DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
acaba psp slim lerin bataryası kaç saat gider arkadaşlar?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19
Cevap
0
Favori
7.090
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Taşınabilir Oyun Konsolları >> Sony PSP >> acaba psp slim lerin bataryası kaç saat gider arkadaşlar?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      197 Mesaj
      12 Nisan 2008 11:56:16
      arkadaşlar şarj tam dolu iken kaç saat oyun oynayabiliriz yada kaç saat müzil dinleyebiliriz?bilgisi olan var mı?ortalama olarak?


      _____________________________

    • Yarbay
      2530 Mesaj
      12 Nisan 2008 13:36:07
      arkadasim bildgim kadariyla sinirsiz 4 5 saat oyun oynayabiliyorsun 8 saatte muzik dinleyebiliyorsun


      _____________________________

      ''I have to return some videotapes''
    • Binbaşı
      1885 Mesaj
      12 Nisan 2008 14:13:10
      ben genellikle pili çıkarıp oynuyodum prize takılıyken ama belki riski vardır elektrikler giderken filan özellikle update sırasında


      _____________________________

      xboxLive: Hezeyan
      PSN:HezeyanTR
      Origin: HezeyanTR
    • Yarbay
      3395 Mesaj
      13 Nisan 2008 19:01:20
      şarja takılıyken bataryayı çıkarabiliyor musunuz?


      _____________________________

      I keep a cell phone in my pants so i can tell friends ,''Call my ass''
      Anakart:Asus M3N78-VM - İşlemci:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5400 (2,8 Ghz) - Ram: 2gb 800mhz - Ekran Kartı:NVIDIA GeForce 9600 GT (512 MB) - Hdd:320 gb 7200rpm
      http://forum.donanimhaber.com/m_41089843/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    • Yüzbaşı
      341 Mesaj
      13 Nisan 2008 19:07:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: slyman_b

      şarja takılıyken bataryayı çıkarabiliyor musunuz?


      evet çıkarılabiliyor, bende oynarken şarj etmek istemediğimden, pilsiz oynuyorum, psp yi kapayınca pili takıp şarj ediyorum, şarjdayken pili tak çıkart kapanmıyo alet o özelliği iyi



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      597 Mesaj
      13 Nisan 2008 21:13:19
      arkadaşlar çok tehlikeli psp şarj da ıken pili çıkartmal tavsiye edilecek bir davranış değil bence lütfen


      _____________________________

      teknolojik manyak
    • Yarbay
      2145 Mesaj
      14 Nisan 2008 17:52:38
      benim merak ettiğim bu psp slimlerin batarya ömrü ne kadar? yani günlük 2 kez doldur boşalt yapmakla ( 8 saat oyun oynamak mesela) kaç ay dayanır? 6 ay bu şekilde kullanmayla bataryanın verimi ne kadar düşer?


      _____________________________

      Pentium 90 İşlemci @ 100 Mhz [Overclock] - 24 MB Edo RAM - 545 MB Quantum Maverick Harddisk - 2MB S3 Trio VGA Ekran Kartı - 36X Le Optics CD-ROM - 3.5" ve 5.25" IBM Disket Sürücü - 14" IBM 2248 SVGA Full Analog Monitör - Motorola SM56 56K Fax Modem - IBM Yatay Kasa - IBM Q Klavye ve PS/2 Mouse
    • Teğmen
      183 Mesaj
      14 Nisan 2008 21:52:10
      Full şarjla 4.seviye ışık karttan oyun 3-4 saat gidiyor.Film 2. seviye ışık CPU 266 10 saat gidiyor.İzmir-İstanbul arası Godfather Part I-II-III izlenebiliyor.
      MP3 için ışık kapalı CPU 100 18 saat CPU 66 22 saat ama bazen takılıyor yüksek kalitelilerde.Denenmiş verilerdir.Pilden pile fark edebilir.



      _____________________________

      Skype, Whatsapp vs vs kullanmıyorum.Özel mesaj gönderin!!!
    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      14 Nisan 2008 23:00:37
      4 saat karışık diyeyim sana


      _____________________________

      SİYAH ÖLÜM
      BEYAZ YASAM

      Geleceği düşünerek kuskulanmak yersizdir, Cünkü gelecek düsünsekte düşünmesekte gelecektir. ;)
    • Onbaşı
      26 Mesaj
      14 Aralık 2008 04:08:30
      ben laptop mantıgıyla dusunerek soyle yapıyorum acaba dogru mu onu da bılmıyorum:D

      pılın omru gıtmesın dıye sarj aletıne takılıyken pılı takılı tutmuyorum pılsız oynuyorum

      ama pılı bos koymakta yarar var yanı once bıtırıyorum pılı cıkarıp elektırge takıp oyle oynuyorum

      ne dersınız ıyı mı yapıyorum kotu mu:D



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      718 Mesaj
      15 Aralık 2008 20:13:37
      evet yaa buna bilen birisi cevap verirse iyi olur
      bi de arkadaslar bu cpu hizini nasil degisitriyosunuz yaa
      ben selecte basiyom ama bisey cikmiyo



      _____________________________

      <Mitsubishi Colt Invite Amt 2011>*<Note 4>*<Salcano Xrs040 2015>
    • Yarbay
      3395 Mesaj
      15 Aralık 2008 20:32:53
      recovery menu den


      _____________________________

      I keep a cell phone in my pants so i can tell friends ,''Call my ass''
      Anakart:Asus M3N78-VM - İşlemci:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5400 (2,8 Ghz) - Ram: 2gb 800mhz - Ekran Kartı:NVIDIA GeForce 9600 GT (512 MB) - Hdd:320 gb 7200rpm
      http://forum.donanimhaber.com/m_41089843/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    • Binbaşı
      1281 Mesaj
      15 Aralık 2008 22:00:40

      quote:

      Orjinalden alıntı: donmezozan

      evet yaa buna bilen birisi cevap verirse iyi olur
      bi de arkadaslar bu cpu hizini nasil degisitriyosunuz yaa
      ben selecte basiyom ama bisey cikmiyo


      Ana menüdeyken SELECT''e bastığında VSH MENU çıkması lazım?





      _____________________________

    • Yüzbaşı
      372 Mesaj
      16 Aralık 2008 18:24:48
      Pil'in daha uzun ömürlü olması için.

      1. Cihaz prize takılı olduğu zaman pil'i çıkarın
      2. Pil'in şarjı tamamen bitmeden şarj etmeyin veya pil tamamen dolmadan şarj'dan çekmeyin.
      3. Pil'i çok fazla ısındıracak kadar kullanmayın. Sıcak ve soğuk pillere zararlıdır.


      daha bunlar artar ama en önemli maddeler bunlar...



      _____________________________

    • Yarbay
      2311 Mesaj
      17 Aralık 2008 01:17:30
      wifi de 3-4 saat internete takıldım ,oyundada bu kadar gıdıyor.Muzık dınlersen 7-8 saat kullanabılırsın


      _____________________________

    • 19 Aralık 2008 06:18:20
      Ben sürekli oyun oynarsam 3-4 saat gidiyor.


      _____________________________

      Deli gömleği giydirdiler düşlerime...

    • Çavuş
      84 Mesaj
      19 Aralık 2008 12:48:45
      İsanbul-Ankara Kamil Koç yolculuğumda 5 saat kesintisiz internete bağlandım. Muhteşemdi, psp'mi çoook seviyorum....


      _____________________________

    • Teğmen
      191 Mesaj
      02 Şubat 2011 16:02:24
      PSP li-ion pil kullanıyor. Yukarıda yazılan yorumlar farklı pil çeşitleri için. PSP pili için bir dolu yanlış anlatım var. Ayrıca soğukta li-ion pillerin ömürleri daha yavaş azalıyor.

      Aşağıda bir makaleden alıntı yaptım. Orijinali ve tamamı için BU YAZIYA TIKLAYINIZ.


      Dizüstünüzü Fişe takmadan kullandığınızı var sayıyorum yani adamın biri bir notebook almış ve şarj ediyor sonra fişten çekiyor notebook’unun pili bitene dek kullanıyor. Sonra pil bitiyor Notebook kapanıyor tekrar şarja takıp şarj olduktan sonra kullanıyor…

      Sakın bunu yapmayın …!

      Li-Ion Pilinizin bitmesine biz TAM BOŞALMA diyoruz… Eğer 100 kez TAM BOŞALMA gerçekleşirse işte o zaman 100. TAM BOLAŞMA ‘dan sonra PİL ÖMRÜNÜZÜN %80′i gitti demektir.. Hayırlı olsun en kısa sürede bir pil alacaksın kardeş O pil batıyor’muydu sana dibine kadar kullandın …

      ---

      Diğer Pillere nazaran Li-Ion piller tam şarj olmadan fişten çekilebilirler yani pile bu zarar vermez. Hatta ilk şarj esnasında tam olarak doldurmanızda gerekmez.

      ---

      Li-ion Piller aşırı ISINDIKLARINDA PATLARLAR..! Evet yanlış duymadınız yangın çıkma riski patlama riski çok fazladır. Özelliklede ateşe atılan bir pil çok gürültülü ve etkili bir biçimde patlar güneşin altında uzun süre beklerseler işte o zaman heran koku duyup bir süre sonrada patladığına şahit olabilirsiniz…

      ---

      Birde HIZLI DOLDURMA …

      Evet birçok notebook üreticisi HIZLI DOLDURMA’ya karşı hiçbir önlem almadığını hatta bazılarının isteğe bağlı olarak yavaş doldurma ünitesi eklediğini biliyor muydunuz ?

      Eğer ki sürekli HIZLI DOLDURMA yaparsanız Pilleriniz Aşırı ısınacaktır Piller içerisindeki kimyasallar buharlaşarak yavaş yavaş hatta bazende hızlı hızlı özelliklerini kaybedeklerdir… (ki psp'de böyle bir opsiyon yok)

      Hort olacak ama googleda arayınca burası en üstlerde. PSP kullananlara yanlış bilgi olmasın.

      Ben PSP'mde 1. ışık seviyesinde düşük seste 5 saat kadar oyun oynayabiliyorum.



      _____________________________

      XboxLIVE = DraconianPort55
      Ekran Kartı Fırınlama
    • Binbaşı
      1929 Mesaj
      02 Şubat 2011 20:39:48
      Kardeşim 2008'in konusu.Boşuna yazmışsın


      _____________________________

      "Şans, Fransa Bisiklet Turu gibidir.Uzun süre beklersin,sonra hemen geçer."
    • Binbaşı
      1117 Mesaj
      13 Kasım 2011 19:00:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: sinnux

      PSP li-ion pil kullanıyor. Yukarıda yazılan yorumlar farklı pil çeşitleri için. PSP pili için bir dolu yanlış anlatım var. Ayrıca soğukta li-ion pillerin ömürleri daha yavaş azalıyor.

      Aşağıda bir makaleden alıntı yaptım. Orijinali ve tamamı için BU YAZIYA TIKLAYINIZ.


      Dizüstünüzü Fişe takmadan kullandığınızı var sayıyorum yani adamın biri bir notebook almış ve şarj ediyor sonra fişten çekiyor notebook’unun pili bitene dek kullanıyor. Sonra pil bitiyor Notebook kapanıyor tekrar şarja takıp şarj olduktan sonra kullanıyor…

      Sakın bunu yapmayın …!

      Li-Ion Pilinizin bitmesine biz TAM BOŞALMA diyoruz… Eğer 100 kez TAM BOŞALMA gerçekleşirse işte o zaman 100. TAM BOLAŞMA ‘dan sonra PİL ÖMRÜNÜZÜN %80′i gitti demektir.. Hayırlı olsun en kısa sürede bir pil alacaksın kardeş O pil batıyor’muydu sana dibine kadar kullandın …

      ---

      Diğer Pillere nazaran Li-Ion piller tam şarj olmadan fişten çekilebilirler yani pile bu zarar vermez. Hatta ilk şarj esnasında tam olarak doldurmanızda gerekmez.

      ---

      Li-ion Piller aşırı ISINDIKLARINDA PATLARLAR..! Evet yanlış duymadınız yangın çıkma riski patlama riski çok fazladır. Özelliklede ateşe atılan bir pil çok gürültülü ve etkili bir biçimde patlar güneşin altında uzun süre beklerseler işte o zaman heran koku duyup bir süre sonrada patladığına şahit olabilirsiniz…

      ---

      Birde HIZLI DOLDURMA …

      Evet birçok notebook üreticisi HIZLI DOLDURMA’ya karşı hiçbir önlem almadığını hatta bazılarının isteğe bağlı olarak yavaş doldurma ünitesi eklediğini biliyor muydunuz ?

      Eğer ki sürekli HIZLI DOLDURMA yaparsanız Pilleriniz Aşırı ısınacaktır Piller içerisindeki kimyasallar buharlaşarak yavaş yavaş hatta bazende hızlı hızlı özelliklerini kaybedeklerdir… (ki psp'de böyle bir opsiyon yok)

      Hort olacak ama googleda arayınca burası en üstlerde. PSP kullananlara yanlış bilgi olmasın.

      Ben PSP'mde 1. ışık seviyesinde düşük seste 5 saat kadar oyun oynayabiliyorum.

      teşekkürler yararlı bilgiler var , faydalı bir mesaj.



      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.