Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.963
Cevap
38
Favori
445.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hyundai accent 1.3 ls aracıma yağ katkı maddesi atsam nasıl olur, tavsiye edermisniz, araç lpg li,

    arkadaşlar Hyundai Accent ls 1.3 aracımın gösterge paneline ne tür ampul takılır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 2 Mart 2017; 16:41:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    hyundai accent 1.3 ls aracıma yağ katkı maddesi atsam nasıl olur, tavsiye edermisniz, araç lpg li,

    arkadaşlar Hyundai Accent ls 1.3 aracımın gösterge paneline ne tür ampul takılır?

    Km yüksek , Gerek yok.

    T10 Dipsiz amoul kullanır.
    LEd yada sarı ampuller uyar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubberh

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende 1.5 gls sahibim benim araba 10.50 lt/100 km yakmaya başladı, bu oran kışın sehiriçi hafif trafik için normalmidir. Yoksa lpg çok yükseldi ondan mı bana fazla gelmeye başladı. Bugün gaz alıp km de 0.271 görünce bi titreme geldi:) :)

    Yumurta kasalar, ŞEhir içi 8-9 lt ( BENZİN ) aşağı yakması zordur.
    LPG de bu biraz daha artabilir.

    birde akaryakıt fiyat artışları düşünülürse , normal derim.

    dizel olmuş 4,6 TL ötesi yok.

    YEni nesil benzinli araçlada 4-6 lt şehiriçi görülebilir . Oda sakin ve koklata koklata kullanımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    hyundai accent 1.3 ls aracıma yağ katkı maddesi atsam nasıl olur, tavsiye edermisniz, araç lpg li,

    arkadaşlar Hyundai Accent ls 1.3 aracımın gösterge paneline ne tür ampul takılır?

    Km yüksek , Gerek yok.

    T10 Dipsiz amoul kullanır.
    LEd yada sarı ampuller uyar.

    TEŞEKKÜR EDERİM.

    ARACIM 158.000 km herhalde katkı istemez.

    aracın tüm ampullerini araştırdım bulamadım, her ampül 12 volt'mu olmalı.
    plaka,fren,tavan,sinyal,gösterge bunlar hepsi aynımı voltajları,
    birde arka fren lambası için led ampul taktım normal çıkardığım ampul araç frene basmadan kısık yanıyor frene basınca çok yanıyor, ama led sadece frene basınca yanıyor ampullerin dibide aynı, leddenmi kaynaklıdır bu durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    hyundai accent 1.3 ls aracıma yağ katkı maddesi atsam nasıl olur, tavsiye edermisniz, araç lpg li,

    arkadaşlar Hyundai Accent ls 1.3 aracımın gösterge paneline ne tür ampul takılır?

    Km yüksek , Gerek yok.

    T10 Dipsiz amoul kullanır.
    LEd yada sarı ampuller uyar.



    12V DC şart.

    led olursa takarken + / - ucu olur . yanmaz ise ters çevirip denemek gerekir.
    LED bozuk diye sinir yapmayın.

    Şahsi fikrim. 158 000 olmuş. Katkıya gerek yok.
    KAliteli yağ ve filtre kullanmak yeterli olur.


    KISIK yanmnası LED in normal olması :

    düz ampul şase alıyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogunmas -- 9 Mart 2017; 17:28:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    hyundai accent 1.3 ls aracıma yağ katkı maddesi atsam nasıl olur, tavsiye edermisniz, araç lpg li,

    arkadaşlar Hyundai Accent ls 1.3 aracımın gösterge paneline ne tür ampul takılır?

    Km yüksek , Gerek yok.

    T10 Dipsiz amoul kullanır.
    LEd yada sarı ampuller uyar.



    12V DC şart.

    led olursa takarken + / - ucu olur . yanmaz ise ters çevirip denemek gerekir.
    LED bozuk diye sinir yapmayın.

    Şahsi fikrim. 158 000 olmuş. Katkıya gerek yok.
    KAliteli yağ ve filtre kullanmak yeterli olur.


    KISIK yanmnası LED in normal olması :

    düz ampul şase alıyor olabilir.


    Teşekkür ederim.




  • Ogün ustam merhaba. bugün accent 98 ls 1,3 aracım, tam evin olduğu sokakta 20 km hızla giderken birden gıcırdayarak stop etti, marşa bastım kayış sıyırma sesi gibi bir ses geldi olduğu gibi bıraktım, aklıma triger geldi ama hemen usta çağırdık usta da bastı marşa emin olmak için triger kopmuş dedi. aldık çekiçiyle götürdük sanayiye, usta bildiğimiz tanıdığımız birisi olunca parasını hiç konuşmadık, bana söylediği 2-3 gün süreceği, motorun sökülüp sibopların trigerle beraber değişeceği. bu arada öncesinde silindir kapağından yağ kaçağı vardı ama yaptırmamıştık, hazır motor açılmışken kapak taşlamaya girer, contalarıda değiştiririz dedi.



    şimdi bu başımıza gelen şey elbette üzücü, maddi olarakta bizi yoracak ama uzun yolda yapmadığı için, yüksek hızda giderken başımıza gelmediği için, çoluk çocukla yolda belde rezil olmadığımız için buna şükür diyoruz.



    size sormak istediğim tüm bu triger siboplar taşlama conta işçilik vs... üç aşağı beş yukarı ne kadar tutar, bilginiz var mı. salı günü aracı almaya gideceğim hazırlıklı gitmek istiyorum. kimisi diyor ki 500-600 liraya kurtarırsın, kimisi 1000 lirayı gözden çıkar diyor. ustada öyle paracı fırsatçı bir adam değil, hakkından 1 lira fazla para almaz. sizce bizim günahımız ne olur hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1998 Accent ls 1.3 frenlere baktırmak istiyorum parçalar da değişebilir gibi, internete baktımda bir çok marka var, veka, acdelco, mga, mando,valeo böyle gidiyor fiyetlarda bayağı oynuyor sizce hangi marka kampana v.b parçalar daha iyidir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    1998 Accent ls 1.3 frenlere baktırmak istiyorum parçalar da değişebilir gibi, internete baktımda bir çok marka var, veka, acdelco, mga, mando,valeo böyle gidiyor fiyetlarda bayağı oynuyor sizce hangi marka kampana v.b parçalar daha iyidir?

    Önler ise AYNALARI da kontrol ettir.

    İhtiyaç var ise ( balata,[ Metalde yapışık olan ASBEST alaşım kalınlığı] 3-5mm civarına gelmişse )
    Balatalarda yerli ürün kale veka mga idare eder.
    yabancı valeo trv sansing break (hi-q) bosch iyi balatalardır.

    ARKA lar KAMPANA uygun bir takım alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    Ogün ustam merhaba. bugün accent 98 ls 1,3 aracım, tam evin olduğu sokakta 20 km hızla giderken birden gıcırdayarak stop etti, marşa bastım kayış sıyırma sesi gibi bir ses geldi olduğu gibi bıraktım, aklıma triger geldi ama hemen usta çağırdık usta da bastı marşa emin olmak için triger kopmuş dedi. aldık çekiçiyle götürdük sanayiye, usta bildiğimiz tanıdığımız birisi olunca parasını hiç konuşmadık, bana söylediği 2-3 gün süreceği, motorun sökülüp sibopların trigerle beraber değişeceği. bu arada öncesinde silindir kapağından yağ kaçağı vardı ama yaptırmamıştık, hazır motor açılmışken kapak taşlamaya girer, contalarıda değiştiririz dedi.



    şimdi bu başımıza gelen şey elbette üzücü, maddi olarakta bizi yoracak ama uzun yolda yapmadığı için, yüksek hızda giderken başımıza gelmediği için, çoluk çocukla yolda belde rezil olmadığımız için buna şükür diyoruz.



    size sormak istediğim tüm bu triger siboplar taşlama conta işçilik vs... üç aşağı beş yukarı ne kadar tutar, bilginiz var mı. salı günü aracı almaya gideceğim hazırlıklı gitmek istiyorum. kimisi diyor ki 500-600 liraya kurtarırsın, kimisi 1000 lirayı gözden çıkar diyor. ustada öyle paracı fırsatçı bir adam değil, hakkından 1 lira fazla para almaz. sizce bizim günahımız ne olur hocam ?

    Geçmiş olsun.
    mesajı geç okudum.

    Muhtemelen triger kayışı sıyırdı.
    Normal şartlar altında 60-80000 km aralığında triger setinin değişmesi gerekir.

    NE oldu yada olmuştur.

    MArşa basmadan bırakmış iseniz
    Çok az zaiyat ile 500-600 tl bile turmaz sanırım. iş biter
    ancak,
    tekrar marşa basıp ne oldu acaba demiş iseniz;
    Muhtemelen subaplar düzensiz çalıştırmaya zorlamaya bağlı eğrilme oluşur. buda 12 SUBABIN ve bağlı parçakarın değişmesi gerekir.
    malzemeler falan 1500-2000 e kadar çıkabilir.
    ÇIKABİLİR diyorum parçaları ucuzdur.




  • ogunmas usta teşekkür ederim.

    newrophat çok geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    Ogün ustam merhaba. bugün accent 98 ls 1,3 aracım, tam evin olduğu sokakta 20 km hızla giderken birden gıcırdayarak stop etti, marşa bastım kayış sıyırma sesi gibi bir ses geldi olduğu gibi bıraktım, aklıma triger geldi ama hemen usta çağırdık usta da bastı marşa emin olmak için triger kopmuş dedi. aldık çekiçiyle götürdük sanayiye, usta bildiğimiz tanıdığımız birisi olunca parasını hiç konuşmadık, bana söylediği 2-3 gün süreceği, motorun sökülüp sibopların trigerle beraber değişeceği. bu arada öncesinde silindir kapağından yağ kaçağı vardı ama yaptırmamıştık, hazır motor açılmışken kapak taşlamaya girer, contalarıda değiştiririz dedi.



    şimdi bu başımıza gelen şey elbette üzücü, maddi olarakta bizi yoracak ama uzun yolda yapmadığı için, yüksek hızda giderken başımıza gelmediği için, çoluk çocukla yolda belde rezil olmadığımız için buna şükür diyoruz.



    size sormak istediğim tüm bu triger siboplar taşlama conta işçilik vs... üç aşağı beş yukarı ne kadar tutar, bilginiz var mı. salı günü aracı almaya gideceğim hazırlıklı gitmek istiyorum. kimisi diyor ki 500-600 liraya kurtarırsın, kimisi 1000 lirayı gözden çıkar diyor. ustada öyle paracı fırsatçı bir adam değil, hakkından 1 lira fazla para almaz. sizce bizim günahımız ne olur hocam ?

    Geçmiş olsun.
    mesajı geç okudum.

    Muhtemelen triger kayışı sıyırdı.
    Normal şartlar altında 60-80000 km aralığında triger setinin değişmesi gerekir.

    NE oldu yada olmuştur.

    MArşa basmadan bırakmış iseniz
    Çok az zaiyat ile 500-600 tl bile turmaz sanırım. iş biter
    ancak,
    tekrar marşa basıp ne oldu acaba demiş iseniz;
    Muhtemelen subaplar düzensiz çalıştırmaya zorlamaya bağlı eğrilme oluşur. buda 12 SUBABIN ve bağlı parçakarın değişmesi gerekir.
    malzemeler falan 1500-2000 e kadar çıkabilir.
    ÇIKABİLİR diyorum parçaları ucuzdur.

    sağolun ustam . aracı dün teslim aldık çok şükür . triger kayışı kopmuş , siboplarda yamulmuş . silindir kapağı rektefiye işlemine girdiğinde kapakta sibopların diplerinde 2 tane çatlak tespit edildi , çatlak olan yerler riskli olduğu için kaynak yapılamadı . silindir kapağı değiştirmek gerekiyordu , sıfırını bulamadık , çıkma peşine düştük , bu seferde herkes çakallık peşinde koşmaya başladı , 1200 liradan aşağıya temiz çıkma kapak bulamadık ama daha kötüsü hepsi ankara istanbul konya gibi uzak yerlerde , adama nasıl güveneceksin , kapakta sıkıntı çıksa muhatabın olmayacak vs... bir ton kafa ağrısı anlayacağınız . en son bir arkadaş vasıtasıyla rektefiyeli sibopları yeni çıkma bir silindir kapağı bulduk taktık geçtik . buna şükür diyorum çünkü yolda belde başımıza gelse çoluk çocuk perişan olurmuş , git gel usta uğraş çekilecek dert değildi . şu anda araç gayet seri , çekişi ciddi manada arttı . aracın bozulması mesele değil , iyi kötü yaptırılıyor ama candan kıymetli bir şey yok bu dünyada .Allah kimseye kaza bela vermesin .




  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun . bizde de hata var aslında ama olacağı varmış , bununla atlattığımıza şükür diyorum .
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    IKITELLI ve KARTAL çıkmacılarına da bir göz atsaydın diyecektim,
    ama sorunu çözmüşsün..

    Malesef düşük modellerde bu sorun yaşanıyor.
    Temizini bul yeter.
    Tekrar geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogunmas -- 3 Nisan 2017; 17:28:14 >
  • kontağı çeviriyorum araç çalışıyor kontağı bırakır bırakmaz bıçak keser gibi gazı kesip araç sto ediyor araç benzindede gazdada aynısını yapıyor, kontak anahtarını ileri doğru basık tutunca çalışmaya devam ediyor sorun ne olabilir,
  • birol özsoy kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal kontakla ilgili bir sorun vardır. Elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 5shdw0

    Büyük ihtimal kontakla ilgili bir sorun vardır. Elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim.

    şimdi kontağı bırakıyorum öylede aniden gazı kesiyor kontağı bırakınca da yapıyor, bıçakla kesilir gibi araç stop ediyor, hiç tekleme devirde düşme falan olmadan gaz ibresi direk dibe vuruyor, gazda da benzinde de aynısı oluyor,:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5shdw0

    Büyük ihtimal kontakla ilgili bir sorun vardır. Elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim.

    şimdi kontağı bırakıyorum öylede aniden gazı kesiyor kontağı bırakınca da yapıyor, bıçakla kesilir gibi araç stop ediyor, hiç tekleme devirde düşme falan olmadan gaz ibresi direk dibe vuruyor, gazda da benzinde de aynısı oluyor,:(

    kontak değişecek , yada elektrikse soru gşiderilecek
  • Ogün usta kolay gelsin Arkadaşlar kolay gelsin..
    bayadır uzaktık yine sorunumuz var bizim ihtiyarla
    uzun zamandır sorunsuz biniyordum bi iki haftadır lpg de sorunum var.Sorunu kısaca şöyle anlatayım akşam evin önüne çekip lpgde stop ettiğimde sabah benzinde çalışmasına izin vermiyor.. ama benzinde saat gibi benzin sistemi tamamen kontrol edildi hiç sıkıntı yok bu arada ne zaman lpgyi açsam araç bekledimi çalışmıyor ama bekledimi kısa aralıklarla kontak açsam sıkıntı yok ! aracı çalıştırmak için lpgye alıyorum biraz boğukta olsa tek kontak çalışıyor (lpg Sıralı)
    muhtemelen lpgde sorun var ama aracı çalıştırıp gittiğimde her hangi bir sorun bulamadılar arabayı bıraktım terslik bende sıkıntılı araç sabah çalıştı !
    Atiker Abone merkezini aradım durumu anlattım 4 tane sebepten olur lpgden diyorlar ama burada bulamıyoruz kaç kez baktığımıza rağmen muhtemel sorunlar
    1. Regulatörde sızıntı var gaz bırakıyor
    2. Enjektörler gaz sızdırıyor olabilir
    3. Beyin arızalı sabah benzini bırakmasına izin vermiyor benzin kesiciye muhtemelen
    4.Gaz kesicide sızdırma vardır gaz sızınca benzin pompasıyla arada role var gazı kesemiyince rolenin benzin basmasına izin vermiyordur diyor !
    Büyük ihtimal 4. arıza diye tahmin ediyorum çıkınca bilgi amacılı yazarım inşallah..
    fakat şöyle bir durum var bir kaç usta bana arabanın beyninde de sorun olabilir diyor en az 250-300 kmm benzinle gitmemi arabanın yakıt kalibrasyonunu tekrar sıfırlayacağını daha sonra lpgye geçince sıkıntı kalkacağını söylüyorlar kafama takılan kısmı bu yaklaşık 100km gittim benzinle zaten inşallah faydası olur ..
    Bide 95 kurşunsuz yok piyasada kaldırılmış 97 koyduk mecburen bunla ilgili sıkıntı yaşarmıyız ne gibi dezavantaşları olacak ?




  • ogunmas kullanıcısına yanıt
    teşekkürler.
    araç yine yaptı, bir iki yere gösterdim bir şey diyemediler kontaktan olabilir de olmayabilir de dediler ancak değişince anlarız dediler.
    kontak değişecek dediniz kapı kilitleri ile beraber hepsi mi değişecek yoksa kontağın içerisinde anahtarla ilgisi olmayan bir yer mi değişecek,
    kontak neden yapar bunu tamir edilemez mi? kontağın tüm setine 300 tl diyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.