır 30 gün idi, ancak yeni Kanun'a göre "Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir" (Madde 10)

    Hele verilen örnekteki gibi, satın alınan tarihten önce ürün tamir görmüş ve bu durum alıcıya bildirilmeden satış yapılmış ise, değil para iadesi, satıcı aleyhine tazminat davası bile açılabilir.

    Kısaca, "haklarını bilen, kimseye laf anlatmak zorunda kalmaz"...




  • Tamam haklisin punctum ama oncelikle ayipli malin ayipli oldugunu bilirkisi raporuyla ispatlaman gerekiyor, yada bu malin daha once tamir gormus oldugunu ya servis raporuyla sana resmi yoldan bildirilmesi gerekiyor... iste bu islemi servisler yapmaktan kacindiklari ve resmi imzali rapor vermedikleri icin zaten hakkni aramakta sikintilar cikiyor kanunu bilmek uygulama da olayi hemen cozume goturmuyor, ugrasmak zorundasin... ama yurt disinda bir malı alip 1sene icindealdigin yere gotur bu arizali de anında degisim yapiyorlar, kanun cikarmakla uygulaya bilmek farkli cunku satici firmalar olaya baska turlu bakiyor.... sonucta hakkini hersekilde alirsin ama zahmetsizce ve kisa surede olmuyor malesef....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buzlucam -- 21 Temmuz 2014; 13:28:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buzlucam kullanıcısına yanıt
    Malın ayıplı olmadığının ispatı yeni Kanun ile satıcıya aittir. Yani sizin aldığınız ürünün ayıplı olduğunu kanıtlamak için servis veya bilirkişi peşinde koşmanıza gerek yoktur. 6502 sayılı Kanun'un 10. maddesini bir daha okumanızı öneririm.

    Ayrıca arızalı bir ürünü servise gönderdiğinizde, servislerin arızayı bildiren raporu vermemek gibi bir hakları/seçenekleri yoktur. Bu durumda onlar da yasal olarak sorumluluk altına girerler. Yurt dışında da durum aynıdır (yurt dışı olarak kuralların oturduğu ve insanların yasal haklarının farkında olduğu gelişmiş memleketlerden bahsediyoruz tabii ki).

    Haklısınız, hak aramak zahmetsiz bir iş değildir, ancak hepimiz hakkımızı arayacağız ki, diğer nesiller bizim yaşadığımız sıkıntıları yaşamasın. Bir de dünyanın hiç bir yerinde haklar verilmez, bunun için mücadele edilir ve haklar kazanılır. Ben 44 yaşındayım, eskiden esnafların dükkanında "satılan mal geri alınmaz" levhaları vardı. O günlerden bu günlere geldik, önümüzde daha çok yol var.




  • Ok siz hakllariniz icin mucadele edin alin zaten benim acimdan problem yok ben bir sekilde hakkimi ve parami aldım gerek oyle gerek boyle ...... bu arada her yazima surekli - eksi vermek icin cabalayan takip edenlere de beni bu kadar takip ettikleri icin tesekkur ederim, firma calisanlari bu forumdan izliyor herhalde . benim yazma nedenim insanlar alirken ne aldiklarina ve kimden alacakklarina dikkat etsinler yoksa kimsede hakkini birakmis biri degilimdir... baskalari icin de yazdiklariniz gercekten bilgilendirici olmus,,,,, ben zaten gerekeni yaptim kendi isimi hallettim eyvallah.... teorik farklidir pratik farkli .... insallah sen yakin zamanda boyle bir sorun yasamazsin punctum cunku gelmeyen servis raporlari serviste email bekliyoruzlari aaaa ilk defa boyle birsey yasiyoruz biz merkeze soralim 3gun sonra gelinleri .......yasal yoldan halletmek le ilgili ne yapabilecegin o zaman belli oluyor... sorunsuz urunler dilerim HAKKINIZI ARAYIN !
    PUNCTUM YASINI yazmissin su kadarini soyleyim ben senden daha yasliyim.... ama yasin burada bir kriter oldugunu sanmiyorum... bilgilendirmelerin guzel tesekkur ederim.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buzlucam -- 6 Kasım 2014; 11:02:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu kardeşim Acer Aspire v3 ten bahsedin. Konu Laptop alım işlemleri değil, Son sayfalarda laptop hakkında tek yazı yok. V3 un sıkıntısından Derdinden bahsedin, bulduğunu çözüm yolunu paylaşın vs. Konuyu bulandırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buzlucam

    Ok siz hakllariniz icin mucadele edin alin zaten benim acimdan problem yok ben hersekilde hakkimi ve parami alirim gerek oyle gerek boyle butun bir forumda benden baska parasini geri alabilen sorunlu bilgisayar sahibi gormedim...... bu arada her yazima surekli - eksi vermek icin cabalayan takip edenlere de beni bu kadar takip ettikleri icin tesekkur ederim, firma calisanlari bu forumdan izliyor herhalde . benim yazma nedenim insanlar alirken ne aldiklarina ve kimden alacakklarina dikkat etsinler yoksa kimsede hakkini birakmis biri degilimdir... baskalari icin yazdiklariniz bilgilendirici olmus,,,,, ben zaten gerekeni yaptim kendi isimi hallettim eyvallah.... teorik farklidir pratik farkli .... insallah sen yakin zamanda boyle bir sorun yasamazsin punctum cunku gelmeyen servis raporlari serviste email bekliyoruzlari aaaa ilk defa boyle birsey yasiyoruz biz merkeze soralim 3gun sonra gelinleri .......yasal yoldan halletmek le ilgili ne yapabilecegin o zaman belli oluyor... sorunsuz urunler dilerim HAKKINIZI ARAYIN !
    PUNCTUM YASINI yazmissin su kadarini soyleyim ben senden daha yasliyim.... ama yasin burada bir kriter oldugunu sanmiyorum... bilgilendirmelerin guzel tesekkur ederim.......


    Bundan 2 yıl önce 4077 sayılı eski Kanun yürürlükte iken, sıfır aldığım Hyundai İX20 model aracımı yasal haklarımı kullanarak yenisi ile değiştirdim. Bunu başarırken tek yaptığım şey, yasal haklarımın farkında olmak ve bunları sonuna kadar kullanmak idi. Yani sadece teorik olarak konuşmuyorum, bilgisayar değiştirmekten çok daha zorunu başarmış biriyim.

    Ben burada insanları bilgilendirmeye çalışıyorum, isteyen okur, istemeyen okumaz. Ancak birçok kişinin yasal haklarından haberdar olmadığına eminim.

    Yaş konusunu ise kriter olarak söylemedim, sadece süreci vurgulamak anlamında kullandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanos

    Yahu kardeşim Acer Aspire v3 ten bahsedin. Konu Laptop alım işlemleri değil, Son sayfalarda laptop hakkında tek yazı yok. V3 un sıkıntısından Derdinden bahsedin, bulduğunu çözüm yolunu paylaşın vs. Konuyu bulandırmayın.

    Önce üslubuna dikkat et arkadaşım. Burada ne yazıp yazmayacağımıza sen karar vermiyorsun...

    Ayrıca bu ürünü aldıktan sonra tüketici hakları anlamında sorun yaşayan kullanıcılar da var. Sadece teknik, donanımsal veya yazılım sorunlarından bahsedilmiyor.

    Konu şu anda 38 sayfa, geri dönüp okursan notebook'un neredeyse bahsedilmeyen sorunu kalmadı. Ama öncesini okumayanlar sürekli aynı soruları sorduğu için konu uzadıkça uzadı.

    Burası bir forum ve bunun anlamı her türlü bilginin paylaşıldığı ortamdır. Paylaşılan bilgiye teşekkür edeceğine, düzeysiz tavrınla konuyu asıl sen bulandırmışsın...




  • PUNCTUM kullanıcısına yanıt
    katılıyorum Punctum.... haklısın....
  • PUNCTUM kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım konuda son mesajlariniza bakın, çoğu birbiriniz ile tartışmalarınız. Bu tartıştığınız da konu ile alakali değil. Bunlari özelde yapın, forumda yine paylaşım yaparsiniz. Buna laf eden yok.

    Daha da mesaj atıp cevap vermicem. Sıkıntısı olan özelden mesaj atabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim yazdığım her mesaja eksi vermek için çabalayanlar ya vatan çalışanıdır, yada kraldan çok kralcı....
  • buzlucam kullanıcısına yanıt
    Hocam ciddiye almayın bu kadar puan meselesini. Hatta ben bu özelliği siz yazmasanız fark etmeyecektim bile...
  • http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/ACER-V3-772G-17-3-in%C3%A7-Core-i5-4200M-2-5-GHz-8GB-1-TB-GT750M-4GB-Notebook,103452,504927,1154759.html?langId=-14 arkadaşlar bu ürünün diğer v3 lerden farkı var mı acaba?tasarımı farklı birde ram düşük
    ayrıca pc den memnun musunuz?herhangi bir kronik sorun varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odisabi

    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/ACER-V3-772G-17-3-in%C3%A7-Core-i5-4200M-2-5-GHz-8GB-1-TB-GT750M-4GB-Notebook,103452,504927,1154759.html?langId=-14 arkadaşlar bu ürünün diğer v3 lerden farkı var mı acaba?tasarımı farklı birde ram düşük
    ayrıca pc den memnun musunuz?herhangi bir kronik sorun varmı?

    ekran 1600x900 yani full hd değil ekran kartı GT serisi gtx kadar performanslı değil..., ramde 32 gb değil.... işlemci diğerinde i7 bunda i5...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buzlucam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odisabi

    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/ACER-V3-772G-17-3-in%C3%A7-Core-i5-4200M-2-5-GHz-8GB-1-TB-GT750M-4GB-Notebook,103452,504927,1154759.html?langId=-14 arkadaşlar bu ürünün diğer v3 lerden farkı var mı acaba?tasarımı farklı birde ram düşük
    ayrıca pc den memnun musunuz?herhangi bir kronik sorun varmı?

    ekran 1600x900 yani full hd değil ekran kartı GT serisi gtx kadar performanslı değil..., ramde 32 gb değil.... işlemci diğerinde i7 bunda i5...

    hocam vatandaki üründe full hd değil sanırsam ayrıca üstte şikayetlere rastladım cihazın genel olarak birkaç teknik kusuru var doğrumudur?




  • Odisabi O kullanıcısına yanıt
    v3-772g nin 3-4 farklı versiyonu var vatandaki i5 li olanda full hd değil i7 olan full hd ama vatandaki i5 li olanın ekran kartı gtx serisi... bu bilgisayarın problemlerine dair bir şey yazmayacağım yukarıdaki yazılarda geriye doğru gidersen dile getirilen problemleri görürsün alırsan iyi test etmeden alma benim bu konuda şunlara bakın diye bir yazım var 1-2 sayfa geride onu okumanı tavsiye ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buzlucam -- 22 Temmuz 2014; 16:47:14 >
  • Oyun için alıyorsanız, gt750m olan modeli almayın. gtx760m olan modelde i7 işlemci seçeneği var ama gtx850m'de sadece i5 var alabileceğiniz. Benim şahsi düşüncem; i5 modelli gtx850m olan bilgisayarı almak daha mantıklı. Bilgisayarla biraz içli dışlı biriyseniz; ilerleyen zamanlarda işlemciyi de güncelleyerek aradaki farkı kapatabilirsiniz. Ama gtx760'ı 850'ye güncelleme şansınız yok(Anakartı değiştirirseniz ancak).
    Touchpad dışında bir üretim kusuru yok bendeki bilgisayarda. Alırken kontrol edin Vatandan. Ekranı da yukarıda çok kötü diye yazdım ama grafiker değilseniz ya da bu tarz işlerle uğraşmıyorsanız hiç dert etmenize gerek yok. Ayrıca aldığımdan beri kusursuz kullanıyorum bilgisayarı. Aldıktan sonra SSD taktım ve Windows 8'in lisans anahtarını BIOS'tan yedekledikten sonra Windows 7(kullandığım uygulamalardan dolayı) kurdum makineye. Sorunsuz çalışıyor şu anda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfaunl

    Oyun için alıyorsanız, gt750m olan modeli almayın. gtx760m olan modelde i7 işlemci seçeneği var ama gtx850m'de sadece i5 var alabileceğiniz. Benim şahsi düşüncem; i5 modelli gtx850m olan bilgisayarı almak daha mantıklı. Bilgisayarla biraz içli dışlı biriyseniz; ilerleyen zamanlarda işlemciyi de güncelleyerek aradaki farkı kapatabilirsiniz. Ama gtx760'ı 850'ye güncelleme şansınız yok(Anakartı değiştirirseniz ancak).
    Touchpad dışında bir üretim kusuru yok bendeki bilgisayarda. Alırken kontrol edin Vatandan. Ekranı da yukarıda çok kötü diye yazdım ama grafiker değilseniz ya da bu tarz işlerle uğraşmıyorsanız hiç dert etmenize gerek yok. Ayrıca aldığımdan beri kusursuz kullanıyorum bilgisayarı. Aldıktan sonra SSD taktım ve Windows 8'in lisans anahtarını BIOS'tan yedekledikten sonra Windows 7(kullandığım uygulamalardan dolayı) kurdum makineye. Sorunsuz çalışıyor şu anda.

    hocam açıkçası üstte okuduğum sorunlar ve servis sıkıntıları soğuttu beni öyle oyun delisi biri değilim günde 1 saat belki oynarım okadar şuan lenovo z710 alıcam gibi duruyor cevabınız için çok teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    Kablosuz ağ bağlantısının sık sık kopma sorununu ben de yaşıyorum. Çok kısa süre içinde (15-20 s içinde) bağlantı yeniden otomatik olarak kuruluyor. Kopma sıklığı da belirli değil, bazen hiç olmuyor, bazen 1 saat içinde 2 kez olabiliyor.

    Sorunun modemden kaynaklandığını sanmıyorum. Evde yıllardır kullandığım Zyxel P-661HW serisi modem var, harikadır, hiç sorun yaşamadım. Aynı modemde Asus ve Ferrari serisi Acer kullanıyorum, hiç kopma yok.

    Geçtiğimiz günlerde Wifi bağlantı sorunundan bahsetmiştim...sanırım bilgisayara biraz haksızlık yapmışım...

    Geçen günlerde evde aynı anda 3 bilgisayarımda açıktı ve bağlantı sorunu hepsinde vardı. Modemde sorun olmadığına emindim zaten, TTnet altyapısından şüphelendim.

    Haklıymışım sanırım, çünkü son günlerde hiç bağlantı sorunu yaşamıyorum. Bu arada Windows 8.1 güncellemeleri de geldi, belki onun da etkisi vardır.




  • PUNCTUM kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de ttnettendir diyordum ttnete şikayet açtım araştırdılar hattımda kesilme olmadığını söylediler hatta bana dns bile önerdiler ama yinede kesilme oluyor modemi suçlamıştım airtires ın son modelini aldım yine değişmedi ekrana arada airtires modem bulunamadı mesajı veriyor.... Windows 8.1 e yükseltmedim. bazen çok sık oluyor bazen arada....
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.