Şimdi Ara

3D Studio Max'de 5 günde boş zamanlarımda yaptığım karakter modeli.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • toplam 5 gün kadar sürdü ama tabiki 5 günün tamamında bunu yapmadım fırsat buldukça boş zamanlarımda ilgilendim.
     3D Studio Max'de 5 günde boş zamanlarımda yaptığım karakter modeli.

     3D Studio Max'de 5 günde boş zamanlarımda yaptığım karakter modeli.

     3D Studio Max'de 5 günde boş zamanlarımda yaptığım karakter modeli.







  • güzel olmuş tabiki. de 3d bölümü açılsın mı konusuna hassasiyet gösterseniz daha iyi olurdu
  • güzel olmuş;) hitman'in kalıplısı gibiama 5gün için gayet güzel bence...
  • tek bişeyi eleştireyim. simetri kullanmışsın sanımırım. onun için vücudun tam ortasında bi çizgi oluşmuş
  • Güzel çalışma berk
  • Bu karakterin annesi burnunu çok tutarak sevmiş herhalde:D

    Güzel çalışma olmuş tebrikler.Ben en fazla silindir falan yapabiliyordum:D
  • daha çok çalışman lazım daha iyilerini yapabilirsin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • güzelde kollardaki fiksellik hoşuma gitmedi böyle iri bi adama o kollar yakışmaz
  •  3D Studio Max'de 5 günde boş zamanlarımda yaptığım karakter modeli.


    bide bu vardı eklemeyi unutmuşum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalli Head -- 31 Ağustos 2007; 0:49:27 >
  • güzel olmuş. ama ışıklandırma / gölgelendirmede sorun var gibi. tüm bedene aynı dokuyu kullanman da kaynaklanıyor olabilir.
  • çenede hata var o kadar ileride çene olmaz olursada askeriyede pilot olamazsın taktıkları maske ile ilgili heralde
    güzel çalışma tebrikler
  • olumlu olumsuz eleştirileriniz için çok teşekkür ederim en kısa zamanda bunları telafi etmeye çalışacam ;)
  • En önemli hata; karakterin anatomisi kötü; eğer işin karakter modeling ise çok çok çalışman gerek öncelikle anatomy; sırf bu anatomy için 1000 sayfaya yakın çok kitap okumak zorunda kaldım, bir yerde doktor olduk

    Onun dışında model partlarını doğru oturtmuşsun ama simetri hatası göze batıyor!
  • Evlat sen bu işi biliyorsun!
  • mesh moth vardı symetry'den önce. symetry'den önce koymamın nedeni göğsünün birleşmemsiydi. symetry'den önceki mesh smoth'uın değerini biraz kısıp symetry'den sonra düşük değerli bi msh moth eklersem sanırım o çizgi düzelecektir.

    + kullandığım blueprint gereği de böle biraz azmış gibi oldu anatomi. ama kolu düzeltince biraz daha düzgün gözükecek o.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Metalli Head

    mesh moth vardı symetry'den önce. symetry'den önce koymamın nedeni göğsünün birleşmemsiydi. symetry'den önceki mesh smoth'uın değerini biraz kısıp symetry'den sonra düşük değerli bi msh moth eklersem sanırım o çizgi düzelecektir.

    + kullandığım blueprint gereği de böle biraz azmış gibi oldu anatomi. ama kolu düzeltince biraz daha düzgün gözükecek o.


    Öncelikle hangi modelleme aracını kullandın (mesh, poly, nurbs, spline, patch)
    daha sonra simetri için her zaman base modelini x' değerini 0 baz alarak birbirlerine denkleştirmelisin; yada pointleri elle birbirlerine getireceksin ki aradaki çizgi kaybolsun, blueprint o kadar önemli değil; senin modelindeki
    kabalığın yontulması gerek bunun içinde ya poly çalışacaksın yada sculpt ikisi de aynı sonucu verir!




  • polygon polygon yaptım. sonra mesh smoth verdim. kabalığı büyük ölçüde kollar sağladı. onları düzelterek bunu biraz daha azaltabilirim sanırım. bu arada o symetry konusunda mesela pantolonda veya kemerde yok o sorun. o bahsettiğim mesh smorth ile düzeltmeyi deneyecem eğer düzelirse örnek bir sonuç olarak gönderirim.
  • değişik bir şekilde çözdüm iterations değeri 3'dü onu 2 yapıp symetry'den sonra bir tane daha iterations'u 1 olan mesh smorth ekleyecektim ilkini 2 yapınca hem model hafifledi hem sorun çözüldü :)

    http://img213.imageshack.us/img213/2152/soruncozulduqh4.jpg (not: görüntünün biraz kötü olmasının nedeni jpeg)
  • Son resimde sorun büyük ölçüde düzelmiş; yalnız bazı yerlerde pointler arası
    kopukluklar var; modelde kırıklıklara sebep veriyor, onları weld yapmanı tavsiye ediyorum, birde bir wire yollarsan, modelin topology'si hakkında daha çok görüş bildirebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirneo -- 31 Ağustos 2007; 3:14:17 >
  • http://img253.imageshack.us/img253/4537/wireframexz6.png

    kolları düzeltiyodum ben de biraz düzeltilmiş halde wireframe'de

    not: bu wire'dan sonra bide kemer köşeli gibi olmuş onu düzelttim artık çok daha iyi gözüküyor bu kadar büyük fark yaratacağını tahmin etmemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalli Head -- 31 Ağustos 2007; 3:40:50 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.