Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 16 Valf arac sahibi bir arkadasim var aracinda atiker kit takili. Fakat arac sehirici 50 kurus yakiyor. Servis bir turlu cozemedi sorunu. Hep ayar yapiyor 200 km gez gel diyor hep ayni. Atiker e sikayet ettik bir cozum bulunamadi artik arkadasim bikti. Kafasi degistu kitin ama sorun devam ediyor.

    Yardimci olurmusunuz? Sorun nereden kaynaklaniyor?

    Arac 2000 model Palio 1.4 16 Valf.
  • bize yakınsanız buyrun gelin çözelim.üründen dolayı fazla yakıt olmaz başka bir sorun vardır incdelemek gerek. adresimiz www.candanotogaz.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    1.4 16 Valf arac sahibi bir arkadasim var aracinda atiker kit takili. Fakat arac sehirici 50 kurus yakiyor. Servis bir turlu cozemedi sorunu. Hep ayar yapiyor 200 km gez gel diyor hep ayni. Atiker e sikayet ettik bir cozum bulunamadi artik arkadasim bikti. Kafasi degistu kitin ama sorun devam ediyor.

    Yardimci olurmusunuz? Sorun nereden kaynaklaniyor?

    Arac 2000 model Palio 1.4 16 Valf.




  • www.otogaztr.com
  • SAYIN CANDAN MÜHENDİSLİK 2001 MODEL FOCUS ARACIMDA ATİKER SIRALI SİSTEM VAR LPG BAKIMINI YENİ YAPTIRDIM
    ARAÇ RÖLANTİDE ÇALIŞIRKEN VURUNTULU ÇALIŞIYOR RÖLANTİ BAZEN DÜŞÜYOR. BENZİNE ALDIĞIM ZAMAN SORUNLAR BİTİYOR
    BUNUN NEDENİ NE OLABİLİR? AYRICA ARACIM ŞEHİR İÇİNDE 100 KM DE 11.5 LT LPG YAKIYOR SİZCE NORMALMİ?
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
  • eger sorunsadece gaz da çalışırken ise ayarları , memeleri kontrol edilmeli.yakıtınız normal..
    quote:

    Orijinalden alıntı: kv-111

    SAYIN CANDAN MÜHENDİSLİK 2001 MODEL FOCUS ARACIMDA ATİKER SIRALI SİSTEM VAR LPG BAKIMINI YENİ YAPTIRDIM
    ARAÇ RÖLANTİDE ÇALIŞIRKEN VURUNTULU ÇALIŞIYOR RÖLANTİ BAZEN DÜŞÜYOR. BENZİNE ALDIĞIM ZAMAN SORUNLAR BİTİYOR
    BUNUN NEDENİ NE OLABİLİR? AYRICA ARACIM ŞEHİR İÇİNDE 100 KM DE 11.5 LT LPG YAKIYOR SİZCE NORMALMİ?
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
  • Merhaba,
    Hyundai iX20-Atiker uyumu nasıl,bu araca montaj yaptınız mı? ix35'lere olmuyor diye duydum.Brc iki yıl lpg arızalarına karşı motor garantisi veriyor.Atiker'de veriyor mu? Atikerin diğerlerine göre daha çok yaktığı ve motor arıza ışığının sık yandığı iddiası doğru mu?
    Son olarak ix20 için Atiker mi,Lovato mu?Teşekkürler ,İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkas -- 5 Temmuz 2011; 11:38:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkas

    Merhaba,
    Hyundai iX20-Atiker uyumu nasıl,bu araca montaj yaptınız mı? ix35'lere olmuyor diye duydum.Brc iki yıl lpg arızalarına karşı motor garantisi veriyor.Atiker'de veriyor mu? Atikerin diğerlerine göre daha çok yaktığı ve motor arıza ışığının sık yandığı iddiası doğru mu?
    Son olarak ix20 için Atiker mi,Lovato mu?Teşekkürler ,İyi günler.

    Hangi ürünü takarsanız takın euro5 motorlu araçlarda (ix20-ix35 dahil)supapların riskli oldugunu bilin.supap yaglama sistemi taktırarak risk azaltılabilir.atiker de aracınıza uyumlu lovatoda ,bayii olarak hangisi size yakın ve kalıteli ise o markayı tercih edin. ayrıntılarıwww.candanotogaz.com




  • yaklaşık 6-7 ay kadar önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. (zonguldak/çaycuma altınkol'da) son 1-2 aydır rolantideyken,parktan çıkarken yada yavaş bi şekilde geri geri gelirken araba sirkeleniyor,tekleme yapıyor.Hatta 1-2 kere stop bile etti.Mesela geri geri geliyorum hafif hafif gaza basıp ayağımı çekiyorum araba sanki bi ileri vites bi geri vitese geçiyormuş gibi sirkeleniyor.

    Aracım bu arada rover 416 si otomatik vites,honda civic 98 motoru ile aynı.Geçende burada bir Opet bayisine aygaz ücretsiz bakım geldi.Ateşleme sisteminde hata var yazıyordu bilgisayarda.Adam bujilerden yapabilir dedi.Arabayı ilk aldığımda tek tırnak buji vardı,100bin bakımda çift tırnak taktırmıştım.Adamın bana bu arabaya tek tırnak buji olur dediği için gittim direkt bujileri değiştirdim ama yine aynı :(

    Yaptırmadığım gaz ayarı kalmadı farklı servislerde,sibop ayarı yaptırdım,gaz kelebeğini temizlettim ama yok yine aynı.Ne yapmam gerek :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caytem -- 7 Temmuz 2011; 16:11:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytem

    yaklaşık 6-7 ay kadar önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. (zonguldak/çaycuma altınkol'da) son 1-2 aydır rolantideyken,parktan çıkarken yada yavaş bi şekilde geri geri gelirken araba sirkeleniyor,tekleme yapıyor.Hatta 1-2 kere stop bile etti.Mesela geri geri geliyorum hafif hafif gaza basıp ayağımı çekiyorum araba sanki bi ileri vites bi geri vitese geçiyormuş gibi sirkeleniyor.

    Aracım bu arada rover 416 si otomatik vites,honda civic 98 motoru ile aynı.Geçende burada bir Opet bayisine aygaz ücretsiz bakım geldi.Ateşleme sisteminde hata var yazıyordu bilgisayarda.Adam bujilerden yapabilir dedi.Arabayı ilk aldığımda tek tırnak buji vardı,100bin bakımda çift tırnak taktırmıştım.Adamın bana bu arabaya tek tırnak buji olur dediği için gittim direkt bujileri değiştirdim ama yine aynı :(

    Yaptırmadığım gaz ayarı kalmadı farklı servislerde,sibop ayarı yaptırdım,gaz kelebeğini temizlettim ama yok yine aynı.Ne yapmam gerek :(



    anlamadıgım şu sadece geri geri gelirkenmi yapıyor. aracın bünyesinden olur genelde ama ayarları yada meme çaplarıda kontrol edilmeli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: caytem

    yaklaşık 6-7 ay kadar önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. (zonguldak/çaycuma altınkol'da) son 1-2 aydır rolantideyken,parktan çıkarken yada yavaş bi şekilde geri geri gelirken araba sirkeleniyor,tekleme yapıyor.Hatta 1-2 kere stop bile etti.Mesela geri geri geliyorum hafif hafif gaza basıp ayağımı çekiyorum araba sanki bi ileri vites bi geri vitese geçiyormuş gibi sirkeleniyor.

    Aracım bu arada rover 416 si otomatik vites,honda civic 98 motoru ile aynı.Geçende burada bir Opet bayisine aygaz ücretsiz bakım geldi.Ateşleme sisteminde hata var yazıyordu bilgisayarda.Adam bujilerden yapabilir dedi.Arabayı ilk aldığımda tek tırnak buji vardı,100bin bakımda çift tırnak taktırmıştım.Adamın bana bu arabaya tek tırnak buji olur dediği için gittim direkt bujileri değiştirdim ama yine aynı :(

    Yaptırmadığım gaz ayarı kalmadı farklı servislerde,sibop ayarı yaptırdım,gaz kelebeğini temizlettim ama yok yine aynı.Ne yapmam gerek :(



    anlamadıgım şu sadece geri geri gelirkenmi yapıyor. aracın bünyesinden olur genelde ama ayarları yada meme çaplarıda kontrol edilmeli..


    Mesela araba rolantide vites P'de.Sonra vitesi D4'e getirip yavaş yavaş gidiyorum burda kalkarken hafif gaz verdiğimdede yapıyor.Kırmızı ışıkta rolantide beklerkende arada sırada yapıyor.




  • 2001 Hyundai Accent 1.3 aracımla ilgili sorunum var,

    Araca yeni Atiker LPG takıldı. Takıldığından beri araç motor soğukken 4-5 marşta zor çalışıyor. Benzindeyken rölanti hemen düşüyor ve stop ediyor. Gaza geçtikten sonra bi daha stop etmiyor. Araçta sıralı lpg takılı şu an. Sizce sorun nedir ? Aracı kontrol ettirdim, usta lpg takan yere götür dedi. Araçta bi problem yok dedi.

    Ayrıca lpg takılmadan önce hiç bir sorunu yoktu aracın. Bakımı yeni yapıldı.

    Birde lpgde aşırı bir çekiş düşüklüğü var. Benzindeyken 2. viteste çıkabildiğim yokuşu lpgde 2. viteste zor çıkıyorum ve 1'e atmak zorunda kalıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytem


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: caytem

    yaklaşık 6-7 ay kadar önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. (zonguldak/çaycuma altınkol'da) son 1-2 aydır rolantideyken,parktan çıkarken yada yavaş bi şekilde geri geri gelirken araba sirkeleniyor,tekleme yapıyor.Hatta 1-2 kere stop bile etti.Mesela geri geri geliyorum hafif hafif gaza basıp ayağımı çekiyorum araba sanki bi ileri vites bi geri vitese geçiyormuş gibi sirkeleniyor.

    Aracım bu arada rover 416 si otomatik vites,honda civic 98 motoru ile aynı.Geçende burada bir Opet bayisine aygaz ücretsiz bakım geldi.Ateşleme sisteminde hata var yazıyordu bilgisayarda.Adam bujilerden yapabilir dedi.Arabayı ilk aldığımda tek tırnak buji vardı,100bin bakımda çift tırnak taktırmıştım.Adamın bana bu arabaya tek tırnak buji olur dediği için gittim direkt bujileri değiştirdim ama yine aynı :(

    Yaptırmadığım gaz ayarı kalmadı farklı servislerde,sibop ayarı yaptırdım,gaz kelebeğini temizlettim ama yok yine aynı.Ne yapmam gerek :(



    anlamadıgım şu sadece geri geri gelirkenmi yapıyor. aracın bünyesinden olur genelde ama ayarları yada meme çaplarıda kontrol edilmeli..


    Mesela araba rolantide vites P'de.Sonra vitesi D4'e getirip yavaş yavaş gidiyorum burda kalkarken hafif gaz verdiğimdede yapıyor.Kırmızı ışıkta rolantide beklerkende arada sırada yapıyor.



    Dediğim noktalara bakmanız lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    2001 Hyundai Accent 1.3 aracımla ilgili sorunum var,

    Araca yeni Atiker LPG takıldı. Takıldığından beri araç motor soğukken 4-5 marşta zor çalışıyor. Benzindeyken rölanti hemen düşüyor ve stop ediyor. Gaza geçtikten sonra bi daha stop etmiyor. Araçta sıralı lpg takılı şu an. Sizce sorun nedir ? Aracı kontrol ettirdim, usta lpg takan yere götür dedi. Araçta bi problem yok dedi.

    Ayrıca lpg takılmadan önce hiç bir sorunu yoktu aracın. Bakımı yeni yapıldı.

    Birde lpgde aşırı bir çekiş düşüklüğü var. Benzindeyken 2. viteste çıkabildiğim yokuşu lpgde 2. viteste zor çıkıyorum ve 1'e atmak zorunda kalıyorum.


    benzin ile ilgili bir sorun bu.hyundaı lerdede rastladıgımız bir durum.benzin ponpaları bıraz zayıf bu araçların.Benzin ponpa basıncı kontrol edilerek işe başlanır ve benzin hattı( filtresi,enjektörleri vs) kontrolden geçirilir.bide aracınızda brnzini sürekli dolu olarak dolaşmayın , benzin kalıtesi düşüyor ve buda sorun olabiliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    2001 Hyundai Accent 1.3 aracımla ilgili sorunum var,

    Araca yeni Atiker LPG takıldı. Takıldığından beri araç motor soğukken 4-5 marşta zor çalışıyor. Benzindeyken rölanti hemen düşüyor ve stop ediyor. Gaza geçtikten sonra bi daha stop etmiyor. Araçta sıralı lpg takılı şu an. Sizce sorun nedir ? Aracı kontrol ettirdim, usta lpg takan yere götür dedi. Araçta bi problem yok dedi.

    Ayrıca lpg takılmadan önce hiç bir sorunu yoktu aracın. Bakımı yeni yapıldı.

    Birde lpgde aşırı bir çekiş düşüklüğü var. Benzindeyken 2. viteste çıkabildiğim yokuşu lpgde 2. viteste zor çıkıyorum ve 1'e atmak zorunda kalıyorum.


    benzin ile ilgili bir sorun bu.hyundaı lerdede rastladıgımız bir durum.benzin ponpaları bıraz zayıf bu araçların.Benzin ponpa basıncı kontrol edilerek işe başlanır ve benzin hattı( filtresi,enjektörleri vs) kontrolden geçirilir.bide aracınızda brnzini sürekli dolu olarak dolaşmayın , benzin kalıtesi düşüyor ve buda sorun olabiliyor..


    LPG takılmadan önce benzinle tek marşta çalışan bir aracın, LPG takıldıktan sonra 4-5 marşta zor çalışmasının benzin sistemiyle bir alakası olacağını sanmıyorum.




  • g ü n c e l . . . .
  • merhaba.benim aracım 97 model karbüratörlü renault19 araca ayar yaptırıyorum çok ıyi oluyor fakat araç soğuduktan sonra gazda 2000 deviri geçmiyor gaz yemiyor ve boğuluyor.ısınınca düzelmiyor bazen kendiliğinden çok ıyi oluyor soğuyunca gene aynısı oluyor.aracı kullanamaz oldum.sizce arıza neden olabilir.gazın markası atiker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alihande

    merhaba.benim aracım 97 model karbüratörlü renault19 araca ayar yaptırıyorum çok ıyi oluyor fakat araç soğuduktan sonra gazda 2000 deviri geçmiyor gaz yemiyor ve boğuluyor.ısınınca düzelmiyor bazen kendiliğinden çok ıyi oluyor soğuyunca gene aynısı oluyor.aracı kullanamaz oldum.sizce arıza neden olabilir.gazın markası atiker


    araca bakmak lazım, ısınma problemi olabilir.
  • g ü n c e l . . .
  • Selamlar,
    2003 model Peugeot 406 kullanıcısıyım. 2007 de Atiker Fast sistem taktırdım. 3 Yıl kadar hiç sorunsuz gitim. Şu sıralarda sorunlarım var.

    1- İlk sorunum, gerekli kablo ve 1.3.2.0 versiyon programla kalibrasyon yaparken sürekli 2 ve 4 nolu lpg enjektörleri yeşil renkten silik hale geliyor ve devir 400 altına düştüğü için program devir düşük uyarısı veriyor. Fare ile tıklayınca enjektör sembolleri yeşil hale dönüyor ve devir olması gereken devre (800) e geliyor. Kalibrasyonu tamamlıyor. Çarpanlar vesairelerle oynanmadı. Bunun nedeni ne olabilir?

    2- Araç beniznle normal çalışıyor. Lpg ye geçer geçmez (30 dereceye ayarlı) devir kalibrasyondaki gibi 400 lere kadar düşüyor ve motor silkeleniyor ama bu sefer kalibrasyondaki gibi lpg enjektörleri devre dışı kalmıyor (Bu esnada programla izliyorum) . Bir anda devir kendini toplayıp (4-5 sn sonra) 800 devirde ufak oynamalarla stabil denilebilecek şekilde çalışıyor. Bunun nedeni ne olabilir. Bu olay 10-15 gün önce kendiliğinden başladı.

    3- Aracımda 3 ohm kırmızı 4'lü kütük enjektör var. Bunlardan ikisinin içindeki millerin oringleri düşüp millerin gövdelerine sıvanmıştı. Tekleme problemlerim vardı. Bu 2 enjektörün içleri (vidalı gövdeleri ile birlikte) bir arkadaşın tanıdık Atiker bayiinden çıkma enjektörlerle değişti. Saat gibi çalışır hale geldi. Geçenlerde sorun var mı diye enjektörleri komple söküp temizledim. Bir sorun yok görünürde. Bunun komple değişimi için özelden fiyat verebilirmisiniz. Montajı kendim yapabilirim.

    Teşekkürler




  • Bugün lpg işi yapan arkadaşıma gittim. Enjektörlerin değişmesi sonucu araç tamamen normale döndü. 150 TL karşılığı değiştirildi. Markası Atiker değil ama 2 yıl garantili, faturalı ürün.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.