|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aslında güzel durdu güvenlik halatı da alabilirim ama. Ps5 pro performansı inanılmaz iyi bu arada daha aksesuarları tam kafamda oturtmadan duvarda astırmam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ki bu eski bir oyun. Netflix üyeliği aldım tekrar iptv gibi uygulamalarda tam performans alınmıyor çünkü. PS oyun yüklemesi açısından, Netflix 4k hdr filmler için ve ses sistemi içinde direkt Ethernet Kablo takmaya karar verdim ve bu ürünü sipariş ettim ![]() Eğer ps5te de istediğim hızı alamazsam @frekans76 abi senin önerdiğin Ethernet adaptöründen bir tane daha alacağım. ![]() tabii bunların hepsini de baseus. 4 port usb 3.0 çoklayıcısıyla tvnin ubs 3 girişinden takacağım. Bayaa bir kablo karmaşası olacak yani onların hepsini bir şekilde gizleyip toplayıp öyle duvara monte ettirmeyi düşünebilirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
98" TLC aldım online media mrkt sitesinden , cihaz geldi ama eve çıkarmadılar, asansöre sığmaz dediler, merdivendende 22. kata çıkamayız dediler. anca aşağıda teslim alırsam deneriz birşey olursada karışmayız dediler. doğal olarak teslim almadım iade oldu. sonra 85" aldım TLC servis montaj a geldiğinde 98" olayını konuştum bize haber verseydiniz biz eve çıkarırdık dedi. gerekirse kutusundan çıkarıp öyle taşıyoruz diye yanıt aldım. Bilginizde olsun. banada kısmet 85" miş 98 yerine :) |
|
_____________________________
MSI GS60 Ghost Pro 2QE-248TR Core i7-4720HQ 16GB 2x128SSD 1TB 3GB GTX970M 15.6
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Keşke önceden yazsaydınız hocam @frekans76 abi burda oldukça çözemeyeceğimiz şey yok 😂 hayırlısı olsun. Bunlar hep TCL ve MediaMarkt müşteri temsilcilerinin bilgisizliğinden. Bence mediamarkt’ın müşteri merkezini arayın bu bilgileri verin ve size tekrar aynı tv’yi aynı fiyattan mağaza ödemeli şekilde vermelerini isteyin. “Hayır” derlerse tcl’nin vinç hizmeti olduğunun ve MediaMarkt ve tcl’nin bu konuda anlaşmada olduğunu ve resmi mailleşmelerinin yapıldığını önceden(98 inç ve üstü TCL tvler için sadece) belirtin ve “resmi yazışmalarınızı ben bilmek zorunda değilim. Beni mağdur ettiniz bilgisizliğinizin yüzünden” diye de ekleyin. Ben mağaza kanalıyla size aynı fiyattan yardımcı olacaklarını düşünüyorum ve evet kutudan çıkartıp binanın asansörü uygunsa öyle taşıyabilirler. Onun için tv’yi aldığınızda TCL müşteri hizmetlerden “keşif” hizmeti isteyeceksiniz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 9 Ekim 2025; 12:45:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben gece pencereden atacağım kutu kesmesi bile zor 😂 tabii ki arkadaşım aşağıda bekleyecek kimsenin kafasına düşmesin. Ordan çöp kutusu yakın 😂 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
abi sen hep kanıma giriyorsun ama 😂 tek yaşıyorum ben ya çoluk çocukta düşünmüyorum ondan “sehpada da kalsa olur”diye düşündüm açıkçası < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 9 Ekim 2025; 14:46:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar iyi akşamlar bundan 3 ay önce 98 inç samsung tv almıştm.Servis gelmişti kurulum için tv kırık çıkmıştı 16 gün yeni ürünü bekledim fakat yeni gelen üründede sürekli çat çut ses geliyordu tv açıp kapanana kadar.Servise belirttim normal kasa genleşmesi dedi.Thh başvurmuştum bugün misli ile değişim kararı çıktı nasıl bir yol izleyeceğim acaba daha önce böyle bir durum başına gelen oldu mu acaba? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kağnıcıoğluteknoloji38 -- 17 Ekim 2025; 0:21:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Samsunga başvurup aynı model tv'yi tekrar isteyeceksiniz. Elimizde yok, ücret iadesi yapalım derlerse daha üst model verin diyeceksiniz. Ama Samsung son zamanlarda bazı THH kararlarına uymayıp mahkemeye gitmeyi seçebiliyor. Bu da en az 1 yıl mahkeme sürmesi demek. Umarım uyarlar THH kararına. |
|
_____________________________
|
|
Aynı modeli zaten istemem hocam ilk gelen tv kırık çıktı bu gelendede sürekli ses geliyor kasası genleşiyor sanırım.Samsungdan mı beni arıyacaklar acaba yoksa ben mi thh sonucu ile başvuru yapıcam? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Siz arayın Samsung müşteri hizmetlerini, THH karar verdi deyin. Onlar size döneriz diyeceklerdir. Bu arada büyük ekran TVlerde duvara asılma işleminde hata yapılırsa veya uygunsuz aparat kullanılırsa bu tür genleşmelerin olma olasılığı daha çok yükseliyor diyorlar. Sehpa kullanımında daha az yaşanıyormuş. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hibo -- 17 Ekim 2025; 1:21:38 > |
|
_____________________________
|
|
Hocam kuaurabakmayın son olarak thh kararı misli ile değişimya üst model vermek zorunda değiller mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Zorundalar, ama tüketici mahkemesine de götürebilirler olayı. Bu durumda avukat tutmanız gerekir. Dava da uzun sürer. Ayrıca istinafı, yargıtayı falan var mahkeme sonucunun... |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|