Şimdi Ara

&&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&& (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.642
Cevap
53
Favori
1.198.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HASAN ABİ ÖN GÖSTERGE PANELLERİNİ SÖKEMİYORUM. ÜSTTE İKİ VİDAYI SÖKTÜM ÇIKARAMADIM.İÇİNİ TEMİZLİCEM NASIL ÇIKARACAM CAMINI,YARDIM EDRMİSİN.RESİMDEN TARİF EDEBİLİRMİSİN.

     &&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&&
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 98 special

    HASAN ABİ ÖN GÖSTERGE PANELLERİNİ SÖKEMİYORUM. ÜSTTE İKİ VİDAYI SÖKTÜM ÇIKARAMADIM.İÇİNİ TEMİZLİCEM NASIL ÇIKARACAM CAMINI,YARDIM EDRMİSİN.RESİMDEN TARİF EDEBİLİRMİSİN.



    vidaları sökünce sertçe kendine doğru çek gelir

    sökmüşken ampülleri değiştir. osram cool blue tak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 7 Nisan 2008; 23:07:57 >
  • üstteki iki vidayı söktükten sonra direksiyonun tam üzerine gelen iki tırnak var
    vidaları sökttüğün yerden hafif tornavida yardımıyla kurtar orayı üst taraf yarı boşa çıkmış olur
    sonra direksiyonun tam üstünden nazikçe kendine çek tırnaklardan kurtulur
    onu da hallettinmi iş tamamdır sonra yine hafif hamlelerle çevirerek çıkarırsın

    utku ben hafif diyom sen sert
    arkadaş ikimizede kalaylayacak
    diyeceksin neden yavaş ben tırnağın birini kırdım ya ondan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi COROLLA 96 16 GLİ -- 7 Nisan 2008; 23:10:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: COROLLA 96 16 GLİ

    üstteki iki vidayı söktükten sonra direksiyonun tam üzerine gelen iki tırnak var
    vidaları sökttüğün yerden hafif tornavida yardımıyla kurtar orayı üst taraf yarı boşa çıkmış olur
    sonra direksiyonun tam üstünden nazikçe kendine çek tırnaklardan kurtulur
    onu da hallettinmi iş tamamdır sonra yine hafif hamlelerle çevirerek çıkarırsın

    utku ben hafif diyom sen sert
    arkadaş ikimizede kalaylayacak
    diyeceksin neden yavaş ben tırnağın birini kırdım ya ondan


    evet tırnağı unutmamak lazım
  • direksiyonun hemen üstünde o çerçevenin altında ikitane tırnağı var oaraya tornavida sokacaksın.. Temizleme konusunda çok umutlu olma sadece alttaki fiberi temizliyebilirsin.. ibreler çok hassas onlara hiç dokunma derim.. içindeki ampülleri dğeiştirirsen yine görüntü baya bir dğeişir..
    ayrıca bana hakaret eden arkadaşlara laflarını iade ediyorum.. herkes olumlu eleştiride bulunmak zorunda sanki..
    Olumsuz eleştiride bulununca provokatör olunuyor.. ben sizinle aynı hisleri paylaşmak zorunda değilim.. Corolla ile iligli bütün teknik konularda sıkıntısı olanlara yardımcı olabilirim..
    bu arada bana yaptığınız hakaretlere cevap vermeyecem artık ama son olarak sadece birşey söyleyecem..
    Bizde bitek toyotanın değil bütün arabaların 40 tane kocası var haliyle hepsine eşit bir değerlendirebilirim.. 250.000 KM Yi 1,5 -2 yılda yapıyor zaten bir araba bizde.. onun için.. neyse ya size cevap yetiştirmek zorunda değilim nasılsa.. madem burda bilgi paylaşmak amaç bende onun için kendi fikrimi ve başıma gelenleri yazdım.. ama konuşma uslubundan yoksun hemen saldırı moduna geçen insanlara ne bişi anlatabilirsin nede onlardan bişi örenebilirsin.. Ben burda birtek insan hakkında hakaret içerecen bişi yazmadım.. ama herkes saydırmış maşallah.. bide provakatör ilan edildik iyimi..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    direksiyonun hemen üstünde o çerçevenin altında ikitane tırnağı var oaraya tornavida sokacaksın.. Temizleme konusunda çok umutlu olma sadece alttaki fiberi temizliyebilirsin.. ibreler çok hassas onlara hiç dokunma derim.. içindeki ampülleri dğeiştirirsen yine görüntü baya bir dğeişir..
    ayrıca bana hakaret eden arkadaşlara laflarını iade ediyorum.. herkes olumlu eleştiride bulunmak zorunda sanki..
    Olumsuz eleştiride bulununca provokatör olunuyor.. ben sizinle aynı hisleri paylaşmak zorunda değilim.. Corolla ile iligli bütün teknik konularda sıkıntısı olanlara yardımcı olabilirim..
    bu arada bana yaptığınız hakaretlere cevap vermeyecem artık ama son olarak sadece birşey söyleyecem..
    Bizde bitek toyotanın değil bütün arabaların 40 tane kocası var haliyle hepsine eşit bir değerlendirebilirim.. 250.000 KM Yi 1,5 -2 yılda yapıyor zaten bir araba bizde.. onun için.. neyse ya size cevap yetiştirmek zorunda değilim nasılsa.. madem burda bilgi paylaşmak amaç bende onun için kendi fikrimi ve başıma gelenleri yazdım.. ama konuşma uslubundan yoksun hemen saldırı moduna geçen insanlara ne bişi anlatabilirsin nede onlardan bişi örenebilirsin.. Ben burda birtek insan hakkında hakaret içerecen bişi yazmadım.. ama herkes saydırmış maşallah.. bide provakatör ilan edildik iyimi..



    tamam doğru söylüyorsun

    peki İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZAR MI?
    senin başına gelen BİR İSTİSNA OLAY MIDIR? YOKSA OLAĞAN MIDIR?




  • ARKADAŞ SADECE ETRAFINA BAK.BİLGİ İÇİN TEŞK.AMA ÜST İKİ VİDAYI SÖKTÜM.ÜST TARAF KOLAY GELİYO AMA ALT ÇITA OYNAMA YOK TIRNAKLIMI ORASI.ÇITAYI SÖKÜNCE CAM ÇIKIYOMU.
  • UTKUÇAY KARDEŞ ENÇOK HANGİ RENK LAMBA YAKIŞIR PANELE VE KAÇ PARADIR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 98 special

    ARKADAŞ SADECE ETRAFINA BAK.BİLGİ İÇİN TEŞK.AMA ÜST İKİ VİDAYI SÖKTÜM.ÜST TARAF KOLAY GELİYO AMA ALT ÇITA OYNAMA YOK TIRNAKLIMI ORASI.ÇITAYI SÖKÜNCE CAM ÇIKIYOMU.



    tırnaklar altta zaten.

    çıtayı sökünce arkada 4 vida daha var, onları söküp paneli kendine doğru çekebiliyorsun. paneli sökünce arkada soketleri çıkarıp paneli dışarı alabilirsin.

    farklı renk ampül takma. çok az ışık alırsın
    osram cool blue tak, aydınlatman 2 kat artar, rengi sarıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 7 Nisan 2008; 23:30:37 >
  • utku ben şu mtec beyazlardan taktım
    baya kuvvetli hem beyaz da şık durdu hani önerilir
    arkadaşım mtec ler hepsiburada da 5.90 dı çifti
    osramlarda o fiyatlara ikiside hoş durur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    Merhaba .. Bu konuya reply gönderenler çok övmüşler Corollayı.. Ancak
    corollayı uzun süre kullanan ve yol yapan birisi olarak.. Kesinlikle kimseye tavsiye etmem.. Sürekli motor arızası çıkartıyor.. asla sıkıştırmaya gelmiyor.. tüple hiç uyumlu değil.. Kaporta PEynir tenekesinden yapılmış.. Hem çok çabuk çürüyor hemde en küçük kazada telef oluyor.. Konfor meselesine gelince.. ben bu arabayı Mazda 323 e benzetiyorum.. Hiç konforlu değil.. Toyotayı kullanınca Sanki birazdan yolda dökülecekmiş hissi veriyor.. 200 Yapan arkadaşlara hayret o arabaya güvenipte nasıl basıyorlar anlamıyorum.. Konfor konusunda 626 ondan 10 milyon kat daha konforlu.. sürüş keyfi açısındn da .. Ben uyuz oldum.. 1.3 SW vardı 94 model.. 7 milyara zor sattım çok temizdi arabam..
    ben hiç ısınamadım.. uyuz bi arabaydı.. tipide uyuz kendiside .. Ama bu arabanın çok sevdiğim bir yanı var oda yedek parça olayı. tofaştan daha ucuz..
    bu araba millette takıntı işte.. türk milletine can güvenliğinin az olduğu yedek parçası ucuz olan araba lazım.. ben bu tecrübeden sonra asla düşünmem.. bidaha toyotayı..


    ayrıca bir önceki reply de soru soran ve telaşlanan arkadaşın sorusuna cevap vermek istiyorum.. eğer aracın yeşil duman atıyorsa.. sanırım artık araban bujileri yağlıyor.. yani bu şekilde bu aracı yürütmen doğru bişi değil.. Arabanın çekişinin iyi olması motorun iyi olduğuna delalet etmez.. çünkü motoru bitik araba sağlam olandan daha iyi çeker ve daha hızlı gider.. yakıta yağ karıştığı için daha kaliteli bir yakıt olur yanan yakın..

    aracın rolantide aşırı titreme 1000-2000-3000 devir yaparkende biraz< yalpalama gibi bişi yapıyorsa dediğim gibi buji yağlıyor..
    motor parçaları için aksaray ' a git orda çok ucuz kranl ve exantrik hariç 350 den fazla tutmaz.. güzel bir motor yaptır sorada sat gitsin.. toyota arabamı binilmez ona.. ayaklı tabut


    gelelim size

    öncelikle mesleğiniz nedir merak ettim doğrusu?

    evet kullananlar araçlarını övüyorlar, bunun iki nedeni var, hem sağlam hem performanslı olması

    biz burda araçlarımızı övmeyi bildiğimiz kadar sorunlarını da kabullenmeyide biliriz, sizin o konuda niç şüpheniz olmasın. mesela motor aksamı gayet sağlam iken frenleri yalıtımı çok kötüdür. özellikle frenleri güven vermez. yalnız araç greçekten çok sağlamdır, birkaç kişi dışında şiküyet duyamazsınız. sanırım sizde bu birkaç kişiden birisiniz. yani istisnasınız. yalnız yazdığınz yazıdan sizi yanlış anlamak çok kolay, öyle bir tavırla yazıyorsunuz ki, sanki amaç kötülemek. ben memnun değildim deseniz, sizi daha çok anlayışla karşılayabilirdik. lütfen bu tavrınızı daha da uzatmayıp ve sadece ben memnunum veya değildim kişisel düşüncenizle bu konuyu burada kapatalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 7 Nisan 2008; 23:46:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: COROLLA 96 16 GLİ

    utku ben şu mtec beyazlardan taktım
    baya kuvvetli hem beyaz da şık durdu hani önerilir
    arkadaşım mtec ler hepsiburada da 5.90 dı çifti
    osramlarda o fiyatlara ikiside hoş durur


    senin mtecleri unutuyorum ben hep
  • çok ayıp ediyon be kardeşim
    mtec diye ortalığı yıkcam yakında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi COROLLA 96 16 GLİ -- 8 Nisan 2008; 0:02:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: 98 special

    HAYIRLI SATIŞLAR KARDEŞİM.ARABAN ÇOK GÜZEL.ALLAH NAZARDAN SAKLASIN.


    saolun. allah herkese nasip etsin

    ercan uyduk bi şeytana satıyoruz bakalım

    belki gli special alırım

    hayırlısı olsun abicim arkadaşlar ben kefilim utku abinin arabasına çok emeği var o arabada gerçi heryerini kurcaladı ama eli yatkındır bu işlere herşeyinide en güzel şekilde yaptı alan kişi sorunsuzca biner valla




  • Arkadaşlar herkese iyi geceler diliyorum öncelikle bu güzel arabanın tüm sahiplerine hayırlı kullanımlar diliyorum.
    Bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim
    1- arabam 97 xei 97000 km de düz brc marka tüplü? sabah ilk çalıştırmalarda(benzinle çalışıyor) stop etmeye başladı kışın en soğuk günlerinde bile böyle bir sorun yoktu. ustaya götürdüm biyerlerini temizlediğini söyledi 30 Ytl verdim sorun düzelmiş gibi geldi bi kaç gün içinde yine aynısı olmaya başladı bu sorun ne olabilir?
    2-Triger kayışın değiştirmek istiyorum toyota servis e gitmeye gerek var mı? ustaya yaptırmak mı mantıklı fiyatlar hakkında bilginiz var mı? hangisi kaça patlar?
    3-göstergelerdeki ışıklardan hararet göstergesinin altında kalan ışıklar ve devir saatinin 3000 devre kadar olan bölümündeki ışıklar söndü onları değiştirmek istiyorum ama forumdlardan okuduğum kadarıyla göstergeler hassasmış sanırım bizim muhteşem(!) elektrikçilerimiz 2 tane lamba değiştirmek için devir ve hız göstergelerinin hassasiyetlerini bozar diye korkuyorum? ne önerirsiniz?

    aklıma şu an bu sorular geldi? teşekkür ederim. iyi geceler hepinize.




  • benim asıl mesleğim bilgisayar programcılığı ancak şuanda türkiye geneline bitkisel ilaç dağıtan bir firmam var ve çok sayıda aracımız var..
    Ve araçları en zor şartlarda Test etme şansımız oluyor.. Ben diğer şirket ortaklarına Filoyu Toyota ya Çevirmek için sürekli telkinde bulunuyordum.. ve denemek için birtane eski model aldık.. yani ozamanlar 5-6 sene eskiydi aldığım araç.. ve okadar çok problem çıkarttı ki bu araç bize.. anlatamam.. bakın 1.6 motoru farklı olabilir.. belki.. ama kesinlikle gazda verimli değil bu motor.. sanırım 16V olması işi bozuyor.. Karbüratörlü araçta Sıralı kullanma şansın yok.. ayrıca Sıkıştırmaya asla gelmiyor.. çok narin kullanacaksın..


    Bu arada MEspage gardaşım..

    Stop etmesinin Sebebi büyük ihtimalle bu araçlarda otomatik jikle vardır. bununda suyun geçtiği kanala bağlı hararet müşürü gibi bir müşürü var genellikle bunda arıza çıkıyor bundan dolayıda otomatik jikle açmıyor.. Aracın Karbüratörlü ise bulman zor.. elinde numune ile sanayi sanayi dolaşacaksın.. Aracın sanırım enjeksiyonlu, aracında benzinde düzensiz çalışma varsa sana makinaya bağlayıp araç üzerinde yaptıkları enjeksiyon testini öneririm.. ayrıca eğer düz tüp varsa aracında gaz mikseri yüzünden zaten aracın benzinde pek düzenli çalışmaz..
    triger kayışı için servise gitmene gerek yok ancak iyi bir usta bulman lazım.. Dycon veya Valeo Ama genelde DYcon Var piyasada bunları kullanabilirsin.. SEt halinde değiştir. sakın sadece bilya değiştirme..
    gösterge ışıklarına gelince.. o konuda için rahat olsun o ampülleri sökmek için gösterge panelinin dağılmasına gerek yok arkasından duyları dağıtmaya gerek olmadan çıkıyor.. panel hazır elinize gelmişken panelin aydınlatma ışıklarını da değiştir...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    direksiyonun hemen üstünde o çerçevenin altında ikitane tırnağı var oaraya tornavida sokacaksın.. Temizleme konusunda çok umutlu olma sadece alttaki fiberi temizliyebilirsin.. ibreler çok hassas onlara hiç dokunma derim.. içindeki ampülleri dğeiştirirsen yine görüntü baya bir dğeişir..
    ayrıca bana hakaret eden arkadaşlara laflarını iade ediyorum.. herkes olumlu eleştiride bulunmak zorunda sanki..
    Olumsuz eleştiride bulununca provokatör olunuyor.. ben sizinle aynı hisleri paylaşmak zorunda değilim.. Corolla ile iligli bütün teknik konularda sıkıntısı olanlara yardımcı olabilirim..
    bu arada bana yaptığınız hakaretlere cevap vermeyecem artık ama son olarak sadece birşey söyleyecem..
    Bizde bitek toyotanın değil bütün arabaların 40 tane kocası var haliyle hepsine eşit bir değerlendirebilirim.. 250.000 KM Yi 1,5 -2 yılda yapıyor zaten bir araba bizde.. onun için.. neyse ya size cevap yetiştirmek zorunda değilim nasılsa.. madem burda bilgi paylaşmak amaç bende onun için kendi fikrimi ve başıma gelenleri yazdım.. ama konuşma uslubundan yoksun hemen saldırı moduna geçen insanlara ne bişi anlatabilirsin nede onlardan bişi örenebilirsin.. Ben burda birtek insan hakkında hakaret içerecen bişi yazmadım.. ama herkes saydırmış maşallah.. bide provakatör ilan edildik iyimi..



    hocam burada eğri oturup doğru konuşmak lazımdır.
    bunca sayfalık toyota topicinde bütün arkadaşlarımız toyotalarını sorunsuzca kullanıyor ve siz geldiniz toyota icin en sorunlu araç diyorsunuz.bu kadar tepki almanız normaldir ve bunun altında başka şeyler aranmasıda normaldir.siz bir toyota almışsınız ve aracınız cok kötü çıkmış veya onu siz kötü hale getirmişsiniz.
    burada 500 ü aşkın toyota kullanıcısı araçlarını sorunsuzca kullannıyor da bi sizinki sorunlu olmuş bütün bunları yazmak hakmıdır sizce.bütün bu yazdıklarınızı düşünürekmi yazdınız acaba.
    ben olsam bütün toyota sayfasını baştan aşaya okurdum ve ondan sonra bu söylediklerinizi söylerdim.
    yapmayın hocam göz var nizam var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    benim asıl mesleğim bilgisayar programcılığı ancak şuanda türkiye geneline bitkisel ilaç dağıtan bir firmam var ve çok sayıda aracımız var..
    Ve araçları en zor şartlarda Test etme şansımız oluyor.. Ben diğer şirket ortaklarına Filoyu Toyota ya Çevirmek için sürekli telkinde bulunuyordum.. ve denemek için birtane eski model aldık.. yani ozamanlar 5-6 sene eskiydi aldığım araç.. ve okadar çok problem çıkarttı ki bu araç bize.. anlatamam.. bakın 1.6 motoru farklı olabilir.. belki.. ama kesinlikle gazda verimli değil bu motor.. sanırım 16V olması işi bozuyor.. Karbüratörlü araçta Sıralı kullanma şansın yok.. ayrıca Sıkıştırmaya asla gelmiyor.. çok narin kullanacaksın..



    genelleme yaparak hata yapıyorsunuz

    ben 1.6 motor ile lpg li hiçbir sorun yaşamıyorum. üstelik lpg li hali ile kaç araba tokatladığımı ben bilirim. 50.000 km dir kullanıyorum ve aracımda mikserli sistem takılı ve "SIFIR SORUN YAŞADIM".

    sizin ki bahtsızlığınız mış, bence bize değil şansınıza küsün




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mespage

    Arkadaşlar herkese iyi geceler diliyorum öncelikle bu güzel arabanın tüm sahiplerine hayırlı kullanımlar diliyorum.
    Bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim
    1- arabam 97 xei 97000 km de düz brc marka tüplü? sabah ilk çalıştırmalarda(benzinle çalışıyor) stop etmeye başladı kışın en soğuk günlerinde bile böyle bir sorun yoktu. ustaya götürdüm biyerlerini temizlediğini söyledi 30 Ytl verdim sorun düzelmiş gibi geldi bi kaç gün içinde yine aynısı olmaya başladı bu sorun ne olabilir?
    2-Triger kayışın değiştirmek istiyorum toyota servis e gitmeye gerek var mı? ustaya yaptırmak mı mantıklı fiyatlar hakkında bilginiz var mı? hangisi kaça patlar?
    3-göstergelerdeki ışıklardan hararet göstergesinin altında kalan ışıklar ve devir saatinin 3000 devre kadar olan bölümündeki ışıklar söndü onları değiştirmek istiyorum ama forumdlardan okuduğum kadarıyla göstergeler hassasmış sanırım bizim muhteşem(!) elektrikçilerimiz 2 tane lamba değiştirmek için devir ve hız göstergelerinin hassasiyetlerini bozar diye korkuyorum? ne önerirsiniz?

    aklıma şu an bu sorular geldi? teşekkür ederim. iyi geceler hepinize.


    1- benzinle çalışıp, gaza geçtiğindemi stop ediyor? eğer öyle ise lpg regülatörü bozulmuştur
    2- bence yetkili serviste değiştir. aracın en önemli parçası
    3- kendin yapabilirsin. eski sayfaları göz gezdirirsen bununla ilgili anlatım var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    benim asıl mesleğim bilgisayar programcılığı ancak şuanda türkiye geneline bitkisel ilaç dağıtan bir firmam var ve çok sayıda aracımız var..
    Ve araçları en zor şartlarda Test etme şansımız oluyor.. Ben diğer şirket ortaklarına Filoyu Toyota ya Çevirmek için sürekli telkinde bulunuyordum.. ve denemek için birtane eski model aldık.. yani ozamanlar 5-6 sene eskiydi aldığım araç.. ve okadar çok problem çıkarttı ki bu araç bize.. anlatamam.. bakın 1.6 motoru farklı olabilir.. belki.. ama kesinlikle gazda verimli değil bu motor.. sanırım 16V olması işi bozuyor.. Karbüratörlü araçta Sıralı kullanma şansın yok.. ayrıca Sıkıştırmaya asla gelmiyor.. çok narin kullanacaksın..


    Bu arada MEspage gardaşım..

    Stop etmesinin Sebebi büyük ihtimalle bu araçlarda otomatik jikle vardır. bununda suyun geçtiği kanala bağlı hararet müşürü gibi bir müşürü var genellikle bunda arıza çıkıyor bundan dolayıda otomatik jikle açmıyor.. Aracın Karbüratörlü ise bulman zor.. elinde numune ile sanayi sanayi dolaşacaksın.. Aracın sanırım enjeksiyonlu, aracında benzinde düzensiz çalışma varsa sana makinaya bağlayıp araç üzerinde yaptıkları enjeksiyon testini öneririm.. ayrıca eğer düz tüp varsa aracında gaz mikseri yüzünden zaten aracın benzinde pek düzenli çalışmaz..
    triger kayışı için servise gitmene gerek yok ancak iyi bir usta bulman lazım.. Dycon veya Valeo Ama genelde DYcon Var piyasada bunları kullanabilirsin.. SEt halinde değiştir. sakın sadece bilya değiştirme..
    gösterge ışıklarına gelince.. o konuda için rahat olsun o ampülleri sökmek için gösterge panelinin dağılmasına gerek yok arkasından duyları dağıtmaya gerek olmadan çıkıyor.. panel hazır elinize gelmişken panelin aydınlatma ışıklarını da değiştir...


    Sn @downahar

    bende 96 model 1.6gli var otomatik vites 2 senedir bu aracı kullanıyorum şehir içi olsun ş. dışı olsun çok yere gittim aracımla çok şükür 2 senedir herhangi bir arıza içinde servise gitmedim
    sana 2 senelik masraflarımı yazayım
    aracım aldığımda 82bindeydi
    ben kendi içimin rahat olması için trigeri set halinde değiştirdim
    bujileri değiştirdim
    ön fren balatalarını değiştirdim
    motor yağını değiştirdim
    antifirini kontrol ettirdim
    4 tanede lastik aldım başka bi masrafım olmadı sorunumda olmadı yolda da kalmadım
    bazen sıkılırım atarım 2ye vitesi 130km lere çıkarım sorun olmadı
    hatta youtubede videosu bile var inanmazsan 0-100km denemeleri yaptım
    bazen kapalı otoparklarda yüklenirim gaza o betonda zemindeki sesi duymak için
    yada eksoz sesi değişiktir toyotanın onu duymak için olduğu yerde redline'a devir kesiciye girerim sorun olmadı
    1 ve 2 viteslerde de zaman zaman redline'a girdim sorun olmadı
    yeri geldi sert kullandığım oldu ve bu araç otomatik vitessssss
    helede vitesinden daha en ufak bir şikayetim yok. yağ gibi kayıyor resmen
    bende birde şirketin kartalı var oda 94 model ama inan onun beni taşıdığı kadar bende kartalı taşıdım heralde
    kışın kaç defa çalışmadı
    freni patladı
    ayda en az birkez sanayideyim
    bütün fren sistemi değiştiği halde hala frene basınca sapıtıyor
    direksyon sağa çekiyor
    bazen hararet yapma aşamasına geliyor
    rolantisi kendi kendine değişiyor
    gaz ayarı tutmuyor
    kısacası en iyi çalışan kısmı arka cam rezistansı o kadar


    neyse MEspage arkadaşım ben serviste değilde bildiğim bir ustada değiştirdim trigeri yanlış hatırlamıyosam toplamda 150ytl vermiştim tabii tanıdık olduğu için biraz indirimli oldu yinede araştır ya güvendiğin iyi bildiğin bir ustaya git eğer içine sinmeyecekse servise gidersin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 8 Nisan 2008; 9:56:53 >




  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.