Şimdi Ara

3D samsung LED TV incelemem 46C8000 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
18.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • samy ile ilgili yazılanları okudukça bu markadan soğumaya başladım......
  • Arkadaşlar, yeni 3d tve lerdeki algoritmanın, ben 38 yaşındayım..çocukken kırmızı mavi gözlükle izlediğim jaws filminde kullanılan 3d performansı ile kıyaslanması söz konusu bile değil. Önce bunu hepberaber bi saptayalım...çünkü gerçekten ara ara digiturkun de bazı belgesel ve programlarda verdiği 3d nin de bu 3dtvlerdeki ile alakası yok. Mavi ve kırmızı renkli aktif olmayan bir gözlükle izlediğinizde, materyalin bir kere doğal rengi kayboluyor. İkincisi daha ilk dakikalarda kendinizi bi tuhaf hissetmeye başlıyorsunuz. Göz yorulması ve gözlüğü çıkarma hissi çok çabuk gerçekleşebiliyor.
    Oysa yeni 3d tv lerde ise, bilemiyorum izleyenleriniz ne düşünür ama, benim düşüncem özellikle Panasonic 50VT yi görünce daha bi olumlu oldu. İmzamda görünen Samsungu, İngilterede Pioneer de çalışmış bir mühendis arkadaşımıza gösterme şansım oldu. Onun ayrıntılı ve ispatlı tavsiyeleri sonucunda Samy paneli geri verip TR a yeni gelen Panasonic 50VT20 yi alma kararı verdim. Sağolsunlar Media Markt yetkilileri de konuya duyarlı yaklaştılar. Bir aksilik çıkmazsa 1-2 güne kadar değişim olur. Panasonic değerlendirmelerimdeki artı ve eksileri ilgili topic lerde elimden geldiğince belirtmeye çalışırım.
    Ha bu arada led tv özelinde ve bilhassa Samsungun bu modelini almayı düşünen arkadaşlarıma bu panel için, benim değişim tercihimden etkilenmemelerini, şansları varsa gidip Samsung ve diğer alternatif 3d li ürünleri kendi gözleriyle de test etmelerini öneririm. Sonuçta tüm ürünlerin birbirlerine göre üstün veya zayıf olduğu noktalar var. Hangi ürünün artıları size daha uygunsa onda karar vermek daha mantıklı olacaktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paulbroke -- 31 Mayıs 2010; 6:37:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paulbroke

    Arkadaşlar, yeni 3d tve lerdeki algoritmanın, ben 38 yaşındayım..çocukken kırmızı mavi gözlükle izlediğim jaws filminde kullanılan 3d performansı ile kıyaslanması söz konusu bile değil. Önce bunu hepberaber bi saptayalım...çünkü gerçekten ara ara digiturkun de bazı belgesel ve programlarda verdiği 3d nin de bu 3dtvlerdeki ile alakası yok. Mavi ve kırmızı renkli aktif olmayan bir gözlükle izlediğinizde, materyalin bir kere doğal rengi kayboluyor. İkincisi daha ilk dakikalarda kendinizi bi tuhaf hissetmeye başlıyorsunuz. Göz yorulması ve gözlüğü çıkarma hissi çok çabuk gerçekleşebiliyor.
    Oysa yeni 3d tv lerde ise, bilemiyorum izleyenleriniz ne düşünür ama, benim düşüncem özellikle Panasonic 50VT yi görünce daha bi olumlu oldu. İmzamda görünen Samsungu, İngilterede Pioneer de çalışmış bir mühendis arkadaşımıza gösterme şansım oldu. Onun ayrıntılı ve ispatlı tavsiyeleri sonucunda Samy paneli geri verip TR a yeni gelen Panasonic 50VT20 yi alma kararı verdim. Sağolsunlar Media Markt yetkilileri de konuya duyarlı yaklaştılar. Bir aksilik çıkmazsa 1-2 güne kadar değişim olur. Panasonic değerlendirmelerimdeki artı ve eksileri ilgili topic lerde elimden geldiğince belirtmeye çalışırım.
    Ha bu arada led tv özelinde ve bilhassa Samsungun bu modelini almayı düşünen arkadaşlarıma bu panel için, benim değişim tercihimden etkilenmemelerini, şansları varsa gidip Samsung ve diğer alternatif 3d li ürünleri kendi gözleriyle de test etmelerini öneririm. Sonuçta tüm ürünlerin birbirlerine göre üstün veya zayıf olduğu noktalar var. Hangi ürünün artıları size daha uygunsa onda karar vermek daha mantıklı olacaktır...


    Normal lcd tv ile,3D filmleri rahatlıkla izliyorum,yani ne görüntü kaybı nede herhangi bir sorun yok !

    50 hrz tvlerde sorun olabilir,buna lafım yok,ama 10 hrz üzeri bir tvde gerekli eksesuarlarla sorunsuz izleyebilirler (3D tv adı altında satılanlarda zaten,aksesuarları ile satılıyor),3D tvlere şuan için para vermek bana göre gereksiz !

    Zengin olan alır elbetteki adamın cebindeki paranın bekcisi değilim,fakat borca girerek almayı düşünler varsa tavsiye etmiyorum !

    Bunun yerine yeni nesil tvler işinizi çok rahatlıkla görecektir !

    Bazı arkadaşlar sanıyorki 3D tv alınca bütün programları farklı seyredecek böyle bir şey yok !

    Normal görüntüyü alıp 3D movie formatına dönüştüren bir teknoloji ise henüz geliştirme aşamasında !

    Millet olarak biraz abartmayı seviyoruz,Üreticilerin reklam yapmalarına bile gerek yok aslında !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 30 Mayıs 2010; 7:04:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andy1

    quote:

    Orijinalden alıntı: paulbroke

    Arkadaşlar, yeni 3d tve lerdeki algoritmanın, ben 38 yaşındayım..çocukken kırmızı mavi gözlükle izlediğim jaws filminde kullanılan 3d performansı ile kıyaslanması söz konusu bile değil. Önce bunu hepberaber bi saptayalım...çünkü gerçekten ara ara digiturkun de bazı belgesel ve programlarda verdiği 3d nin de bu 3dtvlerdeki ile alakası yok. Mavi ve kırmızı renkli aktif olmayan bir gözlükle izlediğinizde, materyalin bir kere doğal rengi kayboluyor. İkincisi daha ilk dakikalarda kendinizi bi tuhaf hissetmeye başlıyorsunuz. Göz yorulması ve gözlüğü çıkarma hissi çok çabuk gerçekleşebiliyor.
    Oysa yeni 3d tv lerde ise, bilemiyorum izleyenleriniz ne düşünür ama, benim düşüncem özellikle Panasonic 50VT yi görünce daha bi olumlu oldu. İmzamda görünen Samsungu, İngilterede Pioneer de çalışmış bir mühendis arkadaşımıza gösterme şansım oldu. Onun ayrıntılı ve ispatlı tavsiyeleri sonucunda Samy paneli geri verip TR a yeni gelen Panasonic 50VT20 yi alma kararı verdim. Sağolsunlar Media Markt yetkilileri de konuya duyarlı yaklaştılar. Bir aksilik çıkmazsa 1-2 güne kadar değişim olur. Panasonic değerlendirmelerimdeki artı ve eksileri ilgili topic lerde elimden geldiğince belirtmeye çalışırım.
    Ha bu arada led tv özelinde ve bilhassa Samsungun bu modelini almayı düşünen arkadaşlarıma bu panel için, benim değişim tercihimden etkilenmemelerini, şansları varsa gidip Samsung ve diğer alternatif 3d li ürünleri kendi gözleriyle de test etmelerini öneririm. Sonuçta tüm ürünlerin birbirlerine göre üstün veya zayıf olduğu noktalar var. Hangi ürünün artıları size daha uygunsa onda karar vermek daha mantıklı olacaktır...


    Normal lcd tv ile,3D filmleri rahatlıkla izliyorum,yani ne görüntü kaybı nede herhangi bir sorun yok !

    50 hrz tvlerde sorun olabilir,buna lafım yok,ama 10 hrz üzeri bir tvde gerekli eksesuarlarla sorunsuz izleyebilirler (3D tv adı altında satılanlarda zaten,aksesuarları ile satılıyor),3D tvlere şuan için para vermek bana göre gereksiz !

    Zengin olan alır elbetteki adamın cebindeki paranın bekcisi değilim,fakat borca girerek almayı düşünler varsa tavsiye etmiyorum !

    Bunun yerine yeni nesil tvler işinizi çok rahatlıkla görecektir !

    Bazı arkadaşlar sanıyorki 3D tv alınca bütün programları farklı seyredecek böyle bir şey yok !

    Normal görüntüyü alıp 3D movie formatına dönüştüren bir teknoloji ise henüz geliştirme aşamasında !

    Millet olarak biraz abartmayı seviyoruz,Üreticilerin reklam yapmalarına bile gerek yok aslında !

    Benim yazdıklarımda maliyetle ilgili bir umursamazlık mı sezildi..Eğer öyleyse herkesten özür dilerim. Ama maliyet işin bambaşka bir kısmı..insanların alım gücü elbetteki tüm tüketim ürünlerinde olduğu gibi teknolojik tüketimde de insanlar için tercih sebeplerinden biridir ve öyle olmaya da devam edecektir. Arz - talep dengesini etkileyen en önemli kalemlerden birisidir ve önemlidir. Ben yalnızca, test ettiğim gerek Samsung 46c8000 gerek Panasonic 50VT20 te gördüğüm 3d performansının, yıllardır bildiğimiz ve ara ara denediğimiz 3d ile farklı olduğunu, farklı göründüğünü ve farklı etkiler yaptığını anlatmaya çalıştım. Bu fark kimileri için azdır, yeni bir maliyet kapısı açmaya değer görülmez bu ayrı...
    İlk nesil 3dtv lerde kullanılan teknolojinin yeni ve bazı kusurları içermesi elbette mümkün ve doğası gereği normaldir. Bir sonraki nesilde mutlaka üreticeler hep bir üzerine koyarak gideceklerdir..hep böyle olmuştur..veya sunulmuştur(!)
    Dediğim gibi ben yalnızca kendi tespitimi belirttim..kimseyi etki altına alıp bir yere kanalize etme gibi bir durum söz konusu değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paulbroke -- 31 Mayıs 2010; 8:11:07 >




  • Konuyu ben açtım ama bayaa ilerlemiş birkaç şey eklemek isterim.

    13 gün kullandım c8000 i ilk 2 gün eski tv me geçmek istedim tüm ayarları yapmama ragmen ekran tv izlemelerimde hep aşırı parlak ve sanki tv değil de film izliyorum gibi geliyordu sanki haberler yerine film izleme kompozisyonunda net ve dogal renkleri veriyor tv. Popcorn a1100 a baglayıp da mkv izlediğimde tadından yenmiyor 3d monster vs aliens de denedim bluray olarak ps3 de 3d upskaling yaparak 2d den 3d ye geçiş yaparak izledim sanırım 20 dakka dayanabildim gözlükler rahatsız ediyor ancak görüntü tam 3d olmasada baiarılı ayrıca 3d yi normal yayında da denedim oldukça başarılı ancak hep ama hep kendi sony w5500 ümü özletti 100 hrz lik sony tvmden daha fazla tat alıyordum 13 gün boyunca alışamadım.
    C8000 tv alacaklar uzun süre eski tvnizi arayabilirsiniz tvniz sandıgınız gibi bir tv değil özellikleri ile bile sizi yoracak bir tv tabii vaktiniz var ise ayrı detaylara inerseniz bu kadar özellikte bir tvnin ufak detay farkları elbette başka markalarda farklı olabilir eksi veya artı başka panellleri bekleyip daha dogru karar vermenizi ve fiyatların dünya kupasından sonra düşmesini beklemenizi tavsiye ederim.
    Bu arada samsung a ödediğim para bana ne zaman ödeneceği konusunda bir bilgi verilmedi ellerinde yeni sıfır tv olmadıgı için bana beklememi söylediler bende beklemeyeceğimi bu defolu tvnin alınmasını ısrar ettim paramı da iade edilmesini istedim ve ayrıca saturn veya teknosa gibi yerlerden bana bir tv temin edebilirlerdi etmediler daha yazacaktım ama yazamıyorum malum 6000 liramı daha alamadım alayım yazarım.

    İade sebebim şudur panel ile çıta arasında üretim bandının kalması ve o bandın çıkmaması sonucu teknik servisin 1 haftada yeni tv temin etme sözü vermesi sonucu iade etmemem. Şimdi paramı iade alamıyorum. Talihsiz bir beklemedeyim 3 hafta sürer 2 ay sürer gibi her kafadan ayrı bir laf çıkıyor kime inanacağımı şaşırdım ayrıca 1 değil bir çok yalanla karşılaştım ancak tv ve kalitesi hakkında değil servis ve satış noktasında bu yalanlar daha sonra detaylı bir şekilde yazarım saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakanonur -- 31 Mayıs 2010; 8:59:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fujisie

    Konuyu ben açtım ama bayaa ilerlemiş birkaç şey eklemek isterim.

    13 gün kullandım c8000 i ilk 2 gün eski tv me geçmek istedim tüm ayarları yapmama ragmen ekran tv izlemelerimde hep aşırı parlak ve sanki tv değil de film izliyorum gibi geliyordu sanki haberler yerine film izleme kompozisyonunda net ve dogal renkleri veriyor tv. Popcorn a1100 a baglayıp da mkv izlediğimde tadından yenmiyor 3d monster vs aliens de denedim bluray olarak ps3 de 3d upskaling yaparak 2d den 3d ye geçiş yaparak izledim sanırım 20 dakka dayanabildim gözlükler rahatsız ediyor ancak görüntü tam 3d olmasada baiarılı ayrıca 3d yi normal yayında da denedim oldukça başarılı ancak hep ama hep kendi sony w5500 ümü özletti 100 hrz lik sony tvmden daha fazla tat alıyordum 13 gün boyunca alışamadım.
    C8000 tv alacaklar uzun süre eski tvnizi arayabilirsiniz tvniz sandıgınız gibi bir tv değil özellikleri ile bile sizi yoracak bir tv tabii vaktiniz var ise ayrı detaylara inerseniz bu kadar özellikte bir tvnin ufak detay farkları elbette başka markalarda farklı olabilir eksi veya artı başka panellleri bekleyip daha dogru karar vermenizi ve fiyatların dünya kupasından sonra düşmesini beklemenizi tavsiye ederim.
    Bu arada samsung a ödediğim para bana ne zaman ödeneceği konusunda bir bilgi verilmedi ellerinde yeni sıfır tv olmadıgı için bana beklememi söylediler bende beklemeyeceğimi bu defolu tvnin alınmasını ısrar ettim paramı da iade edilmesini istedim ve ayrıca saturn veya teknosa gibi yerlerden bana bir tv temin edebilirlerdi etmediler daha yazacaktım ama yazamıyorum malum 6000 liramı daha alamadım alayım yazarım.

    İade sebebim şudur panel ile çıta arasında üretim bandının kalması ve o bandın çıkmaması sonucu teknik servisin 1 haftada yeni tv temin etme sözü vermesi sonucu iade etmemem. Şimdi paramı iade alamıyorum. Talihsiz bir beklemedeyim 3 hafta sürer 2 ay sürer gibi her kafadan ayrı bir laf çıkıyor kime inanacağımı şaşırdım ayrıca 1 değil bir çok yalanla karşılaştım ancak tv ve kalitesi hakkında değil servis ve satış noktasında bu yalanlar daha sonra detaylı bir şekilde yazarım saygılar.


    Hocam,senin adına üzüldüm,geçmiş olsun !

    Samsung bu konularda umursamaz bir yapı içerisinde malesefki !

    Hangi forumu açsanız Samsung servis problemleri ile dolu,ve halen Samsung bu kadar insanı nasıl umursamıyor anlamış değilim !

    Forumda bir arkadaş servis konusunu Kore konslosluğuna kadar taşımıştı artık nasıl canı yanmışsa,gerçi problemini hemen halletmişler,yalanmı doğrumu bilmiyorum ama Samsung için utanç verici bir olay !

    Ayıplı ürün aslında hemen değişmesi gerekiyor ama işin içinde Samsung olunca kimseyi taktıkları yok !

    Kolay gelsin.




  • bir arkadas kore büyükelcliğine gitmişti sorunu giderilmişti.. bende okudum o yazıyı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrounD_ZerO

    bir arkadas kore büyükelcliğine gitmişti sorunu giderilmişti.. bende okudum o yazıyı :)

    Bir panel diplomatik krize mi yol açtı yani..:))
  • whalla arkadaşlar o arkadaşla ilgili bir bilgi var ise ben bu samsung dan acaip sogudum tv yi değiştirelim dediler verdikleri sözü yerine getirmediler şimdide paranızı iade edicez ama tarih veremiyoruz diyorlar 6000 lira az para değil yani adamlar paramı kullanıyorlar bu arada ben de taksitleri ödüyorum ne acaip bir durum ki adamlar peşin para vereceklermiş taksitler için ise siz ödemeye devam edin diyorlar bu gidişle ben de kore konsolosluğuna gideceğim galiba. Diplomat tanıdık falan var mı aranızda hani bir arkadaşım var japon konsoloslugunda çalışan ama ankarada :)
  • Samsung anlamak mümkün değil,tvlerde reklam veriyorlar aklıma senin gibi arkadaşlar geliyor,gerçekten yazık !

    Bir ara burda Samsung servis elemanları vardı çokra takıştık,ama iş öyle hale geldiki hiç birisi ortalarda görünmüyor,elbetteki servislere lafım yok ne yapsın garibanlar Samsung ne derse onu yapmak zorundalar !

    Türkiye'de bir gerçeği unutmayalım herkes ürünü meth ederken hatta ürünü savunmak için münakaşaya bile girerlerken,bu tür insanlar ne araştırır nede sorarlar sırf marka diye meth eder dururlar !

    Ürün alırken,bırakın teknik özelliklerini falan çoğuda sallama verilerdir,servislerini araştırın sorun,ondan sonra tvnizi alın !

    Bırakın artık ledmiş oledmiş 3D imiş,servisleri ne durumda araştırın,sırf bu yüzden Sony ve segte karar kıldım,sebebi ise servisleri,sorunmu var adamlar deişiyorlar,karşınızda muhatap olacağınız firma var !

    Seg tv alırken,çoğu çok bilen uzman arkadaşlarımız,kıyasmı olur markası bile tuaf,gibi saçma sapan yorumlarlada karşılaştım !

    Marka alacaksam zaten Samsung LG almam,varsa param gider sharp'ın yada Mitsubushinin tvlerini yurt dışından alırım,biraz daha abartırım Bang&Olufsen alırım alın size markamı marka,gerçi parayı sırf markaya vermiş olurum ama olsun,kıroyum ama para bende misali sonuçta !

    Özetlersem,ürün alacak arkadaşlar,Marka ismi ne olursa olsun,lütfen almadan önce,servislerini kontrol edin,araştırın sonra karar verin !

    Burda lcd-plazmamı-led-oledmi-3D mi sormanız birşey ifade etmez,herkes birşey der,herkez bir yorum yapar !

    Gerçek olan yorumlar,üreticilerin arka bahçelerindeki sorunlardır,yani servisleri,önce bunları sormakta fayda var !




  • Birşey sormak istiyorum cevap vermekten gocunmayacak tüm foruma.

    Bu koreliler bizimle dalga mı geçiyorlar? Özellikle Türk Milleti ile.

    Bende Asus F3SV modeli notebook vardı bilindiği üzere Asuslar da kore malı LG ve Samsung gibi markalar da kore malı ve sanırım arıza yaptıklarında mallarının arkalarında pek duramıyorlar.
    Ancak Asusun F3SV modelinin hemen hemen hepsi arızalı çıktı ben ve yeğenim beraber aldık ben 2 senedir kullanıyorum hatta geçen ay sattım 2.el olarak hiç arıza yapmadı beni üzmedi ama yeğeniminkini değiştirebilmek içini 55 gün servis ile uğraştım üstelik kendim de bilişim sektöründeyim. Serviste 250 kişi kuyruk bekliyordu ben beklemeden makinayı verebildim ancak değişim raporu tutuldu geri alabilmem hiç de kolay olmadı.
    Bu yazıyı yazarken Amerikadan aldıgım bilgisayarım restart etti mavi ekran içini açtım baktım ramlar samsung ddr3 makina toshiba x505 qosmio i7 işlemcili hata fiziksel ram hatası disk üzerindeki uyumsuzluk. Hadi buyrun buradan yakın yazıyı bile yazarken korelileri kötü kötü andım.
    Neyse ki ramlarin ömür boyu garantisi var. Tüm dünya üzerinde. ve parça bazında. Bu arada ramların üretimi kesin çin.

    Neyse ki sonunda yeni model bir asus verdiler ama inanın teknik servisleri berbattı. Aynı şeyi samsung un teknik servisi için de söyleyeceğim 10 kere arayıp uyarıyorsunuz geri döneceğiz diyorlar telefonu kapatıyorlar ve geri dönmüyorlar nerenizi yırtarsanız yırtın tınmıyorlar.

    Şu kore elçiliği hadisesini bilen var ise bana da bildirsin veya yazının linkini versin bi okuyayım belki lazımolur adamlar 6000 lira paramı bloke ettiler rahatsız oldum.
    Ha bu arada lg led monitörümde D smart izliyorum gayet memnunum 5 aydır ona sözüm yok 24 inç led almıştım ilk çıktıgında.

    5 sene önce de philips monitör almıştım lcd dvı çıkışı arızalıydı sıfır almama rağmen değiştirene kadar 40 dereden su getirtmişlerdi tam 30 iş günü geçti artık mahkeme kapısına gidiorum diye telefon açtım servislerine de öyle degiştirmişlerdi.

    Allah hepsinin toptan aımnewqnp2''nojppaoh@@€€#@@@ßßxxxrsagatsera!'^1^+10000
    Bize bunları yazdıran ve saç baş yolduran ve canımızın sıkılmasına neden olan çalışmayan sanayi bakanlığında koltuk kaplayıp maaş alan (sadece işini yapmayanlar ve böyle şeylere sebep verenlere lafım) çalışanlarını bu insanlara türkiyedeki rahat hakaket etmelerine müsaade etmelerine olanak sağladıkları ve türk insanının dalga geçilecek 3. sınıf vatandaş oldugunu koreli patronların beyinlerine kazıdıkları için esefle kınıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakanonur -- 2 Haziran 2010; 9:49:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fujisie

    Şu kore elçiliği hadisesini bilen var ise bana da bildirsin veya yazının linkini versin bi okuyayım belki lazımolur adamlar 6000 lira paramı bloke ettiler rahatsız oldum.



    Sen baya bi erken iade ettin diye hatırlıyorum, üstelik giderilemeyecek saçma sapan bir poşet parçası yüzünden. iade etmeyip de ne yapacaktın ki...paranı iadeyi yaptığın günün en geç ertesinde yatırmaları lazım...neyin beklemesi bu...sen ürünü alıp eve getirdiğinde...onları beklettin mi ödeme için!
    Bence etraflıca bir ingilizce şikayet yazısı yaz, Samsung un orjinal Customer Service ine. Kesinlikle alttan almayın...üründe telafisi olmayan bir sorun var, iade istiyorsun yapmak zorundalar. Benim samsung, bu tarz bir yapısal sorun içermemesine rağmen sadece performansını beğenmediğim gerekçesiyle bile Panasonic plazmayla değiştirildi. İade yapıp ücreti isteseydim...o noktada Samsung TR araya girip fren yapar mıydı bilemiyorum tabii...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paulbroke -- 2 Haziran 2010; 10:17:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paulbroke

    quote:

    Orijinalden alıntı: fujisie

    Şu kore elçiliği hadisesini bilen var ise bana da bildirsin veya yazının linkini versin bi okuyayım belki lazımolur adamlar 6000 lira paramı bloke ettiler rahatsız oldum.



    Sen baya bi erken iade ettin diye hatırlıyorum, üstelik giderilemeyecek saçma sapan bir poşet parçası yüzünden. iade etmeyip de ne yapacaktın ki...paranı iadeyi yaptığın günün en geç ertesinde yatırmaları lazım...neyin beklemesi bu...sen ürünü alıp eve getirdiğinde...onları beklettin mi ödeme için!
    Bence etraflıca bir ingilizce şikayet yazısı yaz, Samsung un orjinal Customer Service ine. Kesinlikle alttan almayın...üründe telafisi olmayan bir sorun var, iade istiyorsun yapmak zorundalar. Benim samsung, bu tarz bir yapısal sorun içermemesine rağmen sadece performansını beğenmediğim gerekçesiyle bile Panasonic plazmayla değiştirildi. İade yapıp ücreti isteseydim...o noktada Samsung TR araya girip fren yapar mıydı bilemiyorum tabii...


    Paulbroke dostum
    Tv yi 1 hafta içinde değiştirecez dediler 10 gün bekledim telefon açıp geri dönmediler iade edebilmek için ise 3 gün uğraştımadamlar yasal süre olan 15 günü geçirtmeye çalışıyorlardı sanırım.
    Artık yeni bir tv de istemiyorum bir tüketici bu kadar bekletilmez hele 6000 lira gibi yüksek bir fiyatla bu ürünü alıyorsa bu tüketici herhangi bir tüketiciden ayrılması gerekmektedir özellikle türkiye gibi bir ülkede.
    Ama hala 6000 lirayı verip tv alan eşşektir bir de bu eşşekleri biraz daha yolalım zihniyeti ile böyle paramızı 2-3 hafta bloke edeceklerse sorarım ben bunlara önce tüketici hakem heyeti sonra bakanlık sonra elçilik sonra artık kore başbakanına kadar heryere gider yazımı faxımı çekerim ha sonuç alamıyorsam da ne olur internet var elimin altında buradan resmi evrakları açıklarım benim gibi düşüncesi olanlar da bu tv ve samsung markasını almaktan vaz geçerler bu hiç de iyi olmaz ama yine de tekrarlıyorum samsung iyi marka ama satış politikası ve insanlara yaklaşımları zihniyetleri bin beter. İş çözüme ne kadar zamanda kavuşur buradan paylaşıcam. Ayrıca paneldeki üretim hatasının resimlerini de detaylı olarak çektim onları da paramı aldıktan sonra belki paylaşırım bana kalmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fujisie

    ........

    ben bunlara önce tüketici hakem heyeti sonra bakanlık sonra elçilik sonra artık kore başbakanına kadar heryere gider yazımı faxımı çekerim ha sonuç alamıyorsam da ne olur internet var elimin altında buradan resmi evrakları açıklarım benim gibi düşüncesi olanlar da bu tv ve samsung markasını almaktan vaz geçerler bu hiç de iyi olmaz ama yine de tekrarlıyorum samsung iyi marka ama satış politikası ve insanlara yaklaşımları zihniyetleri bin beter.

    ............


    Sayın fujisie ,

    Öncelikle geçmiş olsun , umarım en kısa sürede ve az sıkıntı ile sorununuzu çözersiniz. Her türlü yasal ve kişisel başvuruyu yapmak konusunda size sonuna kadar katılıyorum ama insanların yazılanları okuyup vazgeçecekleri yok. Şikayet siteleri yüzlerce müşteri sıkıntısıyla dolu , kimse tercihini değiştirmiyor. Ona olmuş bana olmaz der geçer.

    Hatta bu forumda bir arkadaş daha az popüler olan bir paralel ithalatçı firmadan tv almıştı. Bu arkadaşa kırık dökük ve muhtemelen başka kullanıcıdan iade alınmış ürünü vermişler. Burada başlık açmış aldığı yerin ticari olarak bitirmek hevesindeydi. Neyse sonuçta güç bela parasını kurtarmıştı. Yaptığı şey ne oldu sizce???

    Gidip diğer en meşhur paralel ithalatçıdan tv aldı.

    Kendi almadığı dersten insanların ders almasını bekliyordu




  • Kötü reklam kadar markaya zarar veren bişey yok bakın yazıyı yazan benim evde herşeyim de sony bugüne kadar 20 yıldır sony den başka eve cihaz sokmam çok nadirdir ilk defa başıma geliyor şansa belki ama sony diyorum kişisel olarak hem adamlar mallarının arkasında da duruyorlar böyle moktan bir geridönüşümsüz servisleri yok en ufak bir problemde başvurun size barayıp bilgi veriyorlar kullanıcı dostular. Ama sony den dili yanan var mıdır bilemem benim yanmadı bu ileride yanmayacak demek değildir elektronik işi biraz da şans işi dostum.
  • Siz istediğiniz kadar yazın,birileri okumuyor okusada adam hangisini alıyım b-c mi diye soruyor !

    Millet olarak umursamazlığımızda bu firmalara güç veriyor,sorunlarda ortada zaten !

    Panasonic plazma arıza yapmıştı,servise açtım anında geri döndüler,tvyi aldılar (garantisi bittiği halde),sorunu bulmuşlar tekrar döndüler fiyat verdiler,pahalı diyede yaptırtmamıştım,servis tekrar teslim etti 1 kuruşta almadılar (o zamanlar Tekofax'tı distribütörü),o zamanlarda Samsung yine servisleri sorunluydu halende aynen devam ediyorlar !

    Sanayi bakanlığı nemi yapıyor hiç birşey yapmıyor,Devletin 100 binlerce Doları çöp olup uçuyor !

    Devlette çıkar millete kemerleri sıkın,ekonomi düzelecek,böyle devlete gülerin ancak en sen Ülkenin dövizine sahip çıkkı vatandaşlarında sahip çıksın !

    Devlet bu firmalara umursamaz davrandıkça bu firmalarda umursamayacaklardır !

    Avrupada hükümetler asla taviz vermiyorlar,vatndaşının ülke dövizinin sonuna kadar yanındalar !

    Marka düşmanı olmadım,paramın yettiği en iyi kaliteyi almak isterim,ama bilerekte paramı çöpe atmam !

    Devletin bu soruna el atması şart,Türkiye'nin dövizini bile bile çöpe atan halkın yanında olmayan devlette devlet olamaz zaten !

    Samsung'u birileri yine almaya devam edecek,birileri yine burda sorunlarını yazacak !

    Samsung'tan başka Şikayet alan firma varmıdır,sormak istiyorum ?

    Foruma bakarsan,kimseninde umrunda olmadığını görürsün,halen adamlar c serismi b serisimi diye sorarlar,okumayan araştırmayan bir ülkede adamlar ne yapsalar haklılar !




  • İnsanların alması dogal çünkü arıza yapma olasılıgı %1 veya 2 ama fabrikasyon hata oranı ise 1000de 1veya4 arasında yani bu sayılar piyango işi insanlar nasıl olsa bana vurmaz diye alıyorlar yani bir nevi riske giriyorlar sonra da servisle uğraşıyorlar daha doğrusu sorunsuz bir hayat düşünemiyoruz sorunsuz bir hayat çünkü daha az stresse girerek daha fazla kaliteli yaşamamıza bu da yaşamımızın uzun sürmesine neden olur nereden nereye ama dogru avrupa ve amerikadaki insanlar bizim yaşadığımız stresi kesin yaşamıyorlar çünkü onlardaki kanunlar daha sıkı.
    Zaten bizdeki ezik kesim insanların hiçbiri gidip de lcd tv yok led yok plazma falan almaz o insanların paraları olsa da almazlar babadan atadan öyle görmüşler öyle yaşarlar. Modern insan ise dar bütçesi bile olsa her zaman en iyisini almak ister. Gerekirse bekler fiyatı düşer öyle alır ben de paramı geri alırsam dünya kupasından sonra belki düşünürüm dediğim gibi şu an için çok erken ancak bundan sonra tvyi kesinlikle servise açtırmayacağım samsung bayiinde kutuyu açtırır testini yapar öyle alırım yoksa almam siz siz olun böyle yapın. Kutudan ne çıkacağı belli olmuyor saygıyla :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fujisie

    İnsanların alması dogal çünkü arıza yapma olasılıgı %1 veya 2 ama fabrikasyon hata oranı ise 1000de 1veya4 arasında yani bu sayılar piyango işi insanlar nasıl olsa bana vurmaz diye alıyorlar yani bir nevi riske giriyorlar sonra da servisle uğraşıyorlar daha doğrusu sorunsuz bir hayat düşünemiyoruz sorunsuz bir hayat çünkü daha az stresse girerek daha fazla kaliteli yaşamamıza bu da yaşamımızın uzun sürmesine neden olur nereden nereye ama dogru avrupa ve amerikadaki insanlar bizim yaşadığımız stresi kesin yaşamıyorlar çünkü onlardaki kanunlar daha sıkı.
    Zaten bizdeki ezik kesim insanların hiçbiri gidip de lcd tv yok led yok plazma falan almaz o insanların paraları olsa da almazlar babadan atadan öyle görmüşler öyle yaşarlar. Modern insan ise dar bütçesi bile olsa her zaman en iyisini almak ister. Gerekirse bekler fiyatı düşer öyle alır ben de paramı geri alırsam dünya kupasından sonra belki düşünürüm dediğim gibi şu an için çok erken ancak bundan sonra tvyi kesinlikle servise açtırmayacağım samsung bayiinde kutuyu açtırır testini yapar öyle alırım yoksa almam siz siz olun böyle yapın. Kutudan ne çıkacağı belli olmuyor saygıyla :D

    Hocam yanlışsın,sebebi ise ithal edilen her ürünün %10 kadarına eş değer ürünüde yanında verirler,yani ithalatçı firmayıda mağdur etmemek önceliklidir !

    Firmalar %10 risk alarak ürün satıyorsa %1 hata dersek yanılgıya düşeriz,%1 hata inanılmaz büyük rakamdır özellikle teknolojik ürünlerde,sebebi ise bu tür cihazlar çıkış anında değil şıkış sonrası riskleri taşırlar,yani kargo+çarpma+voltaj+esneme+yanlış kurulum+montaj esnasında oluşan hatalar,toplarsakta bu oran hiçte yabana atılır cinsten değil !

    Burda Samsung olarak düşünmeyin,Samsung Türkiye servislerinde sorun var,diğer türlü olsa zaten bu şikayetler ve mağduriyet olmayacağından güvenilir marka imajını korurdu,şuan için ise bu sorunları var !

    Samsung bu kötü imajı düzeltirme onu zaman gösterecek,ama böyle gidersede müşteri kaybedecekleri kesin !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 3 Haziran 2010; 13:39:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andy1

    Hocam yanlışsın,sebebi ise ithal edilen her ürünün %10 kadarına eş değer ürünüde yanında verirler,yani ithalatçı firmayıda mağdur etmemek önceliklidir !

    Firmalar %10 risk alarak ürün satıyorsa %1 hata dersek yanılgıya düşeriz,%1 hata inanılmaz büyük rakamdır özellikle teknolojik ürünlerde,sebebi ise bu tür cihazlar çıkış anında değil şıkış sonrası riskleri taşırlar,yani kargo+çarpma+voltaj+esneme+yanlış kurulum+montaj esnasında oluşan hatalar,toplarsakta bu oran hiçte yabana atılır cinsten değil !

    Burda Samsung olarak düşünmeyin,Samsung Türkiye servislerinde sorun var,diğer türlü olsa zaten bu şikayetler ve mağduriyet olmayacağından güvenilir marka imajını korurdu,şuan için ise bu sorunları var !

    Samsung bu kötü imajı düzeltirme onu zaman gösterecek,ama böyle gidersede müşteri kaybedecekleri kesin !




    Yok hocam ben zaten bilişim sektöründe çalışıyorum.
    benim yukarı yazdıgım rakam bilimsel rakamlardır yani kesinlikle fire olarak verilen %10 luk kesime asla tekabül etmez firmanın zararı zaten firma da bir süre sonra bu elinde kalan malı kar olarak satar.Hata oranı göreceli olarak değişir elimize geçen ramlar için hata oranı böyle ama tvler değişebilir veya örnegin bir buzdolabı veya bir araba stogu veya herhangi bir x ürünün hata oranı %1 değil de %10 yada %20 de olabilir dedğim gibi %50 den fazla arıza veren Asus F3Sv modelini bu forumda tartıştık yerden yere vurduk ama benim kullandıgım notebok 2 yıl boyunca bana mısın demedi yani bu bir piyango işi yanlış olmak için değil bu işin şans işi oldugunu basitçe anlatabilmek için detaya girmediğimden böyle bir yazı oldu eksik yazdıgım için özür dilerim.

    Ancak samsung bana yeni televizyon veremiyor parasını ödediğim ve 13 gün kullanıp iade ettiğim tv nin parasını da geri ödemiyor ne zaman ödeneceği konusunda da bir açıklama yapmıyor yani resmen gaspedildi param bekliyorum pazartesi günü tüketici hakem heyetine gideceğim.

    Buna sebep şudur bu tv yi aldıgımdan beri teknik servis yalanları ile ugraşıyorum.

    Yalan söylüyorlar bana bir kere servis fişi haricinde dekont verilmedi takip dekontunu daha dün verdiler o da emaille ve bildirimi daha ayın 3 ünde yapmışlar ben tv yi ayın 26 sında iade etmişim aradan 7 gün geçmiş tv değiştirilsin yada param iade edilsin diye bas bas bağırdığım ayın 14 ünden beridir de tam 22gün geçmiş ama bunca itiraza ragmen adamlar sadece 2 gün önce o da ben tv yi zorla teknik servisle geri iade etmem üzerinden 7 gün geçmesinin üzerinden samsung a bildirimde bulunuyorlar samsung adına büyük ayıp ve teknik sorumsuzluk arkadaşlar şu paramı bir alayım aşama aşama neler yaşadığımı serviste ne yalanlar kıvırdıklarını tek tek anlatacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakanonur -- 5 Haziran 2010; 9:39:47 >




  • Sayın fujisie ,

    Hala sorunuzun çözülmemiş olması üzücü.

    Size ve bu başlığı okuyan diğer arkadaşlara şunu hatırlatmak isyiyorum. Bu işten tv aldığınız ithalatçı firmanın kaybı en fazla size satmış olduğu tv bedeli kadar. Sizin kaybınız bu süreçte telefon masrafı , yasal başvuru parası , yol parası , büyük bir sinir harbi , ona buna laf anlatma evdekilerle sıkıntı vs. vs.. bu listeyi uzatmak mümkün.

    Yani siz tüketici mahkemesi gibi yasal yolla başvursanız ve eğer haklılığınızı ispatlayabilirseniz en fazla tv ücreti kadar parayı geriye ödeyeceği için bu kadar rahatlar. Tüketici kanununda değişiklik yapılıp ürün bedeli iadesine ek olarak maddi tazminat veya devlete ceza payı gibi yaptırımlar olsun bakın bakalım bu kadar gevşek olurlar mı? 3 işgünü içinde ürün bedeli iade edilmezse ......... diye başlayan maddi yaptırım olsa o zaman onlar sizin peşinizden koşar.

    Ülkemizde çoğu kanun avrupa veya amerika standartında yapılmaya çalışılıyor ama ne yazik ki toplumsal olarak sindirilmesi zaman alıyor. Belki 5-10 yıl içinde bu tarz tüketici sorunları da çözülür. Yabancı forumlarda okuyorum adamlar tv alıyor, 1-2 gün kullanıp hertürlü testi yapıyor sonra yok osunu beğenmedim yok busunu beğenmedim deyip geri gönderip yenisini alıyor ve bu işi hiç başı ağrımadan yapıyor. Bizde ise sizin durumunuzdaki gibi mağduriyeti gidermek bile işkenceye dönüyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.