Güzel araç, güzel donanım paketi. Mümkün ise "0" 1.5vgt alınız, tadından yiyemeyiniz.
benim şirket aracım şu an 9000 km de
sağ taraf iki cam ötüyor, bagaj kapağı kafanıza düşüyor, koltuk gıcırdıyor, göğüsten sesler geliyor abs rezalet yol tutuş sıfır
artıları ucuz iş görüyor motoru çok iyi devirleniyor
sonuç: daha önce kullandığım lada vegayla aynı işçilik keyf için binilecek araba değil, ekonomi için alınınabilir belki
1998 de en son euro n cup testine gırmıs bır arac olan accent guvenlık acısından kuskulu bır arac. ve eranın guvenlık testıne hıc gırmemıs olması rahatsız edıcı bır durum. 28000 ytl sevıyesıne cıkabılıosan toyota yarıs 1.33 bakabılırsın .hem 5 yıldız almıs bır otomobıl hemde yedek parcaları turevlerıne gore ekonomık 101 hp yakıt tuketımı oldukca dusukguvenlık donanımları cok ust sevıyede
saygılar...
Bu arabanın dizel ve otomatik seçeneği var mı
emrahozkan, era'yı yerin dibine soktun. herkes öyle mi düşünüyor? ben de era almayı düşünüyordum...
quote:
Orijinalden alıntı: esrarengiz08
Bu arabanın dizel ve otomatik seçeneği var mı
evet var. hatta yeni çıktı.
YENİ 1.5 CRDi-VGT TEAM OTM. 28.200 TL
YENİ 1.5 CRDi-VGT TEAM ABS OTM. 29.200 TL
YENİ 1.5 CRDi-VGT SELECT OTM. 31.450 TL
YENİ 1.5 CRDi-VGT STYLE OTM. 33.550 TL
era 1.5crdi vgt style: 32.500 Bu arabaya bu kadar para vermeyin derim ben sebebi ise 2.elde kaybedeceğiniz büyük mebla. Benim önerim 2008 model 1.4 tdi stylance seat cordoba almanızdır. Daha 10bin km.de birçok 2008 model mevcut piyasada daha tertemiz. Yakıt ekonomisi era ile aynıdır ve era'nın style donanımıyla hemen hemen aynı donanıma sahiptir tek eksiği; -ön 2 perde hava yastığı Ama era'nın cordoya göre eksikleri; -hız sabitleyici -hıza duyarlı elektroservo direksiyon -park sensörü Ayrıca cordoba sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip arabasıdır araştırabilirsiniz (eranın da içinde bulunduğu b sınıfı). Ayrıca yukarda bir arkadaş era sınıfının en iyi fren mesafesine sahip aracı demiş cordobanın da 39metredir ve aynıdır, zirveyi paylaşıyorlar. Euroncap'tan 4 yıldız almıştır. Ve son olarak 485lt bagaj hacmine sahiptir eranın ki 390lt. Sorunuz varsa cevaplarım aynı arabadan bende var şuan.
Ben bu tip direksiyon sisteminin erada kilitlenmeye sebep olduğu için normal hidrolik direksiyona döndüklerini biliyorum. Ve zaten sitede hidrolik direksiyon yazıyor ve ayrıca expo modeli nedir? start, team, select, style bu kadar olduğunu sanıyorum?
valla bir ara şüphe ettim başka bir arabadanmı bahsediyoruz diye...
bende 2007 model Team ABS var, 55.000 km'yi geçti,
yazdıklarının hiçbirine katılmıyorum, aracı alırken ilaç firmasında çalışan ve senin gibi era kullanan 80 personelli bir firmanın 10-15 çalışanına sordum hepside şüphesiz al dediler.
aracımda diğer arkadaşların yazdığı gibi ESP'den kaynaklanan direksiyon arızası yok, Hyundai bu arızayı yaşayan yada direksiyon sorunu olduğunu düşünen tüm müşterilerinin direksiyon millerini üscretsiz değiştirmiş, benim aracımında daha önceki sahibi bu değişimi servisinden yaptırmış.
aracın start modeli olabilirmi, o modellerde yalıtım ve malzemeden çalma olmuş diye duydum.
Kişisel görüşümü yazayım;
Havalı amortisör kullanıldığından yaylanma biraz daha fazla, virajlarda daha dikkatli olmak gerekiyor, Ön camlar teleskobik cam olduğundan hızınızı fark edemiyorsunuz, 70'le giderken size pek o hızda gitmiyormuşsunuz gibi geliyor :)) park edecek yerlerde yeri küçük gördüğünüzden bu biraz sıkıntı yaratabiliyor. :))
Ses yalıtımı, motor performansı ve frenler çok iyi, inşallah kazasız belasız kullanıp aracımı değiştirdiğimde otomatik vitesli bir Eraba ile aracımı yenileyeceğim.
quote:
Orijinalden alıntı: emrahozkan
benim şirket aracım şu an 9000 km de
sağ taraf iki cam ötüyor, bagaj kapağı kafanıza düşüyor, koltuk gıcırdıyor, göğüsten sesler geliyor abs rezalet yol tutuş sıfır
artıları ucuz iş görüyor motoru çok iyi devirleniyor
sonuç: daha önce kullandığım lada vegayla aynı işçilik keyf için binilecek araba değil, ekonomi için alınınabilir belki
2006 Accent Era 1.6 Style sahibi olarak söylüyorum Araç kesinlikle sınıfındaki en iyi araç zaten satış istatistikleride bunu kanıtlıyor. İster benzinli ister LPG ister dizel alın hepsi de sınıfında başarılı modeller. Hızlanma ve ara hızlanma değerleri gerçekten çok iyi konforu da yeteri kadar sonuçta B Sınıfı bir sedan araç. Ncap testine girmedi fakat platform kardeşi Kia Rio testten 4 Yıldız almayı başardı.
performasn ve yakıt olarak senı fazasıyla memnun edecektır
arkadaşlar tekrar söylüyorum era yada başka bir araç ne alırsanız alın ama sıfır almayın çok zarar ettiriyo temiz çok az km lerde araçlar var 5-6 bin lira daha ucuz dayıoğlu 28500 liraya aldığı erayı 2007 model 16500 e zor sattı ama genede tercih sizin
quote:
Orijinalden alıntı: crepis
arkadaşlar tekrar söylüyorum era yada başka bir araç ne alırsanız alın ama sıfır almayın çok zarar ettiriyo temiz çok az km lerde araçlar var 5-6 bin lira daha ucuz dayıoğlu 28500 liraya aldığı erayı 2007 model 16500 e zor sattı ama genede tercih sizin
öyle ama piyasa yalancı dolu ikinci el oto almak deveyi hendekten atlatmaktan zor bu stresi yaşamamak için söylediğin farkı verecek bi ton insan var satmam binerim diyenlerin ilk tercihi 0 oluyor haksız da sayılmazlar
Ben bu tip direksiyon sisteminin erada kilitlenmeye sebep olduğu için normal hidrolik direksiyona döndüklerini biliyorum. Ve zaten sitede hidrolik direksiyon yazıyor ve ayrıca expo modeli nedir? start, team, select, style bu kadar olduğunu sanıyorum?
dediğin doğru eranın ilk çıkan serisinde 2006 model olanlarında EPS te kilitlenme oluyordu daha sonra bunu düzelttiler ve 2007 modellerde kullandılar. 2008, 2009 ve 2010 modellerde sadece Türkiye için hidrolik direksiyona geçildi. ihraç edilen araçların hepsinde EPS direksiyon mevcut ve bazı expo araçlar Türkiyedede satılmaktadır. örneneğin benim araç 2009 team abs expo ve EPS direksiyonlu.
2. el oto almak çok riskli... hele benim gibi ilk arabasını alacaklar için...
Türkiye de 2. el araba almak, deveye hendek atlatmaktan daha zor... 0 km alın kafanız rahat olsun varsın olmasın bi iki donanımı düşük olsun ama 0 km olsun
Ben bu tip direksiyon sisteminin erada kilitlenmeye sebep olduğu için normal hidrolik direksiyona döndüklerini biliyorum. Ve zaten sitede hidrolik direksiyon yazıyor ve ayrıca expo modeli nedir? start, team, select, style bu kadar olduğunu sanıyorum?
dediğin doğru eranın ilk çıkan serisinde 2006 model olanlarında EPS te kilitlenme oluyordu daha sonra bunu düzelttiler ve 2007 modellerde kullandılar. 2008, 2009 ve 2010 modellerde sadece Türkiye için hidrolik direksiyona geçildi. ihraç edilen araçların hepsinde EPS direksiyon mevcut ve bazı expo araçlar Türkiyedede satılmaktadır. örneneğin benim araç 2009 team abs expo ve EPS direksiyonlu.
peki eps direksiyon mu daha iyi yoksa hidrolik mi?
quote:
Orijinalden alıntı: Prof.Matematik peki eps direksiyon mu daha iyi yoksa hidrolik mi?
Eps daha iyidir çünkü hıza duyarlı. Daha yavaşken daha yumuşak, yüksek hızlarda sertleşen bir sistem yani park ederken tek parmakla çevirebilirsiniz ama süratli giderken maksimum direksiyon hakimiyetine sahip olursunuz