Şimdi Ara

Accent Admire 1.6 vs Astra 1.6 Cdti 136 hp (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    "Vitesi çaat diye 4'e attım"
    Biran anımsadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar accent 1100 kg civari yeni dizel astra yaklasik olarak 1900kg civari aradaki yuk hic yoksa 700 kg bunu unutmayin konuyu acan arkadasda yankis anlamasin yeni opelin bu yen motoru cok tutucakdir daha piyasays yeni girdi brak accenti yeni golflere denk bir konfor ve guc bunu unutmayin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Era yı taniyamamissiniz; en cabuk bozulan parcasi:sinyal kolu.o da sellektor atmaktan
    1.4 benzinlisi bile guzel gidiyordu.. crdi veya 1.6 ise durmamak uzere, daha da fena gidiyor
    Astra, agirligina ve kısılan gaz tepkilerine kurban gitmiş. .belki tcs bile açıktır, o dizginlemistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha hundai kotu arac degildir tam turk arabasidir sorunsuz basit saglamdir ama bu opel hakkaten iyi arac yapyolar ve piyasaya giris fiyati yanls hatirlamyosam 70000 in uzerinde 1.6 dizel motoru..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso0655

    Arkadaslar accent 1100 kg civari yeni dizel astra yaklasik olarak 1900kg civari aradaki yuk hic yoksa 700 kg bunu unutmayin konuyu acan arkadasda yankis anlamasin yeni opelin bu yen motoru cok tutucakdir daha piyasays yeni girdi brak accenti yeni golflere denk bir konfor ve guc bunu unutmayin...

    Aracın ağırlığı 1503 kg. 1900 nereden çıktı yahu?
    1900 kg C sınıfı araç mı olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Herkez astrayı savunur gibi ama astra ağır demiş. Ağır olması bir hata değilmi? Olmaması gerekmezmi? Astra sahibi geçildim ama olsun benim aracım daha ağırmı diyordur? Bu ağırlık tüketimide olumsuz etkiler.
    Şimdi, 160 kmden sonra accenti yerdiciler gelir. 160 km den sonra kimin işine yarayacaksa...

    Aynen öyle.Aracın ağırlığı seleflerine göre bariz ağır.Öyle 20-30 kilo falan değil 100-120 kilo fark var.Bu bence üstünde durulması gereken bir konu.
  • Formda test surusunu yapn arkadas var bi bakin istersenz o anlatiyodu resmen arac 2 ton dyee ama cik iyi araccc..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30'a ağırlığından dolayı yakıt ve performans konusunda laf söyleyenler şimdi mevzu Opel olduğunda ağırlığı ve hantallığı kaliteyle birleştiriyor.
  • Arkadaşlar bazı arkadaşlar astranın 1700-1900 kg olduğunu yazmışlar astranın boş ağırlığı 1450 kg Accent admire'nin ağırlığı 1015 kg Bide biz iki kişiydik o arkdaş tek kişiydi.Ben astranın o kadar hantal olucağunu düşünmüyordum sonuçta 136 HP 320 NM tork var.
  • Birde unutmadan astra her ne kadar rodaj döneminde olsada accent'te 10 yıllık ve 134 bin km'de bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Herkez astrayı savunur gibi ama astra ağır demiş. Ağır olması bir hata değilmi? Olmaması gerekmezmi? Astra sahibi geçildim ama olsun benim aracım daha ağırmı diyordur? Bu ağırlık tüketimide olumsuz etkiler.
    Şimdi, 160 kmden sonra accenti yerdiciler gelir. 160 km den sonra kimin işine yarayacaksa...

    Sen ne kadar ezik bir insansın yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    o astra bende olacaktiki :) agirlik farki ve ozellikle pilotaj cok onemli faktor. ancak yinede bence mesele surucude bitiyor. Misal gitmiyor dedikleri 1.3 cdti ile passat vectra megane focus vs rahat geciyorduk ve bunu trafige kapali alanda es dost araclariyla deniyoruz. Ama ayni araci kuzenim kullandiginda boy boy fark yiyordu :)

    diğer passat vectra megane focus...vs. kullananların ehliyetleri var mıydı

    cdti astra 0-100 fabrika değeri 13,7sn de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    o astra bende olacaktiki :) agirlik farki ve ozellikle pilotaj cok onemli faktor. ancak yinede bence mesele surucude bitiyor. Misal gitmiyor dedikleri 1.3 cdti ile passat vectra megane focus vs rahat geciyorduk ve bunu trafige kapali alanda es dost araclariyla deniyoruz. Ama ayni araci kuzenim kullandiginda boy boy fark yiyordu :)

    diğer passat vectra megane focus...vs. kullananların ehliyetleri var mıydı

    cdti astra 0-100 fabrika değeri 13,7sn de

    0-100 13.5 Saniye olan araçla 0-100 ü 11 saniye civarı olan araçları geçmek




  • Accent Admire 1.6 zaten hafif kasa avantajıyla çok iyi gidiyor. 1.6 bir dizel aracı özellikle kalkışta alması çok normal. Zaten bu aracın fabrika verisi bile 10.2 yada 10.3 gibi birşeydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    o astra bende olacaktiki :) agirlik farki ve ozellikle pilotaj cok onemli faktor. ancak yinede bence mesele surucude bitiyor. Misal gitmiyor dedikleri 1.3 cdti ile passat vectra megane focus vs rahat geciyorduk ve bunu trafige kapali alanda es dost araclariyla deniyoruz. Ama ayni araci kuzenim kullandiginda boy boy fark yiyordu :)

    diğer passat vectra megane focus...vs. kullananların ehliyetleri var mıydı

    cdti astra 0-100 fabrika değeri 13,7sn de

    0-100 13.5 Saniye olan araçla 0-100 ü 11 saniye civarı olan araçları geçmek

    1.3 cdti astrayıda 1.6 tdci focus uda kullandım o astranın ne kalkışta ne roll de focusu yakalama şansı yok.




  • Astra 2 gunlukse sahibi buyuk ihtimal anti patinaj sisteminin nasil kapatildigiini bile bilmiyordur. Arada baya fark oluyo gaz kesiyo arabayi bildihin tutuyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisali0645

    Astra 2 gunlukse sahibi buyuk ihtimal anti patinaj sisteminin nasil kapatildigiini bile bilmiyordur. Arada baya fark oluyo gaz kesiyo arabayi bildihin tutuyo.

    Kapatmış olma ihtimali yüksek çünkü ışık yeşile döner dönmez ikimizde sağlam patinaj ile kalktık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    o astra bende olacaktiki :) agirlik farki ve ozellikle pilotaj cok onemli faktor. ancak yinede bence mesele surucude bitiyor. Misal gitmiyor dedikleri 1.3 cdti ile passat vectra megane focus vs rahat geciyorduk ve bunu trafige kapali alanda es dost araclariyla deniyoruz. Ama ayni araci kuzenim kullandiginda boy boy fark yiyordu :)

    diğer passat vectra megane focus...vs. kullananların ehliyetleri var mıydı

    cdti astra 0-100 fabrika değeri 13,7sn de

    0-100 13.5 Saniye olan araçla 0-100 ü 11 saniye civarı olan araçları geçmek

    1.3 cdti astrayıda 1.6 tdci focus uda kullandım o astranın ne kalkışta ne roll de focusu yakalama şansı yok.

    Konu da tenekeden farkı olmayan benzinli Accent ve tank gibi Astra karşılaştırması yapılmış. bizde benzer bir testi fakat Accent gibi teneke olmayan aynı hacimde motor olmasa bile güç oranları ve agırlıkları hemen hemen aynı benzinli ve dizel araçlarla yaptık. Ha şunuda söyleyeyim 1.6 dizel 90 hp focusun performansı astradan çokta iyi değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 6 Nisan 2014; 16:15:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisali0645

    Astra 2 gunlukse sahibi buyuk ihtimal anti patinaj sisteminin nasil kapatildigiini bile bilmiyordur. Arada baya fark oluyo gaz kesiyo arabayi bildihin tutuyo.

    Hocam haklısınız, bende astra 1.4 140 hp var ve bu patinaj+tork kontrolü peformansı inanılmaz derecede törpülüyor. Bu sistemler açık iken gaz pedalına ne kadar çokta bassam müdahale ediyor, ani olarak ivmelenmeyi önlüyor, daha yavaş, stabil hızlanıyor.
  • Kalkışta böyle olması normal ama ara hızlanmada accentin astrayi yakalama şansı yok. 11,7 sn 0-100 u olan leon tdi ile 110 bg lik accente denk gelmiştik bir gün sabaha karşı otoyolda. 0-100 yapmadık ama hep ara hızlanma yaptik. Her seferinde leon geçiyordu. Fren ve yol tutuşa zaten girmeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.