Şimdi Ara

Acemilik için motor tavsiye. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: COA

    Bütçen motora başlamak için çok az gözüküyor , sadece motor için 2000 TL ayırdıysan çin malından başka fazla bir şansın yok , çin malı alırkende çok dikkatli olmalısın çabuk yıpranan motorlar ,ikinci ellerinde sıkıntılar çıkıyor örneğin canlı şahit olduğum bir olay pert olan motordan arızalı bir motoru yarım yamalak yapıyorlar satıyorlar.Dışardan anlayamazsın ama 1 hafta sonra motorda yağ kaçırma benzin kaçırma orasının burasının yerinden çıkması kırılması başlıyor.O yüzden biraz daha zorlayıp mondial drift tarzı birşeyler alabilirsin ayrıca motorcu olacağım diyorsan mutlaka düz vites motorla başla hiç sıkıntı çekmeyeceksin daha iyi öğreneceksin. Onunla en az 6000-10000 km arası yol yap derim. Arabayla motor kullanmak arasında çok fark vardır iki günde pişilmez bilgin olsun.

    Eğer 2000 tl toplam param var diyorsan , işin biraz zor çünkü eğer ehliyetinde yoksa ( Kesinlikle ehliyetsiz kullanma )ehliyet vergisi ıvırı zıvırı derken 550 TL yi buluyor. Basit bir ekipman ( Kask - Dizlik - Mont - Eldiven-Bot ) 1000-1500 Tl arası tutar. Gerçekten motorcu olacaksan bunları mutlaka almanı tavsiye ederim.En kısa yolda bile dizlik kask mont eldiven şart ,düştüğünde vücudunun aracının kasası olduğunu asla unutma.Ne olacak şurdan şurası asla deme.

    Son mesajında YBR 125 demişsin Hondalara göre parçalarının bulunabilirliği ve fiyatlar uygundur tavsiye ederim. Başlangıç için ideal bir motor ama dersen ki tarzım değil 1 sene içinde ben yeterli km yi tamamlarım motoru yükseltirim mondial , sym gibi markaları düşünebilirsin ama hiç bir zaman japon markanın yerini tutmaz onlarda çinde üretilsede :)

    Şimdiden Hayırlısı olsun diyorum....


    ilgin alakan için sağol. kask mont vs ekipmanlarım var ehliyette kısmetse kasımda elime geçecek. bahsettiğin konularda sana katılıyorum onun için uğraş veriyorum. ama işte 2000 tl yi gececem su sıralar en azından diyorum acemiliği üstümden atarım 2000 tl lik bir motorla sağa sola götürür toplu tasıma araclarından kurtulurum. ybr 125 ve mondial drif yada Sym xs 125k en iyi secenek gibi gözüküyor önümde vitesli olarak. yada scooter bakacagım artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkushu

    quote:

    Orijinalden alıntı: just4techno

    ybr125 almalısın en güzeli o hem uzun yolda yaparsın motoru sağlam diyorlar

    istanbul içinde maxi scooter daha rahat olmaz mı ki , malum motorda olsan trafik yüzünden dur kalk cok fazla acıkcası bende ybr 125 yada 150 zat arasında yım su anda , ybr nin parcalarının fiyatları nasıl acaba.?

    sürekli dur kalk varmı bilmiyorum istanbul trafiğini ama arabaların arasından geçersin beklemezsin motosikletin zevkinide almak istiyosan sağlam bi motosiklet istiyosan ybr almalısın satarken de kolay satarsın tercih senin param yetmez diyosan 150 zat alabilirsin tabi




  • Trafik sartlarından dolayı mutlaka dusup kalkacaksın. Bu nedenle 2. el bir Cup motor almanı tavsiye ederim. En azından sagı solu cizildi diye sıkıntı cekmezsin. 1-2 yıla kadar profesyonelleşince de istedigin hacimde motorlara bakabilirsin. Ama Scooterlardan uzak dur derim cunku son derece dengesiz motosikletler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Trafik sartlarından dolayı mutlaka dusup kalkacaksın. Bu nedenle 2. el bir Cup motor almanı tavsiye ederim. En azından sagı solu cizildi diye sıkıntı cekmezsin. 1-2 yıla kadar profesyonelleşince de istedigin hacimde motorlara bakabilirsin. Ama Scooterlardan uzak dur derim cunku son derece dengesiz motosikletler.

    Bence kimseyi düşüp kalkmakla korkutmayın. her motora binen düşerek öğrenmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CMRMURAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Trafik sartlarından dolayı mutlaka dusup kalkacaksın. Bu nedenle 2. el bir Cup motor almanı tavsiye ederim. En azından sagı solu cizildi diye sıkıntı cekmezsin. 1-2 yıla kadar profesyonelleşince de istedigin hacimde motorlara bakabilirsin. Ama Scooterlardan uzak dur derim cunku son derece dengesiz motosikletler.

    Bence kimseyi düşüp kalkmakla korkutmayın. her motora binen düşerek öğrenmiyor.

    Korkutmak için soylemedim ama cahil insanların cok oldugu bir trafikte ben hiç motordan dusmedim diyen birini bulmak oldukca zor. İlla ki biri kırmızıda gececek ya da sizin tam onunuzde giderken anı bir fren yapacak; sizde bu durumda refleks olarak frene fazla basacak ve kayıp duseceksınız. Motor surucusu herkese sorabilirsiniz bu durumu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: CMRMURAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Trafik sartlarından dolayı mutlaka dusup kalkacaksın. Bu nedenle 2. el bir Cup motor almanı tavsiye ederim. En azından sagı solu cizildi diye sıkıntı cekmezsin. 1-2 yıla kadar profesyonelleşince de istedigin hacimde motorlara bakabilirsin. Ama Scooterlardan uzak dur derim cunku son derece dengesiz motosikletler.

    Bence kimseyi düşüp kalkmakla korkutmayın. her motora binen düşerek öğrenmiyor.

    Korkutmak için soylemedim ama cahil insanların cok oldugu bir trafikte ben hiç motordan dusmedim diyen birini bulmak oldukca zor. İlla ki biri kırmızıda gececek ya da sizin tam onunuzde giderken anı bir fren yapacak; sizde bu durumda refleks olarak frene fazla basacak ve kayıp duseceksınız. Motor surucusu herkese sorabilirsiniz bu durumu...

    Doğru haklısınız. ama o-böyle söylenince motora binecek adam da korkuyor. Ama Türkiye de motor ve araba sürücülerini düşünürsek size hak veriyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.