Şimdi Ara

307 için uygulamalar (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.350
Cevap
11
Favori
707.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    bugün kuzenime 2004 benzinli triptonik 307 aldık 18 500 tl ye fiyat nasıl sizce kafamı kurcaladı biraz...



    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanır inşallah. fiyat konusunda bişey diyemem ama otomatik vitesin ikinci eli hep korkutur beni. umarım iyi baktırmıştır. otomatik şanzumanda bi sıkıntı yoksa kalanı çok önemli değil.
    _____________________________
  • Bugün servis km sini sıfırlama işlemini uyguladım ve o bahsettiğim anahtar işareti gitti. gerçekten çok basitmiş, kontak kapalıyken sıfırlama düğmesine basıyosunu ve bırakmadan kontağı açıyorsunuz. sonra ekranda 10 dan geriye doğru sayan saniye çıkıyor ve sıfıra kadar bekliyorsunuz. sonrasında sıfırlanmış oluyor ve ekrana 10.000 yazısı çıkıyor.

    İşte servis bu işlem için 35 tl istedi. yok ben bi servis açıcam ya, peugeot olur citroen olur hangisi olursa açıcam bi tane. para kazanmak gerçekten çok kolaymış

    Bu servis kmsi sıfırlama işlemi umarım bi problem yaşatmaz. aracın servise girmesine 5.000 km var. o zaman girdiğimde tekrar sıfırlarım eşitlenmiş olur.
    _____________________________
  • hiçbir problemi olmaz..farları açıp kapatmak gibi bişey
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    bugün kuzenime 2004 benzinli triptonik 307 aldık 18 500 tl ye fiyat nasıl sizce kafamı kurcaladı biraz...



    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanır inşallah. fiyat konusunda bişey diyemem ama otomatik vitesin ikinci eli hep korkutur beni. umarım iyi baktırmıştır. otomatik şanzumanda bi sıkıntı yoksa kalanı çok önemli değil.

    teşekkür ederiz.. aracı güvenilir birinden aldık sayılır yani bütün servis bakımlarının listesini aldık bir sorun yok gibi biraz kullandım otomatiğin geçişlerinde bir problem gözükmüyordu aklıma takılan fiyat oldu..
    _____________________________
    O koltuğa her oturduğunda neden diye bir sor kendine..!
  • hayırlı olsun

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828
    _____________________________
  • 307 SW'da yağ kaçakları vardı öyle aşırı değildi ama benim canımı sıkmaya yetiyordu.Araç 30 binde olmasına rağmen yağ kaçakları vardı işte.Yağ kaçaklarını hallettirmek için herzaman güvenerek arabanımın bakımlarını yaptırdığım servisime gittim gerekenler yapıldı.motor bu kadar sökülmüşken enjektör,egr,turbo boruları bir güzel temizlendi.Şimdi arabanın gidişi çekişi hatta çalışması bie değişti.Servisimede bunu ilettim.Şimdi her 30 binde bir enjektörleri egr ve turbo boruarını söktürüp temizletmeyi düşünüyorum.Aracında son zamanlarda performansı düştü diyen arkadaşlarıma da öneririm ama lütfen bunu yetkili servisinizde yaptırın
    _____________________________
    2013 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-HDI Sedefli Beyaz
  • arakdaşlar bende aldım bakalım 307 allah sonumuzu hayretsin 2004 model xt 65 binde baktırdık alırken birşey yok en azından büyük bişey yok bir iki ufak şey tabii anında bir iki rahatsız edici detay oldu bende araç ilk çalıştığında bir ses var çok az sürtme sesi v kayışı gergi kolu dedi birisi bende çok anladığımı söyleyemem ayrıca ankarada özel bir servis varmı gösterebileceğim güvenilir ve fiyat açısından diğerlerine göre daha cazip ve aracın v kayışının filtrelerinin ve ön balatalarının ve yağının değiştiği söylendi 5000 km önce ama insanın içi rahat etmiyor 60 bin bakımı maliyeti nedir teşekkür ederim.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fattihh_ank

    arakdaşlar bende aldım bakalım 307 allah sonumuzu hayretsin 2004 model xt 65 binde baktırdık alırken birşey yok en azından büyük bişey yok bir iki ufak şey tabii anında bir iki rahatsız edici detay oldu bende araç ilk çalıştığında bir ses var çok az sürtme sesi v kayışı gergi kolu dedi birisi bende çok anladığımı söyleyemem ayrıca ankarada özel bir servis varmı gösterebileceğim güvenilir ve fiyat açısından diğerlerine göre daha cazip ve aracın v kayışının filtrelerinin ve ön balatalarının ve yağının değiştiği söylendi 5000 km önce ama insanın içi rahat etmiyor 60 bin bakımı maliyeti nedir teşekkür ederim.



    Dostum hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle...

    Bende geçen sene 2003 307 xt almıştım ve aynen seninki gibi 65.000 de idi, alır almaz genel bakıma soktum ve birde trigeri değiştirdim. Seninkinin trigeri değişmedi ise değişmesi lazım, tabi ama servise bi sor onlar söyler zaten değişmesi gerektiğini.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fattihh_ank

    arakdaşlar bende aldım bakalım 307 allah sonumuzu hayretsin 2004 model xt 65 binde baktırdık alırken birşey yok en azından büyük bişey yok bir iki ufak şey tabii anında bir iki rahatsız edici detay oldu bende araç ilk çalıştığında bir ses var çok az sürtme sesi v kayışı gergi kolu dedi birisi bende çok anladığımı söyleyemem ayrıca ankarada özel bir servis varmı gösterebileceğim güvenilir ve fiyat açısından diğerlerine göre daha cazip ve aracın v kayışının filtrelerinin ve ön balatalarının ve yağının değiştiği söylendi 5000 km önce ama insanın içi rahat etmiyor 60 bin bakımı maliyeti nedir teşekkür ederim.



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan aracını.Bence ilk bakımını bir güzel yetkili servisinde yaptır.Kafana takılan ne varsa baktırt gerekiyorsa değiştirit.Belki biraz maliyetli olucak ama sonunda o aracın içinde yol yapacak olan sensin.
    _____________________________
    2013 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-HDI Sedefli Beyaz




  • Arkadaşlar aracım 307 2004 1.6 Benzinli technoplus

    70.000 km yi bugün itibariyle devirdi.

    Yarın nasipse triger kayışı ve debriyaj balatası değişecek.

    İşlem sanayide yapılacak (tanıdık bir ustada).

    Parçalar orijinal.

    Debriyaj balatası zaten valeo olacak.

    Trigeri sormadım tam, kayışların, rulmanların markalarını yazarım.

    Vakit kalır ise kapı içlerine würth izolasyon (artikel no: 890 100 070),

    Çamurluk davlumbazlarına da würth Pütür alt koruma boyası (artikel no:893 075 siyah)

    uygulamayı düşünüyorum.



    Parça ve işçilik fiyatlarını yarın eve döndüğümde unutmaz isem yazarım, yaptıracak arkadaşlara yardımcı olur umarım.

    Ayrıca çıkan parçaları da fotoğraflamayı düşünüyorum.

    Her ne kadar fotoğraf makinam yanımda olmasa da :)


    Hepinize kazasız sürüşler...
    _____________________________




  • çok teşekkür ederim arkadaşlar tavsiyeleriniz için peki ankarada varmıdır iyi bir 307 ustası ve özel servisi yardımcı olabilecek bana.
    _____________________________
  • kardes kapı içlerine yapacağın izolasyon ses olayını azaltmak maksatlı mı bu konunun sonucundan da bilgi verirsen sevinirim
    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    Arkadaşlar aracım 307 2004 1.6 Benzinli technoplus

    70.000 km yi bugün itibariyle devirdi.

    Yarın nasipse triger kayışı ve debriyaj balatası değişecek.

    İşlem sanayide yapılacak (tanıdık bir ustada).

    Parçalar orijinal.

    Debriyaj balatası zaten valeo olacak.

    Trigeri sormadım tam, kayışların, rulmanların markalarını yazarım.

    Vakit kalır ise kapı içlerine würth izolasyon (artikel no: 890 100 070),

    Çamurluk davlumbazlarına da würth Pütür alt koruma boyası (artikel no:893 075 siyah)

    uygulamayı düşünüyorum.



    Parça ve işçilik fiyatlarını yarın eve döndüğümde unutmaz isem yazarım, yaptıracak arkadaşlara yardımcı olur umarım.

    Ayrıca çıkan parçaları da fotoğraflamayı düşünüyorum.

    Her ne kadar fotoğraf makinam yanımda olmasa da :)


    Hepinize kazasız sürüşler...
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: geshu

    Bugün servis km sini sıfırlama işlemini uyguladım ve o bahsettiğim anahtar işareti gitti. gerçekten çok basitmiş, kontak kapalıyken sıfırlama düğmesine basıyosunu ve bırakmadan kontağı açıyorsunuz. sonra ekranda 10 dan geriye doğru sayan saniye çıkıyor ve sıfıra kadar bekliyorsunuz. sonrasında sıfırlanmış oluyor ve ekrana 10.000 yazısı çıkıyor.

    İşte servis bu işlem için 35 tl istedi. yok ben bi servis açıcam ya, peugeot olur citroen olur hangisi olursa açıcam bi tane. para kazanmak gerçekten çok kolaymış

    Bu servis kmsi sıfırlama işlemi umarım bi problem yaşatmaz. aracın servise girmesine 5.000 km var. o zaman girdiğimde tekrar sıfırlarım eşitlenmiş olur.

    Bende 20000 çıkıyor.Sakın bu arçlar 20 binde bir bakım istiyo olmasın?
    _____________________________
    Mazda6 2010




  • @Kasım, evet, hem ses izolasyonu hem de kapı saclarının tok durması için.

    Zira davlumbazlar bugün söküldü.Ancak vakit olmadığı için uğraşamadım.

    Davlumbazların içine de benzer uygulama yapılacak.

    (davlumbaz plastikleri sökülüp sac kısma)

    Vakit kalırsa kapı pandizotlarına sabitlenmiş hoparlörler (saçma fransız tasarımı)[simage][/simage]

    mdf den uygun kasnak yapılarak kapı saclarıan sabitlenecek.

    Bunları da aşama aşama fotoğraflarım eğer unutmaz isem.


    Triger değişimi ve baskı balata değişimi işçilik dahil 600TL ye maloldu.

    Diğer ıvır zıvır ve yalıtım işleri daha sonra belli olacak.

    Bu değişen debriyajımın hali, yanmış bitmiş kül olmuş gitmiş...

    (bu bir de temizlenmiş hali, dayanamayıp fırçayla temizlemiştim ilk çıktığında hali nedir diye)


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


    Yenisinin resimlerini çekemedim, ben yoktum takılırken.Sadece kutusunu görebildim
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaleli88


    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu

    Bugün servis km sini sıfırlama işlemini uyguladım ve o bahsettiğim anahtar işareti gitti. gerçekten çok basitmiş, kontak kapalıyken sıfırlama düğmesine basıyosunu ve bırakmadan kontağı açıyorsunuz. sonra ekranda 10 dan geriye doğru sayan saniye çıkıyor ve sıfıra kadar bekliyorsunuz. sonrasında sıfırlanmış oluyor ve ekrana 10.000 yazısı çıkıyor.

    İşte servis bu işlem için 35 tl istedi. yok ben bi servis açıcam ya, peugeot olur citroen olur hangisi olursa açıcam bi tane. para kazanmak gerçekten çok kolaymış

    Bu servis kmsi sıfırlama işlemi umarım bi problem yaşatmaz. aracın servise girmesine 5.000 km var. o zaman girdiğimde tekrar sıfırlarım eşitlenmiş olur.

    Bende 20000 çıkıyor.Sakın bu arçlar 20 binde bir bakım istiyo olmasın?



    Zaten öyle olması lazım, eskiler 10.000 de bakıma giriyor benim 2003 model. Yeniler 20.000 de giriyor olması lazım. Hatta yanlış bilmiyorsam 30.000 kmde bir bakıma girenlerde var.
    _____________________________




  • tamam kardes fotoları bekliyoruz.
    bu arada baskı balata ve triger çokda fazla tutmamış ama sanırım yetkili servis değil tanıdık birine gitmistin galiba.
    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    @Kasım, evet, hem ses izolasyonu hem de kapı saclarının tok durması için.

    Zira davlumbazlar bugün söküldü.Ancak vakit olmadığı için uğraşamadım.

    Davlumbazların içine de benzer uygulama yapılacak.

    (davlumbaz plastikleri sökülüp sac kısma)

    Vakit kalırsa kapı pandizotlarına sabitlenmiş hoparlörler (saçma fransız tasarımı)[simage][/simage]

    mdf den uygun kasnak yapılarak kapı saclarıan sabitlenecek.

    Bunları da aşama aşama fotoğraflarım eğer unutmaz isem.


    Triger değişimi ve baskı balata değişimi işçilik dahil 600TL ye maloldu.

    Diğer ıvır zıvır ve yalıtım işleri daha sonra belli olacak.

    Bu değişen debriyajımın hali, yanmış bitmiş kül olmuş gitmiş...

    (bu bir de temizlenmiş hali, dayanamayıp fırçayla temizlemiştim ilk çıktığında hali nedir diye)


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


    Yenisinin resimlerini çekemedim, ben yoktum takılırken.Sadece kutusunu görebildim

    _____________________________




  • Evet Kasım.Aracımı çok yakın bir abimin tavsiyesi ile İstanbuldan izmite götürdüm.

    Ustam oto sanayi sitesinde Metin usta.

    Aracım saat gibi işliyor artık.Hele ki debriyajım çok güzel oldu.

    Önceden ne kadar yukarıda kavradığını şimdi anlıyorum.

    Ayrıca pedal çok yumuşak oldu.Tıpkı 0 km araçlarınki gibi.


    Triger kayışı da PowerGrip marka ile değiştirildi.

    Zira aracımın üzerinden çıkan kayış da Powergrip idi.

    Zaten değişimi çok kolay.Abartılacak bi mevzusu yok.



    Bu arada davlumbazlara uygulama yapılamadı.

    Zira sipariş edilen parçalar pazartesi günü gelecekti fakat bugün aradığımda hala gelmemişti.

    Sinirlenip iptal ettirdim lanet olsun diyip.


    Aracın ön takımından çok ses geliyordu.Özellikle de bozuk yolda.

    Rot başlarına baktırdım.Tık yok.

    Alt karter koruma, tampon altındaki plastikler, ön çamurluk davlumbazları tekrar

    elden geçirilip yerlerine güzelce sabitlendi.Hiç oynamıyorlar.

    Ayrıca Hava filtresi kutusunun altında bir kutu daha var.

    Onun da tırnakları zarar görmüştü ve sallanıyordu.

    Şasi parçalarına vurup kasislerde ve bozuk yollarda ses yapıyordu.

    Ustamın sayesinde onlar da kontrol edilirken farkedildi ve sabitlendi.

    Şu an ön tarafta sallanıp da ses yapan tek bir şey yok.


    Araç çok sessizleşti.Ki ben 40mm lik spor yay kullanıyorum.

    Arka stepnenin sabitleyicisi ve kriko, bijon anahtarı vs nin takıldığı

    plastik aparat da zamanla ses yapıyormuş bunu anladık.

    Söktükten sonra yolda gidişte arkadan büyük oranda ses kesildi.


    Yakın zamanda yağı değişecek.Hazır lifte çıkmışken arka amortisör takozlarına

    da bakalım onları da hallederiz ses büyük oranda kesilir dedi.


    2 Gündür hoş sohbeti, esprileri, ama işinde ciddiyeti, olacaksa tam olsun gelsefesiyle

    çalışmasından, kısacası gerçekten kazandığı parayı sonuna kadar hakeden tavırlarından

    dolayı öncelikle Metin ustama, ve beni Metin usta ile tanıştıran ve sabahın köründe kalkıp

    istanbuldan gelmemi beklemeden işim uzamasın diye sanayiye aracımı götüren abim Kayhan'a

    buradan bir kere daha teşekkür etmek istiyorum.


    Triger ve baskı balata değiştirecek arkadaşlar, ya da yapıalan iyileştirmeler hakkında

    her türlü yardımcı olabilirim.Yanlış anlaşılmasın ustaya yönlendirmek için değil.

    parçaların nasıl değiştiği ve fiyatları konusunda :)

    En azından gittiğinizde kazık atmak isteyeni anlayın diye :)

    Herkese iyi geceler.



    Motor yağı değişiminde yapılan iyileştirmeleri de umarım burada yazarım.
    _____________________________




  • sağol extreme
    bende sana teşekkür ederim vermis olduğun bilgiler için.
    benim de arka amortisörlerde sorun var galiba hatta sağdaki patlak diyebilirim.
    vuruyor ve çok ses yapıyorlar.illaki orjinal amortisör mü takmak gerekiyor acaba.farklı bir marka
    var mı uyacak. sıfır orjinal taksak da ses yapacakmıs gibi his var içimde.ayrıca benim debrajda oldukça yukarda kavrıyor ama yumusak... 1. vitese geçişlerde özellikle motor soğukken zorlanıyorum. benim baskı balata da bitik olabilir dicem ama çekiş poblemi yok. ama yüksek viteslerde sanki sağır izlenimi veriyor.basıyorum ama istediğim randımanı alamıyorum.baska bir 307 ile kıyaslama yapmam gerek belki hepsinin kapasitesi bu kadardır.
    _____________________________
  • 307'lerin en büyük sorunu bu arka taraftan gelen sesler.Ne yaparsanız yapın ancak azaltabilirsiniz.Tamamiyle kesemezsiniz.Patlak olan amortisör yerine bence yine orjinalini taktırmakta fayda var.Hatta bir patlak diğeri sağlam olsa dahi ikisini birden değiştirmenizi tavsiye ederim.Böylece birisi yeni deiğeri eski olan amortisörlerin aracınızın yol tutma kabiliyetinin olumsuz etkilenmesini engellemiş olursunuz.
    _____________________________
    2013 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-HDI Sedefli Beyaz
  • arkadaşlar lpg konusunda yardımcı olabilecek yokmu uygun lpg firması hangisi 307ler için
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.