Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (545. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.013
Cevap
346
Favori
519.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
81 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S10 kullanıyorum son 1 ayda sürekli haritayı siliyor,hızlı harita yap diyor.Sıfırlamam rağmen yine aynı sorun var.Modemden s10 sadece 2.4 gb çekmesi için ayarladım ama yine değişmedi.Sizce sorun nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetius kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, uygulamayı yeni açtığınızda diyorsa bunu 5 10 sn sonra veriyi sunucudan alıp ekranınıza yansıtıyor biraz beklemeniz gerekiyor, bu tarz durumlarda telefonunuzdan wifi kapatıp telefonun interneti ile kontrol edin.


    Uygulama içindeki haritalarım kısmından mevcut haritanızı da kaydedin, durduk yere haritanız silinmez-silinmemeli.

  • oqi kullanıcısına yanıt

    İnterneti kapatıyorum mobil internetten yapıyorum olmuyor,harita seç diyorum basen geliyor bazen zaman aşımı diyor çözemedim. Nefret ettim cihazdan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetius kullanıcısına yanıt
    Haklısınız bu sorun bendede olsa bende nefret ederdim, modemin iyi çektiği bir yere konumlandırın robotu birde böyle deneyin isterseniz. Kolay gelsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim s7pro fan arızası veriyor. servise göndereceğim. bu tip arızalarda Sherman'ın yaklaşımı nasıl oluyor? sorunsuz tamir edip gönderiyor mu garanti dahilinde?

  • oqi kullanıcısına yanıt

    Modeme çok yakın.2 modem ile mesh dağıtım yapıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum Sherman'ı pek sevmez ama ülke standartları üzerinde hizmetleri vardır.

    Deneyiminizi buradan da paylaşırsınız.

    Çok geçmiş olsun.

  • S9 modelini kullanıyorum. Aldığımdan beri hep oda oda temizlik yaptırıyordum. Bugün tüm ev temizliği yaptırdım. İlk yaptığım ev tanıtma temizliği 2 saatten fazla sürmüştü. Bugün bütün evi bir buçuk saatte %50 şarjla sorunsuz tamamladı.
    Tek şikayetim, toz haznesinin dörtte biri boş olmasına rağmen tozlar taşmıştı. Haznenin kenarlarına toz gitmiyor. Temizlik sırasında bir kere hazneyi boşaltırım sorun değil ama bunun bir çözümü var mıdır?

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü

    Merhaba arkadaslar. Bugun temizlik yaptirirken bole bi uyarı aldım. Ole kalıyo temizlemiyo. Ustteki radarda sıkışan bişede yok. Cihaz S7. Varmidir bilgisi olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MadMen kullanıcısına yanıt

    Benim S7 de yapmıştı içinden saç çıktı hocam. Servise göndermeden önce iyice bir kontrol edip temizleyin radarı. Mutlaka saç dolsnmıştır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutu07 M kullanıcısına yanıt

    Eyv hocam tamamdir bi bakiyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MadMen kullanıcısına yanıt

    Aynen mutu hocamında dediği gibi sorun saç hocam, benim baldızın S7 dede aynısı oldu içine saç dolanıyor ama çıkmayabilir ben şahsen söküp kendim çıkarttım geri taktım videosunu kanala da koyacağım ama garantili cihazı siz ellemeyin, süpürgeyle emiş yaptırın umarım çıkar çıkmazsa servise göndereceksiniz mecbur.

  • oqi kullanıcısına yanıt

    Bugun bi saç cıktı içinden hocam. Sonra devam etti bi ara yine durdu. Sonra yine sac kurutma makinesiyle oraya hava tuttum. Sonra temizlemeye devam etti. Sorun cikarmadi. Buyuk ihtimal o saç engel oluyodu. Kendinden değil en azindan ondan emin oldum. Bakalim ins tekrarlamaz. Ayrica elimde yatkındır söküp takmalara. Videonuzu atarsaniz bende o sekil bi temizleme yaparim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Buradan tavsiyeler üzerine 2021 Mart ayında satın aldığım 360 s9 robot süpürgem 3.defa tekerlek problemi yüzünden servise gidecek. Evde püsküllü yada uzun tüylü halı olmamasına rağmen can sıkıyor. Enterasan kısmı makinede yıkanabilen ince halılar kullanıyoruz. Whatsapp üzerinden sherman ile görüştüğümüzde ilgili kişinin hep aynı arızayı veriyorsa sizden kaynaklanıyordur demesi memnuniyetimizi en alt seviyeye getirdi. Servis ne karar verir bilmiyorum ama açıkçası cihazdan soğumaya başladım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tahaeymen kullanıcısına yanıt

    yıkanabilir ince halını kenar ve köşeleri arızaya neden oluyor olmasın? benim cihazda da hafif halılarda dolanma söz konusu, elle müdahale etmek zorunda kalıyorum ( 360 s10)




    sherman'ın cevabı da şık olmamış.

  • uygulama rezalet servis son zamanlarda muhtemelen müşterilerden sıkıldı eski yaklaşımları yok yaklaşık olarak 9 10 aydır kullanıyorum uygulamanın adam akıllı çalıştığını görmedim şimdiki aklım olsaydı alırmıydım almazdım alternatifleri değerlendirirdim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan_uyar -- 31 Ocak 2022; 16:24:30 >
  • oly1786 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu teker olayı halı kenar köşelerinde yaşansa bi nebze eyvallah ama halının ortasında kalıyor . Bir tarafa gidemiyor. Anlamadım bu durumu . Bence firmanın bu durumu değerlendirmesi gerekiyor. Kullananlardan başka bu problemi yaşayan var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tahaeymen kullanıcısına yanıt

    Halı siyah mı? Düşüyor diye algılıyor olabilir mi.

  • Arkadaşlar cihazdaki problem sebebiyle garantiye gönderdim. Firma benden ücret istiyor. Bu durum normal mi?


    1 senede bataryası biten ürün olur mu? Garantisinde batarya kapsamıyor diyor.


    Çok saçma ve resmen soygunculuk gibi geldi bana. Başına gelen var mı?


    Gerçekten çok canım sıkıldı. Bunlara yaptırmak zorunda mıyım? @Hepsirobot Ali Bey siz bu sorunu çözebilir misiniz?


    Mesaj:


    Değerli Müşterimiz,


    Servisimize gönderdiğiniz 360 S7 Akıllı Robot Süpürgenizin servis kayıt işlemleri yapılmıştır.

    Batarya ömrünün tükendiği tespit edilmiştir. Kontrol sağlanıldığında batarya garantisinin bitmiş olduğu görülmüştür. Bu sebeple ücretli onarım olarak ücret ödemeniz halinde onarım sağlanacaktır.

    Aşağıdaki hesap bilgilerine ödeme yapmanız halinde dekontunuzu buradan bize göndermenizi rica ederiz.

    Ödemenizi yaptıktan sonra dekontunuzu buradan göndermenizi ve geri gönderim için teslimat bilgilerinizi; İsim soy isim, Açık Adres ve Telefon numarası olarak yazmanızı önemle rica ederiz.

    İyi günler.


    Banka İsmi: QNB FİNANSBANK A.Ş.(111)

    Hesap Adımız: SHERMAN TEKNOLOJİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

    IBAN Numaramız: TR18 0011 1000 0000 0094 9507 68




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shooter13 -- 1 Şubat 2022; 11:54:21 >




  • shooter13 S kullanıcısına yanıt
    Mevzuatı taakip etmedim, son halini bilemiyorum ancak, firmalar ihtalatını ve satışını yaptığı ürünlerin, bütün parçaları dahil olmak üzere, tamamına, en az iki yıl olmak üzere garanti vermek zorundaydı.
    Bu bağlamda, pil dahil değil, şu dahil gibi bir ayrım bulunmuyordu. Ancak konu suistimale çok açık olduğu için müşterinin seçimlik haklarını her zman kullaanması mümkün olamıyor sanırım.

    Yürürlükteki yönetmelikte "Bütün parçaları dahil olmak üzere malın tamamının garanti süresince garanti kapsamında olduğuna ilişkin bilgi," ifadesi yer almakta "Garanti belgesinde bulunması zorunlu bilgiler" başlıklı 7nci maddesinde.

    Yanlış yönlendirmek istemem ama bu hususu bir konuşabilirsiiz firma ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.