Şimdi Ara

31 yaşımda ilk defa Toyota camry'ye bindim... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
7.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • siyahsancak S kullanıcısına yanıt
    Toyota tr bürokratlara oynuyor. Makam arabası gibi lanse ediyor. Aracın fiyatını da segmentini de üst sınıf gibi lanse ediyor. Bu aracın sınıfı belli. Eğitime falan katılmanıza gerek yok bunun için. Wiki var, kendi üreticinin dökümanları var. Dediğim gibi avensis var diye camry'e sınıf atlatanlar var. Boyutu, aks mesafesi, fiyatı vs her şeyi ortada.




  • Türkmenistan da petrol ucuz olduğu için arabaların çoğu ya Camry ya Avalon'dur. Gemi gibi çok rahat üst segment arabalar. Araba ağır olduğundan dolayı motoru belli bir seviyeden başlıyor daha altına inemiyor. Dolayısıyla Türkiye pazarında tutunamaz. Abimde 2007 model Avalon var. Arabada ısıtmalı deri koltuğundan tut yok yok, 3500 motor mesaire. Arka koltukta çok rahat ayaklarını uzatarak gidebilirsin o derece rahat araba.
    Passat yanına yaklaşamaz bu arabaların.
  • 31 yaşımda ilk defa Toyota camry'ye bindim...

    Toyota'da Arap kasa Land Cruiser varken camry ne bileyim biraz ufak duruyor . Bir şu arkadaşa birde Camry'ye bak.

    Land Cruiser iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cok aci bir baslik olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Camry için E segment D segment diye bir olay yok, harf numaralandırması avrupa için geçerli olan bir sınıflandırma sistemi, onun da açık bir standardı yok zaten. Amerikan sistemine göre dizayn edilmiş, "mid-size" yani orta boy sedan Camry. Avrupada bir rekabeti olmadığı için tam bir sınıfa tekabül etmiyor. Eskiden Avensisle birlikte onun bir üstü gibi japon yeni üzerinden satılırdı ama malzeme kalitesi, teknolojisi Avensis'in gerisindeydi, pek bir satışı da olmadı.

    Avrupada denk getirmek için kastırsan ancak üretimi bitmiş Peugeot 607, Renault Safrane gibi otomobillerle yakın düşünülebilirdi Camry.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Camry için E segment D segment diye bir olay yok, harf numaralandırması avrupa için geçerli olan bir sınıflandırma sistemi, onun da açık bir standardı yok zaten. Amerikan sistemine göre dizayn edilmiş, "mid-size" yani orta boy sedan Camry. Avrupada bir rekabeti olmadığı için tam bir sınıfa tekabül etmiyor. Eskiden Avensisle birlikte onun bir üstü gibi japon yeni üzerinden satılırdı ama malzeme kalitesi, teknolojisi Avensis'in gerisindeydi, pek bir satışı da olmadı.

    Avrupada denk getirmek için kastırsan ancak üretimi bitmiş Peugeot 607, Renault Safrane gibi otomobillerle yakın düşünülebilirdi Camry.
    Amerika da hatırı sayılır satışı olan avrupalı saab volvo gibi üreticilerinde belirli bir segmenti yoktu aslında çünkü farklı pazarlara farklı ürünler sunacak maddi güçleri olmadığı için global modeller ürettiler hep amerikan pazarı ise çok farklı Bi dünya sadece aks mesafesini baz alıpta şu araç d e segmenti gibi bir ayrım yok beklentiler vs vs çok farklı dediğin gibi bu aracın rakibi boyutsal olarak c6 safrane 608 S70 gibi modeller fakat işin içine donanım vs vs girdiğinde standart passat kalibresinde araçlar aslında sebring gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Camry d segmenti de degildir e segmenti de degildir ikisinin arasıdır ve tam olarak bir rakibi yoktur. Amerikalılar için Toyota böyle bir formülü uygun görmüş ve araba tutmuş zaten daha da kurcalamaya gerek yok. Segment konusuna niye bu kadar takık bu forum anlamak zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malum sitede doğan kabak ‘ın incelemesini izlemiştim.
    Araç gayet güzel ama ama ama
    This is Turkey...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iranda binmiştim sanırım 3.0 v6 idi. Gerçekten büyük gemi gibi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suudi Arabistan'da birçok Camry'ye(kasa ve yıl olarak)yolcu olarak binmiştim ve bana hissettirdiği d segmenti ayarı idi.

    +'ları, geniş iç hacim ve görece yumuşak süspansiyonlar.

    Diğer Toyota modelleri gibi sanki bozulmayacakmış hissi vermesi ki bunda da haksız sayılmazlar atm. motor ve klasik otm. şanzıman ile.

    -'leri, bana mı öyle denk geldi bilmiyorum cam açma düğmelerinde ışık yoktu, ses sistemi zayıf, araç iri ve iç hacmi fazla ama birşeyler eksik diyor insan. Yeterinde lüx hissetmiyorsunuz. Yani herşey daha iri kullanılmış(butonlar vs dahil) ama içi boş gibi.

    Yol tutuşunun yolcuyken dahi pek iyi olmadığını hissetmek zor değil. Daha çok yaylanarak geziyor.

    Klasik yol sesi yine segmenti için fazla gelmişti.

    Lexus IS200t ise daha ufak ama lüx hissi camryden çok daha iyi her anlamda. Dolayısı ile premium segment ile kıyas etmemek gerekli.

    Yeni kasasına binmedim ancak daha iyi olacağı aşikar. Yine de fazla birşey beklenmemeli. Fiyatına aldanmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 7 Mayıs 2019; 4:14:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın fiyatını bakmaya siteye girdim; Boş hali $24000, dolu hali $36000 kafadan 6 ile çarpsak 215~216 bin lira falan. 2.2 katı devlet el vergi koyuyor

    4000 lira maaş alan bir arkadaş 120 ay boyunca tüm maaşı basarak alabiliyor, ortalama 1500 dolardan çalışan biri de 24 ayda alıyor...


    Düşündükçe gerildim. Bu bölüme pek uğramamam lazım sanırım.
  • İlk Camry tecrübem 20 seneden fazla süre önce olmuştu

    Abd'de Cadillac ile kıyaslanan bir araç olmuştu ve Toyota'nın Abd'de kendi segmentinde pazar lideri olmasını sağlamıştı o dönemler,kendine has muhafazakar bir sürücü kitlesi azımsanmayacak sayıda mevcut.

    Japonların/Korelilerin bu seviye araçları arasında 1. sırada Camry var denilebilir global başarı anlamında.Her ne kadar ben Honda Legend'leri daha çok beğensem de durum budur.

    Sınıf kategorisi görece olmakla birlikte Camry için rahatlıkla E serisi diyebiliriz,Bmw 5 ya da Merco E serisinden bir eksiği yoktur.
  • Camry aslinda D segment aractir ama Amerika icin uretildigi icin Turkiyedeki D segmentlerinden genistir.
    MEsela AMerikadaki Passat da Turkiyedeki Passattan daha buyuk bir aractir.

    Camry`nin rakipleri:
    Hyundai Sonata
    Honda Accord (Amerika Accord)
    Mazda 6
    Subaru Legacy

    gibi araclardir.

    Bmw 3-5, mercedes C-E falan Camrynin rakibi degildir.
    Turkiyedeki fiyatlandirma ile Camry alinmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    İlk Camry tecrübem 20 seneden fazla süre önce olmuştu

    Abd'de Cadillac ile kıyaslanan bir araç olmuştu ve Toyota'nın Abd'de kendi segmentinde pazar lideri olmasını sağlamıştı o dönemler,kendine has muhafazakar bir sürücü kitlesi azımsanmayacak sayıda mevcut.

    Japonların/Korelilerin bu seviye araçları arasında 1. sırada Camry var denilebilir global başarı anlamında.Her ne kadar ben Honda Legend'leri daha çok beğensem de durum budur.

    Sınıf kategorisi görece olmakla birlikte Camry için rahatlıkla E serisi diyebiliriz,Bmw 5 ya da Merco E serisinden bir eksiği yoktur.
    Avalon da s class 7 serisiyle kıyaslanır o zaman doğru mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Segment bu kadar önemli mi?

    Herkes segment bilgiçi olmuş..

    Bu arada ara segment araçlar bence daha keyiflidir, b-c arası, c-d arası araçlar tercihimdir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Konuyla alakası yok ama, Phaeton F segmenti olup, aşağı yukarı Bentley kalitesinde olan bir otomobil. Volkswagen logosu sebebiyle ciddi satış yapamadı doğal olarak ama e serisi falan hikaye yanında yanlış bilgi vermeyelim.

    5.0 tdi modeline hala ara sıra binme fırsatı buluyorum ailede mevcut olduğu için ve ağızları açık bırakacak cinsten bir kalite mevcut otomobilde.

    Alıntıları Göster
    Bentley sahibi misiniz nerden biliyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 senedir camry sürüyorum bu kadar abartılacak neyini beğendiniz mesela?

    Hyundai Sonata ve Nissan Altima da sürdüm 1-2 ay süreyle bu 2 arabada camry den iyi bence özellikle Altima daha konforlu geldi bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powerjack14 -- 8 Mayıs 2019; 12:33:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klise Adam

    Bentley sahibi misiniz nerden biliyorsunuz ?

    Alıntıları Göster
    Her aracı bilmek için hepsine tek tek sahip olmak mı lazım? Bentayga yı da inceledim, Flying spur u da hatta Mulsanne modelinide. İstanbulda yaşayıp otomobile ilgi duyan herkes bu araçlara gidip bakabiliyor galeride sonuçta :).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Her aracı bilmek için hepsine tek tek sahip olmak mı lazım? Bentayga yı da inceledim, Flying spur u da hatta Mulsanne modelinide. İstanbulda yaşayıp otomobile ilgi duyan herkes bu araçlara gidip bakabiliyor galeride sonuçta :).

    Alıntıları Göster
    Gidip bakınca nasıl anladınız vw nin bentley seviyesinde olduğunu? Hangi etmenler gözünüze çarptı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.