Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.013
Cevap
346
Favori
519.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
81 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 360 Robot uygulamasının iOS güncelleme geçmişi, ayda 1 güncelleme almış...

    Umuyorum kısa zamanda Android içinde böyle ilgili olurlar 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü Biz milletçe güncelleme severiz 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü
  • Arkadaslar selamlar @mali_bu16 hocamin tavsiyesiyle s9 modelini aldim cokta memnunum oncelikle tesekkur ederim. Son 2 3 gundur haritaya baglanmada cok zorluk cekiyorum. Anlik robotu izlerken suanda izleyemiyorum 2 3 dakika beklemem gerekiyor yada surekli ac kapa yaomak durumunda kaliyorum programi. Son guncellemeyi yapmistim ondan dolayimi oldu acaba@mali_bu16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logizoom -- 16 Mart 2021; 19:46:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oqi kullanıcısına yanıt

    Yarı modüler dizayn (s5 max, s6, S7 gibi)


    Halı sensörü 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    6 adet düşme sensörü


    8.5mm


    Ahh kalbim❤


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oqi kullanıcısına yanıt
    Bak bu tam incelenmesi gereken bir cihaz işte...
    Önemli bir ürün.
  • Ben teşekkür ederim güzel ve sağlıklı günlerde kullanın inşallah 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Evet şu son iki gündür bağlantı, internet kalitesinden bağımsız olarak sanırım sunucu kaynaklı genel bir sorun yaşıyor 360 robotlar 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü  geçici bir durumdur ama yinede @oqi şu çinli fabrikadan olan arkadaşla bir iletişime geçelim bence hatta forumda olupta takip eden ve aynı sorunu yaşayan kullanıcılarla birlikte e-mail bombardımanı organizasyonu mu yapsak? TR dil paketinde yaptığımız gibi ne dersin Bro?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Asker yolu gözler gibi yolunu gözlüyoruz biz abi360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 

    Teknik inceleme için fabrikadaki dostunla bir iletişimin oldu mu veya olur mu abi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oqi kullanıcısına yanıt

    O zaman yakında satişa sunulur. Merakla bekliyorum bende bunu özellikle fiyatını


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mali_bu16

    Ben teşekkür ederim güzel ve sağlıklı günlerde kullanın inşallah  


    Evet şu son iki gündür bağlantı, internet kalitesinden bağımsız olarak sanırım sunucu kaynaklı genel bir sorun yaşıyor 360 robotlar   geçici bir durumdur ama yinede @oqi şu çinli fabrikadan olan arkadaşla bir iletişime geçelim bence hatta forumda olupta takip eden ve aynı sorunu yaşayan kullanıcılarla birlikte e-mail bombardımanı organizasyonu mu yapsak? TR dil paketinde yaptığımız gibi ne dersin Bro?

    Genel bir problem varsa hiç kurcalamiyorum ozaman tesekkurler 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Bro son güncellemeyle offline olan robotlarda oldu face de ama ben güncelleme de yapmadım, sorun bugün oldu 1 2 gün gözlemleyip yapalım tabiki şuan daha ilk gününde bence çok erken. iOS kullananların eski sürüme geçişi için sordum cevap gelince iletirim onu bir denetiriz gecikmeye etkisi olacakmı diye. Tahminimce bu sorunla boğuşuyorlardır gecikmeler sunucudaki çalışmalarla alakalıdır ama net öğreniriz.
  • Son bir kaç sayfada yazanda oldu, brom Oktay da aynı durumu yaşadı derken bu akşam bende denedim bir gariplik var gerçekten.


    Sunucu taşıma, revizyon vs olabilir hatta geçen haberlerde gördüm fransada bir çok ülkeye bulut/veri hizmeti veren büyük bir merkezde ciddi bir yangın olmuş milyonlarca hizmet alıcı sorun yaşamış gibi bi haber izledim 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 

    @Hepsirobot


    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.akdeniztelgraf.com/amp/haber/6618536/fransadaki-dunyanin-en-buyuk-veri-merkezinde-yangin-cikti&ved=2ahUKEwid4vOAtLXvAhWGFxQKHd5bDfQQFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw3ED_nzPEMAwjCKGGuqzbS_&ampcf=1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 16 Mart 2021; 21:10:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Toplu mail gönderimi etkinliği olursa yazarız. Ağlamayana meme yok misali tetikte olmak lazım. Bu veri akışı gecikmesi ve Android in üvey evlat muamelesi üzerine toplu bir girişim netice verebilir.
  • tamermert T kullanıcısına yanıt

    Biraz daha bekleyelim bakalım hocam, sonra gereğini yaparız hocam 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben biraz önce whatsapp üzerinden firmaya aşağıdaki mesajı yazdım, bakalım yarın nasıl bir geri dönüş olacak.

    "Merhabalar,

    Yaklaşık 2 haftadır S9 modelinizin kullanıcısı olarak öncelikle genel memnuniyetimi belirtmek isterim. İlk robot süpürge deneyimimiz olmasına rağmen performansı, evdeki klasik emektar süpürgemizden çok daha iyi. Ancak ürünün ve kullanım arayüzünün daha da iyi olabilmesi için donanımhaber forum üyesi olarak, forumda da konuşulan birkaç ufak sorunu belirtmek istedim. İlk olarak özellikle belirli günlerde(genelde hafta sonları), telefon aplikasyonu üzerinde yaşanan gecikme sorunları.. 360'ın android aplikasyonunu kullanıyorum ve bahse konu günlerde, robotun bulunduğu yeri görmede, ya da herhangi bir komut gönderdiğimde çok geç tepki alıyorum. Bu bazen 30 sn gibi uzun sürebiliyor bazen de hiç tepki vermiyor. İnternetten olabileceğini düşünüp modemi açıp kapadığım halde ve diğer internet kullanan cihazlarım sorunsuz çalışırken bu gecikme sorunu robot süpürge için değişmiyor. Ayrıca zamandan bağımsız olarak, aplikasyon üzerinde oda oda temizlik için temizlik detaylarını (x2, vakumlama gücü, su damlatma yoğunluğu) seçip kaydedince, kaydedilen seçeneklerin görünmesi için aplikasyonda ana ekrana çıkıp tekrar girmem gerekiyor, aksi durumda temizlik seçenekleri değişmiyor.

    Bir başka durum da yedek sarf parçaların satışının gecikmesi. Uzun süredir parça bekleyen arkadaşlar var, hatta yedek parçasında(filtresinde) sorun olduğu için robotunu kullanamayanlar var. Yedek parçaların mümkünse sürekli satışta olacak şekilde tedariğinin sağlanması marka güvenilirliği açısından oldukça pozitif bir etki bırakacaktır diye düşünüyorum.

    Son olarak, forumda gördüğüm kadarı ile robotu ile ilgili sorun yaşayan tüm kullanıcılarınıza ivedi olarak dönüş sağlamanız, destek vermeniz ve ürününüzün arkasında durmanız oldukça güven verici. Bu konuda memnuniyetimi de belirtmek isterim. Umarım verdiğiniz destek, satış miktarlarınız ile birlikte artarak devam eder."




  • peaceful warrior kullanıcısına yanıt
    Ağzınıza sağlık, bizzat problemimden bahsetmeniz kendimi çok değerli hissettirdi ve çok mutlu oldum. Ayrıca enfes bir üslubunuz var.

    Bu forum çok seviyeli. bu açıdan bu markayı aldığım için çok mutluyum. Kendimi hiç yalnız hissetmedim ilk günden beri :)
  • Estağfurullah, sizin yaşadığınızı bu forumda ben de yaşayabilirdim, bir başkası da.. Benim kullandığım markayı kullanan birisinin yaşadığı bir sorun çözüldüğü zaman kendi yaşadığım sorun çözülmüş gibi mutlu oluyorum. O ürün ile ilgili hiç sorun yaşamayacak olsam bile en azından kullanırken kafam rahat oluyor her zaman.. Eminim bu konuda birçok kişi de aynı hisleri paylaşıyordur benimle.
  • logizoom L kullanıcısına yanıt
    aynı sorunu 4 gündür ben de yaşıyorum tıkır tıkır çalışiyordu umarım en kısa zamanda çözülür
  • Ellerine sağlık geri bildirim diye buna derler 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Gecikme sorunu devam ederse 2-3 kişiden network testi isteyip firmaya ayrıca bende ileteceğim 1-2 gün daha gözlemlemek istiyorum sorun Superonline kaynaklı da olabilir iş bilgisayarıma da uzaktan bağlanmada sorunlar yaşadım bugün çünkü bu arada facebook gruplarınıda takip ediyorum gecikme sorunu yazan çizen pek yok o yüzden sorun bende mi şüphesi uyandırmadı değil...


    Ayrıca @tamermert hocamında dediği gibi Android'in 2. planda tutulması konusunda en kısa sürede bir planlama yapıp iletiyor olurum toplu bir mail bombardımanı yapalım talebimizi iletelim olur olmaz orasına bakarız aslında ilk olmak bu işlerde kötüdür misal son çıkan ios güncellemesi ile offline olan birçok robot oldu firma 10.0.0 a geri dönün diyor o yüzden Androidciler bir nebze şanslı ama öte yandan da adamlar 3D haritanın dibine vurdu biz hala bekliyoruz gibi gibi neyse notumu aldım.





  • peaceful warrior kullanıcısına yanıt

    Emeğinize sağlık hocam 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Eminim zaten ilgili olan firma bu tip yapıcı, pozitif ama kibarca eksikleri/sorunları beyan eden bir geri bildirimi ve içeriklerini hızlı bir şekilde değerlendirip aksiyon alacaktır 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bam bam bam...


    Dostum Oktay la @oqi bu konuyu kurmaktaki amaç ve hedefimiz tamda sizin bu yazdıklarınız gibiydi, çok şükür amacımız yolundayız hedefimizi gerçekleştirmeye hatta üzerine çıkmamıza çok az kaldı 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Reklam, pazarlama vs vs konusu sıfatlarından örnek konu olmaya 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü iyi ki varsınız, iyiki aileyiz ????????


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizlerin katkılarının yanında yaşadığımız sorunların çözümüne ufacık da olsa bir katkımız olursa ne âlâ..

    Forum şemsiyesi altında, böyle bir oluşuma ön ayak olarak, bizlerin bu marka ile ilgili olumlu-olumsuz gerçek kullanıcı deneyimlerine erişmemize vesile olduğunuz için ayrıca teşekkürlerimi de iletirim. Malûm, çoğu satış platformunda olumsuz yorumlar taktik gereği yayımlanmıyor maalesef..
  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.