Şimdi Ara

&&& 92---98 EFSANE TOYOTA COROLLA KLUBÜ &&& (464. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.643
Cevap
53
Favori
1.208.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 462463464465466
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapancalı

    Arkadaşlar merhaba 1996 xe sahibiyiz fakat yağ lambası sorunumuz var.Araç ilk çalıştığında yap lambası 2000 devire kadar yanıyor ama arabayı istop edip bir daha çalıştırdığımızda bu sefer yağ lambası 1300 lü devirlerde yanıyor bir daha istop edilip çalıştıpı zaman yağ lambasını görmüyoruz. Bir ustanın söylemesiyle yağ filtresini değiştirip fil marka yağ filtresi taktık ama sonuç nafile yine aynı şekil.A caba sorun nedir ve böyle gezmenin zararı varmıdır

    Yağ pompasında sorun olabilir.
  • sapancalı S kullanıcısına yanıt
    Yağ filtresini orijinal kullanın tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saycan S kullanıcısına yanıt
    SÜBAP AYARSIZLIĞINDAN OLABİLİR KOMPRESÖRÜ DÜŞÜRECEĞİNDEN KAÇAKLA BERABER EGZOSDA YANMAMIŞ YAKIT KAÇAĞI OLABİLİR BAKTIRMANDA FAYDA VAR
  • Beyler iyi akşamlar
    1997 model 1.6 xei tüpsüz ne kadar yakar? Üniversite okuduğum şehire götüreceğim de beni çok zorlar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebüyubiiii -- 1 Kasım 2015; 23:10:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebüyubiiii kullanıcısına yanıt
    tahminim 40 krş altına düşmez.
  • Ebüyubiiii kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda minimum 30 bence, şehir içi daha fazla olur diye tahmin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün 250 km uzun yol 20 km şehir içi yarım depo yaktı sıkıntı büyük sanırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebüyubiiii kullanıcısına yanıt
    Yarım depo ne kadara doluyor ona göre hesaplayin bence fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler. Kısaca sorunu anlatayım. Araba da 4-5 kişi olunca hızlı giderken (70km ve üstü)çukura girdiğimde sol arkadan küt diye vuruyor ama aynı hızla diğer tekerler girince ses gelmiyor.

    Gittik ustanın birine (istemeye istemeye) baktı baktı ve dedi ki 4 amortisör 4 helezon 4 takoz değişmesi lazım. Sakinliğimi koruyarak ne tutar dedim 1000-1500 tutar belki daha az parça fiyatlarına bağlı dedi. İşin doğrusu sadece sol arkadan gelen bir ses için neden 4 ü de değişiyor anlamış değilim. Tecrübesi olan arkadaşlar tecrübelerini aktarırlarsa memnun olurum.
  • nevrullah kullanıcısına yanıt
    Benimde sag önden çok sol önden az geliyor ses. Amortisörde sıkıntı yok. Ön sol ve sag amortisör takozları ve rotiller degişmesi gerekiyor. Ve sag dış aks körügü patlamış. Sordum parçalar 160 dedi sürekli parça aldıgım kişi bana 140 yapar. Tamircide sabit oda 60tl alsa 200. Ön sag ve sol degiştigi için rot balans gerekiyor. Ama rot balansçı 7-8 ay dolaşsan sıkıntı olmaz dedi.(bunu toyota icin araç tercihin çok iyi dedi)

    Arkalar degişecek demedi. 4 amortisör takozu degişecek denmiş senin araca 1000-1500 tl arası (benim görüşüm aşırı pahalı) benim parçalar ve fiyatlara göre sana verilen fiyat uçuk olmuş.

    Senin anlayacagın benim tamircim artı rot balans 250tl yi geçmez gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi james53 -- 4 Kasım 2015; 13:29:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin içinde amortisör varmış ona dikkat etmedim. Sol arkadan gelen ses için 4 amortisör helezon takoz hepsini degişmek mantıksız geldi. Sadece arka takozları degişsen yetertgibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şekilde 2 tane sorunum var yarın sanayiye gidip bir göstericem bakalım önceden de fikrim olsun istiyorum

    İlk olarak şu şekilde bir ses geliyor sanırım v kayışından veya onu döndüren ordaki dinamo tarzı şeyden geliyor ses daha önce yaşamış olan var mı geçen sene de bu ses çıkıyordu ama bu kadar yüksek değildi bu ara video da duyulduğu kadar olmasa da(yakından çektiğimden baya ses çıkıyor) arttı ses.


    Diğer sorun olarak havaların da soğumasıyla sabahları ilk çalıştırmada gaz vermezsen devir 1 in altına düşüp stop ediyor bu sorun 2 senedir var daha öncesinde böyle olmuyordu.


    https://www.youtube.com/watch?v=XJvVtEFez2Q

    Ayrıca Samsun da iyi usta önerebilecek varsa çok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jegande -- 8 Kasım 2015; 20:00:04 >




  • Jegande kullanıcısına yanıt
    V kayışını biraz gerdirebilirsiniz ses sorunu ortadan kalkar büyük ihtimalle.
    2- Video için de aracı benzinli mi kullanıyorsunuz? Lpg ise aracı calıştırmadan önce son kademeye kadar çevirin anahtarı ama aracı çalıştırmayın tekrar kontagı off yapıp tekrar gösterge ısıklarını yakacak kadar kontağı çevirip çalıştırın .Ayrıca soğuk havalarda 1-2 kez aracı çalıştırmadan önce gaz pedalına sonuna kadar basıp çekin otomatik jikle devreye girer ve motor ısınana kadar rolanti devri yükselir daha sonra normal devire düşer rolanti.
  • ProduceR. kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum cevaplar için bugün uzun zamandır gitmediğimden bir bakım yaptırayım diye gititm v kayışı direksiyon kayışını bu sorundan dolayı değiştirdim zaten ömrü bitmek üzereymiş çatlamış her tarafından ekstra olarak aldığımdan beri hiç değiştirmedim diye triger kayışını da değiştirdim daha önceden devir daim pompası arızalanmıştı komple değişmemişti yama yapılmıstı onu da komple değiştirdim 400 tl ye hallettik bakalım biraz daha ucuza olurdu ama servis baya iyi bir yerdi sesimi çıkarmadım.Şuan ses sorunu ortadan kalktı

    Rölanti sorunu olarak araç sıralı sistem lpg li benzinle çalışıp lpg ye dönüyor bugün biraz ayar yaptırdım yarın dediğiniz gibi önceden gaz verip çalıştırıcam bakalım durum ne olacak
  • Jegande kullanıcısına yanıt
    Rica Ederim ,Umarım sorununuz halledilir.
  • 4 amortisör körüklerıyle beraber sag ön aks kafası ve körük motor yagı filtresi hava filtresi (o arada el frenı cok yukarda kalıyordu onuda dusurtturdum) arka arka vıraj lastıkleri sag sol 3lt po antifreeze ve son olarak ustanın işçiliği = 800 tl
    amortisorler maysan mando
    yag mobıl 10/40 marka
    aklımda kalanlar bunlar fıyat uygun geldı bana.
    sizce ??
  • Arkadaşlar merhaba benim sizden bir ricam var ben araç konusunda çok tecrübeli değilim. 97 gli var önceden kısa farları yaktığımda sarı lamba uzun farları yaktığımda mavi lamba yanıyordu şimdi kısaları yaktığımda sarı lamba yanmıyor geçenlerde gündüz farlar yanık kalmış bunun sanayiye gitmeden yapılacak bir durumu varmıdır yoksa sanayiyi ziyaret etmek zorundamıyız
  • saycan gece o şekilde binme arabaya farları tanıdık oto elektrikçiye bakıt ampul patlamış sigorta atmış kol bozulmuş olabilir
    koldan değilse fazla tutmaz masrafın
  • Arkadaşlar corolla almak istiyorum ama hangi modeli fullfur hangi modeli alayım hiç bilgim yok tek bildiğim çevremdekiler toyota öneriyor vardır bir bildikleri diyorum sorunsuz japon arabasıdır diyorlar gli mi xei mi full bana yardımcı olabilirseniz teşekkürler şimdiden iyi forumlar
    Bütçem 14000 ile 20000 arası hangi renk daha çok tutulur beyaz seviyorum ama yorumlarınız bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vgengin -- 25 Kasım 2015; 7:50:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vgengin kullanıcısına yanıt
    Beyaz modeli en çok tutulan modeli diyebilirim.Gli en dolu olan modelidir hidrolik direksiyon, 4 cam otomatik ve enjeksiyonlu motor vardır koltukların deseni kumaşı farklıdır.Xei yine enjeksiyonlu motor ve hidrolik direksiyon vardır ama sadece ön camlar otomatiktir. Xli olan model sadece enjeksiyonlu motor ve hidrolik direksiyon bulunan model camlar manueldir.93-94 model olanlar japon montajlıdır , diger modeller türkiye montajlıdır.Gli almanı tavsiye ederim.Eğer bütçene uygun bulabilirsen Gli Special(Airbag,abs vb..) olan modeli tercih edebilirsin.

    Aklınıza takılan kısımlar icin özel mesaj atabilirsiniz daha detaylı yardımcı olabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 462463464465466
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.