Şimdi Ara

75 bine sıfır clio 1.2 120 edc icon alınırmı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
20.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aracınız hayırlı olsun. aile kalabalık değilse bence kendi sınıfındaki en mantıklı araçlardan. bizim şirkette 8 tane 1.5dci touch+edc kiraladık. şehiriçi yoğun kullanım için kullanışlıdır. insanı yormaz. oldukça atak ve seri yakıt tüketimi de açıkçası insana benzinliği unutturuyor.

    eksiklikler:

    - şehiriçinde yumuşak direksiyon uzunyolda çok hissiz kalıyor.
    - gaz pedalı ekonomik kullanıma göre ayarlanmış. aracın mevcut tork dizginlenmiş. pedal hissiz, ani sollamada biraz bekleme var.
    - yol tutuş iyi ancak buna karışılık sert bir araç. 16" tekerler kendini belli ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    aracınız hayırlı olsun. aile kalabalık değilse bence kendi sınıfındaki en mantıklı araçlardan. bizim şirkette 8 tane 1.5dci touch+edc kiraladık. şehiriçi yoğun kullanım için kullanışlıdır. insanı yormaz. oldukça atak ve seri yakıt tüketimi de açıkçası insana benzinliği unutturuyor.

    eksiklikler:

    - şehiriçinde yumuşak direksiyon uzunyolda çok hissiz kalıyor.
    - gaz pedalı ekonomik kullanıma göre ayarlanmış. aracın mevcut tork dizginlenmiş. pedal hissiz, ani sollamada biraz bekleme var.
    - yol tutuş iyi ancak buna karışılık sert bir araç. 16" tekerler kendini belli ediyor.


    jantlar 17 inch hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MZR34


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    clio 1.5 dci icon edc + opsiyonlar, hatasız 10 binde lansman rengi (yoğun kırmızı) şeklinde 76750ye anlaşıldı.Kaporayi verdik.Tavsiyeler için teşekkürler.

    Hayırlı olsun. Bende iki gün önce aldım aracın aynısından. Ön yargılara kulak asma bende zamanında hayatta reno almam derdim fakat bu yakıt bu donanıma gidip başka araba bu km alamazsın. Polo alsan donanım kısır ve şanzuman sorun açacak korkusuyla ben açıkcası o arabayı süremem.Belki çıkarmaz clio çıkarır ama bile bile lades dememiş olurum. Devir ekonomi devri gaza basmaya korkmadan araç sürüp yüksek hızlara çıkıyorsun yol tutuşu iyi ama direksiyon sistemi daha iyi olabilirdi. Ben şuana kadar 3.0 lt hiç bir araçta yaktıramadım. Reno yaktırdı ve şaşırdım. Eskisi gibi reno değil fakat eksikleri her markada olduğu gibi var.

    10 bin km ortalaması 5.3. önceki sahibi sakin kullanıcı imiş sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç köpek gibi gidiyor yalıtımdanmıdır nedir fakat astradan sonra baya bi koltuğa yapıştırıyor arkadaşlar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • camları açıp kapamak için motoru çalıştırmam gerekiyor böyle bir saçmalık olabilirmi? buji ısıtma modundada açıp kapatamıyorum(marşdan önceki kontak).



    kilit tuşuna uzun basınca camlar kapanmıyor bunu çok aradım.anahtara bi tane buton koymuş farları açıp kapatıyor onu koyana kadar camları kapatma modülü v.b birşey ekleseydin.



    ekran güzel menüler kolay karmaşık değil ****** teyyare bir navigasyon var hayatta güvenip yola çıkmam astradada çıkmıyordum, telefonumda google maps tercihimdir.



    ses sistemi güzel fakat bassı yüksek konuma alınca cızırtı yaptı biraz eh işte idare eder.



    Aracın ön konsolu astra j den sonra çok boş geldi.Etrafta tuş arıyorsun yok 2 tane klima düğmesi dönderiyorsun bide multimedya sistemi.



    Direksiyon deri fakat elden kaymaya çok meyilli viraj dönerken 2 elimi kullanmam gerekebiliyor bazen.



    Şanzımana diyecek laf yok gayet güzel.Sadece park ederken sıkıntı birden fırlayabiliyor araç.



    eco modda hantal kapatınca gayet iyi.



    triptoniğe alınca vites atarsan yarım saniye gibi bir civarda değiştiriyor.



    1.5 dci 75 hp 5 ileri manuel vites 3 bin devirde 170 yaparken 90 hp 6 ileri edc 3 bin devirde 150 yapıyor şaka gibi.



    koltuklarda yanal destek falan demişler ben öyle bir yanal destek göremedim sert virajda yan koltuğa uçarsınız.



    opsiyon olarak gelen 205 45 17 jantlarla takur tukur gidiyoruz.



    topuğumla basarak fren yapamıyorum öyle ****** yere koymuşlarki fren pedalını.



    fren hassasiyeti çok fazla dokununca hemen durmaya başlıyor bu iyi bir şey değil. Astrada 2-3 cm geçince fren basmaya başlıyordu bu bana göre daha iyi bir şey.



    Turbo lag pek göremedim 1500 devir üstü canlanmaya başlıyor üst devirlerdede istekli araç.



    Direksiyon pamuk gibi, tek parmakla rahat döner.



    Sorunuz olursa cevaplarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun. Renault cinsliklerine zamanla alışılır, merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.McRae

    Hayırlı olsun. Renault cinsliklerine zamanla alışılır, merak etmeyin.

    cinsliklerde ne cinslikler, camı kapatıcam arabayı çalıştırıyorum ya. 😤

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Hem eski kasa hem de 2017 modelini kullanmış biri olarak dizel i20 clio'ya ciddi tur bindirir. Clio 2'miz vardı daha önce, o clio sayesinde otomobil denen taşıttan soğudum.

    Eski i30'da çok güzel bir araba. Ağırlığı görünce yere yapışmasa Fiorino'nun yerine i30 niyetimiz vardı ama 5 kişi binip her kasise altını sürtünce gene kürkçü dükkanı misali fiata gidip fioyu aldık

    Ancak hyundai gibi alternatifler varken reno'nun kapısından bile girilmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dolu hasarlı istanbul arabası alacağına mis gibi alınır, binilir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.