Şimdi Ara

A101 kapıda 100-20 ve Ucretsiz Servis (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
2
Favori
12.804
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce defalarca sipariş verdim geldi. şimdi sitesinde bölgenizde servis yok diyor. şehrin en aktif şehir merkezi oluyor 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anxiolytic

    10 TL üstü indirimli ürünü alınca 90'a 20 indirim yapılıyor


    1 litre ayçiçek yağı taklidi yapan yağa 23 lira vermişsiniz farkındasınız değil mi?.100/20 olsa ne fayda olmasa ne farkeder.

    5 litresi 115 liraya geliyor dikkatinizi çekerim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto

    bazı makarnalardan kelebekler çıkmıştı zararı olurmu yesek kaynayınca yumurtası vs haşlanıyormu zararsızmı ?

    Daha tatlı olur, daha tatlı olur.A101 kapıda 100-20 ve Ucretsiz Servis 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • economist52 kullanıcısına yanıt

    O indirimsiz fiyatı 11.95/9x7= 9.30 TL'ye geldi bana

    A101 kapıda 100-20 ve Ucretsiz Servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Web sitesiyle kapıda fiyatları farklı ve ürünler az, olmamış.



    Saat seçimi esnasında takılıyor uygulama, saat dilimi ekranı çıkmıyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serciey -- 22 Kasım 2020; 2:26:51 >
  • KPD20 kodu geçerli mi hala

  • Anxiolytic kullanıcısına yanıt

    Ben de diyorum 30tl'ye 5lt alıyorum 23 liraya 1lt mi satılıyormuş.

  • İlk defa denedim, akşam gelecekmiş. Eksik gelme olasılığı yüksek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havlu kağıt 2 tane sipariş verdim 1 tane gelmiş listeye tik atmışlar ! Tam kıvamında yoğurt sipariş ettim listeye tik atmışlar normal 3 kg yoğurt göndermişler. Gelen kuryeye sordum mağaza hazırlıyor ben sadece getiriyorum dedi. Kuryeye yoğurdu geri verdim, istediğimi getirirsiniz dedim çok yoğunum bugün olmaz falan dedi. Bende acelesinin olmadığını söyledim. Bakalım ne olacak uygulama üzerinden durumu ilettim. 😒

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 103 TL'lik sipariş verdim, 83 TL karttan çektiler, sucuk ellerinde yok diye iptal etmişler (20 TL). Sipariş 100 TL'nin altına düştü diye verdikleri indirimi de iptal etmişler. Yine olmuş 83 TL. Bana hiçbirşey sormadan yapmışlar tabi bunları.

    Tereyağ almıştım 1 kilogram, son kullanma tarihine 5 gün var. 5 günde 1 kg tereyağ tüketmem lazım.

    Dışarı çıkmak riskli diye sipariş verdik, şimdi iadeyle uğraş dur.

    Rezalet...

  • Tam rezalet ya. Geçtiğimiz 1 ay içinde kampanyalar var diye 3-4 dega denedim ama tam çöp.
    1. Sipariş: Antep fıstığı ve 10lira üzerine indirimli 10TL olan çay bardağı almıştım. Fıstık yokmuş, sadece çay bardağını 39,95TL’ye getirmiş, hala iadeyle uğraşıyorum.
    2. Sipariş: antep fıstığı yokmuş, bu sefer aradı, komple iptal et dedim, hala iade olmadı.
    3. Sipariş: 1adet 300gr ve 1adet 400gr antep fıstığı sipariş ettim; 1adet 150gr Ve 1 adet 200gr antep fıstığı kapıya bırakıp aynı parayı fatura ettim, 4gün sonra iadeyi almaya geldi ama hala iade yapılmadı.
    4. Sipariş bugün; bakalım antep fıstığı gelecek mi,

    stok hatanız varsa düzeltin, sürekli uğraş dur. Ama bunlar kendini düzeltene kadar sürekli sipariş vericem, nasıl olsa yanlış getirecekler, iade edicem...


    edit: akşama doğru Bugünkü sipariş için aradılar, aNtep fıstığı yokmuş :)) şaka gibiler. Siparişi komple iptal ettirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasintekgoz -- 22 Kasım 2020; 21:53:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A101 bu pazarda bir gelecek gördü haklı olarak ve girmek istedi ama maalesef pek iyi giremedi. Kendilerini geliştirmeleri için kırk fırın ekmek yemeleri gerekiyor. Nasıl her şubede farklı kişi var haliyle şubeden şubeye bunun da kalitesi değişiyor. Şuan bu alanda birçok uygulama var bknz; istegelsin, hepsiexpress, marketyo, bisu(bimarket). Haliyle bu uygulamalarla rekabet edebilmesi için başta birçok avantajı var ancak eğer ilk siparişte memnun edemezse insanlar diğer uygulamalara yönelir haklı olarak. Bana göre sistemi en güzeller hepsiexpress,istegelsin ve bimarket(istegelsin altyapısı). Malum kış geldi herkes bu uygulamalara üşüşünce eskisi gibi kampanya kalmadı gerçi o yüzden biz yine a101'de indirim olduğunda kullandık ama pek memnun kalamadık. Bizim de 3 sipariş oldu teker teker ne olduklarını yaziyim;

    1. Sipariş; sadece bir ürün skt'si geçmiş geldi iadesini yaptırdım 3 haftada anca yapıldı iadesi uğraşa uğraşa bunun dışında güzeldi.
    2. Sipariş; Meyveler ezik büzük geldi iadesi için yine resim attım yine uğraşıp durucam 2 hafta takip edicem bunun dışında yine güzeldi.
    3. Malum temaslı olunca ekmek de alalım dedik ekledik sipariş verdik gelirken hiç ekmek gelmedi para iadesi bunun anında oldu ama maalesef ekmek için yine başka yerden sipariş vermek zorunda kaldık.

    Her siparişte küçük de olsa pürüz çıktı ve bence a101 kapıdanın eksikliği hem güncel stok sorunu hem de sorun olduğunda iade maalesef çok uğraştırıyor. İstegelsin vs iade gerektiğinde tak diye yapıyorum diyor yapılır ertesi gün karta geri geliyor. Maalesef bir süre kullanmam a101'i %40 indirim olana kadar.





  • iade ile uğraşmayın. 20 lira çok para değil. Hemen online olarak tüketici hakem heyetine başvurun. Burada sorumlu market olduğu için indirim nisbi oranda yapılmalıydı. Yani 100 lirada 20 indirim oluyorsa. 80 lirada 16 lira indirim olmalıydı. Bu durumu birileri şikayet etmezse sürer gider. Başıma gelse ben şikayet ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kpd20 çalışmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fernando! kullanıcısına yanıt
    KPD20 Yazin hocam biraz önce sipariş verdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KPD20 geçersiz kod uyarısı alıyorum


    @Fernando!


    uygulaması varmış biz kargolu çevrimiçi sipariş yerinde giriyormuşuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kısır Hamide -- 22 Kasım 2020; 16:37:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kısır Hamide

    KPD20 geçersiz kod uyarısı alıyorum


    @Fernando!


    uygulaması varmış biz kargolu çevrimiçi sipariş yerinde giriyormuşuz.

    Eyvallah hocam deniyorum şimdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeşil Zeytin kötü çıkmıştı yakın a101 mağazaya gittik iade ettik sıkıntı çıkmadı çıkarmaya çalışsaydı a101 mail mesajını gösterecektim ben şuana kadar 5 - 6 şipariş verdim meyve sebze yiyecek vs. Hiç sıkıntı çıkmadı zeytin dışında onuda iade ettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 tane 6 lı maden suyu söylemiştim, getirmemişler. Taşımak zor geldi galiba. 20 tl indirimin 15 tl si de gitmiş oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AİGUN -- 22 Kasım 2020; 17:10:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CengizGurkan kullanıcısına yanıt
    Aslinda uun yelpazesi daha az a101in bunun stogunu bile hazir edemiyorlarsa yapmasinlar bu isi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.