Şimdi Ara

ABD'li otomotiv devi Türkiye'ye geri dönüyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
2.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
10 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bilemedim şu an cesaret edip chevy alır mıyım? Gene kaçıp gitmeyecekleri ne malum? işin içinde aracı olunca fiyat olarak cezbetme durumu da ortadan kalkıyor. O nedenle sorular çok...

    _____________________________
    Honda Civic (2002)1.6 VTEC ES benzin+lpg ( atiker obd) 'beyaz'Honda cgl 125 2008
    Mercedes-Benz 1993 200e w124 kasa (kare motor-8tuş klima) Hyundai Accent 1.3lx benzin+lpg(lovato) gümüş gri
    1.33 toyota corolla (2015)& 1.6 toyota verso (2012)
  • Chevrolet'nin Türkiye'de satmaya değer iki aracı var, Trailblazer ve Trax. Bunlar Kore'de üretildiği için gümrük vergisiz, motoru da 1.2l turbo ve AWD için 1.3l turbo. ÖTV ve MTV avantajı da var aslında lakin Kore fabrikaları yakında kapanacak ve bu araçların yeni kasaları ABD'de üretilecek o zaman %35 gümrük vergisi yüzünden getiremeyecekler. 3 yıl iş yapmak için GM resmi olarak giriş falan yapmaz. Bunların biraz daha dolu Buick muadilleri de var aslında.
    ABD'li otomotiv devi Türkiye'ye geri dönüyor
    ABD'li otomotiv devi Türkiye'ye geri dönüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eeosman -- 5 Kasım 2025; 16:46:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Çok iyi oldu
    Tam bi Camaro alayım diye iç geçiriyodum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sattı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eeosman E kullanıcısına yanıt
    Nadir de olsa sizin gibi güzel bilgi verenler de var hocam.

    Trump sopayı gösterince gümrük vergisi kalkmamış mıydı ama?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Başlık: Şimdi resmen Türkiye'de

    İçerik: 2026 yılından itibaren operasyonlara başlamayı planlıyor.

    @gun bu arkadaşlara özel bir talimat veriyor musun yoksa böyle free mi takılıyorlar?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kısa ama bilgilendirici Bir haber olmuş Barış Bey, GM’nin dönüşü gerçekten heyecan verici olacak gibime geliyor.

  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt

    Kalkmadı hocam rahip krizi döneminde %60'a çıkmıştı şimdi standart %35 oldu, STA imzalanırsa 0'lanır.

    _____________________________
  • Sitelerine baktım da sedan araç yok. Pickup, SUV ve supersport'lar var. Amerika'da demek ki döndü SUV'a.

    _____________________________
  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt
    Free takılıyorlarda çok bir sorun yok ama geliyor dese daha doğru olurmuş. Distribütör aldık diyorsa hani gm’den aldığı distribütörlük belgesi ile resmi olarak Türkiye’yede denebilir tabii biraz zorlama sizde haklısınız bende haklıyım. Değiştirteyim başlığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 7 Kasım 2025; 13:25:29 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ürün gamında türkiyeye satabileceği hiçbir şey yok.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.