Şimdi Ara

406 Coupe 2.2 Jant Seçimi Bol fotograflı Görsel Yardım! [sm=s16.gif]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba..
    Yeni almış oldugum 406'm için yardımlarınızla jant seçmek istiyorum.
    Aracı bilmeyenler için;

    http://i.hizliresim.com/YPLdd6.jpg

    http://i.hizliresim.com/mlyXN0.jpg


    Buldugum ve en çok begendiğim seçenek şu sekilde,ısrarla gun metal renk olması için ugrasacagım ona göre degerlendirirseniz sevinirim.

    http://i.hizliresim.com/ZNB5jV.jpg

    http://i.hizliresim.com/6RVDp0.jpg

    Aynı jantı bulamadım ancak bir Coupede en çok benzeyen fotograf şu şekilde;

    http://i.hizliresim.com/DXbOmo.jpg

    http://i.hizliresim.com/LPzvNZ.jpg


    Bu bilgiler ışığında gri renk araçta gun metal renk nasıl durur yorumlarınızı rica ediyorum..







  • Hayırlı olsun çok güzel bir araba bende uzun zamandır araştırıyorum.Kısmetse önümüzdeki hafta 3.000cc lik bir araç alıcam.Muhtemelen gri olacak ve bende 19'' jant takmayı düşünüyorum.Şu tarz bişey buldum bende,

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-19inc-5x114%2C3-modifiye-jant-takimi-167718333/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-19-inc-5x114%2C3-modifiye-jant-takimi-166226392/detay

    Bu arada araçtan memnunmusun + ve - leri neler sence ?




  • Aracınızı güle güle kullanın. 9 senedir aynı araca sahibim.(2004 model 2.2 lt) Araç bugüne kadar iyi bir ömür geçirdiyse size sorunsuzca hizmet edecektir. Vereceği keyif de cabası.

    Yalnız her ikinizin de fotoğraflarını koyduğunuz jantlar 406 Coupe'a uyumsuz. 4 bijonlu jant olması gerekiyor. Elbette aynı jantların 4 bijonluları varsa veya bijon sayısı bir şekilde artırılabiliyorsa bilemem.

    groll,

    Aracın artıları:

    - Zaman tanımayan ve klasik olmaya aday Pininfarina tasarımı.
    - Yol tutuşu.
    - Özellikle 3.0 lt motor için performansı.
    - Coupe tasarım olmasına rağmen görece geniş iç mekan ve bagaj hacmi.
    - Sağlam mekaniği.
    - Bakımlar için sarf malzemesinin pahalı olmaması.
    - Fiyatlarının çok uygun seviyelere inmiş olması(tabii temiz bulmak çok zor).
    - En yenisi 10 yaşında olduğu için 1.6 lt hacimli otomobiller seviyelerine düşmüş taşıt vergisi.
    - Yine aynı şekilde uygun rakamlara gerilemiş kasko fiyatları.
    - 2.2 lt ve3.0 lt için haz veren motor sesi.
    - Deri döşemelerin çok dayanıklı olması.

    Aracın eksileri;

    - Günümüz motorlarına kıyasla verdiği performansa göre yüksek yakıt tüketimi.
    - Özellikle makyajlı kasalarda(D9) ön plakalığın yere çok kolay sürtmesi ve plakayı düşürme ihtimali.
    - Yine ülkemiz yol şartlarında aracın yere yakınlığı.
    - Yanyana parklarda kapının uzunluğundan ötürü rahatsız iniş-biniş.
    - Egsoz sisteminin paslanmaya yatkınlığı.
    - Kaputun ağırlığından ötürü kaput amortisörlerinin ömrünün kısa olması.
    - Sunroof motoru/kapağı, velur paspas, plastik jant kapakçıkları vs gibi absürd parçaların astronomik fiyatları.
    - Sık arıza yapan motor kulakçıkları.
    - Bozuk yollarda sık kullanımda ömrü çabuk dolan far ampülleri.

    Görüldüğü gibi artıları önemli artılar ama eksileri yürüyen-motor-şanzıman gibi önemli konularda değil. En büyük sıkıntınız (bulduğunuz araçlar temizse) yakıt tüketimi ve aracın coupe kasa olması sebebiyle yere yakınlığı ve sürtme konusu olacaktır.




  • Sağol kardeşim bilgiler içi.Siz olsanız 15 e 97 model mi alırsınız 20 ye 2003 model mi alırsınız ?2 side lpg li ve temiz araçlar.
  • groll G kullanıcısına yanıt
    Tabii araç kilometreleri, motor hacimleri, nasıl kullanıldıkları gibi birçok parametre var elbette. Ama benzer kondüsyonda olduklarını varsayarsak kesinlikle 5 bin lira fazla verip 2003 modeli alırdım. Bir kere 97 makyajsız kasa(d8), 2003 makyajlı(d9). Makyaj derken bu iki kasa arasındaki fark sadece kozmetik dokunuşlar ve görsel değişikliklerle sınırlı değil, çok daha ötesinde motorlarda, yürüyeninde, elektrik sisteminde ve daha birçok son kullanıcının göremediği ama bir otomobil için mühim yerlerde iyileştirmeler yapıldı. Ayrıca 6 yaş fark mutlaka aracın boyası, döşemesi, ön konsolu, jantları, butonları vs gibi aşınan yerlerde kendisini gösterecektir. Tabii 2003 kazalı, iyi bakılmamıştır, 97 tertemizdir iş değişir o zaman.
  • Birkaç gündür foruma uzak kaldım kusura bakmayın,ilgilenen arkadaslara cok tesekkür ederim. Benden cok daha tecrübeli galatian'a da ayrıca teşekkürler..

    Artı eksi değerlendirmesi yapmak için henüz cok erken ama benim eklemek istediğim bir artısı da müzik sistemi.Aracımda bulunan 10 adet jbl hoparlör ve orjinal jbl amfi clarion teyple birlikte standart donanım çoğu araçtan cok cok daha iyi bir ses kalitesine sahip.Ben mevcut jbl 6x9 hoparlörü yine yeni versiyonu gto-938 6x9 larla değiştirdim(güncelledim) ve suan sonuc içeride durulamayacak kadar yüksek ve kesinlikle bozulamayan bir ses kalitesi neticesinde.Belki ilaveten mono amfi ve subwoofer taktırmayı düşünebilirim,bunun için de ayrıca konuşabiliriz
    Bunun dısında aracın dış görüntüsü ben başta olmak üzere coğu coupe severin göz zevkine şölen niteliğinde ancak iç kalitesi ve konforu da enaz dış görüntüsü kadar tatminkar.Isıtmalı deri koltuklarından otomatik kliması,otomatik sileceği,otomatik farlarına kadar günümüz orta seviye otomobillerinin bile coğunda olmayan birçok lüks donanıma sahip.istanbuldan aldıgım aracımla ankaraya kadar 170km ortalama hızla geldim ve yol tutusu rahatlıgı kendine hayran bıraktı.. Motor hacmi ve gücü sayesinde neredeyse hiç 4. vites kullanmam gerekmedi,90km den 200kmye kadar hiç zorlanmadan vites düsürmeden kullanılabiliyor.Uzun yol için harika bir araç diyebilirim.
    Eksi yönlerine gelmemiz gerekirse eger,yakıt sarfiyatı pek de azımsanamayacak seviyelerde malesef.lpg taktırmayı pek düşünmüyorum aslında ama suan 11ltre ortalama ile kullanıyorum.benzinli bir arac için 40-50 kurus cok aşırı bir rakam degil diye düşünürsek 2.2 model bu kalite bir araç için 50-60 kurusu gözden cıkardım açıkcası.
    Bunun yanısıra performans degerlendirmesi yapmak gerekirse 1.5ton civarı bir araç için yüksek torku sayesinde oldukca süratli bir arac ama benim gibi bir önceki aracı corsa gsi olan biri için hissettirdiği hız hissi bakımından aracın yavas gittiği izlenimi olusuyor.Bu tamamen kişisel bir alışkanlık tabi,yanıltıcı olmasını istemem.Esp sayesinde arkadan kopması-atması şehir içi şartlarda pek mümkün değil gibi.Güvenlik hissi gerçekten üst seviyede,marşpiyel kısmı metal alaşımı bile şasi kadar saglam neredeyse.
    Parça bakımından rutin bakımları çok cok makul,yag-hava-polen filtreleri toplam 50tl civarında.diğer motor parçalarıda çogunlukla farklı model peugeotlarla aynıymış oyüzden ciddi bir parça maliyeti yok.ancak galatian'ında dediği gibi bazı enteresan parçalar var ki fiyatları anlaşılır gibi değil.kendimden örnek vermem gerekirse sağ ön teker davlumbazının (2 parça halinde) yanlızca ön kısmı 235tl!! Ancak 406 davlumbazının alt kısmı hafif traşlanarak orjinal gibi olabiliyor,maliyet 50tl! Bunun gibi ayrıntılara kolay çözümler bulundugunda sorunsuz bir 406 coupe emsallerine göre çok çok masrafsız bir araç.Öyle ki alamadan önce uzun araştırmalarımda kronik hiçbir arızası olmadıgını gördüm,böyle bir araç bulabilmek gerçekten zor.

    Özetleyecek olursak,406'lar zaten peugeotun en çok motor ve donanım seçeneğine sahip olan ender özenilmiş modellerinden biriyken 406 coupeler italyan fabrikalarında üretilen pininfarina dokunuşlarıyla zamanın gerek kalitesi gerek donanımıyla çok üst seviyelerinde bir araç.

    Sorunuza cevap olarak da 2000 model üstü d9 tip yeni motorlu 406lar daha az sorun çıkaran,daha yüksek beygire sahip,yakıt ekonomisi daha yüksek ve motor parçalarının diğer çoğu modellerle aynı olması buna bağlı olarak ucuz ve cok bulunabilirliğiyle aradaki fiyat farkına degeceğine emin olabilirsiniz.2003 model için önümüzdeki sene yaş itibariyle yarı yarıya vergi indirimi benim için rahatlatıcı etkenlerden.

    406 coupe ile ilgili olarak elimden geldiğince soru ve deneyimlerimi paylaşmak isterim.

    Konuya dönecek olur isek :) resmini paylaşmıs oldugum jantın ilanı 4x108 olarak geçmekte.Peugeot bijon aralığı bu şekildeymiş oyüzden dönüştürücü kullanmadan takabilmek adına bunu bulabildim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-advanti-s866-17-8x100-108-kampanyali-urun-167361351/detay




  • Evet, müzik sistemini atlamışım. Ayrıca 6'lı cd magazineli changer var sistemde. Ama orjinalinde mp3 tarzı formatları okumuyor. Fakat sonradan bunun yapılabildiğini gördüm.

    Jackal-Mete, bence hiç lpg taktırma hocam. Naçizane fikrim aracın orjinalliği bozulmasın. Ayrıca motorda sorun çıkması da muhtemel eğer uygulama iyi yapılmazsa. Biraz fazla yakıt tüketimi de bizim nazar boncuğumuz olsun.

    Ayrıca vereceğim linkten detaylı birçok bilgiye ulaşılabilir 406 Coupe ile ilgili. Ren kodlar, hangi rengin kaç adet satıldığı vs birçok bilgi mevcut.

    http://www.406coupeclub.org/
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.