Şimdi Ara

750 rp'lik skin tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım bana 750 rp'lik skin atıcak sizce ne istiyim? Tapınak fedaisi lee veya gecekuzgunu fiora düşünüyorum.



    _____________________________
  • tapınak fedaisi lee sin best
    _____________________________
  • Arctic Warfare Caitlyn
    _____________________________

    "Never lost a fair game... or played one."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mandira10

    tapınak fedaisi lee sin best

    O skini gördükçe Assassin's Creed geliyor aklıma Ama cidden güzel skin
    _____________________________
  • Tapınak Fedaisi Lee Sin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wix-n

    Arctic Warfare Caitlyn

    ADC oynamıyorum daha doğrusu çok iyi değilim adc'de
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GnyMlts

    quote:

    Orijinalden alıntı: mandira10

    tapınak fedaisi lee sin best

    O skini gördükçe Assassin's Creed geliyor aklıma Ama cidden güzel skin

    +1321321323211321615784132165464980651321894651352...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Temple Jax derim.
    _____________________________
  • Kaşif Ezreal
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Resist4Ever

    Kaşif Ezreal

    Adc oynamıyorum yazmıştım yukarıda
    _____________________________
  • Kutup avcısı fizz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GnyMlts

    quote:

    Orijinalden alıntı: Resist4Ever

    Kaşif Ezreal

    Adc oynamıyorum yazmıştım yukarıda

    Apc oyna
    Temple jax iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yesterday is history Tomorrow is mystery
  • indirim bekle zaten türk serverindede her haftasonu birde extradan indirim yapıyorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DanielSharman

    Pulsefire Ezreal öneririm ama adc oynamıyorsun ozaman Spirit guard Udyr

    Söyledim arkadaşa qnq ikisini de atıcakmış çok sağol
    _____________________________
  • TPA ezreal.
    _____________________________
  • Kuzey fırtınası volibear

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İster yâr ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da şanlı Fenerbahçe!
    "I am Daenerys Stormborn, I will take what's mine with Fire and Blood"
    ITU CE || LoL TR: FB Daenerys || Game of Thrones•Friends•HIMYM•Doctor Who•TBBT•Scrubs•Vikings•Dexter•Arrow•Spartacus•The Office•Modern Family•Black Sails || FCBarcelona-Adanaspor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DanielSharman


    quote:

    Orijinalden alıntı: GnyMlts

    quote:

    Orijinalden alıntı: DanielSharman

    Pulsefire Ezreal öneririm ama adc oynamıyorsun ozaman Spirit guard Udyr

    Söyledim arkadaşa qnq ikisini de atıcakmış çok sağol

    Nedemek kardesim insanlik bitmis dh'de resmen

    Aynen ya senin gibiler de olmasa ne olacak bu forumun hali
    _____________________________




  • Assasin Master Yi
    _____________________________
    herkes aynı hayatı yaşayacak değil ya...
  • Hediye atsin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaneLimoni

    Hediye atsin bence

    O da olabilir aslında İstediğini atsın ya harbi gönlünden ne geçerse
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.