Şimdi Ara

+7 CHİTİN BOW MU YOK SA +7 İRON BW MU ??? BU TAKASTA NE YAPMALIYIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
6.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bende +7cb war ama ap si ib den daha düşük ama hasta edici karizmasıda var cb nin
    şu an bir adam cb ye karşılık pp ve wp öneriyor takas edeyim mi



    _____________________________
    Nick EvaNasCeyN
    SErver PATHOS
    np 35xxx
    clan KniGHtSOfHell
  • bosver kalsin sende cb bi resmini göstersen bana suan p2 deyim
    _____________________________
  • +7 cb kalsın kullan
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evanburda

    Beyler bende +7cb war ama ap si ib den daha düşük ama hasta edici karizmasıda var cb nin
    şu an bir adam cb ye karşılık pp ve wp öneriyor takas edeyim mi

    cb +7 ye wp ve pp ? sallıyosun bence yada adam mal kaçırma sakın hemen daya gitsin..
    _____________________________
  • wp ve pp ikisinidemi verio :D hemen ver
    _____________________________
  • +7 cb
    _____________________________
    Λcta est fabula
  • WP+PP mi

    Takas etme CB+7 sende kalsın..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    +7 HB mi Alayım, +8 Raptor mu ?
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • +7 cb +7 ib den fazla atttcak wermemesine rağmen bonusları farkı kapatıor..... 280 mp bonus resist posion 65 werior... artı COK ŞEKİL... bence degisme kullan
    _____________________________
  • cb +7 ib +7 den iyi hersey atak degil cb nin flame posion u var 80 mana veriyo ayrıyetten bişey daha veriyodu unutum ama
    _____________________________
    nevertime you dont be everytime..
  • HEr zaman İron Bow Cb de şekıl mekıl degıl bende +8 cb wardı sattım!
    _____________________________
  • Sorman bile mantıksız Iron Bow nerdeee,Chitin Bow nerde
    _____________________________
  •  +7 CHİTİN BOW MU YOK SA +7 İRON BW MU ??? BU TAKASTA NE YAPMALIYIM

    az önce bunu gördüm
    _____________________________
    Nick EvaNasCeyN
    SErver PATHOS
    np 35xxx
    clan KniGHtSOfHell
  • ya hem karizmatik duruyo ama şel de durmuyo çitine çitin gidiyo
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evanburda

     +7 CHİTİN BOW MU YOK SA +7 İRON BW MU ??? BU TAKASTA NE YAPMALIYIM

    az önce bunu gördüm




    yanlız hangi priest asasa str basar ki
    _____________________________
  • ağırlık kaldırma az da olsa 5 dk kalık ta olsa artar
    herşey ap için degildir
    _____________________________
    Nick EvaNasCeyN
    SErver PATHOS
    np 35xxx
    clan KniGHtSOfHell
  • iron bow
    _____________________________
    We're all born from the burst of a star !
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.