Şimdi Ara

316d ve 318d (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi


    quote:

    Orijinalden alıntı: meph

    siz sanırım volvo satış temsilcisi olduğunuz için malınızı övüyorsunuz haklısınız. ama insanları yanıltmak bence doğru değil, dediğim gibi güzel bir araç ancak sizin koyduğunuz bağlantıda satışları arttı yazıyor. ancak ilk yedi ayda volvonun sadece 2.811 araç satabildiğini, ancak toyotanın aynı dönemde 14.891 araç sattığını vw nin ise 35.521 araç sattığını düşünürseniz volvo nun tercih edilmediğini görürsünüz. basit bir hesapla satışlarını böyle arttırırsa 15 seneye kadar diğer firmaları yakalaması mümkündür. kısacası belli kimin atıp tuttuğu :)

    fiatta baya satmis renoda ozaman gidip latitude alalim s60 yerine dimi.bence parmaklarinizi yormayin yorumda yapmayin.herkesin bir zevki var farkli olma duygusu var senede bir tane bile satsa o 1kisi ben olayim.

    Farkli bir araba olsun dusuncesiyle tabi alinabilir gorusunuze saygi duyuyorum. Her tarafta olan bir arac yerine dikkat ceken guzel bir araba olur. Ancak ; reno fiat cok satiyor ondan alirim olayina gelirsek o araclar uygun fiyatla satildigindan cok satiyor. Volvo s60 in fiyatina gore degerlendirirseniz aracin guzel olmasina ragmen satmadigini sizde gorursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 316i neden alınmaz ki ?

    7lt tüketimden falan bahsediyorlar.

    1.6 Turbo 136 beygir araba çekiş konusunda da tamam bir 320D değil ama, sıkıntı yaşatacağını sanmıyorum.

    316D gelse 1.6 dizelle zaten yakacağı en iyi 5litre. 5.5-6 yakar diye tahmin ediyorum. Bence 316i alınır, binilir. Dizel sevdasını bir kenara koymak lazım kimi durumlarda.
  • 3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meph

    bence s60 dan kesinlikle uzak durun. aylık olarak yayınlanan otomobil satış verilerini takip ederseniz o markanın ülkemizde ne kadar iyi olursa olsun tercih edilmediğini göreceksiniz. 5 sene 10 sene sonra bile olsa eninde sonunda satmak zorunda kalacağınız için satılan ve tercih edilen bir araç alın.

    Bu yaklaşım yüzünden dünya para verip eşeğe biniyor ülkemin insanları..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7996B64B -- 10 Eylül 2012; 17:49:08 >




  • 318d niye gelmiyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    316i neden alınmaz ki ?

    7lt tüketimden falan bahsediyorlar.

    1.6 Turbo 136 beygir araba çekiş konusunda da tamam bir 320D değil ama, sıkıntı yaşatacağını sanmıyorum.

    316D gelse 1.6 dizelle zaten yakacağı en iyi 5litre. 5.5-6 yakar diye tahmin ediyorum. Bence 316i alınır, binilir. Dizel sevdasını bir kenara koymak lazım kimi durumlarda.

    o degil de,f30 316i hicbir yerde test edilmemis.yani yakıt tuketimi hakkında bir bilgimiz yok.

    ama umarım karısık ortalamada 7 litre civarlarında yakıyordur.o zaman makul olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    hocam anlatamazsın bunu. burası, fabrika verisi yakıt tüketiminden daha az yakanlar ve 0-100 ü fabrika verisinden iyi yapanların ülkesi türkiyem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    316i neden alınmaz ki ?

    7lt tüketimden falan bahsediyorlar.

    1.6 Turbo 136 beygir araba çekiş konusunda da tamam bir 320D değil ama, sıkıntı yaşatacağını sanmıyorum.

    316D gelse 1.6 dizelle zaten yakacağı en iyi 5litre. 5.5-6 yakar diye tahmin ediyorum. Bence 316i alınır, binilir. Dizel sevdasını bir kenara koymak lazım kimi durumlarda.

    o degil de,f30 316i hicbir yerde test edilmemis.yani yakıt tuketimi hakkında bir bilgimiz yok.

    ama umarım karısık ortalamada 7 litre civarlarında yakıyordur.o zaman makul olabilir.

    116i var onun yerine hemen hemen ayni yakacaklardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    yakıtı da karısık 7lt civarınıda olsa tam alınacak araba aslında...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    yakıtı da karısık 7lt civarınıda olsa tam alınacak araba aslında...

    1.2 tsi dsg ile şehir içi 8.5 lt yakıyorum ki içim acıyor... en azından hakkını veren bir motorla bu değerleri yakalayım içim acımaz... BMW f30 316i için tahminim şehir içi 8.5 - 9 arası ortalama tüketimdir. Ama 170'lik versiyonda bu oranlardan biraz daha fazla yakacağı düşünüldüğünde 170'lik versiyon bana daha mantıklı geliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    yakıtı da karısık 7lt civarınıda olsa tam alınacak araba aslında...

    1.2 tsi dsg ile şehir içi 8.5 lt yakıyorum ki içim acıyor... en azından hakkını veren bir motorla bu değerleri yakalayım içim acımaz... BMW f30 316i için tahminim şehir içi 8.5 - 9 arası ortalama tüketimdir. Ama 170'lik versiyonda bu oranlardan biraz daha fazla yakacağı düşünüldüğünde 170'lik versiyon bana daha mantıklı geliyor...

    ben de 1.2 tsi kullanıyorum.servisten en son yazılım guncellestirmesini yaptırdınız mı?

    bence eco pro modunda 7lt gibi tuketimleri yakalar gibime geliyor...

    ayrıca iki modelin arasındaki fiyat farkı cok fazla olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    yakıtı da karısık 7lt civarınıda olsa tam alınacak araba aslında...

    1.2 tsi dsg ile şehir içi 8.5 lt yakıyorum ki içim acıyor... en azından hakkını veren bir motorla bu değerleri yakalayım içim acımaz... BMW f30 316i için tahminim şehir içi 8.5 - 9 arası ortalama tüketimdir. Ama 170'lik versiyonda bu oranlardan biraz daha fazla yakacağı düşünüldüğünde 170'lik versiyon bana daha mantıklı geliyor...

    ben de 1.2 tsi kullanıyorum.servisten en son yazılım guncellestirmesini yaptırdınız mı?

    bence eco pro modunda 7lt gibi tuketimleri yakalar gibime geliyor...

    ayrıca iki modelin arasındaki fiyat farkı cok fazla olacaktır.

    Aracım yeti, ağır ve yüksek olduğu şehir içi ortalama tüketimim 8.5 lt, her türlü güncelleme yapıldı, turboya pul takıldı ama yakıt düşmüyor, zaten katalog verisi 8 litre, yarım litre fazla yakıyorum çok anormal değil... Ama şu bir gerçek ki 1.2 tsi dsg şehir içinde çok ekonomik bir motor değil,

    bmw f30 316i nin fabrika verisi 7.5 lt ve aracın ağırlığı 1.5 ton civarında bu değerler gerçekten kağıt üstünde mükemmel gözüküyor... Bende 105 beygirle 8.5 lt yakacağıma 170 beygirle 9.0 lt yakayım diyorum...

    Ama dediğiniz gibi 136 beygirlik aracında fiyat farkı 8000 - 10.000 civarında olacaktır. Arada uçuk bir performas farkı olmaz ise 136 beygirlik versiyon çok mantıklı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    yakıtı da karısık 7lt civarınıda olsa tam alınacak araba aslında...

    1.2 tsi dsg ile şehir içi 8.5 lt yakıyorum ki içim acıyor... en azından hakkını veren bir motorla bu değerleri yakalayım içim acımaz... BMW f30 316i için tahminim şehir içi 8.5 - 9 arası ortalama tüketimdir. Ama 170'lik versiyonda bu oranlardan biraz daha fazla yakacağı düşünüldüğünde 170'lik versiyon bana daha mantıklı geliyor...

    ben de 1.2 tsi kullanıyorum.servisten en son yazılım guncellestirmesini yaptırdınız mı?

    bence eco pro modunda 7lt gibi tuketimleri yakalar gibime geliyor...

    ayrıca iki modelin arasındaki fiyat farkı cok fazla olacaktır.

    Aracım yeti, ağır ve yüksek olduğu şehir içi ortalama tüketimim 8.5 lt, her türlü güncelleme yapıldı, turboya pul takıldı ama yakıt düşmüyor, zaten katalog verisi 8 litre, yarım litre fazla yakıyorum çok anormal değil... Ama şu bir gerçek ki 1.2 tsi dsg şehir içinde çok ekonomik bir motor değil,

    bmw f30 316i nin fabrika verisi 7.5 lt ve aracın ağırlığı 1.5 ton civarında bu değerler gerçekten kağıt üstünde mükemmel gözüküyor... Bende 105 beygirle 8.5 lt yakacağıma 170 beygirle 9.0 lt yakayım diyorum...

    Ama dediğiniz gibi 136 beygirlik aracında fiyat farkı 8000 - 10.000 civarında olacaktır. Arada uçuk bir performas farkı olmaz ise 136 beygirlik versiyon çok mantıklı...

    gunde 25-25 50 km yol yapıyorum.yarısı sehirici yarısı sehirdısı.

    eco proda 7lt yakacagını bilsem alacagım.ama biraz daha arastırma yapmam gerek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    3.20i efficient dynamics edition kasımda geliyor... motor 1 serisindeki 1600 cc 170 bg 250 nm torkluk motor. isimlendirme 318i olarak değil, 320i efficent dynamics edition olarak yapılacak... tahminim 136 bg'lik model 8.5 sn 0-100 süresi vermesinden kaynaklı olarak, bu motorun 8 saniyenin altında(7.9-7.8 gibi) bir 0-100 vereceğini tahmin ediyorum... yakıt tüketimlerinde 136 bg'lik motora göre çok bariz bir fark gözükmüyor. 316 alacaklar benim gibi bu versiyonu mutlaka beklemeliler... fiyat farkı 316'ya göre 8000 - 10.000 tl aralığında olacağını tahmin ediyorum...

    136 hp 8,5 sn mi veriyor? 9,5 falan olmasın o? ancak yeni motorlar 8,5 civarına iner...

    136 bg'lik versiyonun fabrika verisi 9.2 sn belirtilmiş olmasına rağmen; aşağıdaki linkte görüleceği üzere ortalama 8.5 sn 0-100 hızlanma verisi hesaplanmış, bu hesapla 170 bg'lik versiyonun çok rahat 8 sn. altı sürelere imza atabileceğini düşünüyorum...

    http://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8

    youtube deki videolara bakarsanız yanılırsınız, eğer öyle olsa fabrika göğsünü gere gere 8,5 olarak açıklardı veriyi merak etmeyin...

    Yanılacak bir durum yok, video tamamen 0-100 hızlanma verisini ve fren performansını ölçmek için gerekli donanımla hazırlanmış bir video, alelade bir video değil...


    eywallah hocam eywallah, bmw kendi ürettiği aracı yanlış ölçmüş bizim otohaber ekibi, external bir aparatla doğru ölçmüş tamam haklısınız....

    BMW F30'larda eco, comfort, sport modu var biliyorsun... Bu modlar biliyorsun aracın performans değerlerini doğrudan etkiliyor... Büyük ihtimal fabrika testleri eco veya comfort modunda yapılmış olmalı ki böyle bir sonuç ortaya çıkmış, söz konusu test ise sport modunda gerçekleşmiş...

    Sonuç olarak BMW 8 ileri şanzımanı ile ciddi bir aktarım başarısı gösteriyor... yeni turbo motorlarda verimlilik ve performans konusunda sınıf lideri...

    İşin ticari boyutuna bakarsak çok doğaldır ki 136 bg'lik versiyona 9.2 sn değer belirtmeleri, 8.5 sn belirtmiş olsalar daha üstün motorları nasıl satacaklar...

    Bu durumu fabrika yakıt tüketim oranları gibi düşünün, nasıl hiçbir araçta bu değerler tutturulmaz, bu oranlar hep daha yüksek çıkar... burada da fabrika verileriyle benzeşmeyen bir durum var...


    Biliyorum ancak o modlar tapa gaz hızlanmalarda hiçbir fark göstermezler, o modların amacı normal sürüş esnasında (pedal belirli bir oranda basıldığında) ivmeyi düşürmesi erken vites değiştirmesi ve aracı genelde düşük devirlerde yüksek viteslerde tutması içindir, tapa gaz yapıldığında araç hangi modda olursa olsun red line gelir ve sonra vites değişir, acil bir sollama ihtiyacınızda eco modu açık olsa araç maksimum hızlanma gerçekleştirmediği için sizi zora düşürme riskini göze alacak şekilde programlanmaz, hangi modda olursanız olun dip gaz yapıldığında araç en yüksek performans sergiler, hatta alternatörden güç dahi kesilerek bu kayıp çekişe aktarılır...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.