Şimdi Ara

A3 Sportback 1.4 TFSI Stronic İzlenimlerim (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
132
Cevap
0
Favori
70.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim birkaç sorum olacaktı multtitronic, tronic tam olarak ne demek oluyor



    saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: £hmet

    arkadaşlar benim birkaç sorum olacaktı multtitronic, tronic tam olarak ne demek oluyor

    saygılar


    Aşağıda alıntıladığım mesajda cevap mevcut (DSG=Stronic):

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorkemsoner

    Multitronic vitesin DSG ile bir ilgisi yoktur.

    Multitronik Konik yapılar arasındaki metal zincirin çapının değiştirilmesi sureti ile vites değiştiren, sarsıntısız şanzıman türüdür.

    DSG'de çift balata mevcuttur. İlki tek sayılı vitesleri, ikincisi çift sayılı vitesleri işletir. Çok kısa sürede vites değişimi sağlanır.

    Multitronic araçların yazılımları mükemmel. Gaz kontrolüne göre vites aralığı belirleniyor. Bu durumda bilgisayar kontrollü şanzıman yönetimi olduğu için düşük yakıt tüketimi mümkündür.




  • hocam hayırlı olsun.kazasız belasız kullanırsın inşallah

    bende almayı düşünüyorum A3 ama 0 mı 2. el mi karar veremedim ?

    Sıfırları biraz pahalı geliyor açıkçası.

    2. el leri 38-43 bin ytl arası değişiyor(2006)

    sağlam birtane bulursam ist de alabilirim 2. el



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gang Starr -- 4 Eylül 2008; 14:46:15 >
  • Eyvallah majestic. Allah sana da gönlüne göre versin.
  • Hayırlı Olsun.
  • hayırlı olsun güle güle kullan
  • A3'culer varmış burda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akseaus

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta çarşamba günü Audi A3 1.4 TFSI Sportback Stronic arabamızı teslim aldık. %12.5'luk 2008 indirimi ve EUR kurlarındaki düşüş nedeniyle iyi bir fiyata geldiğini düşünüyorum. Attraction standart donanımlı araçta ek olarak sis farı, radio concert müzik sistemi ve kol dayama var. Dolu bir araç değil.

    Haftasonu yaptığımız Akçakoca seyahati ile birlikte toplam 800 km'ye ulaştık. Bu aracı düşünen arkadaşlara izlenimlerimi aktarmak istiyorum:

    Bugüne kadar sahip olduğum araçlar içerisinde sürüş kolaylığı, yol tutuşu ve performans olarak en iyisi olduğunu söyleyebilirim.

    Stronic şanzıman bir harika. Vites geçişleri çok hızlı ve göstergede kontrol etmediğiniz sürece hangi viteste olduğunuzu anlamak zor, hatta imkansız, vites geçişleri hissedilmiyor. 7 ileri mevcut. 7. viteste 3000 devir/dakikada kadranın gösterdiği sürat 140 km/s. Her ihtimale karşı rodaja dikkat etmeye çalıştığım için 3000 devirin üstüne pek çıkmadım, dolayısıyla maksimum sürati hakkında birşey söyleyemeyeceğim. Ama hızlanması çok iyi. S vitesi sadece denemek için kullandım, performans amaçlı bu konumda arabanın kimlik değiştirdiğini söyleyebilirim. Ekonomi amaçlı D viteste amaca ulaşılmış. Şu ana kadar 7.5lt/100km'lik sarfiyatı yakalamış durumdayım. Dur kalkların ve şehir trafiğinin olmadığı yollarda daha da iyi sonuç alınabileceğini tahmin ediyorum. Hele de rodaj tamamlandıktan sonra. Kick down yapıldığında ise hangi viteste ve devirde olursanız olun iyi bir güç hissediyorsunuz.

    Ciddi bir fren durumunda kalmadım ve denemedim ama frenler bana güven verdi.

    Aracın ses yalıtımı çok çok iyi. Standart 205/55-16 lastikler var üzerinde (Michelin). Motor sesi yok gibi. Bozuk asfalt sesi minimum seviyede. Değerlendirmelerim hep kullandığım diğer araçlara göre ki bunların en iyileri Mondeo, Laguna ve Nissan Primera - hepsi bir üst sınıf.

    Parklarda direksiyon inanılmaz hafif. Yüksek süratlerde gereken sertliğe kavuşuyor. Viyadük geçişlerinde ve otobüs/kamyon sollamalarında yan rüzgarlardan etkilenme hissetmedim. Araç ok gibi gidiyor. Yol titreşimi direksiyonda hissedilmiyor.

    Hill hold iyi bir özellikmiş. Dik yokuşlardaki kalkışlarda bile araç sabit. ESP henüz devreye girmedi. O yüzden hakkında yorum yapamayacağım. Zaten yapmamayı tercih ederim.

    Müzik sistemi bana göre yeterliden çok fazla. Harika bir ses var. Galiba bir subwoofer var ama nerede olduğunu henüz keşfedemedim. :) Far sensörü, follow-me home ve otomatik kararan dikiz aynaları yeni tanıştığım konfor özellikleri. Keyifli şeyler.

    Çift bölgeli otomatik klimayı da çok etkili ve kullanışlı buldum. Çabuk soğutuyor ve sessiz çalışıyor. Yanlız trafikte istanbulun nemli havasında ön camın alt kısmında ve dış tarafta buğulanma yapıyor.Silecekle temizlenebiliyor.

    Araçta eleştirebileceğim unsur:
    - Tavan basık. Arkada oturanlar için klostrofobik bir yapı var. Ama önde bu hissedilmiyor. Ama bu da galiba aracın sportif görünümü için bir zorunluluk.

    Başka da bir olumsuzluk bana göre yok şimdilik. Özet olarak arkadaşlar, ben bu A3'ü TFSI motoru ve 7 ileri Stronic şanzımanı çok sevdim.

    Sevgi ve saygılarımla.


    Akseaus Hocam merhaba,

    Öncelikle aracın hayırlı olsun güzel günlerde kullan.Pioneer topiğinden sonra burada da buluştuk tesadüfe bak. bende bugün bir audi A3 1.4 TFSI s tronic araç aldım. 2009 model. henüz deneme şansım olmadı ama pioneer de olduğu gibi senin hislerine olan inancım tam. Benim tek merak ettiğim motor gücü gerçekten yeterli mi? bizim bir önceki golf 105 hp lik bir motora sahipti ve amiyane tabirle yığılıyordu motor. hızlanamıyordu bir türlü..




  • hayırlı olsun can2000
  • quote:

    Orjinalden alıntı: can2000
    Akseaus Hocam merhaba,

    Öncelikle aracın hayırlı olsun güzel günlerde kullan.Pioneer topiğinden sonra burada da buluştuk tesadüfe bak. bende bugün bir audi A3 1.4 TFSI s tronic araç aldım. 2009 model. henüz deneme şansım olmadı ama pioneer de olduğu gibi senin hislerine olan inancım tam. Benim tek merak ettiğim motor gücü gerçekten yeterli mi? bizim bir önceki golf 105 hp lik bir motora sahipti ve amiyane tabirle yığılıyordu motor. hızlanamıyordu bir türlü..



    Sevgili Can, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, keyifle süresin. Biz hesapta eşim için aldık, ama benden ona pek fırsat kalmıyor

    Performansı hakkında hiç endişen olmasın. A3'ün ağırlığı golften fazla ama 125bg ve 200nm tork az buz bişey değil. Senin eski golf 140-150nm gibi bir torka sahiptir. Bu gücü 1250 devirin üstünde sürekli ve kesintisiz hissediyorsun. Bu devire kadar araç biraz hantal, bu da sadece ilk kalkış için farkedilir bir durum. Seyir esnasında 1250 devrin altına zaten düşülmüyor. 42 yaşında olmama rağmen bu performans beni yoldan çıkaracak. Kendimi zor frenliyorum.

    Kendi kullandığım araç 2006 model bir mondeo TDCI. 130bg ve 330 tork. Ve ben diyebilirim ki A3 ondan bile daha iyi hızlanıyor.

    Selamlar.




  • can2000 aracınızı iyi günlerde kullanmanızı diliyorum. Yalnız birkaç sorum var. Aracınızın donanımını ve fiyatını yazabilir misiniz? Opsiyonel bir donanım taktırdınız mı? Bir de aracınız makyajlı A3'lerden mi yoksa mevcut kasa A3'lerden mi? Teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _GreeNEyEs_

    can2000 aracınızı iyi günlerde kullanmanızı diliyorum. Yalnız birkaç sorum var. Aracınızın donanımını ve fiyatını yazabilir misiniz? Opsiyonel bir donanım taktırdınız mı? Bir de aracınız makyajlı A3'lerden mi yoksa mevcut kasa A3'lerden mi? Teşekkürler...



    İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar.

    Araç 1.4 TFSI S tronic ve attraction. Opsiyonel olarak, alüminyum jant, deri direksiyon, sedefli renk, park mesafe kontrol, ön kol dayama ve sis farı var. Fiyat vermeyeyim ben personel indirimi ile aldım. Araç makyajlı seriden.

    Akseaus hocam bizde hanıma aldık valla:-) Bende halihazırda bir A4 1.8 T (2005 model) tiptronik kullanıcısıyım ve cidden merak ediyorum şu A3 ü:-)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: can2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: _GreeNEyEs_

    can2000 aracınızı iyi günlerde kullanmanızı diliyorum. Yalnız birkaç sorum var. Aracınızın donanımını ve fiyatını yazabilir misiniz? Opsiyonel bir donanım taktırdınız mı? Bir de aracınız makyajlı A3'lerden mi yoksa mevcut kasa A3'lerden mi? Teşekkürler...



    İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar.

    Araç 1.4 TFSI S tronic ve attraction. Opsiyonel olarak, alüminyum jant, deri direksiyon, sedefli renk, park mesafe kontrol, ön kol dayama ve sis farı var. Fiyat vermeyeyim ben personel indirimi ile aldım. Araç makyajlı seriden.

    Akseaus hocam bizde hanıma aldık valla:-) Bende halihazırda bir A4 1.8 T (2005 model) tiptronik kullanıcısıyım ve cidden merak ediyorum şu A3 ü:-)


    Kullandıktan sonra sen de izlenimlerini yazarsan sevinirim. Bu aracı özellikle stronic versiyonu merak eden çok arkadaş var. Ne kadar görüş o kadar iyi




  • Baz A3 lerde esp standart değil galiba değil mi?Audi nin tr sitesinden o kadar bakmama rağmen donanım listesini bir türlü bulamadım.Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok çok sevinirim.Bu arada bahsettiğim 2006 dan sonraki modeller yani 1.6 ve 1.4 olabilir..
  • Audi'nin sitesinde donanım listesi yazmıyor sadece fiyatları yazıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Baz A3 lerde esp standart değil galiba değil mi?Audi nin tr sitesinden o kadar bakmama rağmen donanım listesini bir türlü bulamadım.Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok çok sevinirim.Bu arada bahsettiğim 2006 dan sonraki modeller yani 1.6 ve 1.4 olabilir..


    2008'den itibaren bütün A3'lerde (en alt attractive dahil) ESP standart. Ama 2007 ve daha öncesinde standart değildi diye biliyorum.
  • doğrudur artık 2009 modellerden itibaren tüm motor seçeneklerinde esp standart.
    (doğuş kartal Audi'den bu sabah telefonla bilgi aldım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akseaus


    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Baz A3 lerde esp standart değil galiba değil mi?Audi nin tr sitesinden o kadar bakmama rağmen donanım listesini bir türlü bulamadım.Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok çok sevinirim.Bu arada bahsettiğim 2006 dan sonraki modeller yani 1.6 ve 1.4 olabilir..


    2008'den itibaren bütün A3'lerde (en alt attractive dahil) ESP standart. Ama 2007 ve daha öncesinde standart değildi diye biliyorum.

    O zaman bütün ikinci el 1.4 tsi lar esp li oluyor değil mi hocam?İkinci el alma durumu var da o bakımdan kesin bir bilgi almak için kastım biraz.




  • ESP sadece S-tronic şanzımanda mevcut.

    Manuel şanzımanda maalesef yok.

    Opsiyonel olarak temin edilebiliyor.

    540€ + ÖTV + KDV = 838 €
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zapha

    ESP sadece S-tronic şanzımanda mevcut.

    Manuel şanzımanda maalesef yok.

    Opsiyonel olarak temin edilebiliyor.

    540€ + ÖTV + KDV = 838 €




    Evet, bu daha doğru oldu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.