Şimdi Ara

Abonelik iptal başvurunuz onayınız dâhilinde işleme alınmamıştır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 19 gün 21 saat 40 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Nyiragongo (6 mesaj) NitroNos (2 mesaj) Limonen (2 mesaj) programmer_onur (1 mesaj) XpressMusic34 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • E devlet üzerinden Türktelekom interneti iptal için fesih işleminlerini yaptım fakat başlıktada gördüğünüz yazı ile karşılaştım. Fesih işlemini tekrar yapmaya kalktığımda "Fesih başvurusu yapmak istediğiniz İnternet Erişim hizmeti için sistemlerimizde açık iptal başvurunuz bulunduğu için tekrar başvuru yapamamaktasınız. Başvuru durumunuzu öğrenmek için 4441444’ü arayabilirsiniz." şeklinde bir yazıyla karşılaşıyorum. 444 1 444'ü aradım abonelik iptal işleminiz devam ediyor dediler ama Edevlet'te onayınız dahilinde işleme alınmamıştır dediği için şüpheye düştüm. İptal sürecinde de iptal ettirmemek için türlü yalanlara başvurdukları için açıkçası hiçbir şekilde güvenemiyorum. Bu konuda bilgili ve ya daha önce başına bu tip şeyler gelen varsa ve aydınlatırsa sevinirim.


    Diğer bir sorum da 24 aylık bir sözleşmem vardı 22 martta 2 yılı tamamlanıyordu fakat ben hafta içinde iş için kullandığımdan ötürü geçiş sürecinde internetsiz kalmamak için 19martta iptal ettim. 1 yılın dolmasından hatta 2. yılında dolmasına sadece 3 gün kaldığı için cesaret edip yaptım.

    İptal sırasında da türktelekomu arayıp defalarca sordum herhangi bir cayma bedeli çıkacak mı diye ve söyledikleri şey 147tl modem ücreti ve son ayın faturası olan 68tl oldu. Sorum abonelikte 1 yılı doldurduğumuzda cayma bedeli adı altında kurulum veya modem ücreti gibi veya aklıma gelmeyen başka ücretler talep edebilirler mi?




    |
    |




  • Baya bir karışık anlatmışsınız.


    Turkiye gov tr üzerinden fesih işlemini başlattınız sanırım abonelik iptali olan belgeyi yüklediniz mi ?


    Abonelik iptal başvurunuz onayınız dâhilinde işleme alınmamıştır

    Modem kiralık ise gidip iade etmeniz lazım ve son fatura çıkacaktır başka bir ücret ödemeyeceksiniz.

  • Hocam çok karışık anlatmışsınız, inanın bir şey anlamadım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Baya bir karışık anlatmışsınız.


    Turkiye gov tr üzerinden fesih işlemini başlattınız sanırım abonelik iptali olan belgeyi yüklediniz mi ?


    Modem kiralık ise gidip iade etmeniz lazım ve son fatura çıkacaktır başka bir ücret ödemeyeceksiniz.

    O zaman biraz daha net anlatmaya çalışayım kusura bakmayın. Fesih işlemi sırasında örnek bir dilekçe vardı onu imzalayıp taratıp sisteme yükledim. Dilekçede yazanda


    İşbu e-Devlet başvuruma konu aboneliğimin feshini arz ve talep ediyorum. isim soyisim ve imza


    şeklindeydi.


    Ben başlıkta da yazdığım "başvurunuz onayınız dahilinde işleme alınmamıştır" ifadesine takıldım açıkçası. Çünkü buradan yaptığım fesih dışında aradıklarında da net bir şekilde iptal ettirmek istediğimi söyledim.



    Bu ifadeden benim anladığım iptalin işleme alınmadığı. Fakat yeni fesih başvurusu yaptığımda da iptal sürecinde olan bir başvurunuz var diye uyarı veriyor. Bu durumda beklemem mi gerekiyor yoksa yapılacak bir şey var mıdır buna tam olarak emin olamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nyiragongo -- 25 Mart 2021; 17:28:30 >




  • Şimdi de böyle bir mesaj geldi

    Degerli Müşterimiz, ...... no.lu sabit internet hizmetiniz isteginiz dogrultusunda devam etmektedir.Turk Telekom'da kalmayi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz. B001

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekrar fesih başvurusu yapın sonrada hemen BTK şikayeti açın "iptal başvurularım işleme alınmıyor" yazın


    turk telekomdan birisi ek prim almak için kapatmış başvurunuzu


    zamanında benimde başıma gelmişti. sonra ailemle beraber TT müdürüyle görüşmüştükte hattı kapatmaya ikna edebilmiştim.


    7 yıllık hat olduğu için 3. gidişimizde zorla iptal ettirdik. müşteri temsilcisi adam halen donduralım diyordu. dedikki hattı kapatana kadar ofiste bekleyeceğiz, gerekirse polis çağırıp tutanak tutturacağız... sonra santrali aradılar aynı gün hat kapandı.. ne günlerdi...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 25 Mart 2021; 18:4:37 >
  • Sözde kolaylık yaptılar edevleti bile iplemiyor adamlar. Şu anda aynı abonelik numarası ile 2 tane aktif abonelik görünüyor btk'dan baktığımda.
    Abonelik iptal başvurunuz onayınız dâhilinde işleme alınmamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobilde de tt kullanıyorum. Abonelik biter bitmez kapatıyorum. Ben böyle rezillik görmedim. Btk'ya şikayet yazdım yarın da tt müdürlüğe gidip iptali oradan da deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlçe Telekom müdürlüğüne gidin, ama oldukça kararlı ve hışımla aboneliğimi kapatın deyin. Size öyle böyle şöyle derlerse 'o aboneliği kapatın bu binayı başınıza yıkmamayım' deyin. Aynısını yaptım 5dkda aboneliğimi kapatıp çıktım. Bundan anlıyorlar çünkü

  • Milenicom abonesi oldum ve hala ttnet aboneliği devam ediyor. Açık iptal görünüyor ama 7 iş günü geçti hala iptal olmuyor. Bir de taahütsüz fiyattan nisan ayı için 295 tl güncel fatura çıkarmışlar. Dün Türktelekomla görüştüm 21 martta iptal talebiniz gelmiş askıda kalmış dedi adamlar edevleten fesihi, BTK'ya şikayeti sallamıyorlar bile. Bakalım yardımcı olacaklarmış söylediklerine göre. Nisan ayında görünen faturayı da hallediverin dedim zaten benim aboneliğimin normalde 21 marttan sonra 7 iş gününde bitmesi gerekiyordu diye belirttim.


    Bu arada müdürlüğe daha önce gittim ve söyledikleri şey açık iptal işlemimin bulunduğuydu.

    Yani olayın özeti Allah bunların eline düşürmesin. Bunlar soyguncu, harami. Şu işten bi sıyrılayım mobil hattımın taahütü bittiği gün onu da türktelekomdan başka bir yere taşıyacağım. Ev internetinde türktelekom altyapısı kullanmayan bir sağlayıcı olsaydı bölgemde zaten kesin ona geçmiştim. Öyle yıldırdılar son 2 haftadır.


    Biraz konudan sapmış olacağım ama Milenicoma interneti taşırken müşteri hizmetlerindeki bayan bana ev telefon numaramı sordu. Hiç kullanmadığım için numaradan haberim yoktu ve uygulamaya baktım göremedim neyse yok heralde dedim. Milenicomdaki bayan olması lazım altyapınızdan görüyoruz dedi kayıt için o tel numarası lazım dedi. Tamam dedim siz beni arayın yarım saat sonra ben de tt ile görüşeyim dedim. Aradım ve anlattım interneti taşıyacağım ve telefon numaram gerekti öğrenebilir miyim dedim. Çok uzatmamak adına detaya girmiyorum neticede kadın sizin teledon numaranız yok dedi. Daha sonra milenicomdan aradılar ve ben de bana bu şekilde bilgi verdiklerini söyledim. Milenicomdan arayan bayan direkt olarak yalan söylüyorlar dedi. Ben de tamam dedim ben bir daha arayayım. Bu sefer TT'yi aradım ve dedimki ben ev telefonumu kullanacağım ama numaramı bilmiyorum. Şaka gibi ama anında numarayı verdiler hiç ikiletmediler bile. Her türlü üçkağıtı, yalanı dolanı bekleyin bunlardan. Çünkü şirket politikası bu olmuş. Müşteri gitmesin diye çalışanlarına da her türlü yalanı söyletiyorlar.


    Daha da fazla uzatmamak adına diğer başıma gelenleri şimdilik yazmıyorum ama bu sorun çözülmedikçe gelip buraya da yazacağım her yere de yazacağım gerekirse davalık da olacağım. Bunlar direnmeden hak aramadan bitmez böyle sülük gibi parazit gibi milletin kanını emmeye devam ederler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Baya bir karışık anlatmışsınız.


    Turkiye gov tr üzerinden fesih işlemini başlattınız sanırım abonelik iptali olan belgeyi yüklediniz mi ?


    Modem kiralık ise gidip iade etmeniz lazım ve son fatura çıkacaktır başka bir ücret ödemeyeceksiniz.

    Hocam attığın ekran görüntüsünde yer alan "mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz ve ekipmanların teslimatı" ifadesi her abonelikte standart olarak yer alıyor mu acaba? Hiçbir ISS ekipmanı cihazı kullanmayan, kendi parasıyla satın aldığı modemi kullanan veya kampanyasız abonelik hat sahibi kişilere de böyle saçma bir ifade çıkıyor diye duydum?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Çıksa da ücret yansıtılmıyorsa problem yok.

  • Aynı durumu turkcell'de yaşadım. E-devlet üzerinden başvuru yaptım iptal başvurunuz inceleniyor diye sms geldi 2-3 gün boyunca 5 gün sonra paketim yenilenmiş. (Turkcell bayisinede gidip sordum bu arada iptal için başvuru yapmışsınız dediler.) 5 gün sonra turkcell bayisinden tekrar başvuru yaptım iptal başvurum ciddiye alındı hattım kapandı. E-devlet'ten başvuru falan yapmayın ciddiye almıyorlar!

  • Bendede aynı durum var nasıl çözdün hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.