Şimdi Ara

7 kişilik aile arabası? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
6
Favori
33.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Grand c-max candır

    İkinci sırasında üç kişinin ancak kıç kıça oturabildiği grand c-max için yukarıdaki cümlede kullanılan candır kelimesi ne ifade etmektedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Grand c-max candır

    İkinci sırasında üç kişinin ancak kıç kıça oturabildiği grand c-max için yukarıdaki cümlede kullanılan candır kelimesi ne ifade etmektedir?

    Onun yerine 5kişilik passat'a 6 kişi binmeleri daha mı mantıklı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat_power -- 28 Mayıs 2013; 22:16:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • c-max'e 4 kişilik diyen arkadaşlar ne düşünüyor, gerçekten çok merak ediyorum.. Genişlik olarak Passat'tan geniş bir araçtan bahsediyoruz..

    O zaman ancak E sınıfı bir araç mı 5 kişilik olacak...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.


    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...

    Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum, bir kısmına katılmıyorum.

    Otomatik park sistemi gerçekten girilmesi zor yerlere girebiliyor. Sadece acemi sürücüler için değil, emin olun tecrübeli insanlar için bile hayatı kolaylaştırıyor. Önden manevra yapıldığı için (doğal olarak) çıkmak çok daha kolay. Bunu farazi olarak değil, bire-bir deneyip tecrübe ederek söylüyorum. Onun için hiç de ölü doğum değil 'bence'.

    Aracın darlığı ile kastınız nedir..? Bence, araç yüksek olduğu için dar gibi görünüyor. Ya da hangi araçla kıyaslayıp dar bulduğunuzu -gerçekten- merak ettim. Peugeot 5008 ile arasında 9 mm fark var sadece.

    Grand c-max'te 4 yetişkin ve 2 çocuk diğer pek çok arabada olamayacağı kadar rahat yolculuk edecektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.


    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...

    Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum, bir kısmına katılmıyorum.

    Otomatik park sistemi gerçekten girilmesi zor yerlere girebiliyor. Sadece acemi sürücüler için değil, emin olun tecrübeli insanlar için bile hayatı kolaylaştırıyor. Önden manevra yapıldığı için (doğal olarak) çıkmak çok daha kolay. Bunu farazi olarak değil, bire-bir deneyip tecrübe ederek söylüyorum. Onun için hiç de ölü doğum değil 'bence'.

    Aracın darlığı ile kastınız nedir..? Bence, araç yüksek olduğu için dar gibi görünüyor. Ya da hangi araçla kıyaslayıp dar bulduğunuzu -gerçekten- merak ettim. Peugeot 5008 ile arasında 9 mm fark var sadece.

    Grand c-max'te 4 yetişkin ve 2 çocuk diğer pek çok arabada olamayacağı kadar rahat yolculuk edecektir.

    C-max'ın içine girin ve şöyle güzelce bir yerleşin..özellikle arka koltuk diz mesafesine ve oturma pozisyonuna bir bakın..birbirinden bağımsız koltukların olmaması hb bir araç havası veriyor..orta sıra koltuğun en ortasına özellikle dikkat edin..koltuk mu yoksa kol dayama mı tam belli değil..şaft tüneli olması sebebiyle ortada oturan için tam bir işkence dönüşüyor yolculuk..ön yolcu koltuğu tam bir felaket..torpido gözünü açmak için özel bir beceri ve kıvraklık gerektiriyor..sanırsam ford mühendisleri dışarıdan bakınca bu denli geniş ve büyükçe bir aracın içini bu kadar basık ve bir aile aracına yakışmayacak kadar dar yapmaları gerçekten büyük bir beceri ve kabiliyet isteyen bir mühendislik örneği..park asistanının yüksek tamponlu araçları görmemeside bu meziyetin taçlandırılması olabilir..artık park ederken özellikle tamponu yüksek araçların olduğu yerlere park etmeyin diye bir uyarı yazısı şoförün görebileceği bir yere yazılması uygun olacaktır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.


    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...

    Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum, bir kısmına katılmıyorum.

    Otomatik park sistemi gerçekten girilmesi zor yerlere girebiliyor. Sadece acemi sürücüler için değil, emin olun tecrübeli insanlar için bile hayatı kolaylaştırıyor. Önden manevra yapıldığı için (doğal olarak) çıkmak çok daha kolay. Bunu farazi olarak değil, bire-bir deneyip tecrübe ederek söylüyorum. Onun için hiç de ölü doğum değil 'bence'.

    Aracın darlığı ile kastınız nedir..? Bence, araç yüksek olduğu için dar gibi görünüyor. Ya da hangi araçla kıyaslayıp dar bulduğunuzu -gerçekten- merak ettim. Peugeot 5008 ile arasında 9 mm fark var sadece.

    Grand c-max'te 4 yetişkin ve 2 çocuk diğer pek çok arabada olamayacağı kadar rahat yolculuk edecektir.

    C-max'ın içine girin ve şöyle güzelce bir yerleşin..özellikle arka koltuk diz mesafesine ve oturma pozisyonuna bir bakın..birbirinden bağımsız koltukların olmaması hb bir araç havası veriyor..orta sıra koltuğun en ortasına özellikle dikkat edin..koltuk mu yoksa kol dayama mı tam belli değil..şaft tüneli olması sebebiyle ortada oturan için tam bir işkence dönüşüyor yolculuk..ön yolcu koltuğu tam bir felaket..torpido gözünü açmak için özel bir beceri ve kıvraklık gerektiriyor..sanırsam ford mühendisleri dışarıdan bakınca bu denli geniş ve büyükçe bir aracın içini bu kadar basık ve bir aile aracına yakışmayacak kadar dar yapmaları gerçekten büyük bir beceri ve kabiliyet isteyen bir mühendislik örneği..park asistanının yüksek tamponlu araçları görmemeside bu meziyetin taçlandırılması olabilir..artık park ederken özellikle tamponu yüksek araçların olduğu yerlere park etmeyin diye bir uyarı yazısı şoförün görebileceği bir yere yazılması uygun olacaktır..

    N'apalım, 5008 mi alalım?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    N'apalım, 5008 mi alalım?

    Siz 5008 almayın, ne gerek var. Ford kullanmak istiyorsanız S-max gibi kaliteli bir araba var.

    Fordun hatası C-maxı zorlayarak grand versiyonuyla bence gülünç duruma düşmesi. C-max kendi güzel araba. Focusun biraz yükseği, fiyatı uygun, müşterisi var. Bırak c-max olarak kalsın.

    elinde s-max gibi bir araba var, zaten 1.6 benzinli koymuşsun, koy 1.6 dizelini de, varsın 14 saniyede çıksın 100 km ye. ekonomik olsun yeterli, s-maxı kim 10 sn de kaldırmak ister ki, isteyen 2.0 alıyor zaten. enine boyuna araba, yani hakkıyla grand arabası s-max'tır fordun. Ama TR de ölü doğmuştur fordun sayesinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    c-max'e 4 kişilik diyen arkadaşlar ne düşünüyor, gerçekten çok merak ediyorum..

    Genişlik olarak Passat'tan geniş bir araçtan bahsediyoruz..

    O zaman ancak E sınıfı bir araç mı 5 kişilik olacak...


    2. sıra da ortada koltuk yok, bezden mamul bir koltuk yapmaya çalışmışlar.

    Siz bu kampet benzeri oluşuma koltuk diyebiliyorsanız tabii ki CMAX candır.

    PASSAT konusuna gelir isek o araçta ikinci sırası 2 kişilik olarak tasarlanmış bir makam aracıdır.

    PASSAT koltuğunu inelerseniz orta kısmın yükselti olduğunu fark edersiniz.

    Genelde bir çok tasarımda 2. sıra 3 değil, 2 kişi olarak tasarlanır.

    Bunca yıldır otomobilleri inceleyip bu küçük detayı atlamış olmanız gerçekten ilginç

    Sonuç kısmına gelir isek bir bez parçası üzerinde oturuyor olmak gerçekten rahatsız edici olacaktır.

    Sağdan ve soldan sıkışmayı ise hiç söylemiyorum

    İyi forumlar...

     7 kişilik aile arabası?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.



    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...



    Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum, bir kısmına katılmıyorum.

    Otomatik park sistemi gerçekten girilmesi zor yerlere girebiliyor.

    Sadece acemi sürücüler için değil, emin olun tecrübeli insanlar için bile hayatı kolaylaştırıyor.

    Önden manevra yapıldığı için (doğal olarak) çıkmak çok daha kolay.

    Bunu farazi olarak değil, bire-bir deneyip tecrübe ederek söylüyorum.

    Onun için hiç de ölü doğum değil 'bence'.

    Aracın darlığı ile kastınız nedir..?

    Bence, araç yüksek olduğu için dar gibi görünüyor.

    Ya da hangi araçla kıyaslayıp dar bulduğunuzu -gerçekten- merak ettim.

    Peugeot 5008 ile arasında 9 mm fark var sadece.

    Grand c-max'te 4 yetişkin ve 2 çocuk diğer pek çok arabada olamayacağı kadar rahat yolculuk edecektir.


    Ben 5008 almadan önce CMAX ı da incelemiştim.

    Ve ciddi anlamda dar bir araçtı.

    Ve bu benim görüşüm değil yanımda bulunan arkadaşlarımında dile getirdiği bir yorumdu.

    Dış boyut anlamında 5008 ve CMAX oldukça yakın değerlere sahip, ancak iç tasarım anlamında ve alan kullanımı anlamında 5008 daha ferah.

    Bu bağlamda CMAX basık ve sıkışık olmaktan kurtulamıyor.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    N'apalım, 5008 mi alalım?



    Siz 5008 almayın, ne gerek var. Ford kullanmak istiyorsanız S-max gibi kaliteli bir araba var.

    Fordun hatası C-maxı zorlayarak grand versiyonuyla bence gülünç duruma düşmesi.

    C-max kendi güzel araba. Focusun biraz yükseği, fiyatı uygun, müşterisi var.

    Bırak c-max olarak kalsın.

    elinde s-max gibi bir araba var, zaten 1.6 benzinli koymuşsun, koy 1.6 dizelini de, varsın 14 saniyede çıksın 100 km ye. ekonomik olsun yeterli, s-maxı kim 10 sn de kaldırmak ister ki, isteyen 2.0 alıyor zaten. enine boyuna araba, yani hakkıyla grand arabası s-max'tır fordun. Ama TR de ölü doğmuştur fordun sayesinde.


    Durum çok net şekilde açıklanmış

    İyi forumlar...




  • fransız araçlar(grand scenic, grand picasso ve pejo 5008 de 2.sıradaki 3 koltuk birbiri ile aynı boyutta ve büyüklükte,
    fakat dikkat ederseniz boyurları küçük.
    ön koltuklardan daha küçük.
    c max ın ortadaki koltuğu çok küçük olduğu doğru.
    ama fransız araçlarda 2. sıradaki her 3 koltu birbiri ile eşit şekilde küçük,
    gözden kaçırılmamaıs gereken bir mevzu bu bence.
    ben ford yerine, fransızlardan birini lamayı tercih ederim.
    en güzeli viano ambiente kısa kasa. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    c-max'e 4 kişilik diyen arkadaşlar ne düşünüyor, gerçekten çok merak ediyorum..

    Genişlik olarak Passat'tan geniş bir araçtan bahsediyoruz..

    O zaman ancak E sınıfı bir araç mı 5 kişilik olacak...


    2. sıra da ortada koltuk yok, bezden mamul bir koltuk yapmaya çalışmışlar.

    Siz bu kampet benzeri oluşuma koltuk diyebiliyorsanız tabii ki CMAX candır.

    PASSAT konusuna gelir isek o araçta ikinci sırası 2 kişilik olarak tasarlanmış bir makam aracıdır.

    PASSAT koltuğunu inelerseniz orta kısmın yükselti olduğunu fark edersiniz.

    Genelde bir çok tasarımda 2. sıra 3 değil, 2 kişi olarak tasarlanır.

    Bunca yıldır otomobilleri inceleyip bu küçük detayı atlamış olmanız gerçekten ilginç

    Sonuç kısmına gelir isek bir bez parçası üzerinde oturuyor olmak gerçekten rahatsız edici olacaktır.

    Sağdan ve soldan sıkışmayı ise hiç söylemiyorum

    İyi forumlar...

     7 kişilik aile arabası?



    Pardon ya, diğer bir başlıkta bir arkadaş Passat mı, Grand C-max mi diye sormuştu.. Ben onu düşünerek cevap yazmışım :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    N'apalım, 5008 mi alalım?

    Siz 5008 almayın, ne gerek var. Ford kullanmak istiyorsanız S-max gibi kaliteli bir araba var.

    Fordun hatası C-maxı zorlayarak grand versiyonuyla bence gülünç duruma düşmesi. C-max kendi güzel araba. Focusun biraz yükseği, fiyatı uygun, müşterisi var. Bırak c-max olarak kalsın.

    elinde s-max gibi bir araba var, zaten 1.6 benzinli koymuşsun, koy 1.6 dizelini de, varsın 14 saniyede çıksın 100 km ye. ekonomik olsun yeterli, s-maxı kim 10 sn de kaldırmak ister ki, isteyen 2.0 alıyor zaten. enine boyuna araba, yani hakkıyla grand arabası s-max'tır fordun. Ama TR de ölü doğmuştur fordun sayesinde.

    hocam s-max 1,6 dizel iyi bir seçenek olabilir ama TR"de incelemek için bile bu aracı bulamamıştık bir kaç ay önce..satış görevlisi ne zaman gelir o bile meçhul demişti..şimdi durum değişti mi bilmiyorum..ama şöyle canlı canlı inceleyip fikir sahibi olmak isterdim..çünki forumda her yazılıp çizilenle gerçekler aynı değil malesef..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zonemaster

    Bana göre araç tercihi tamamiyle gönül ve cep meselesi.

    5008 almadan önce komşumdaki C-Max'i inceledim.

    Otomatik park, otomatik açılan ve kapanan bagaj kapısı gibi özellikleri güzel.

    Sesle kontrol gibi ekstraları var.

    Ancak, öncelikli olarak dizel otomatiğinin 2000 motorda olması, arka koltuklarının tam üç koltuk genişlikte olmayışı (orta koltuk dar)

    ve bagaj genişliğinin 5008'e göre daha küçük olması benim tercihimi etkiledi.

    Buna birde 5008'in 7 koltuk olmasını ekleyince C-max'ı eledim.


    CMAX da bulunan OTOMATIK PARK özelliği çok güzel olmakla beraber aslında çözümsüz bir donanım.

    Şöyle düşünelim direksiyonu zayıf bir sürücü OTOMATIK PARK kullanarak normalde giremeyeceği yere aracını park etti.

    Peki nasıl çıkacak adam zaten acemi

    Bu bağlamda OTOMATIK PARK sistemi ÖLÜ DOĞUM olarak nitelenmelidir.

    CMAX'ın 7 kişilik versiyonu ise zorlama bir üretimdir ki; zaten aracın darlığı ve dört kişi ile konforlu yolculuk yapıyor olması da bunu kanıtlamaktadır.

    CMAX 4 kişilik; G CMAX ise 4 yetişkin, 2 çocuk şeklinde tasarlanmıştır.

    İyi forumlar...

    Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum, bir kısmına katılmıyorum.

    Otomatik park sistemi gerçekten girilmesi zor yerlere girebiliyor. Sadece acemi sürücüler için değil, emin olun tecrübeli insanlar için bile hayatı kolaylaştırıyor. Önden manevra yapıldığı için (doğal olarak) çıkmak çok daha kolay. Bunu farazi olarak değil, bire-bir deneyip tecrübe ederek söylüyorum. Onun için hiç de ölü doğum değil 'bence'.

    Aracın darlığı ile kastınız nedir..? Bence, araç yüksek olduğu için dar gibi görünüyor. Ya da hangi araçla kıyaslayıp dar bulduğunuzu -gerçekten- merak ettim. Peugeot 5008 ile arasında 9 mm fark var sadece.

    Grand c-max'te 4 yetişkin ve 2 çocuk diğer pek çok arabada olamayacağı kadar rahat yolculuk edecektir.

    C-max'ın içine girin ve şöyle güzelce bir yerleşin..özellikle arka koltuk diz mesafesine ve oturma pozisyonuna bir bakın..birbirinden bağımsız koltukların olmaması hb bir araç havası veriyor..orta sıra koltuğun en ortasına özellikle dikkat edin..koltuk mu yoksa kol dayama mı tam belli değil..şaft tüneli olması sebebiyle ortada oturan için tam bir işkence dönüşüyor yolculuk..ön yolcu koltuğu tam bir felaket..torpido gözünü açmak için özel bir beceri ve kıvraklık gerektiriyor..sanırsam ford mühendisleri dışarıdan bakınca bu denli geniş ve büyükçe bir aracın içini bu kadar basık ve bir aile aracına yakışmayacak kadar dar yapmaları gerçekten büyük bir beceri ve kabiliyet isteyen bir mühendislik örneği..park asistanının yüksek tamponlu araçları görmemeside bu meziyetin taçlandırılması olabilir..artık park ederken özellikle tamponu yüksek araçların olduğu yerlere park etmeyin diye bir uyarı yazısı şoförün görebileceği bir yere yazılması uygun olacaktır..

    N'apalım, 5008 mi alalım?

    valla ne alacağına kendin karar vereceksin ama öyle grand c-max bilmediğimiz bir araç değil özellikle can falan hiç değil...çok daha iyi seçenekler var..özellikle geniş aileler için seçenek bir arıyosanız 5008 bunlardan biri bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    fransız araçlar(grand scenic, grand picasso ve pejo 5008 de 2.sıradaki 3 koltuk birbiri ile aynı boyutta ve büyüklükte,
    fakat dikkat ederseniz boyurları küçük.
    ön koltuklardan daha küçük.
    c max ın ortadaki koltuğu çok küçük olduğu doğru.
    ama fransız araçlarda 2. sıradaki her 3 koltu birbiri ile eşit şekilde küçük,
    gözden kaçırılmamaıs gereken bir mevzu bu bence.
    ben ford yerine, fransızlardan birini lamayı tercih ederim.
    en güzeli viano ambiente kısa kasa. :)

    buna hiç dikkat etmemiştim ama c-max"taki gibi koltakların yanları büyük ortadaki küçük olacağına fransızlar gibi hepsi aynı ebatta olması daha kullanışlı olur ki öyle zaten..birde c-maxlarda ki şaft tüneli olması aracın içini ciddi manada daraltıyor..




  • dostum aynı konudan bende muzdariptim. Şu an kullandığım arabam alfa romeo guilietta. 5 yaşında ikiz kızları ve 1 yaşında bir kızım daha var. Haliyle bu arabaya sığmakta zorlanıyoruz. Bende yaklaşık 6 / 7 ay hangi araç bize uygun gelir diye çok araştırma yaptım. Arabayı hanım da kullanacağı için minibüs sınıfı araçlara hiç bakmadım zaten. Ülkemizde maalesef bu tarz araçlar fazla tutulmadığı için seçenekler çok kısıtlı. Otomobil fuarında seat alhambra yı inceledim ve çok hoşuma gitti. Fakat dizel versiyonu olmaması ve donanım eklediğiniz zaman fiyatın çok fazla artması beni caydırdı. Araştırmalarım devam ederken Ford Galaxy'nin Tam bana göre bir araç olduğunu gördüm. S-max a göre 15 cm daha uzun ve 3. sıra koltuklarda benim gibi 1.85 boyunda ve 80 kg ağırlığında bir adam çok rahat seyahat edebiliyor. Arka koltuklar birçok farklı şekilde katlanıp öne ileri geri haraket edebiliyor. Gel görün ki bu arabanın sıfır fiyatı yaklaşık 120.000 TL. buna ilave lüx paket alırsanız 15.000 Tl ödemeniz gerekiyor.
    Fiyatlar böyle olunca tabiki insanlar minibüslere yöneliyor. 6 ay boyunca her gün ilanlara bir galaxy düşer diye bekledim ve en sonunda 40 gün önce ilan çıkışından 1 gün sonra hemen gittim arabayı aldım. 2010 model ve sadece 28.000 km deki bu araba gerçekten sıfır gibiydi. Şu an sadece hafta sonları kullanıyorum ama arabadan gerçekten çok memnunum. sormak isteyeceğiniz sorular varsa yanıtlayabilirim.
     7 kişilik aile arabası?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    fransız araçlar(grand scenic, grand picasso ve pejo 5008 de 2.sıradaki 3 koltuk birbiri ile aynı boyutta ve büyüklükte,

    fakat dikkat ederseniz boyurları küçük.

    ön koltuklardan daha küçük.

    c max ın ortadaki koltuğu çok küçük olduğu doğru.

    ama fransız araçlarda 2. sıradaki her 3 koltu birbiri ile eşit şekilde küçük,

    gözden kaçırılmamaıs gereken bir mevzu bu bence.

    ben ford yerine, fransızlardan birini

    almayı tercih ederim.

    en güzeli viano ambiente kısa kasa. :)


    Koltukların daha küçük olduğu doğru.

    Ancak en azından ortada seyahat eden günah keçisi konumunda olmuyor.

    İyi forumlar...




  • Kesinlikle grabvd vitara xl 7. Dizelini alıcaksın arazide karda çamurda captiva fln pati çekerken traktör gibi bi hayvanla yanlarından basıp geçiceksin. Ankara afyon arası yolda yolun rengi görünmiycek kadar beyaz buz varken bile 110 ile gittim. Daha söze ne gerek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. ben de geniş bir aile arabası arayışı içindeyim. internette uzun incelemelerden sonra gözüme ford smaxi kestirdim. kısa süre önce 1.6 dizel düz vites ford sayfasına kondu. Birkaç gündür bayileri ve ford çağrı merkezini aradım. fakat bu araç Türkiyede yok . Ford merkez sadece siparişle 3-4 ayda getirileceğini söylüyor.malesef görüp inceleme imkanı yok. onun için arayışım devam ediyor. iyi günler.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.