Bildirim
30 bin tl Manüel Dizel araba Tavsiyesi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Sınıf farkedermi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hakantrk
Sınıf farkedermi
fark etmez aklımda dizel fluance 2011 var yanlış bir secimmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
focus -
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
focus
hatcback focuslarin dizelleri pahali saniordum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: hakantrk
Sınıf farkedermi
fark etmez aklımda dizel fluance 2011 var yanlış bir secimmi
Alınır alınmasına da ncap testi olmayan fluence o para verilmez 2008 2010 arası focus düşünür müsün birde fiesta titanium alınır o meblaya 1.4 dizel motor mis gibi binilir fluencedende az yakar yakıt tüketimi konusunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
focus
hatcback focuslarin dizelleri pahali saniordum
Ben sedan makyajlı kasa 110 luk dizeli yazın 29'a sattım. Bu paralara focustan iyi dizel araba yok bana göre ... -
linea 2013 kasa bulunabilir... -
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
focus
hatcback focuslarin dizelleri pahali saniordum
Ben sedan makyajlı kasa 110 luk dizeli yazın 29'a sattım. Bu paralara focustan iyi dizel araba yok bana göre ...
kredi cekip 30 bin lira verdiğim aracda kiymerli oluyor 80 binin ustunde olmasin istiyorum km si
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kartalaraz
linea 2013 kasa bulunabilir...
vermezler dizel lineayi 2013 model 30 a cok zor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
focus
hatcback focuslarin dizelleri pahali saniordum
Ben sedan makyajlı kasa 110 luk dizeli yazın 29'a sattım. Bu paralara focustan iyi dizel araba yok bana göre ...
Çok ucuza gitmiş hocam.
Aracın donanım paketi, km'si ve kaza durumu neydi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Punto 1.3 dizel dynamic modeli. -
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: kartalaraz
linea 2013 kasa bulunabilir...
vermezler dizel lineayi 2013 model 30 a cok zor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2013-1-3-mj-active-plus-11-km-de-boyasiz-5-aylik-arac-10dk-kredi-146285307/detay
-
2-3 ay baktım ne alabilirim diye.. özelliklede aracımı almadan son 2-3 hafta iyice yoğunlaştım düşünmediğim marka model kalmadı..
İhtiyacım ; Dizel + Manuel + konforlu biraz da donanımlı bir araçtı.. Limitim tam olarak 32 bin tl di
Sattığım aracım 2.0 motor 5 silindir 150 hp lik marea hlx di.. Alacağım aracın onu aratmaması mümkün değil tabi ama en azından 1600 cc olmalı ki büyük düşüş yaşamayayım :)
Seçeneklerim arasında şunlar vardı ve şu sebeplerle eleme yaptım ;
- Fiat Linea (Gerçekten kalitesiz bir araç fakat fiyat avantajıyla öne çıkıyor 1.6 dizeli çok yakıyor 1.3 ü de gitmiyor)
- Fiat Punto Evo (Donanım fazlasıyla yeterli,lineaya göre daha kaliteli, ancak motor yine 1.3 , yüksek hızlarda veya virajlarda b segmenti araç olmasının verdiği dezavantajlar var)
- Vw Polo 1.6 tdi (37-38 den aşağı temizi yok , bir de ciddi anlamda donanım fakiri bir araç olduğunu düşünüyorum)
- Ford Fiesta (1.4 tdci motor artık eskidi performansı çok düşük 68 hp yani bir süre sonra beni sıkar)
- Fiat Bravo (temizleri 36-37 civarlarında,30-32 arası nadiren bulunuyor bulunduğundada km si yüksek oluyor. Bu araçların km si yüksek olanları hatta 60 bin km yi geçmiş olanları ciddi şekilde yıpranmış oluyor.. Aracın soyulmayan ses gelmeyen eskimeyen yeri kalmıyor belli bir km den sonra.. biraz da hor kullanılmışsa dahada kötü durum, ayrıca bu araç alındımı esp lisi alınması lazım ciddi şekilde virajlarda önden kayma eğilimi olan bir araç. Ve bu ciddi bir sorun yani kimileri bravonun kronik problemi diyor.. )
- Ford Focus (Eski aracım , 2010 yılında 0 km olarak benzinlisini almıştım çok severim fakat fiyat olarak limitimi aştı temiz titaniumlar 36-37 den başlıyor)
- Opel Astra (1.3 motor gitmiyor,kalitesine bir şey diyemem güzel fakat yüzü eskidi,iç mekan özellikle tarihi eser gibi kaldı pek içime sinmeyen fakat iyi bir araba kimisi beğeniyor zevk meselesi)
Gelelim 2 hafta önce aldığım araca ; Peugeot 308 1.6 Hdi Millesim paket. 31.500 tl ye aldım tüm masraflar dahil Ankara Neziroğlu renault 2. el kısmından.
Genel olarak Vw,ford gibi markalara daha yakınım.. Fransız ve japon araçlarını pek tutmam ama ortada bir fiyat limiti olunca + ve - leriyle değerlendirince karşıma sonuç olarak bir tek bu araç çıktı.
1 parça boya var, 1.6 düz vites 90hp , donanım olarak ; 4 cam otomatik,klima,abs,6 airbag, 16 alaşım jantlar , cruise control,blueetoth (arama yapma,telefondaki müziği çalma vb. tüm fonksiyonlara sahip) , cd çalar, usb bağlantı yeri , yol bilgisayarı , follow me özelliği , sis farları, ön arka premiumpack ızgaralı tamponlar , deri direksiyon..
Gibi özelliklere sahip.. yakıtı gerçekten diğer dizellere kıyasla düşük araca ilk başta alışamama rağmen şuan ortalamam kış olduğu halde ve güzergahlarım rampa olduğu halde ki genelde basarak kullanıyorum 5.8 Lt /100km
Bagajı C segmenti hb bir araç için gayet yeterli ,dashboard görüntüsü çok iyi , ön cam çok geniş. Ses sistemi başarılı yani gidip 0 km clio megane vb. alıp hoperlörleriyle uğraşmak var bide öyle bi saçmalık olabiliyor bazı araçlarda.. Pejolarda genel olarak ses sistemi kalteli. Araç beklediğimden çok daha keyifli. Almadan önce sırf dizel olsun işte nolucak pejo sonuçta herhalde yine kütük gibidir diyordum yanılmışım araç gayet kaliteli , yol tutuşu gerçekten iyi (focusdan inip buna binen biri olarak söylüyorum aratmıyor.. ) , aracın yalıtımı çok ama çok başarılı.. motor sesi duymak zor. Focusda yalıtım problemi ciddi şekilde vardı mesela.. Amortisörler konforlu , takır tukur sesler yok aracın içinde.. Yani peugeot demekki C segmenti ve üstü araçlarda kalite konusunda kendini ileriye taşımış dedim..
Kısacası B segmenti dizel araç fiyatına C segmenti daha geniş,daha konforlu,daha kaliteli ve daha güçlü bir araç almış oldum. Tavsiye edermiyim ederim bu fiyata başka alternatif pek yok.
Ha şuan limitim 32 değilde 35 civarları olsaydı ne alırdım yine 308 alırdım fakat 112 hp lik dizel otomatik olanını alırdım onun yakıtı daha az ve daha performanslı..
Forumda uzunca bir aradan sonra yazdığım en uzun yazı oldu kısaca 308 i anlattım, aracı almadan önce diğer araçlarla ilgili fikirlerimden bahsettim. Umarim istediğiniz aracı alırsınız şimdiden hayırlı olsun..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 20 Aralık 2013; 22:45:32 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Duratec
2-3 ay baktım ne alabilirim diye.. özelliklede aracımı almadan son 2-3 hafta iyice yoğunlaştım düşünmediğim marka model kalmadı..
İhtiyacım ; Dizel + Manuel + konforlu biraz da donanımlı bir araçtı.. Limitim tam olarak 32 bin tl di
Sattığım aracım 2.0 motor 5 silindir 150 hp lik marea hlx di.. Alacağım aracın onu aratmaması mümkün değil tabi ama en azından 1600 cc olmalı ki büyük düşüş yaşamayayım :)
Seçeneklerim arasında şunlar vardı ve şu sebeplerle eleme yaptım ;
- Fiat Linea (Gerçekten kalitesiz bir araç fakat fiyat avantajıyla öne çıkıyor 1.6 dizeli çok yakıyor 1.3 ü de gitmiyor)
- Fiat Punto Evo (Donanım fazlasıyla yeterli,lineaya göre daha kaliteli, ancak motor yine 1.3 , yüksek hızlarda veya virajlarda b segmenti araç olmasının verdiği dezavantajlar var)
- Vw Polo 1.6 tdi (37-38 den aşağı temizi yok , bir de ciddi anlamda donanım fakiri bir araç olduğunu düşünüyorum)
- Ford Fiesta (1.4 tdci motor artık eskidi performansı çok düşük 68 hp yani bir süre sonra beni sıkar)
- Fiat Bravo (temizleri 36-37 civarlarında,30-32 arası nadiren bulunuyor bulunduğundada km si yüksek oluyor. Bu araçların km si yüksek olanları hatta 60 bin km yi geçmiş olanları ciddi şekilde yıpranmış oluyor.. Aracın soyulmayan ses gelmeyen eskimeyen yeri kalmıyor belli bir km den sonra.. biraz da hor kullanılmışsa dahada kötü durum, ayrıca bu araç alındımı esp lisi alınması lazım ciddi şekilde virajlarda önden kayma eğilimi olan bir araç. Ve bu ciddi bir sorun yani kimileri bravonun kronik problemi diyor.. )
- Ford Focus (Eski aracım , 2010 yılında 0 km olarak benzinlisini almıştım çok severim fakat fiyat olarak limitimi aştı temiz titaniumlar 36-37 den başlıyor)
- Opel Astra (1.3 motor gitmiyor,kalitesine bir şey diyemem güzel fakat yüzü eskidi,iç mekan özellikle tarihi eser gibi kaldı pek içime sinmeyen fakat iyi bir araba kimisi beğeniyor zevk meselesi)
Gelelim 2 hafta önce aldığım araca ; Peugeot 308 1.6 Hdi Millesim paket. 31.500 tl ye aldım tüm masraflar dahil Ankara Neziroğlu renault 2. el kısmından.
Genel olarak Vw,ford gibi markalara daha yakınım.. Fransız ve japon araçlarını pek tutmam ama ortada bir fiyat limiti olunca + ve - leriyle değerlendirince karşıma sonuç olarak bir tek bu araç çıktı.
1 parça boya var, 1.6 düz vites 90hp , donanım olarak ; 4 cam otomatik,klima,abs,6 airbag, 16 alaşım jantlar , cruise control,blueetoth (arama yapma,telefondaki müziği çalma vb. tüm fonksiyonlara sahip) , cd çalar, usb bağlantı yeri , yol bilgisayarı , follow me özelliği , sis farları, ön arka premiumpack ızgaralı tamponlar , deri direksiyon..
Gibi özelliklere sahip.. yakıtı gerçekten diğer dizellere kıyasla düşük araca ilk başta alışamama rağmen şuan ortalamam kış olduğu halde ve güzergahlarım rampa olduğu halde ki genelde basarak kullanıyorum 5.8 Lt /100km
Bagajı C segmenti hb bir araç için gayet yeterli ,dashboard görüntüsü çok iyi , ön cam çok geniş. Ses sistemi başarılı yani gidip 0 km clio megane vb. alıp hoperlörleriyle uğraşmak var bide öyle bi saçmalık olabiliyor bazı araçlarda.. Pejolarda genel olarak ses sistemi kalteli. Araç beklediğimden çok daha keyifli. Almadan önce sırf dizel olsun işte nolucak pejo sonuçta herhalde yine kütük gibidir diyordum yanılmışım araç gayet kaliteli , yol tutuşu gerçekten iyi (focusdan inip buna binen biri olarak söylüyorum aratmıyor.. ) , aracın yalıtımı çok ama çok başarılı.. motor sesi duymak zor. Focusda yalıtım problemi ciddi şekilde vardı mesela.. Amortisörler konforlu , takır tukur sesler yok aracın içinde.. Yani peugeot demekki C segmenti ve üstü araçlarda kalite konusunda kendini ileriye taşımış dedim..
Kısacası B segmenti dizel araç fiyatına C segmenti daha geniş,daha konforlu,daha kaliteli ve daha güçlü bir araç almış oldum. Tavsiye edermiyim ederim bu fiyata başka alternatif pek yok.
Ha şuan limitim 32 değilde 35 civarları olsaydı ne alırdım yine 308 alırdım fakat 112 hp lik dizel otomatik olanını alırdım onun yakıtı daha az ve daha performanslı..
Forumda uzunca bir aradan sonra yazdığım en uzun yazı oldu kısaca 308 i anlattım, aracı almadan önce diğer araçlarla ilgili fikirlerimden bahsettim. Umarim istediğiniz aracı alırsınız şimdiden hayırlı olsun..
eline sağlık hocam hepsini okudum güzelce bir düşüneceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2006-07 makyajlı kasa vectra c 1.9 CDTİ alınır. Çoğunluğu otomatikdir ancak manueli bulunuyor. Yol tutuşu, sürüş keyfi müthişdir. Tavsiye ederim...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiat bravo net.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _MaxPayne_
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
quote:
Orijinalden alıntı: suha52
quote:
Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus
focus
hatcback focuslarin dizelleri pahali saniordum
Ben sedan makyajlı kasa 110 luk dizeli yazın 29'a sattım. Bu paralara focustan iyi dizel araba yok bana göre ...
Çok ucuza gitmiş hocam.
Aracın donanım paketi, km'si ve kaza durumu neydi ?
trend+stil paket vardı( hız sbt , park sensörü,deri direksiyon ,sis farı vs.) 2 kapı yüzeysel boyalı servis bakımlı 120 binde. çok temiz ve bakımlıydı.
rengi maviydi urfada renkten dolayı tutulmadı , samsundan gelip götürdüler . adam hala dua ediyor.
konu sahibi arkadaş 80 bin takıntın çok yanlış hatta 2. el araba için en kötü km.
Memlekteimizde 100 binden sonra özellikle dizel araçların değeri düşüyor .
Senin 80 90 binde aldığın araba henüz değer kaybetmemiş olacak ve çok para vereceksin.
kısa sürede 100 bini gececek ve senin elindeyken değer kaybedecek.
O yüzden ya çok düşük km al ya da 100 bini geçip kaybedeciğini kaybetmiş araç al.
Kaldı ki ford sağlamlık sorunsuzluk konusunda japonlarla yarışır ,
tdci-hdi motor bmw-volvo-mazda gibi sağlamlık konusunda çok hassas firmaların da kullandığı bir motor.
Dolayısıyla 100 bin bu motora hiç bişey , ben 90 binde alıp 120 binde sattım ve tek bir sorun dahi yaşamadım .
Alan adam ototeste soktu , motor %90 , yürürü genel olarak %80-90 arasında çıktı . Ki 2. el için çok iyi değerler.
focus 2 de aldığım sürüş keyfini güncel araçların hiç birinde alamadım focus 3 dahil onu da belirteyim ...
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X