Yakın bir arkadaşım 2006 veya 2007 senesinde şirketleri üzerine 2 adet 407 2.0 HDI aldı bunlardan birini kendi diğerini abisi kullanıyordu kendi arabası ile bir defa kızılayın göbeğinde kaldık debriyaj merkezi arızası sebebi ile hatta sebebini anlayamadığımız öyle bir duman yükseldiki araba yanıyor sandık o araba satıldı gitti abisinin arabasının debriyaj merkezi 2 defa garantiden 1 defa parasını kendi ceplerinden ödemek üzere farklı tarihlerde 3 defa değişti bugün arkadaşımı aradığımda serviste olduğunu debriyaj merkezinin gene ağrıza çıkartma eğiliminde olduğunu belirtti aklıma takılan 2 soru var bu araç ayıplı mal kategorisine girmezmi diğeri ise bu meretin onarımı imkansızmı bu kadar sık arıza veriyor
407 nin konforuna yakıt tüketimine hastayım ama bu bitmek bilmez arızaları insanı canından bezdiriyor
Şimdi aradan bunca geçen zamana rağmen bu insanların dava açma hakları olurmu ellerinde bütün bakım onarım faturaları mevcut araç civata sıkılması için dahi yetkili servise emanet edilen bir araç km en son 3 ay önce 196.000 civarındaydı
pejo servisleri araç garanti süresindeyken bile çamura yatmasıyla ünlü olan servisler oluyor. garantisi çoktan bitmiş araç için pek dikkate alacaklarını sanmam
son alımdan itibaren parça garanti tarihi geçti mi? bence 3 kez arıza yapıyorsa tüketici derneğine başvurulabilir