Şimdi Ara

3D samsung LED TV incelemem 46C8000 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
18.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    Sayın fujisie ,

    Hala sorunuzun çözülmemiş olması üzücü.

    Size ve bu başlığı okuyan diğer arkadaşlara şunu hatırlatmak isyiyorum. Bu işten tv aldığınız ithalatçı firmanın kaybı en fazla size satmış olduğu tv bedeli kadar. Sizin kaybınız bu süreçte telefon masrafı , yasal başvuru parası , yol parası , büyük bir sinir harbi , ona buna laf anlatma evdekilerle sıkıntı vs. vs.. bu listeyi uzatmak mümkün.

    Yani siz tüketici mahkemesi gibi yasal yolla başvursanız ve eğer haklılığınızı ispatlayabilirseniz en fazla tv ücreti kadar parayı geriye ödeyeceği için bu kadar rahatlar. Tüketici kanununda değişiklik yapılıp ürün bedeli iadesine ek olarak maddi tazminat veya devlete ceza payı gibi yaptırımlar olsun bakın bakalım bu kadar gevşek olurlar mı? 3 işgünü içinde ürün bedeli iade edilmezse ......... diye başlayan maddi yaptırım olsa o zaman onlar sizin peşinizden koşar.

    Ülkemizde çoğu kanun avrupa veya amerika standartında yapılmaya çalışılıyor ama ne yazik ki toplumsal olarak sindirilmesi zaman alıyor. Belki 5-10 yıl içinde bu tarz tüketici sorunları da çözülür. Yabancı forumlarda okuyorum adamlar tv alıyor, 1-2 gün kullanıp hertürlü testi yapıyor sonra yok osunu beğenmedim yok busunu beğenmedim deyip geri gönderip yenisini alıyor ve bu işi hiç başı ağrımadan yapıyor. Bizde ise sizin durumunuzdaki gibi mağduriyeti gidermek bile işkenceye dönüyor.

    Hocam,Arkadaş eğerki yazdıklarını ispat edebiliyorsa,yani servise verdiği ilk güne ait her hangi bir belge varsa ve samsung bu belgeyle alakası olmayan bir servis süreci başlatıyorsa buna AYIPLI HİZMET denir !

    Zaten arkadaşa ayıplı ürün satılmış,yani Samsung baştan kaybetmiş !

    Bence servisi yada para iadesini beklememli durumu tüketici hakem heyetine bildirmelidir,ve eğerki mağduriyetini bahsettiği gibi isoatlarsa sadece verdiği parayı geri alır gibi bir durum söz konusu değildir !

    Arkdaşımız parasının yasal faizinide alır,yani öyle senin dediğin gibi değil,burda ayıplı ürün söz konusu yani,bile bile müşteriyi kandırmak,arıza vs değil söz konusu olan !

    Samsung,bana kalırsa devlet bu firmayanın satışlarını ya durdurmalı yada resmi gazeteden uyarı vermeli,dünyanın hiç bir yerinde böyle vurdumduzmazlık olamaz !

    Sen ülkenin dövizini alacaksın,vatandaşını yok sayacaksın,nerde bu bolluk acaba merak ettim !ELBETTEKİ TÜRKİYE'DE !!!

    Hocam sen serisi falan boş ver,Tüketici mahkemesine git,ne moralini boz nede canını sık,forumda öyle insanlar varki 3 aydır serviste olan malını bekliyor,kimisi artık kore başkonsolosluğuna kadar durumu götürmüş !

    Avrupada bizim firmalarımız bunu yapsa,devletler hemen mahkemeye veriyor bırakın vatandaşlarını,bizde ise Devlet uyuyor !

    Başbakanda çıkar,Güçlü dövizimiz var para kaynağımız var,Sen dövizi bu firmlara yediripte burda şikayetleri görmüyorsan,boş yerede paramız değerleniyor cümleleriyle kimseyi kandırma !

    Ülkenin dövizi nerelere gidiyor belli,6.000 Lira =3.776 DOLar !Bunu mağdur insanlarla çarpın,Samsung'un Ülkeye verdiği döviz kaybı ortaya çıkar !

    HÜKÜMET UYUMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




  • Selam Arkadaşlar,

    46'' C7000 modelini aldım fakat daha elime ulaşmadı...

    Teknosadaki satış temsilcisi bana C8000 le aralarındaki farkın sadece titanium kaplama olan panelden ibaret olduğunu ve bunun için aradaki fiyat farkının deymeyecek seviyede olduğunu söyledi.. Birlikte baktık özelliklerine bilgisayarlarından gerçekten oranları aynı çıktı..

    http://www.samsungevi.com/LED-Tv-samsung-ue-46c8000-led-lcd-tv-ve-bandrolleri-fullhd-200hz-led-televizyon.html
    http://www.samsungevi.com/LED-Tv-samsung-46-led-lcd-tv-ve-bandrolleri-ue-46c7000-fullhd-3d-240hz-lcd-televizyon.html

    Eve gelip yukarıdaki 2 linke bakıp ta kendim karşılaştırma yaptığımda da bir fark göremedim.. Hatta C7000 in ses gücü 15Wx2 iken C8000 in ses gücü 10Wx2 olarak gözüme çarptı.. Ve bir diğer farkta (benim için pekte önemli olmasada) C7000 in Çalışır Durumda Güç Kullanımı 170 Watt olarak belirtilmiş, buna karşın C8000 inki 200 Watt

    E bu durumda C7000 performans bakımından aynı olsada ses ve güç kullanımı bakımından C8000 den daha mı üstün oluyor?

    Kullanan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratti1905

    Selam Arkadaşlar,

    46'' C7000 modelini aldım fakat daha elime ulaşmadı...

    Teknosadaki satış temsilcisi bana C8000 le aralarındaki farkın sadece titanium kaplama olan panelden ibaret olduğunu ve bunun için aradaki fiyat farkının deymeyecek seviyede olduğunu söyledi.. Birlikte baktık özelliklerine bilgisayarlarından gerçekten oranları aynı çıktı..

    http://www.samsungevi.com/LED-Tv-samsung-ue-46c8000-led-lcd-tv-ve-bandrolleri-fullhd-200hz-led-televizyon.html
    http://www.samsungevi.com/LED-Tv-samsung-46-led-lcd-tv-ve-bandrolleri-ue-46c7000-fullhd-3d-240hz-lcd-televizyon.html

    Eve gelip yukarıdaki 2 linke bakıp ta kendim karşılaştırma yaptığımda da bir fark göremedim.. Hatta C7000 in ses gücü 15Wx2 iken C8000 in ses gücü 10Wx2 olarak gözüme çarptı.. Ve bir diğer farkta (benim için pekte önemli olmasada) C7000 in Çalışır Durumda Güç Kullanımı 170 Watt olarak belirtilmiş, buna karşın C8000 inki 200 Watt

    E bu durumda C7000 performans bakımından aynı olsada ses ve güç kullanımı bakımından C8000 den daha mı üstün oluyor?

    Kullanan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.


    Hocam konuyu dikkatli okursan,arkadaş ürünü aldıktan sonraki sorundan bahsediyor,performans falan kalmamış,arkadaş elini vermiş kolunu alamamış misaline gelmiş !




  • Böyle şanssızlıklar istemedende olsa yaşanabiliyor.. Geçmiş olsun diyorum bende..
    Fakat arkadaş kendiside belirtmiş iadesinin sebebi T.V nin performansı değil hatalı gelmiş olması..
    İnşallah böyle bir durumda kimse kalmaz.. Çünkü ülkemizde iade işlemleri prosedürleri çok çok uzun zaman alıyor ve can sıkıyor..
    Ben tekrar yukarda sorduğum soruları merak ediyorum.. Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.


    *Neyse bir arkadaş başka bir sayfada/konuda karşılaştırma yapmak isteyenler için bir link vermiş..

    http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/3d-tv/index.idx?pagetype=subtype



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beavis. -- 16 Haziran 2010; 9:54:57 >




  • Selam Arkadaşlar

    Bu 3dtv leri bilgisayara bağladığımızda ekran yenileme hızları ne olarak gözüyor acaba? Mesela bu 3d ekranları nvdia 3d vision ile birlikte kullanma imkanımız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ki-Adi

    Selam Arkadaşlar

    Bu 3dtv leri bilgisayara bağladığımızda ekran yenileme hızları ne olarak gözüyor acaba? Mesela bu 3d ekranları nvdia 3d vision ile birlikte kullanma imkanımız var mı?


    Maalesef.. Nvidia'nın Shutter Glass'lı 3D'si için TV'nin HDMI Input'unun 120Hz desteklemesi gerekiyor ve bu Samsung'ta hatta birçok 3dtv'de yok. Bu HDMI Input 100/200/240Hz muhabbetinden daha farklı bir hadise.

    Ancak eğer istersen Kırmızı/mavi gözlüklerle yine Nvidia'nın 3d Stereoscopic özelliğini kullanabilirsin. Tabi renk kaybı karşılığında..
  • Merhabalar tekrar

    C8790 serisi kullanan abimde, t.v de reklamlarda aşağıda geçen hızlı küçük yazılar hiç okunmaz halde bir şerit olarak geçiyor, acaba t.v mi hatalı yoksa ince ayar mı yapmak lazım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratti1905

    Merhabalar tekrar

    C8790 serisi kullanan abimde, t.v de reklamlarda aşağıda geçen hızlı küçük yazılar hiç okunmaz halde bir şerit olarak geçiyor, acaba t.v mi hatalı yoksa ince ayar mı yapmak lazım?

    O yazıları okunaklı gösteren bir TV varsa bana da haber versin lütfen
    Reklamlardaki bu bahsettiğin kayan yazılar zaten biz kolay kolay okuyamayalım diye hızla verilir. Genellikle reklamda söyleyemedikleri gerçek ayrıntıları kanunen belirtmek zorunda oldukları için, bu kayan alt yazıyı yaparlar. Böylece bir itiraz eden olursa " ama reklamda şöyle dememiştiniz" diye "biz alt yazıda bu ayrıntıyı vermiştik" denebilsin diye... yani tam bir tüketici dostu özellik.
    Yine de eğer tv nizde "Pure Cinema" veya "Motion Plus" yada buna benzer bir görüntü akışını yumuşatıcı özellik varsa, off yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paulbroke -- 23 Haziran 2010; 20:28:04 >




  • Bu T.v lerin kaç saattir kullanımda olup olmadığını nerden bakabiliyoruz ? Sanırım öyle bir şey de vardı?
  • yukarıdaki soruya cevap veriyorum arkadaşım c7000 ile c8000 arasındaki tek fark titanyum kasa değil c 7000 de kontras 6000000 e 1 iken c 8000 de 8000000 e1 bu ne fark eder bilmiyorum ama kullanılan panelin daha kaliteli oldugunu söyleyebilirim yakında c9000 ler gelecek onlar ise daha ince ve full led olarak gelecek ancak tv tunerleri sorunlu çıktıgı için piyasaya süremediler tekrar revizyona gittiler sanırım bu ay içinde raflarda yerini alır ancak ben bu kadar para verip bir daha böyle yeni teknoloji tv almam bir sene belkeriz bakalım fırsat kampayna bişey yapılırsa o zaman alırız 2-3binliramız cebimizde kalsın geçen senenin 7000 liraya satılan ledleri şu anda 3500 e satılıyor bu 3d tvler yzünden o fiyata da alıcı bulamıyor.

    Gelelim benim sorunuma : Samsung dan en az 10 kez 30 ar dakikalık telefon görüşmelerim ve hiçbir yetkiliye ulaşamama sonucu merkezleri eyüp e bizzat giderek yetkili kişi ile görüştüm.
    Sistemlerinde arıza oldugunu ve komple sistem değişikliği yaptıklarını ve gecikmeden dolayı özür dilediklerini söylediler temmuzun ilk haftasına kadar paramı ödeyeceklerine bizzat kendileri söz verdiler. Ve takipçisi olacağını söyledi Diana hanım.

    Samsung tv görüntü kalitesi açısından alınacak tv dir ama servis ve türkiyede verdikleri hizmet ve garanti açısından alınmayacak tv dir bunu bu tv yi alırken dikkate alınız. Fazla bişey söylemek istemiyorum. Dilim yandı kafam rahat değil Amerikan vizemi aldım senelik tatilimi kullanıyorum şu sırada ve hiçbiryere gidemiyorum bu sene sebebi samsung un geri ödeme yapmamış olması ve benim bankaya parayı nakten ödemem kendime kızgınlıgımdan dolayı da kredi kartlarımla tatil yapmıyorum samsung u bekliyorum eğer temmuzun ilk haftası paramı ödeyebilirlerse 1 haftalıgına amerikaya gidip gezeceğim.

    Bütün can sıkıntıma sebep samsung un aslında ne yetkili servisi ne yöneticileri samsung un üretim bandında tv yi dikkatle incelemeden kutulayan ı0fq3j4q0jovjepyrtupqoeutvıuw çocuğu teknisyen bozuntusu kontrolür dallama. Bu arada Mahkeme en son çare sanırım benim gibi de sabırlı insan yoktur tv yi aldıgım 50 gün oldu hala bir sonuç yok üstelik 5 saatlik 10 ayrı görüşme yapmama rağmen.

    Son birşey daha Alttan kayan kayan yazılar bu tv de oldukça düzgün gösteriyordu göz ameliyatı olmama rağmen oldukça düzgün ve okunaklıydı hiçbir kusur bulamadım bence siz sıkı bir test yaptırın ayarları ile oynayın benim kullandıgım c8000 de böyle bir sorun yoktu hatta kayan alt yazı performansı beni hayrete düşürmüştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakanonur -- 25 Haziran 2010; 8:40:47 >




  • En iyi performans veren ayarları paylaşırsanız bende yaparım... Benim ayarlarım şu şekilde; böyle biraz daha iyi oldu..

    Arka Işık: 10 Kontrast: 100 Parlaklık: 45 Netlik: 58 Renk: 58
    Gelişmiş Ayarlarda da Siyah Tonu: Kapalı Dinamik Kontrast: Orta Renk Alanı: Doğal Kenar Geliştirme: Açık Led Motion Plus: Kapalı
    Resim Seçeneklerinde de, Renk Tonu Normal HDMI siyahlık Düzeyi: Düşük Motion Plus: Netleştir Smart Led: Standart olarak ayarlı.

    İnce Ayarlaradn fazla anlamam bunlarda yanlış birşey var mı?

    Birde tekrar soruyorum bu T.V nin (46C8790) ne kadar kullanılıp kullanılmadığıaı nerden bakabiliriz, kullanım süresine...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beavis. -- 25 Haziran 2010; 10:25:18 >
  • Bizim Millete ne satsalar yeridir,Adamlar haklı böyle bir süper müşteri potansiyeli varken,kim takar şikayetleri kim takar servis kalitesini !

    Adamlar halen okumuyorlar,sorunu anlamıyorlar,panelin osu nasıl busu nasıl diye soruyorlar !

    Yabancı firmaları tebrik ediyorum,bizim milletimizi süper tanımışlar,çöp satsalar millet üstüne atlar,diycek laf kalmadı artık,yorumları okuyunca pes dedim !!!

    Böyle umursamaz insanlar oldukça,bu firmalar ne servislerini düzeltirler nede tüketiciye saygı duyarlar,kızmıyorum kınamıyorum,haklılar diyorum !
  • Her meseleyi vatan millet meselesine bağlayanlara hayranım ya ..

    Kardeşim sen konuyu niye sapıtıryosun, en basit cevap sana (kendim için söylemiyorum) parası olan alır! Nokta..
    Ben burda bir kaç ayar soruyorum sen vatana millete giydirmeye başlamışsın ya.. Neymiş sorun bana bi anlatsana sen!? Neymiş bir söyle de biliym bende...
    Neye pes dedin onuda bi açıklarmısın.. Neyi umarsamıyormuşum veya umursamıyoruz? Bir kişide TV bozuk çıktı diye almayalım mı ondan ki çıkabilirde gayet normaldir çok saçma, çok komik bu söylediklerin... Sen burda beni veya niye bu Tv yi aldığımı eleştiremessin burası onun yeri değil, bilgi paylaşım yeri... Ayrıca sen kendine saygı göstertmeyi beceremiyorsan diyecek bir şeyim yok sana... sevgi saygı vatan millet nerelere girmişsin ya.. sabah sabah ne içtin sen




  • Sn.fuji

    Kardeş bu senin olayını az-çok teknik olarak tahmin ediyorum ama,anlamadığım neden Servisin bunu halletmediğidir!!!

    Yada neden değişim dendi(yada sen ısrar ettin!)

    Gördüğüm kadarıyla burada ilk olarak gözüme çarpan hata şudur Servis+Samy/TR nin uyumsuzluğu!!
    Buna sanırım seninde değişim talep etmen(bilemiyorum böylemi oldu??)sebebiyle herifler işi bir türlü
    halledemediler ne teknik nede ticari v.s!!

    Bu arada yine anlamadığım;örneğin bu panel eve geldiğinde,kutusundan çıkarıldığında bu bahsettiğiniz bandı göremedinizmi??
    yani ilk olarak bunu görüpte hiç panel kabul etmeyeseydiniz,sanırım değişim çok kolya olacaktı!

    ++

    Gelelim işin teknik kısmına,senin anlatımında anladığım kadarıyla Bezel ile Modül(vaya koruyucu katman)arasında Montaj esnasında
    bir kağıt/bant v.s kalmış!! belliki montaj bandından panel çıkarken,bunu gördüler ama önemli değildir diyerek(Samy ve LGE de böyledir
    bu işler bu arada) panele QC/Passed vermişler!

    -Bana ulaşsaydın yada resim v.s gönderseydin ben sana,panelini değiştirin demezdim(manzarayı görmediğim için oradaki varsa bir çirkinlik
    bu nasılda bilemiyorum!)

    Çünkü senin işte aslında bunu halletmek Servisin yada gerekiyorsa Samy Merkez Servisinin halledeceği çok basit bir olaydı!!!

    Panel sökülecek(dağıtılacak)ve o parça yada her neyse sıkışan çıkarılacak,bu kadar basit!!
    --Şimdi bu herifler büyük ihtimalle bunu yapacaklar hatta yaptılar bile!!sonrada aynen birisine gönderecekler)

    İşlem basit ama el alacak olan panelin arkadan başlayarak öne kadar tek tek sökülmesidir!!daha sonrada önden arkaya yeniden toplanacaktır!
    Gerçi bu işlemleri yaparkende hata yapılabiliyor! hatta paneli dağıtıp,yeniden toplayamamakta vardır
    Ancak Servislerin elinde S.Manual olduğu için orada vidalara kadar ve işleme kadar dağıtma-toplama gösterilmektedir!

    Anladığım kadarıyla Servis salladı bu işi çünkü gözü yemedi,Samy/TR Merkez ne bok yedi buda belli değil!

    Olan ise sana oldu,bu durumda;paneli hiç göndermemekte vardı!!

    Samy bütün dünyada en büyük panel satıcısıdır!dolayısıyla herifler acaip meşgul!! Servis+Hizmet v.s konusunda ise USA/Avrupa dahil benzer kullanıcı
    şikayetleri oldukça fazladır,bu herifler inanılmaz sayıda mal sattıkları içinde aynı oranda çok fazla malde bir şekilde geri dönmektedir(değişim/tamir v.s için)
    zaten sorun burada başlıyor çünkü Koreliler çok ciddi "çakal" üreticilerdir LGE ve Samy

    ++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratti1905

    Her meseleyi vatan millet meselesine bağlayanlara hayranım ya ..

    Kardeşim sen konuyu niye sapıtıryosun, en basit cevap sana (kendim için söylemiyorum) parası olan alır! Nokta..
    Ben burda bir kaç ayar soruyorum sen vatana millete giydirmeye başlamışsın ya.. Neymiş sorun bana bi anlatsana sen!? Neymiş bir söyle de biliym bende...
    Neye pes dedin onuda bi açıklarmısın.. Neyi umarsamıyormuşum veya umursamıyoruz? Bir kişide TV bozuk çıktı diye almayalım mı ondan ki çıkabilirde gayet normaldir çok saçma, çok komik bu söylediklerin... Sen burda beni veya niye bu Tv yi aldığımı eleştiremessin burası onun yeri değil, bilgi paylaşım yeri... Ayrıca sen kendine saygı göstertmeyi beceremiyorsan diyecek bir şeyim yok sana... sevgi saygı vatan millet nerelere girmişsin ya.. sabah sabah ne içtin sen

    Vatan millet edebiyatı olarak anladıysan demekki güzel yerden konuyu anlatmışım-ki anlamışsın !

    Sorun 1 kişi olsa zaten kimse ne yorum yapar nede yardımcı olmaya çalışır,sorun 1 kişi değil malesefki,sorun kore konsolosluğuna kadar intikal etmiş utanç verici durumdadır !

    Bu ülkede mal satan firmalar,bu ülke insanına saygı göstermek zorundalar,ben onlara saygı gösterme zorunluluğum yok !

    Bu ülkede mal satıyorlar,ülkenin dövizini alıyorlar hemde öyle böyle döviz değil,milyar dolaralara varan paralar,merak etme parası olan zaten bu ürünleri almıyor emin olabilirsin !

    Parası olan adamlar,kalite marka ve bilinçli olarak ürün alırlar,çunki zenginin parası çok kıymetlidir !

    Senin alacağın tv açıkcası beni ilgilendirmiyor-ki ne senin alacağın tvye yorum yaptım nede ilgilendim,ama sen demekki bir şeylerden alınmışsın,buda demek oluyorki sorun bende değilmiş !

    Saygıya gelince bu forumda beni tanıyanlar bilir,kimseye ne hakaret ederim nede karşımdaki kendini bilmesede onun seviyesine inerim !

    Tavsiyemse,önce konuyu baştan sona oku,kim neler yazmış anlamaya çalış,bu konu alınan ürünün kalitesini değil alan arkadaşın mağduriyetini anlatıyor !

    Tekrar ediyorum,İthalatçı firmalara benim saygı gösterme mecburiyetim yok,onlar bu ülkeye ve insanına saygı gösterecekler,biz değil onlar bu ülkede mal satmaya mecburlar,adam gibi hizmet ve servis vermek mecburiyetindeler !

    Adam gibi işini yapan firmalarada saygı duyarım,ama boş yerede sırf marka diye tapınma yada ilah sanma mecburiyetimde yok !

    Marka düşmanıda değilim,ama etiket meraklısıda hiç değilim !

    Umarım anlamışssındır ''Muratti1905''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 24 Haziran 2010; 14:00:09 >




  • Sn.ender iyi akşamlar

    Bu son yazdığını tam anlıyamadım ama bazı tesbitlerin yanlış!(ben Sn.muratti ile Sn.andy nin tartışmasından bahsetmiyorum bu arada!)

    Sadece şu yazdığına tepki gösteriyorum(veya belkide bana hitaben bunu yazmış olabilirsin????)
    .....Forumda bir şekilde firmalarla sorunu olan ve bu şekilde sony , samsung, veya lg gibi firmaları veya paralel veya resmi ithalatçıları aklınca bitirmeye çalışanlar var.... demişsin!!


    -Sn.Fuji nin olayında çok ciddi bir Servis+Distribütör(yada Samy/TR diyebiliriz) "hatası" vardır!
    Olayın senin yazdığın "bitirme" ile alakasıda zerre kadar yoktur,bunu nereden çıkardın onu anlamadım??
    Çünkü ben bu iki çakal üretici için "çok ağır" eleştiriler yaparım yeri geldimi! bunuda işi bilerek vede o herifleride çok iyi bildiğim için yaparım!

    Bunların(özellikle LGE/Samy nin)global pazarda yaptıkları ve ayrıca gerek Sharp ile gereksede diğer teknik/ticari v.s işlemlerini anlatsam
    "Roman" olur yaw

    Özellikle Samy nin bu arada dünya umurunda olmaz!

    -Gelelim Sn.Fuji nin olayına;burada çok basit bir işlem varken bu çakal Samy ve onun Servis veya ilgili biriminin yaptığına bakınca,konuyu
    ben sadece onun için değerlendirdim,kaldıki çok basit bir işlem olduğunuda yazdım(bunuda bilerek yazıyorum!!)
    Herifler,paneşi almışlar ama sonrası "ilginç";yani yapılacak işlem çok basit;koskoca Samy de panel olmaması(değişim için TV den bahsediyorum
    zaten teknik olarak mümkün değil,kaldıki eski yada üretimi bitmiş bir seride değil!)para iadesi için Kore de emir v.s gelecek zaten
    külliyen palavra;ne talimati ne bilmem nesi yaw,anlayın heriflerin ne kadar düzgün çalıştıklarını!

    -Kaldıki bu uyanıklar zaten panelide aynen benim dediğim gibi yapacaklar ve bir başka müşteriye aynen dehleyeceklerdir,hatta bunu yaptılar bile

    -Bu arada bu herifleri ana üretici olarak ele alırsak kimse bitiremez,merak etme sen!!
    USA Mahkemeleri bile bu çakallarla baş edemedi vede edemiyor

    Kimse gözünde bunları çeşitli manada büyütmesin bu arada!
    Onların büyüklükleri başka durumlardandır!
    Dolayısıyla bizim burada yazdıklarımız sadece bir tartışma dan öteye gitmez!!

    -Samy ve LGE kısaca TR de kötüler,bunu herkes kabul etmesin(isterse etmesin!)
    Ancak bunu tetikleyende bizdeki malum THK dir,bu çakallar senden daha iyi biliyorlar,kanunların boşluklarını,kimse merak etmesin,
    hatta herifler çoğu Davalara bile girmiyorlar ve ....kes cezamı fazla konuşma....havasındalar aynen!!
    Bu herifler USA gibi yerden öyle şerbetlenmişlerki TR de Kanunlar vızıltı geliyor bu adilere!! yani herifler üretimde Dev,İhracatta Dev
    ve bu bir gerçek panel işinde ama bu sadece kısaca bahsettiğim işlerde de bu adiler DEV dir

    Tekrar yazıyorum özellikle bu ikili bütün bu konulara kötü değil çok kötüler!!

    Kimse bu herifleri savunmasın lütfen yine yazıyorum;LGE ve Samy diye!!
    LGE bir kalemde Digicom u şutladı yaw!!Dava ne oldu bilemiyorum!!
    Adamlar acaip gidiyorlar,Japonlar zaten hepten bitmişler bu konularda,ne yapacaklarını bilemiyorlar!

    ++
    Ben konuya aslında teknik olarak işi bildiğim için müdahil oldum ve bunuda kısaca açıkladım,ama heriflerin yaptıklarını anlamadığım gibi
    ne teknik nede ticari ve tabiki ahlaki olarakta her bir evresi faul!!

    Selamlar++




  • Albani hocam şikayet var.com a yazı yazdım ama büyük harfle yazdıgım için yayınlanmadı aşşağıda yazıyı aynen veriyorum. Saygılar.

    ŞİKAYET KONUSU:

    SAMSUNG ARIZALI ÇIKAN TV Yİ DEĞİŞTİRMEDİ PARAMI GERİ ÖDEMEDİ.

    13 MAYIS 2010 TARİHİNDE FORUM İSTANBUL DAKİ SAMSUNG BAYİİNDEN 46 C 8000 MODEL BİR SAMSUNG LED TV ALDIM 3D TV OLARAK ANCAK KUTU SERVİS TARAINDAN EVİMDE AÇILDIGINDA FABRİKASYON ÜRETİM HATASI OLDUGU FARKEDİLDİ BUNUN ÜZERİNE SAMSUNG TEMTUR A (SATIŞ YAPAN FİRMA) TELEFON AÇILDI VE NE YAPILACAĞI SORULDU ELLERİNDE TV OLMADIGI VE 1 HAFTA İÇİNDE YENİSİNİ VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER BEKLEMEMİ RİCA ETTİLER.

    BUNUN ÜZERİNE SERVİSE ARIZA RAPORU TUTTURUP BEKLEMEYE KOYULDUM ANCAK 10 GÜN OLMASINA RAGMEN GERİ DÖNÜŞ YAPMADILAR ARADIM NEDİR DİYE ELLERNDE TV OLMADIGINI SÖYLEDİLER BEKLEYİN DEDİLER BUNUN ÜZERİNE SİNİRLENDİM VE DERHAL PARAMI İADE EDİN YADA GİDİN TEKNOSA VEYA BAŞKA BİR MAGAZADAN BU TV Yİ ALIN BANA YENİSİNİ VERİN DEDİM.
    BÖYLE BİRŞEY YAPAMAYACAKLARINI SÖYLEDİLER

    ARADAN YİNE 2-3 GÜN GEÇTİ YİNE CEVAP YOK SAMSUNG AVCILAR SERVİSİNİ ÇAĞIRIP TV Yİ KUTUSUNLA ÇALIŞIR VAZİYETTE SERVİS RAPORU TUTTURARAK PARA İADE İSTEDİĞİMİ BELİRTEREK 26 MAYIS 2010 TARİHİNDE TV Yİ İADE ETTİM.

    ARADAN BUNCA ZAMAN GEÇMESİNE RAĞMEN NE PARAMI ALABİLDİM NE DE HER TELEFONU AÇTIĞIMDA 30 DAKİKALIK TELEFON KONUŞMASI YAPMAMA RAGMEN BİR SONUCA ULAŞAMADIM EN AZ 10 KEZ 30 AR DAKİKALIK TELEFON KONUSMASI YAPTIM HİÇBİR ŞEKİLDE SAMSUNG YETKİLİLERİ PARAMI ÖDEMİYORLAR

    HERHANGİ BİR AÇIKLAMA DA YAPMIYORLAR BENİ MAGDUR ETTİLER BUGÜN GİDİP TÜKETİİ MAHKEMESİNE MADDİ MANEVİ TAZMİNAT DAVASI AÇACAĞIM KORE BÜYÜKELÇİLİĞİNE DE MÜRAACAT EDECEĞİM VE EYÜPDEKİ GENEL MERKEZLERİNE BİZZAT GİDİP MÜDÜRLERİNLE GÖRÜŞMEYE ÇALIŞACAĞIM YETER ARTIK AYIP YAHU

    HANGİ ÜLKEDE YAŞIYORUZ PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ.

    ŞİKAYETİMLE İLGİLENMEYEN SERVİS MÜDÜRLERİ HAKKINDA DA GEREKLİ YERLERE UMARIM BU ŞİKAYET İLETİLİR NEDENSE SEVAL VE ZUHAL ADINDA 2 BAYANLA GÖRÜŞMEKTEN İLERİ GİDEMEDİM SAMSUNG AVCILAR SERVİSİNDE.

    HAKAN ONUR
    TEL: 05555623500
    BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ




  • Evet durumu anladım+

    Ancak anlamadığım bir sürü şey var tabiki!
    yani daha doğru bir ifadeyle anlayıpta anlıyamadığım,yada daha da açık ifadeyle "anlamak istediğim"!!

    A-Servisler;daha doğrusu Samy nin anlaşma yaptıkları Servisler ne iş yaparlar!
    Şayet bu olayda kararı verme yetkilisi Merkez ise,bu kabul edilir tabiki ama bu durumda panelin anında değişimi gereklidir!

    B-Samy/TR nin elinde senin C8x den bulunamadı/elimizde yoktur gibi gerekçeler zaten "yalandır" yani herifler C8x için bunu
    söylüyorlarsa buna kimse inanmaz!

    C-Bu heriflerin sana para iadesi yapmasıda ayrıca ucu-açık kalmış bu durumda,kaldıki herifler bunu yapmayacaklar;yada en azından
    bugüne kadar yapmadıklarına göre değişim yapılacaktır demektir!

    Not;Bu arada her isteyene bu durumlarda şak diye para iadesi yapılmaz ne TR de nede Dışarda;bunun olabilmesi için çeşitli gerekçeleri
    olması lazımdır!

    Senin işte olayın sakatlığı ve düzensizliği en başta başlamış!

    Yani Servis denen o yer paneli dağıtıpta bunu yapabilecekken,bu işlem yapılmamış,hadi yapılmadı ve müşteri memnuniyeti gerekçesiyle,
    yeni bir panel verilse anında yine sorun yok,ama bunların her ikiside olmayıp,işi herifler hem yokuşa hemde bilirsiz süreye sürmüşler!!

    Sanırım işin birde o Servisin gönderdiği Raporu yorumlayan ve sonra işleme koyanda hata etmiş ki burada da ya eksik bilgi yada baştan
    savma iş yapma durumu olmuşsa senin iş yine sakata gelmiş!

    Bu olaylara benzer Samy de çok fazla saçma-sapan işlemler yapılmaktadır,aynı şekilde LGE de!!!
    Diğer firmalarda ise durum pek parlak değilsede hiç birisi Samy/LGE ikilisi gibi değildir,çünkü bana bir sürü kişi özel olarak ulaşıyor bu ve
    benzer saçma sapan uygulamalar için!!

    -Servisleri ile sanırım özellikle Samy nin ciddi sorunları var!
    -Bu herifler dünyanın en büyük panel üreticisi+Modül üreticisi+ihracat bazında en fazla adet panel satışları v.s v.s
    ancak ne hikmetse heriflerin ne Servislerinde nede Merkez Servislerinde "parça stoğu" sorunları hiç bitmiyor
    Modül işi zaten bunlarda hak getire,o işide becerecek yapıları yok özellikle Servislerin!!!
    Sürekli bir ....Kore den parça gelecek/bekleniyor..... sallaması neredeyse son 3 senedir yine Samy de!
    Benzer sıkıntılar Avrupa içinde aynen söz konusudur!

    ++




  • DH nin haber videosunda da satışçı olan arkadaşım diyorki insanların boşuna bu yatırımı yapmalarını istemediğimizden TV içersine koymadık gözlükleri ama 3D BR oynatıcı paketine koyduk ki iteleyebilelim e be arkadaşlar o zaman koyun TV nin içerisine ne işi var gözlüklerin BR oynatıcı paketinde.
  • Albani hocam , size karşı birşey yazmadım. Sizin paralel ithalata neden karşı olduğunuzu çok iyi biliyorum ve ben de aynı fikirdeyim. Dün paraler- resmi ithalçı farkı konusunda açılan başlığa siz gerekenleri yazmışsınız yoksa ben de cevap yazacaktım .Sonuçta kaç defa ben de aynı şekilde bu firmalarla ilgili cevap yazıyorum. Sizin kadar ağır yazmıyorum sadece. Reklam yapan ve forum kullanıcılarını yönlendirmeye çalışanlarını da itina ile şikayet ediyorum.

    24 ay garanti süresi dolunca ve parça değişimi gereken tamiratlar artınca veya bir imalat serisinde komple hata çıkıp geri almaları gerekince olay patlayacak. Şimdilik kör topal gidiyorlar , hep beraber göreceğiz sonucu.

    O yazdıklarımı da hatırlarsınız G. Bilden tv alıp onu karalamaya çalışan vardı. Sonra zar zor parasını aldı gitti ibden tv aldı. Kendi aklına kendisi itibar etmiyor ve hayattaki hatasından ders almıyor. Her samsung başlığı açıldığında Andy1 samsung bant kaydını giriyor. Konu bir anda başa yerlere gidiyor , ikili atışmaya dönüyor.

    Samsungun dünya çapında ve türkiyede ve forumda satış hacmi ortada , kimse onun bunun lafıya kafasına koyduğu şeyden vazgeçmez . Sadece resmi ithalat ile paralel ithalat arasındaki farkı bilmeyenler veya hepsini resmi ithalatçı sananlar eğer uyanırsa vazgeçiyor. İş para meselesine gelince siz yaşça benden büyüksünüz daha iyi bilirsiniz ,eskiler bana akıl verme para ver derler. Kim nerede ne ucuzsa onu alıyor , herkes kendi bütçesini kendi cebini bilir ve düşünür. Sadece tv işinde değil her sektörde müşteriye kötü davranan firmalar var. Bu sebeple kapanan firma gördünüz mü?

    Firmalar yüzlerce binlerce kere yaşamışlar bu olayı, bizim gibi kullanıcılar bu tarz büyük maduriyeti hayatında 2-3 kere ya yaşarız ya yaşamayız. Firmalar bu şekilde müşteri mağduriyetinden dolayı itibar ve yeni müşteri kaybedeceğinin hesabını yapıyorlardır. Eğer yıl sonu satış rakamlarına yansımıyorsa, hukiki yaptırımı da yoksa neden umursasın. Alan her şekilde alıyorsa neden parmaklarını oynatsınlar ki , zaten tok satıcı olmak da böyle birşey.

    Neyse eğer yazdıkların sorun oluyorsa silebilirim.

    Ayrıca esas konu olan fujisie arkadaşımızın sorununun hala çözülmemesi çok kötü. Daha ne kadar uzatacaklar acaba? Tv iade edileli 1 ay olmuş. Belki şikayet varda alanen bu yanlışlarının açıklanması işe yarar.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.