herkese öncelikle iyi geceler arkadaşlar tam 4 aydır bo kopmalar devam ediyor 3 tane modem değiştirdim en son air5650 modem aldım ama proglem hala devam ediyor nerdeyse hergun müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırıyorum ama maalesef hiç kimse ilgilenmiyor ne yapacağımı şaşırdım acaba ne yapamam gerekiyor görüş ve duşuncelerinize ihtiyacım var çok teşekur ederim
rojin2632R
kullanıcısına yanıt
Modem arayüzüne girip hat değerlerini bulup paylaşırsan yardımcı olabiliriz.
Kablo bağlantılarını kontrol et ettir... Mutlaka ek olan bi yerde bi oksitlenme fln vardır.
Bizzat başıma gelen bi sorundu ve her ne kadar anlatsamda telekom yetkilileri bulamamış ben farkedip halletmiştim sorunu.
hocam bugun itibariile telekoma gittim hat değerlerini çok iyi olduğunu söylediler eve gelince modemi yaktığım 3 lu prizi değiştirdim dediğiniz gibi oksitlenme olmuştu kesintşiler eskisi gibi değil ama arada gene kesiliyor acaba bu kesintilerin wifi ile alakası varmı çünkü yoğun şekilde wifi yi kulanıyoruz