Şimdi Ara

75000 TL Corolla mı Insignia mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
5.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacettepe_fbo

    Evet bende katılıyorum. Şimdi bu donanımlara alışınca bırakamıyor insan. O yüzden şimdiki aracımı aratmamalı. Honda düşündüm bir ara, ama bana hitap etmiyor.

    Genel olarak japon araçları size hitap etmez. Benim evimin önündeki örnek... Xtrail full paket, ancak tek dokunuşla cam açıp kapatma sadece şoför camında var. Oysa 99 model 520 ve 2012 boş paket focusta dört camda tek dokunuşla açıp kapatma özelliği mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 dizel otomatik allure bakarken 10 gun once insignia 1.6 t cosmo aliverdim.

    İlk sahibinden ve 64bin kmde idi. 2011 model 180hp manuel.

    Arabayi sakin kullanan biriyim, aldigimda yol bilgisayarini sifirladim. Su ana kadar 305 km yol yapmisim. Ortalama hizim 27 kmh, ortalama yakit 9,4l/100km

    Bana gore bazi kusurlari var ama genel olarak memnunum. Ayni kmde ve durumda 508 icin yaklasik 20/25bin fazla vermeden insignia aldim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 17 Mayıs 2017; 21:50:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam benim dediğim de bu zaten. Güya full paket ama her şey eksik.
  • Hayırlı uğurlu olsun hocam. Yakıt tüketimi fazla gibi görünüyor, ancak şehiriçi bu ağırlıkta bir araba için normal bence. Üstelik manuel. Otomatik olsa belki biraz daha aşağıya düşebilir. Bu arada Insignia'nın otomatiği 6 ileriymiş, 7 değil. Tekrar hayırlı olsun. Sanırım ben de alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacettepe_fbo

    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Yakıt tüketimi fazla gibi görünüyor, ancak şehiriçi bu ağırlıkta bir araba için normal bence. Üstelik manuel. Otomatik olsa belki biraz daha aşağıya düşebilir. Bu arada Insignia'nın otomatiği 6 ileriymiş, 7 değil. Tekrar hayırlı olsun. Sanırım ben de alacağım.

    Alın alın, kendimde yok, fanatiklik yaptığım düşünülmesin. çok eskiden amcamda Vectra b vardı. Güzel arabaydı. Hatta üstüne telefon direği devrilmişti ama kimseye birşey olmamıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkuer, yarin gece istanbul izmir yapacagim. 3 yetiskin 2 de cocuk. Bakalim ne yakacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectralar gerçekten sağlam arabalardı.
  • Hmm.. Değerleri buradan paylaşırsanız sevinirim. Hayırlı yolculuklar şimdiden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    508 dizel otomatik allure bakarken 10 gun once insignia 1.6 t cosmo aliverdim.

    İlk sahibinden ve 64bin kmde idi. 2011 model 180hp manuel.

    Arabayi sakin kullanan biriyim, aldigimda yol bilgisayarini sifirladim. Su ana kadar 305 km yol yapmisim. Ortalama hizim 27 kmh, ortalama yakit 9,4l/100km

    Bana gore bazi kusurlari var ama genel olarak memnunum. Ayni kmde ve durumda 508 icin yaklasik 20/25bin fazla vermeden insignia aldim.

    Kusurlarını da ben söyleyeyim. Süspansiyon sert biraz ve yol sesi alıyor malesef. Birde direksiyonu flexride yoksa hissiz biraz ve yoldan gelen darbeleri direksiyona fazla yansıtıyor ön tekerler. Onun dışında güzel araç ama fiyatına göre gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia ile son 3500 km ortalamam 8,5 litre. Karışık olarak yakıtı bu. Şehiriçi 10 litre ve üzeri yakıyor. Şehirdışı hız limitlerine uyunca 6 litre gibi bir ortalaması var. Tatlı sert kullanımda 7 litre ve biraz üzeri olabiliyor otoyol hızlarında.



    Bizim arkadaşın benzinli Egea'sından çok da farklı değil yakıtı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Opel arabalar genel olarak biraz sertler zaten. Daha önce H kasa Astra'm vardı. Ondan Jettaya geçince Jetta çok yumuşak gelmişti. Yol sesi konusu ise bu sınıftaki bir araç için can sıkıcı.
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Bence makul değerlerde. Jetta da hemen hemen aynı değerleri veriyor. 1.2TSI olmasına rağmen. Performans olarak Jetta'nın motoru, normal atmosferik 1.6 motoru aratmıyor ama Insignia'daki 1.6 turbolu motorun daha güçlü olduğu göz önüne alınırsa bu şekliyle Insignia gayet iyi tüketim değerlerine sahip gibi. 1.2 turbo ile 1.6 turbo hemen hemen aynı yakıyorsa, daha güçlü olan 1.6 turbo motor daha başarılı demektir bence.
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Bende flexride yok ama bana direksiyon baya hisli geldi.



    Amortisorleri sert evet. Hiz kesici setlerde baya dikkat etmek gerekiyor.



    Ayrica;

    Dikiz aynalari cok ufak, bana gore gorusu problem.



    İc mekan citirtilari var. Yalniz bu sesler fluence gibi sasenin yumusakligindan degil, kaplamalarin yerlerine yeterince siki oturmamasindan kaynakli. Sanki ben duzeltebilirim gibi. Aracin sasesi oldukca rijit.



    Yuksek vites dusuk devirlerde turbo boslugu hissediliyor.



    Ama afl farlar muhtesemmis. Tavuk karasi gibi geziyormusuz eskiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flexride ve AFL'yi ben de çok merak ediyorum gerçekten. Trim problemi olmayan araç yok gibi hocam. O yüzden kafama pek takmıyorum onu. Ama Jetta'nın yalıtım problemi gibi bir problemle karşılaşırsam ona üzülürüm.
  • teknomaya T kullanıcısına yanıt
    Ah keşke para olsa da bir C180 AMG alsak hocam Şaka bir yana doğru söylüyorsunuz ama 2008-2009 model C180 ancak alınabiliyor bu paraya. Onların da iç dizaynı berbat. Arabanın zaten sürekli içini görüyoruz. Ruhum daralır Ama 2012'den sonraki kasalar muhteşem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacettepe_fbo

    Opel arabalar genel olarak biraz sertler zaten. Daha önce H kasa Astra'm vardı. Ondan Jettaya geçince Jetta çok yumuşak gelmişti. Yol sesi konusu ise bu sınıftaki bir araç için can sıkıcı.

    Yol sesi lastik kaynaklı. Üzerindeki lastik Bridgestone Potenza performans lastiği ve sesli bir karakteri var. Kışlık lastik olarak ikinci el Continental aldım araba kışın kütüphane gibiydi. Nisanda yine yazlıklara geçtim, inanılmaz bir fark var arada.



    Lastik değişim zamanı Michelin Crossclimate'a geçeceğim. Yol sesini unuturum artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumix

    180 hp manuel insignia kullanıcısı olarak adanada şehiriçi 8,5 lt ortalama tüketim değerlerim var uzun yol 1000 km 6.5 tüketim oldu 4 kişi 120km/s hızla. ancak söyle bir durum var arabaya gaz verdikçe veresiniz geliyor hızlanması hiç bitmiyor araç hiç boğulmuyor belli hızdan sonra tepkisiz kalmıyor. çekiş kontrolün gerçekte ne işe yaradığını ben bu araba öğrendim. böyle bir motor olup 10 lt yakıt tüketimi olan örneği varmı. ben aracımdan memnum değilim şasesi çok yüksek iç hacmi dar ancak direksiyona geçtiğimde kullanım kolaylığı en iyi araba bence herşey elinizin altında yani kolunuzu bir yere uzatmaya gerek kalmıyor bu dediğimi kullananlar anlar vites değiştirmek için torpidoya kadar elinizi uzatmıyorsunuz özellikleri olarak saymakla bitmez d sınıf araçla c sınıfı kıyaslamak yanlış olmuş.

    konuyla alakalı değil kusura bakmayın bu arkadaşa borcum var. geçen para attı hesabım. çek sattık fakat çekide almadı kendisine mesaj atıyorum dönüş yapmıyor. para iadesi için belki alıntıda görür.




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Aynen lastik çok etkiliyor. Crossclimate'ler o kadar sessiz miymiş? Bilmiyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Bende flexride yok ama bana direksiyon baya hisli geldi.



    Amortisorleri sert evet. Hiz kesici setlerde baya dikkat etmek gerekiyor.



    Ayrica;

    Dikiz aynalari cok ufak, bana gore gorusu problem.



    İc mekan citirtilari var. Yalniz bu sesler fluence gibi sasenin yumusakligindan degil, kaplamalarin yerlerine yeterince siki oturmamasindan kaynakli. Sanki ben duzeltebilirim gibi. Aracin sasesi oldukca rijit.



    Yuksek vites dusuk devirlerde turbo boslugu hissediliyor.



    Ama afl farlar muhtesemmis. Tavuk karasi gibi geziyormusuz eskiden.

    Direksiyonun üst hizlardaki hissinden memnun musunuz? Bana biraz hizlandikca yumuşuyor gibi geldi de size sorayım dedim bir. Birde ozellikle parke taşlı yolda yokuş inerken falan direksiyon guven vermiyor sağa sola cekme ve oynama yapıyor. Misal eskişehir ankara arasi dün 250 km yaptım ozellikle sivrihisar polatlı arasindaki bozuk yolda direksiyona iki elle sarıldım desem abartmış olmam sanirim. Düz yolda pek bi sıkıntı yok ama bozuk yolda direksiyon sağa sola oynama yapıyor parke taşlı yolda ise durum daha vahim tek elle direksiyonu tutamiyorum. Sizde boyle değilse servise gidey en azından yprumunuzu bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kıyaslama insignia gibi bi arabaya hakaret olmuş.



    Toyota corolla denilince aklıma yolun sol şeritini işgal etmiş hayattan beklentisi olmayan tıs tıs giden ihtiyar şöförler geliyor.



    Corolla Genç adama gidecek araba değil. İçi geçmiş yaşlı gruba ve evli çocuklu orta yaş üzeri kredi borcu ödeyen gruba hitap eden bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.