Şimdi Ara

410kg ile yola çıkmak! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanturdesli

    arkadaşlar megane1 8v motorlu araç ile sürücü dahil 5 kişi + bagaj 410kg ile yola çıktım inanır mısınız 4. vites ile zor gittim. motor yıpranmışmıdır sizce? bu araba o kadar da iyi değil sanki. araba kendi ağırlığı 1200kg bu arada.

    Aracın boş ağırlığı 1075kg.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=10584

    aracımın net ağırlığını yanlış yazmışım. 1135 net ağırlıkmış. arabanın kendi ağırlığı + ağır kişiler olan yolcular ile birlikte 1135+410=1545kg toplam. şöförlük iyi değildir belki diyen arkadaş seri kullandım ama uzun rampada 3. vitese düşmeye zorladı lpg li araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TORSION

    1.6 90PS 8V Megane ile birçok sefer şoför ve yolcu olarak seyahat ettim. Sanırım 3.000 km kadar uzun yol tecrübem oldu şoför olarak ve yük hep 500kg civarıydı yolcular ve bagaj dahil. Olması gerektiği gibi gidiyor, yeterli şekilde... 5. vites ile 80+ hızlanmaları iyi, alt vitesler zaten iyi... Bence arabada bir sıkıntı var ki böyle yazıyorsun. Bu arada benzinli kullandığım araç LPG'li değil. Birde araç 1050kg civarı...

    arabanın ruhsatta yazan ağırlığı 1135 + 410 kg sizin durumunuza göre biraz daha ağır. uzun bir rampayı kaptırarak girdiğimde 5. vitesten 4e düşürdü ve 2000 devirin biraz üzerinde seyrediyordu rampa uzun olduğu için 3. vitese düşeceğini bildiğim için zorlamadan önce geçmek zorunda kaldım olay böyle gelişti yani. Bu özelliklerde aracı olupta rahat rapma çıkan 4. viteste 80 veya üzeri helal olsun altındaki aracına.




  • ben astra f 1.7 dizel s.vagon aracımla 5 kişi full dolu bagaj sofya kırcaali arası yol yaptım. Hiç bi sorun yaşamadım ? Aracım 190 binde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gopluumit

    ben astra f 1.7 dizel s.vagon aracımla 5 kişi full dolu bagaj sofya kırcaali arası yol yaptım. Hiç bi sorun yaşamadım ? Aracım 190 binde

    arabanın hp si nedir? 100 veya 105 se zorlanmaz sanırım. bizimkiler 90 hp çünkü.
  • 5.vites 80+ ?
    Araç Dizel felan mı ?
    Maksimum torkunu 1.700 gibi bir degerlerde verirse araç 80kmde hizlanabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanturdesli E kullanıcısına yanıt
    67 bg turbosuz 1.7 dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanturdesli

    quote:

    Orijinalden alıntı: TORSION

    1.6 90PS 8V Megane ile birçok sefer şoför ve yolcu olarak seyahat ettim. Sanırım 3.000 km kadar uzun yol tecrübem oldu şoför olarak ve yük hep 500kg civarıydı yolcular ve bagaj dahil. Olması gerektiği gibi gidiyor, yeterli şekilde... 5. vites ile 80+ hızlanmaları iyi, alt vitesler zaten iyi... Bence arabada bir sıkıntı var ki böyle yazıyorsun. Bu arada benzinli kullandığım araç LPG'li değil. Birde araç 1050kg civarı...

    arabanın ruhsatta yazan ağırlığı 1135 + 410 kg sizin durumunuza göre biraz daha ağır. uzun bir rampayı kaptırarak girdiğimde 5. vitesten 4e düşürdü ve 2000 devirin biraz üzerinde seyrediyordu rampa uzun olduğu için 3. vitese düşeceğini bildiğim için zorlamadan önce geçmek zorunda kaldım olay böyle gelişti yani. Bu özelliklerde aracı olupta rahat rapma çıkan 4. viteste 80 veya üzeri helal olsun altındaki aracına.

    Eğer durum yazdığın gibiyse normal alt vites istemesi, uzun rampaları yüklü biçimde ancak 2.0lt araba çıkar son viteste o da devri öldürmezsen. Eğer yük altında çekişi iyi olan araba istiyorsan turbo-dizel bakacaksın.




  • bence sizin arabada sorun var benim dedemim torosu vardı (benzinli) arabaya 600 kg yük atmıştı 5. vitesle gidebiliyodu.Başka bir zamanda arabada 6 kişi ve full bagajla(toplam450-500kg) kartepeye çıktık
  • sadece 450 kg sa bagaj yolcu dahil bi ilginçlik var ama bagaj 450+ yolcuysa normal durum
  • 1.4 8v (Clio) ile 700kg yük + 1.5ton römork götürdüğümüz oldu
    dik rampalarda 2.vitese kadar düştü ama düz yolda 5. vitese kadar iyi hızlanıyordu.
    aracınız bakımlarını yaptırınız yada balatanız kaçırıyor?
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Hocam Elmadağ yokuşunu nasıl çıktın sen yüklüyken yahu, ben 75bg clio ile 4'de zor çıkıyordum oraları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    1.4 8v (Clio) ile 700kg yük + 1.5ton römork götürdüğümüz oldu
    dik rampalarda 2.vitese kadar düştü ama düz yolda 5. vitese kadar iyi hızlanıyordu.
    aracınız bakımlarını yaptırınız yada balatanız kaçırıyor?

    tehlikeli, genelde taşıma kapasiteleri 400kg civarıdır. Amortisörler yaylar vs zarar görebilir ve tehlikelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcadirci

    Hocam Elmadağ yokuşunu nasıl çıktın sen yüklüyken yahu, ben 75bg clio ile 4'de zor çıkıyordum oraları.

    reno 9'ların şanzıman oranları çok kısa. 5. vites 3000 devirde ancak 90 km hız yapabiliyor. araba 890 kilo birde bu kısa vites oranlarıyla çoğu rampayı vites küçültmeden çıkabilir.
  • Harun H kullanıcısına yanıt
    Clio da aynı, 90 ile 3000 devirdi, bence mümkün değil.
  • valla arabada herhangi bir sorun yok belki gazı biraz kısık olabilir. benzinde de aynısını yaparsa sorun var benim araçta demek oluyor. bu görüş ve yorumlara göre.
  • 410 kg normal bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    biz broadway ile 450 kg yük ile elmadağ yokuşlarında 5. vites ile çıktık biraz zorlandı ama çıktı 5 ile sizin araç baya bir bakımsız olmalı okadar yük düzlükte pek etkilemez ama yokuşta bayılabilir

    Bu bahsettiğiniz yokuşlar Ankara-Kırıkkale arasındaki şuanki yolda bulunan rampalarsa söylediğiniz şey imkansız.

    arkadaşlar dedi zaten kısa vites oranları hafiflik yokuşlara biraz hızlı girmek (elmadağ yokuşuna 90 ile girip 80 ile bitirdim ama köklüyordum) imkansız değil kağıt üstündeki veya ölü arabalara bakma benim aracım bunu yapıyor şehir içindeki yokuşlarda da öyle




  • erakcora kullanıcısına yanıt
    4 lastik amortisorleri set halinde degisti zaten kmleri gelmisti o yuzden hic umrumda olmamisti ancak lastikler fena yanak yapmisti ve yokus asagi motir freni muthis sesliydi kamyon gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı araçtan bizde de vardı. Boş ağırlığı 1140 kg. olması lazım,lpg ile beraber 1200 civarındadır.

    Bizdekinin lpg sistemi sıralı değildi,tüp takılınca performans kaybı çok fazla oluyor.

    Düz yolda pek hissedilmez belki ama hafif eğimde olacakları tahmin edebiliyorum.
  • R1200gs Adv. sürücü,artçı ve bagaj şeklinde neredeyse 400kg ağırlıkla dünya turunu sorunsuz tamamlıyorsa arabaya hiçbirşey olmaz.
    Performans kaybını sorun olarak nitelendirmemek lazım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.