Şimdi Ara

Access point kurulum Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese.
    Evimde kablosuz ağ bağlantım var. Evde balkonda sorun yok fakat bahçeye çıktığım zaman. Daha doğrusu modemden 50-100 m uzaklaşınca internet çekmiyo. Ben de bunun için ZyXel NBG418N v2 ap router aldım. Kurulumunu bir türlü tamamlayamadım. Cihazı Pcye ethernet kablosu ile bağlayıp, arayüze girip ağ adı ve parola belirledim. İşlem bitince ethernet kablosunu pc den çıkardığımda ağ adı görülüyor ve bağlanıyorum fakar internet erişimi yok. . Bi yerde eksik veya yanlış bişey yaptığım kesin. Benim isteğim mevcut internetime ap ile bahçemden de bağlanabilmek. Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • _____________________________
    æ
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.