Şimdi Ara

351. DÖNEM (NİSAN 2013) KD. ve YD. SUBAY ADAYLARI [441 YÜREKLİ ASKER !!!]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
15.630
Cevap
138
Favori
676.523
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    sınav hakkında bilgisi olan var mı, 50 soru olduğunu biliyoruz ama ne tür sorular çıkar
    |
    |
    _____________________________
    bilcümle avratlar saçlarıma deli oluyorlar
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: leonids

    Aranıza yeni katıldım

    İkametgah: Ankara
    Kütük: Ankara / Yenimahalle
    Bölüm: Muhasebe
    Tercih: Y.S
    Yaş: 25
    Sınav Yeri: Etimesgut zırhlı birlik

    birinci gün sınava gidicem
    quote:

    Orijinalden alıntı: leonids

    Aranıza yeni katıldım

    İkametgah: Ankara
    Kütük: Ankara / Yenimahalle
    Bölüm: Muhasebe
    Tercih: Y.S
    Yaş: 25
    Sınav Yeri: Etimesgut zırhlı birlik

    birinci gün sınava gidicem

    Vay Angara'lı geldi bri tane daha hoş geldin tertip benim de sincan ama teeeyy mamak'a verdiler
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Arkadaşlar sizi bilmiyorum ama ben sınavda hepsini çözecem muhtemelen çünkü kpss ve öss'den kalma bir takıntım var soru örünce dayanamıyorum artık
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2581 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    quote:

    Orijinalden alıntı: unikonstanz

    Beyler aa-a arizali ne demek oluyor?


    Boy kilo oranın tutmuyomuş tertibim. Ben de şubedeki memura sordum dedim bu nedemek bende bi arıza yok. Kadın dedi ki, komando olmak istiyormuydun, ben de dedim ki hayır kısa dönem er istiyorum. sonra bana ne dese şaşarsın. İstesen de olamazsın zaten boy kilo oranın tutmamış arıza derecen o senin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    quote:

    Orijinalden alıntı: unikonstanz

    Beyler aa-a arizali ne demek oluyor?


    Boy kilo oranın tutmuyomuş tertibim. Ben de şubedeki memura sordum dedim bu nedemek bende bi arıza yok. Kadın dedi ki, komando olmak istiyormuydun, ben de dedim ki hayır kısa dönem er istiyorum. sonra bana ne dese şaşarsın. İstesen de olamazsın zaten boy kilo oranın tutmamış arıza derecen o senin.

    kısa ve komando olmak isteyen ne oluyor :)
    _____________________________
    KULLANDIĞIM TELLER
    NOKİA5110<NOKİA6230<NOKİAN82<SAMSUNG GALAXY POCKET<SAMSUNG NOTE 2
    KULLANDIĞIM PROJEKSİYON
    EPSON TW-550




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    ETİMESGUTTA SINAVA GİRECEKLER ADINI YAZSIN

    1_ysk8919
    2_jaschar1907
    3_ATILGAN_
    4_ms9081
    5_nothingever
    6_leonids
    _____________________________
  • Yarbay
    2599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yorgunvedemokrat

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    onu ogrenemiyosun oyle snav sonuc belgen gibi bisey yok :D
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    Yukarıdaki cümleleri anlamlı bir diyalog oluşturacak şekilde sıralayınız.
    · Yukarıdaki cümleleri anlamlı bir paragraf oluşturacak şekilde sıralayınız.
    · Yukarıdaki cümlelerden hangisini çıkarırsak anlamı bozmaz.
    · Yukarıdaki cümlelerden hangisini çıkarırsak anlamı düzelir.
    · Yukarıdaki paragrafı düzeltmek için aşağıdaki işlemlerden hangi işlem yapılmalıdır.
    Sayısal Bölüm :
    · Aşağıda fotoğraflarda şekilli bir örnek soru verilmiştir.
    · Şekillerle matematik işlemleri verilip, bir şeklin mesela üçgenin sayı olarak işlemdeki değeri sorulabilir.
    · Şekillerle ve yön okları üzerindeki işlemler ve sayılarla sonuç istenmesi
    · 3-4 şekilden sonra sıradaki şekil aşağıdakilerden hangisi olmalıdır?
    · 2 araç farklı noktalardan şu kadar hızlarla çıkarlarsa ne kadar süre ve ya nerede karşılaşırlar?
    · Verilen Grafiklerin üzerindeki değerleri kullanıp sonuç üretilmesi gereken sorular
    · Yukarıda verilenlerle beraber aşağıdakilerden hangisi verilirse şu bulunabilir.
    alın size sorular bulmak biraz zor oldu ama buna yakın bir şey olcak


    ARKADAŞLAR SINAV 60DK BAZILARI SÜRE BİLE YETMİYOR DİYOR ONA GÖRE ÇÖZERSİNİZ ARTIK
    CİDDİYİM
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    Yukarıdaki cümleleri anlamlı bir diyalog oluşturacak şekilde sıralayınız.
    · Yukarıdaki cümleleri anlamlı bir paragraf oluşturacak şekilde sıralayınız.
    · Yukarıdaki cümlelerden hangisini çıkarırsak anlamı bozmaz.
    · Yukarıdaki cümlelerden hangisini çıkarırsak anlamı düzelir.
    · Yukarıdaki paragrafı düzeltmek için aşağıdaki işlemlerden hangi işlem yapılmalıdır.
    Sayısal Bölüm :
    · Aşağıda fotoğraflarda şekilli bir örnek soru verilmiştir.
    · Şekillerle matematik işlemleri verilip, bir şeklin mesela üçgenin sayı olarak işlemdeki değeri sorulabilir.
    · Şekillerle ve yön okları üzerindeki işlemler ve sayılarla sonuç istenmesi
    · 3-4 şekilden sonra sıradaki şekil aşağıdakilerden hangisi olmalıdır?
    · 2 araç farklı noktalardan şu kadar hızlarla çıkarlarsa ne kadar süre ve ya nerede karşılaşırlar?
    · Verilen Grafiklerin üzerindeki değerleri kullanıp sonuç üretilmesi gereken sorular
    · Yukarıda verilenlerle beraber aşağıdakilerden hangisi verilirse şu bulunabilir.
    alın size sorular bulmak biraz zor oldu ama buna yakın bir şey olcak


    ARKADAŞLAR SINAV 60DK BAZILARI SÜRE BİLE YETMİYOR DİYOR ONA GÖRE ÇÖZERSİNİZ ARTIK
    CİDDİYİM
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    150 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    onu ogrenemiyosun oyle snav sonuc belgen gibi bisey yok :D

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    onu ogrenemiyosun oyle snav sonuc belgen gibi bisey yok :D

    öyle değil yaw salladın mı yoksa yaptın mı diye sordumdu
    _____________________________
    Yanıyorsun Fuat abiiiiii!




  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    TERTİPLER ARKADAŞLAR KIÇINIZI YIRTMAYA GEREK YOK!!!! AŞAĞIDA İSPATI
    ÇÜNKÜ İSTER KISA İŞARETLE İSTER UZUN(YEDEK SUBAY)
    TSK İHTİYACI OLANI ALIYOR İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN KALDIRIM MÜHENDİSİ İHTİYACI OLUP DOKTORA İHTİYACI OLMAZSA KALDIRIM MÜHENDİSİNİ ALIR YOK BEN KISA GİDECEM YOK BEN UZUN GİDECEM SINAVLA ALKASI YOK





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    TERTİPLER ARKADAŞLAR KIÇINIZI YIRTMAYA GEREK YOK!!!! AŞAĞIDA İSPATI
    ÇÜNKÜ İSTER KISA İŞARETLE İSTER UZUN(YEDEK SUBAY)
    TSK İHTİYACI OLANI ALIYOR İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN KALDIRIM MÜHENDİSİ İHTİYACI OLUP DOKTORA İHTİYACI OLMAZSA KALDIRIM MÜHENDİSİNİ ALIR YOK BEN KISA GİDECEM YOK BEN UZUN GİDECEM SINAVLA ALKASI YOK






    Tertibim tamam farkındayız herkes heyecanlı ve sen kat be kat heyecanlısın ama alakasız videolar paylaşıyosun belki gergin havayı dağıtmak için yapıyosun ama sayfalar birikiyor ve konu gerçekten dağılıyor. insanlar faydalı bilgilere kendilerini ilgilendiren yorumlara ulaşmakta zorluk çekiyorlar. Bir de paylaştığın videoyu sonra bir kaç sefer alıntılıyosun sırf görüntü kirilliği ve gereksiz sayfa uzaması oluyor. Yanlış anlama ama rahatlamak isteyen kafa dağıtmak isteyen youtube a girer izler eğlenceli videoları burda işi ne? buraya giren yorum okuyor bilgi topluyor. Biraz daha özen gösterirsen sevinirim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2314 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Arkadaşlar ne alacaklarımı hazırladım sayılır kışısel temızlık malzemelerı harıç bır kaç şeyı sınav sonuçları açıklandıktan sorna alacağım şaka maka sınavada az kaldı

    Paylaşsana tertip

    --- KESIN ALINACAKLAR---


    ⦁ Bot ve Valız Içın Uzun Kilıt x2-3
    ⦁ Jılet-Köpük-Dış Fırçası-Macunu
    ⦁ Botun ıçıne Sılıkon Tabanlık
    ⦁ PTT Telefon Kartı
    ⦁ Casio Saat
    ⦁ Çengellı ığne, Tırnak Makası.
    ⦁ Mavı Düz renk havlu (Koyu veya Açık)
    ⦁ Valız
    ⦁ Küçük Ayna
    ⦁ Orta Boy Şampuan
    ⦁ Bol mıktar Selpak.
    ⦁ Dolma + Keçeli Kalem
    ⦁ Fanila 2-3
    ⦁ Duş jelı
    ⦁ Terlık


    Şımdılık aklımdakıler bunlar çıkartacağım veya eklıyeceğım şeyler olabılır mümkün olduğunca az şey götürmek ıstıyorum.

    Aynen hemen hemen yakın ben yarın tamamlayacam hepsini ben de o zaman yazacam tertip

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Arkadaşlar ne alacaklarımı hazırladım sayılır kışısel temızlık malzemelerı harıç bır kaç şeyı sınav sonuçları açıklandıktan sorna alacağım şaka maka sınavada az kaldı

    Paylaşsana tertip

    --- KESIN ALINACAKLAR---


    ⦁ Bot ve Valız Içın Uzun Kilıt x2-3
    ⦁ Jılet-Köpük-Dış Fırçası-Macunu
    ⦁ Botun ıçıne Sılıkon Tabanlık
    ⦁ PTT Telefon Kartı
    ⦁ Casio Saat
    ⦁ Çengellı ığne, Tırnak Makası.
    ⦁ Mavı Düz renk havlu (Koyu veya Açık)
    ⦁ Valız
    ⦁ Küçük Ayna
    ⦁ Orta Boy Şampuan
    ⦁ Bol mıktar Selpak.
    ⦁ Dolma + Keçeli Kalem
    ⦁ Fanila 2-3
    ⦁ Duş jelı
    ⦁ Terlık


    Şımdılık aklımdakıler bunlar çıkartacağım veya eklıyeceğım şeyler olabılır mümkün olduğunca az şey götürmek ıstıyorum.

    Aynen hemen hemen yakın ben yarın tamamlayacam hepsini ben de o zaman yazacam tertip

    Tamam tertıp beklıyoruz
    |
    |
    _____________________________
    | | | | | | |




  • Yarbay
    2599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yorgunvedemokrat

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    onu ogrenemiyosun oyle snav sonuc belgen gibi bisey yok :D

    öyle değil yaw salladın mı yoksa yaptın mı diye sordumdu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: moheviskalo

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    @moheviskalo

    hocam insallah hersey istedigin gibi gerceklesir sag salim donersin evine.

    ayrıca o 80 lik kısmıda acıkliyim sana.

    biz aralıkta acemi de tam 1215 kisiydik. sora merak ettik ulan ne boyle butun okumus adamlar burayam ıtoplandı diye gittik yazane den bi onceki tertiple ondan bi onceki tertibin kısa donemine baktık.

    agustos ayında 550. nisan ayında 320 tane kısa donem gelmis narlıdere istikam okuluna.

    zaten narlıderenin cavus egitim yatakhane kapasitesi 370 kisiydi benim gittgm sene. biz 1200 kisi gelince diger uzun donemlerin yatakhanelerini koguslarını bosalttılar bizim icin cocukları dagın basına cıkarıp eski gayribeladan kalma yerlere yerlestirmisler.

    cıkma ihimali yuksek olmasının sebebi bu kardesim.

    tabiki her seferinde aynı rakam askere gidiyor ama dagıtımlar olunca

    nisanda ornegin 2000 kisiden 1700 u astek gidyor 300 ı kısa
    aralıkta 2000 kisiden 800 u astek gidiyor 1200 u kısa. bahsettigim oranlama buydu.

    tekrar hakkında hayırlısı olsun.

    eyvallah sağolasın inşallah hayırlısıyla bende senin gibi rahat biyere düşerim

    düşüncelerine saygı duyuyorum verdiğin bilgiler için de teşekkür ediyorum. ben yine söylüyorum tercihimiz önemli yaptıgımız net sayısı tercihimiz lehine çalışır benim düşüncem bu.

    son bir şey sormak istiyorum malum aralık celbi bizden 4 kat olduğunuz dönem o dönemde uzun gitmek isteyen bile uzun gitmekte zorlanıyor ama yine de sorayım sınavda kaç soruyu doğru yaptın hocam?

    onu ogrenemiyosun oyle snav sonuc belgen gibi bisey yok :D

    öyle değil yaw salladın mı yoksa yaptın mı diye sordumdu

    kısa donem isaretledim salladım. ama ben aralık tertibi iktisat mezunuyum. zaten bana astek cıkma ihtimali cok dusuktu roblem olmadı.

    yani nisan tertibi astek alan donem oldugu icin hersey sizi ters kose yapabilir yani
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jetressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    quote:

    Orijinalden alıntı: unikonstanz

    Beyler aa-a arizali ne demek oluyor?


    Boy kilo oranın tutmuyomuş tertibim. Ben de şubedeki memura sordum dedim bu nedemek bende bi arıza yok. Kadın dedi ki, komando olmak istiyormuydun, ben de dedim ki hayır kısa dönem er istiyorum. sonra bana ne dese şaşarsın. İstesen de olamazsın zaten boy kilo oranın tutmamış arıza derecen o senin.

    kısa ve komando olmak isteyen ne oluyor :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: jetressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    quote:

    Orijinalden alıntı: unikonstanz

    Beyler aa-a arizali ne demek oluyor?


    Boy kilo oranın tutmuyomuş tertibim. Ben de şubedeki memura sordum dedim bu nedemek bende bi arıza yok. Kadın dedi ki, komando olmak istiyormuydun, ben de dedim ki hayır kısa dönem er istiyorum. sonra bana ne dese şaşarsın. İstesen de olamazsın zaten boy kilo oranın tutmamış arıza derecen o senin.

    kısa ve komando olmak isteyen ne oluyor :)

    olamıyormuş işte normal kısa oluyormuş
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Nöbet tutarken söylenecek ne kadar şarkı vardır ki tertipler sizce ?
    Bana bu çok şey anlattı hasret coşunca özellikle :S

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2281 Mesaj
    Tulum çıkarmayı planlıyorum sınavda..
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    150 Mesaj
    beyler bilgi amaçlı olarak 2011 nisan celbine ait istatistikleri sunuyorum çoğunluk amasya ve kastamonuya gitmiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yorgunvedemokrat -- 27 Mart 2013; 14:41:24 >
    _____________________________
    Yanıyorsun Fuat abiiiiii!
  • Er
    5 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk


    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    ŞİMDİDE 3 CELP VAR AMA ASKERLİK 6 AY ( İZİNLER ÇIKMAZSA ) ÖYLE 4 CELP OLDU ASKERLİK 4 AYA İNECEK DİYE BİŞEY YOK.. AYRICA AĞUSTOSTA AÇIKLANSADA BİZEDE VURUR.. AÇIKLANDIĞI AN TERHİS OLURUZ.
    _____________________________
    Sağlık tek ihtiyaçtır, gerisine de biz zahmet çalışarak ulaşın ;)




  • Teğmen
    243 Mesaj
    beyler uzun zamandır foruma giremiyorum bende nisanda gidiciyim sizler gibi mesleğim iç mimar yaş:26 tercihim kısa dönem yapmak kütüğüm manisa ankarada oturuyorum ankara çıkma ihtimali çok mu zor yoksa ikametgaha mı göre :P
    |
    |
    _____________________________
    be cool but dont get freeze..
  • Teğmen
    243 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mykop333

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk


    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    ŞİMDİDE 3 CELP VAR AMA ASKERLİK 6 AY ( İZİNLER ÇIKMAZSA ) ÖYLE 4 CELP OLDU ASKERLİK 4 AYA İNECEK DİYE BİŞEY YOK.. AYRICA AĞUSTOSTA AÇIKLANSADA BİZEDE VURUR.. AÇIKLANDIĞI AN TERHİS OLURUZ.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: mykop333

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk


    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    ŞİMDİDE 3 CELP VAR AMA ASKERLİK 6 AY ( İZİNLER ÇIKMAZSA ) ÖYLE 4 CELP OLDU ASKERLİK 4 AYA İNECEK DİYE BİŞEY YOK.. AYRICA AĞUSTOSTA AÇIKLANSADA BİZEDE VURUR.. AÇIKLANDIĞI AN TERHİS OLURUZ.

    6 aymı nasıl yani izin kullanmazsan 5 ay 5gün değilmi :)
    _____________________________
    be cool but dont get freeze..




  • Yarbay
    2281 Mesaj

    1 Nisan itibariyle askeriz ya o bakımdan 6 ay. 12 gün zorunlu, 12 günde isteğe bağlı iznimiz var. Onları düşünce 5 ay 10 küsur gün kalıyor geriye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can-KSK -- 27 Mart 2013; 14:57:16 >
    |
    |
    Bahsedilenler: borntofreeze
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: borntofreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: mykop333

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk


    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    ŞİMDİDE 3 CELP VAR AMA ASKERLİK 6 AY ( İZİNLER ÇIKMAZSA ) ÖYLE 4 CELP OLDU ASKERLİK 4 AYA İNECEK DİYE BİŞEY YOK.. AYRICA AĞUSTOSTA AÇIKLANSADA BİZEDE VURUR.. AÇIKLANDIĞI AN TERHİS OLURUZ.

    6 aymı nasıl yani izin kullanmazsan 5 ay 5gün değilmi :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: borntofreeze

    quote:

    Orijinalden alıntı: mykop333

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaeNk


    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametkalpakci

    Tertipler şaka bir yana, yedeksubay .tk'da geçen yıl nisan celbinde 931 kişi kayıt yaptırmış. son 16 gün ama 324 kişi bu dönem için kayıt yapmış. 16 günde 600 kişi gelebilir mi acaba yoksa biz gerçekten çok az kişi mi gideceğiz anlamadım

    KARDEŞ BU SENE ASKERLİK 2 AY KISALACAK DİYE BİR LAF DOLAŞIYOR ORTALIKTA BENİM TAHMİNİM 400 BİLE BULMAYACAK


    SADECE BU FORUMDAKİLER 4OO Ü BULMAYACAK DEDİM YANLIŞ ANLAMAYIN .BİRDE OLMAYANLARI DÜŞÜNÜRSEK İYİ OLUR.

    Aynen benim hesaplamama göre 4 farklı celp donemi askerliğin 4 aya indiğini ifade etmektedir ve Ağustos döneminden itibaren başlıyor ve bizlere vurmuyor. Hepimize gecmis olsun.... Resmi bir açıklama yok ama Ağustos'a doğru açıklanır....

    ŞİMDİDE 3 CELP VAR AMA ASKERLİK 6 AY ( İZİNLER ÇIKMAZSA ) ÖYLE 4 CELP OLDU ASKERLİK 4 AYA İNECEK DİYE BİŞEY YOK.. AYRICA AĞUSTOSTA AÇIKLANSADA BİZEDE VURUR.. AÇIKLANDIĞI AN TERHİS OLURUZ.

    6 aymı nasıl yani izin kullanmazsan 5 ay 5gün değilmi :)

    EVET .. 1 NISAN ASKER SAYILIYORUZ.ZORUNLU IZIN 12 GUN. 12 SINDE TESLIM 16-17 EYLUL TERHIS.. IZIN ALAN 12 GUN SONRA TERHIS OLUYOR . 6 AY IZIN ALAN İÇİN SÜRÜYOR. NORMALDE IZINSIZ SENIN DEDIGIN GIBI 5 AY 5 GÜN ;)
    _____________________________
    Sağlık tek ihtiyaçtır, gerisine de biz zahmet çalışarak ulaşın ;)




HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
kolayoto.com
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,969
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.